Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 164
  • 2 605

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä on neljä mahdollisuutta saada RFA-pelaajat kiinnitettyä, eli jos neljällä kerralla ette saa pelaajienne kanssa sovittua palkka-asioita, niin ei siinä mitään tarvitse enää sopia. Silloin ne ovat vapaata riistaa.

Pikku vinkki, että jos mielestänne pelaajanne pyytävät "ylihintaa" ja päätätte yrittää, jos vapaissa pelaajissa tarttuisi sitten halvemmalla pahvilla pelaajia, niin vapaihin pelaajiin päästäessä he pyytävät melkein tuplaliksaa. Nimimerkillä kokemusta on #2-liigan puolelta.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Yritetään vastata näihin.
Playoffit loppuun -> aikaa jolloin saa laittaa draftijärjestystä tai treidejä tehdä -> drafti -> jatkosopparien teko -> UFA-markkinat ja sitten uusi kausi.

Itseasiassa varausprioriteettilistaa voi jo tällä hetkellä järjestellä. Ja vinkkinä sellainen, ettei kannata kesken järjestelyn katsella pelaajan tietoja, se nimittäin nollaa kaikki muutokset.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konferenssien välierät on saatu pelattua ja on aika siirtyä finaaleihin, jotka pitäisi saada pelattua viimeistään keskiviikkoon 28.11. klo 22:00 mennessä. Finaaliparit ovat:

Los Angeles - Chicago
NY Rangers - Florida

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Heitetääs tähän oma toive ensi kaudeksi.

Herrasmiessääntöjä muokataan. Ykkösvahtia saa peluuttaa pääosan kaudesta, mutta jos kakkostakin pitäisi peluuttaa esim. 15% kaudesta? Tulisi tasaisempaa heikoimmille joukkueille.

Myös nuo aivan älyttömät peliajat ykköskentälle vähennettävä. Toki edelleen ykkönen pelaa selkeästi eniten, mutta mieluumin realistisessa skenaariossa, eikä jotain helvetin 40min/peli.

Nämä siis ehdotuksia/toiveita. Uskon etten ole ainoa joka näitä tukisi.

Nämä siis nyt tässä vaiheessa, kun ensi kauden joukkueet ovat vielä selvästi kasausvaiheessa.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heitetääs tähän oma toive ensi kaudeksi.

Herrasmiessääntöjä muokataan. Ykkösvahtia saa peluuttaa pääosan kaudesta, mutta jos kakkostakin pitäisi peluuttaa esim. 15% kaudesta? Tulisi tasaisempaa heikoimmille joukkueille.

Myös nuo aivan älyttömät peliajat ykköskentälle vähennettävä. Toki edelleen ykkönen pelaa selkeästi eniten, mutta mieluumin realistisessa skenaariossa, eikä jotain helvetin 40min/peli.

Nämä siis ehdotuksia/toiveita. Uskon etten ole ainoa joka näitä tukisi.

Nämä siis nyt tässä vaiheessa, kun ensi kauden joukkueet ovat vielä selvästi kasausvaiheessa.
Olen ehdottomasti tämän kannalla, hyvä että joku muu kuin minä otti tämän esille. Kävisikö näin:

- Ykkösmaalivahti saisi pelata maksimissaan 70 ottelua kauden aikana, pudotuspeleissä ei niin väliä.
- Hyökkääjien keskiarvo peliajan suhteen maksimissaan 28 minuuttia.
- Puolustajien taasen 32 minuuttia.

Eli jos kenttäpelaajan peliaikakeskiarvo ylittää sallitun, on hänet siirrettävä kokoonpanon ulkopuolelle yhden ottelun ajaksi.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Koko teksti

Kannatetaan! Kuulostaa kaikki hyviltä ehdotuksilta, enkä usko tuon 28/32 minuutin tuottavan kauheasti vaikeuksia. Muistetaan vain valvoa tarpeeksi aktiivisesti.

Sitten vielä palkintojen jakoon, eli muistakaa, että keskiviikkona 28.11. on viimeinen päivä kun äänestäminen on sallittu. Oliko nyt 16 joukkuetta antanut äänensä tähän mennessä, eli yli puolet on onneksi jo antanut äänensä. Vielä kuitenkin puuttuu, eli eikun äänestämään! Ohjeita edellisellä sivulla.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kannatetaan! Kuulostaa kaikki hyviltä ehdotuksilta, enkä usko tuon 28/32 minuutin tuottavan kauheasti vaikeuksia. Muistetaan vain valvoa tarpeeksi aktiivisesti.

Mä oon kans kannatuksen puolella, pääsee muutkin pelaan. Noista minuuteista pitää myöntää ettei mulla ole hajuakaan miten on jätkät pelannu. Mulla on kone päättäny joka kerta kuka menee kentälle, mä vaan ohjaan niitä :D

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ehdottomasti hyviä ideoita ja kannatusta tulee myös täältä suunnalta.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mä oon kans kannatuksen puolella, pääsee muutkin pelaan. Noista minuuteista pitää myöntää ettei mulla ole hajuakaan miten on jätkät pelannu. Mulla on kone päättäny joka kerta kuka menee kentälle, mä vaan ohjaan niitä :D

Kannatan, mutta tähän täysin sama, eli kone on päättänyt, ketkä pelaa. Toki kokoonpanoissakin saattaa olla noilla eniten pelaavilla vähän viilattavaa ja esim yv/av-koostumuksissa tai ihan normiketjuissakin saattaa olla samat äijät moneen kertaan.

Tulipa muuten todettua, että onhan noissa joukkueissa aikamoisia eroja. Siitä lähtien kun peli ilmestyi pelailin ainoastaan (paria kokeilua lukuunottamatta) Islandersilla, jotta oppii vähän tuntemaan pelaajia ja joukkuetta muutoinkin. Jotenkin sitä vaan alistui kohtaloonsa ja pelasi niillä mitä saatavilla oli. Nyt kun kausi oli paketissa päätin kokeilla muitakin jengejä ja pelailin muutaman pelin Blackhawksilla. Jessus saatana, kuinka paljon nopeampia ja parempia ne ukot tuntuis olevan. Eipä kauheesti saanut vastusta ranked 1vs1:ssä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voitais sopia pelisäännöt myös tuolle miten edetään kun finaalit ohi?

Toki suoraan oman joukkueen sopparipäiviin ja sitten joku tietty sykli päälle/pelin sopparipäivä, jotta varmasti kaikki ehtivät tappelemaan omien ukkojensa kanssa.

Siis ettei vaan sudita eteenpäin.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan, mutta tähän täysin sama, eli kone on päättänyt, ketkä pelaa. Toki kokoonpanoissakin saattaa olla noilla eniten pelaavilla vähän viilattavaa ja esim yv/av-koostumuksissa tai ihan normiketjuissakin saattaa olla samat äijät moneen kertaan.

Tämä sääntö vaikuttaa oikeastaan vain niihin, jotka pelaavat joka toista vaihtoa ykköskentällä. Esimerkiksi ykköspakillani, Campbelilla, jäi peliaika runkosarjan osalta noin 27 minuuttiin, vaikka peluutin Briania paljon ylivoimalla ja jonkun verran alivoimalla.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kannatetaan uusia sääntöjä. Tässä vielä pari ääntä, äänestän vain meidän pelaajien kategorioita. Ei noi muut kiinnosta, antaa EA:n päättää.

Jack Adams Award (OskariB FLA, Matsku, LA, Tommy, VAN)

Vuoden neppailija: Jargon
Vuoden sika: Wicci
Vuoden bugittaja: Mige, ysiyks
Vuoden äkäpussi: lake79, Wiccille myös pusuja.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Nimimerkki lake79:n peluutussuunnitelmista:

Millä aikavälillä noita keskiarvoja aina tarkistettaisiin? Jos yhden-kahden pelin perusteella otettaisiin ja kummatkin pelit sattuisivat vaikka menemään jatkoajalle, niin nuo rajat paukkuisivat kyllä ilman yksipuolista peluutustakin rikki.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers

Millä aikavälillä noita keskiarvoja aina tarkistettaisiin? Jos yhden-kahden pelin perusteella otettaisiin ja kummatkin pelit sattuisivat vaikka menemään jatkoajalle, niin nuo rajat paukkuisivat kyllä ilman yksipuolista peluutustakin rikki.

En ole lake79, mutta oma ehdotukseni olisi 10 pelin tai jakson välein. Tällöin yksittäiset "vahingot" eivät suuremmin vaikuttaisi.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oon linjoilla tonne 18.25 asti, tulkaa joku ottaan vähän reeniä. Phoenixin kanssa eilen taisteltiin kolme matsia, taisin pari hävitä ja yhen voittaa. Ja mielellään pelataan sit arvopelejä eikä hupijuttuja, saan lisää häviöitä listalle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Jätin tämän tarkoituksella GM:lle/koko porukan päätettäväksi. Pitää pohtia.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaksojen vaihtuessa aina täytyy tarkistaa peluutustilanne. Sehän olisi kaikista toimivin ratkaisu.
Jokainen voisi jakson vaihtuessa tarkastella omien pelaajien peliaikoja, henk. koht. tekisin vain pistotarkastuksia. Tämä ylipeluuttaminen ei muutenkaan koske kuin muutamaa GM:ää.

Ja muuten, konferenssien finaalit on saatu pelattua ja on aika siirtyä Stanley Cup-finaaliin, joka pitäisi saada pelattua viimeistään lauantaihin 1.12. klo 22:00 mennessä.

Mige

Jäsen
Finaalit tosiaan paketissa; nyt suunnataan katseet kohti seuraavaa kautta. Onko porukalla jotain ehdotuksia aikataulun suhteen? Osa meidän liigalaisista pelaa ymmärtääkseni myös #2-liigassa, minkälainen aikataulu siellä oli ja miten se toimi?

ps. Tommy (VAN) ilmoitti, että on boksin ääressä seuraavan kerran perjantaina ja samalla toivoi, ettei ainakaan koko sopimusneuvotteluajanjaksoa simuloitaisi sitä ennen läpi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy