Mainos

Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

• 50 692
  • 812

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ei missään nimessä. Vahvuudet on enemmänkin tuolla selittelyn ja tekosyiden puolella. :D

Miks mä en kykene oleen aukomatta päätäni? Kaivan omaa kuoppaa, tappion sattuessa se vitutus tulee kymmenkertaisena.
Meinasin just tulla kysymään, että missäs ne Biisoneiden vahvuudet on? Muistaakseni näytöt play-offeissakin on vielä antamatta. Ei sillä, että ne olis Long Islandillakaan mitään kovin kummoisia, mutta ne kuitenkin on olemassa.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Bravooh, Edmontonilta ja St.Louisilta pataan. Molarit hoiti hommat hienosti himaan, Holtbylle eka tappio Edmontonia vastaan ja Crawford jatkaa huippuotteita ilman voittoja. Blackhawks molemmissa peleissä loppujen lopuksi aika aseeton ja maalipaikkojenkin perusteella voitot meni oikeisiin osoitteisiin. Kiitti hyvistä peleistä!

trap

Jäsen
Jakso ohi. Tämän päivän peleistä Chicagosta voitto kuten äsken todettua, 5-2 ehkä vähän mairittelee Bluesia, mutta puolustus oli aika hyvää ja Chicago sai vain joku 12 laukausta kohti maalia. Hilleriltä kyllä pari hyvää pelastusta. Vikassa matsissa sitten Carolina vastassa ja 3-1-häviö, laukaukset 25-11, mutta Ward otti kaikki ~5 läpiajoa ja muut paikat, niin eipä siinä ollut oikein tehtävissä. Kiitos jaksosta.

E. Milloin mahtaa olla seuraavan jakson aloituspvm?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
King, mikä vittu sun ohjainta vaivaa? Vai oliko netissä jotain häikkää? Jäit seisoon pitkin peliä aina jonnekin. Ansaittu voitto sulle täysin, ei siinä mitään mut ärsyttää tollanen seisominen kun ei tiedä onko jotain häiriöö jossain enkä sillon viitti puskee päälle.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
King, mikä vittu sun ohjainta vaivaa? Vai oliko netissä jotain häikkää? Jäit seisoon pitkin peliä aina jonnekin. Ansaittu voitto sulle täysin, ei siinä mitään mut ärsyttää tollanen seisominen kun ei tiedä onko jotain häiriöö jossain enkä sillon viitti puskee päälle.

Se paska ei suostunut pysyy päällä. Varsinkaan siinä alussa. Vittu, että oli ärsyttävää. Hyvää vääntöä noin muuten! Ottawan kausi lähtenyt hyvin liikkeelle, ei yhtään häviötä pl simu rl-tappio.

Niin ja kiitokset fairplaystä wiccille! Oskarille myös.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu että nyt kyllä koetellaan. Kauden neljäs peli ja neljäs tappio: Toronto-Pittsburgh 1-2. Pääsin johtoon mutta lähes välittömästi Enroth jatkaa hörppäilylinjaansa ja pompottaa patjan kautta Pensin tasoihin. Noh, tämän jälkeen joku turhake-Laich käy ajamassa pystyyn täysin kiekottoman Gardinerin laidan lähellä -> onneksi loukkaantui vain 14 pelin ajaksi. Tän jälkeen ajoinkin surutta Crosbya ja kumppaneita mutta eihän siitä oo mitään iloa kun tuo EA:n tekele vetää loukkaantumiset(kin) kuitenki randomilla. Ja kun yks pelaaja loukkaantuu niin tekoäly sotkee ketjut samoille tekijöilleen kun ne oli jakson alussa eli aivan päin jotakin... Niin ja itehän en taas sitä ensimmäistä rykäsyä lukuunottamatta saanu mistään kiekkoo sisään, ylläri.

Myykää ny vittu vaikka Jarmo Myllys tänne Leafsiin ettei tartte tota Enrothia katella jatkuvasti.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitkälle mentiin että mä paskoin ekan ohjaimen, nyt se tuli. Täysin vitun palasina koko kapula. Onneks on toinen vielä ja kaupasta saa lisää. Ei kestäny kasetti Minnesotaa vastaan.

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkälle mentiin että mä paskoin ekan ohjaimen, nyt se tuli. Täysin vitun palasina koko kapula. Onneks on toinen vielä ja kaupasta saa lisää. Ei kestäny kasetti Minnesotaa vastaan.

Noniin Wicciltä ja Peteliuzilta molemmilta saatu ohjaimet palasiksi. Hienoa! ;)

Mistäs moinen? Tiukka ja tasainen peli, jossa vielä pari myllyä bonuksena.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistäs moinen? Tiukka ja tasainen peli, jossa vielä pari myllyä bonuksena.

Maalin jälkeinen vaihto ja omissa soi. Mut hermot paloi siihen sun nollakulmasta heitettyyn räkäpaskaan minkä toi vitun apina pomputti ite sisään. Mä just kuumennan 16 tuuman rautanaulaa ja tuuppaan sen Halakin perseeseen.

edit. Ja joo, tiukka matsi. Tiukat kaikki hävittiin jo viime kaudella, vituttaa jos sama saatanan meno jatkuu nytkin.

Sanellaan nyt tähän vielä ihanasti, Ottawalta ja Minnesotalta hyvät ja tiukat matsit. Molemmista 3-2 päihin. Seuraava joka tulee vastaan tietää mun vittu hävinneen, toivotaan ettei se ole oma muija.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ohjaimen paskoin itsekin aiemmin. Taisi vaan olla toisen liigan pelejä.

Osui tuo toinen grippi suoraan lattiaan ja ohjain osittain paskaksi, mutta toimii suht täysin silti vielä.

Wicci hei: Ekassa kohtaamisessa tulee koko ilta sun tähdilles.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wicci hei: Ekassa kohtaamisessa tulee koko ilta sun tähdilles.

Lake, me ollaan samanlaisia häviäjiä. Meissä ei ole kun yks ero, mä astun provoihin. Haista perse. Vaihdetaan jaksoo jo, haluan ajaa Malkinin pihalle loppukaudeks.

Suosikkijoukkue
NHL
Vittu että nyt kyllä koetellaan. Kauden neljäs peli ja neljäs tappio: Toronto-Pittsburgh 1-2. Pääsin johtoon mutta lähes välittömästi Enroth jatkaa hörppäilylinjaansa ja pompottaa patjan kautta Pensin tasoihin. Noh, tämän jälkeen joku turhake-Laich käy ajamassa pystyyn täysin kiekottoman Gardinerin laidan lähellä -> onneksi loukkaantui vain 14 pelin ajaksi. Tän jälkeen ajoinkin surutta Crosbya ja kumppaneita mutta eihän siitä oo mitään iloa kun tuo EA:n tekele vetää loukkaantumiset(kin) kuitenki randomilla. Ja kun yks pelaaja loukkaantuu niin tekoäly sotkee ketjut samoille tekijöilleen kun ne oli jakson alussa eli aivan päin jotakin... Niin ja itehän en taas sitä ensimmäistä rykäsyä lukuunottamatta saanu mistään kiekkoo sisään, ylläri.

Myykää ny vittu vaikka Jarmo Myllys tänne Leafsiin ettei tartte tota Enrothia katella jatkuvasti.

Myönnän että olin ihan ulapalla alussa mutta otin lopussa pikkusen kiinni ja hävisin vedotkin vain 23-21. Muit tilastoja en muista mut eka kerta ku veskari napsii mulla yli 88 torjuntaprossat (Kipper pisteli 95%).

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä peli on kyllä välillä todella ihmeellinen ja outo. Ihan kuin kone olisi päättänyt kumpi pelin tulee voittamaan ja kummalla on paremmat saumat pelissä. En nyt yhtään väheksy tämän illan vastustajia vaan kaikki pelasivat hyvin ja ansaitsivat voiton. Siitä ei ole puhettakaan. Mutta kun välillä oman joukkueen pelaajat tekevät aivan käsittämättömiä asioita. Äijät ei vaihdu oikein, laukaukset eivät lähde, syötöt menevät vasemmalle kun vääntää oikealle, kiekot polttaa lavassa, äijillä on tonnin painot jalassa kun eivät lähde liikkeelle, ovat perse edellä joka paikkaan menossa ja omat moket imee kaiken kun vastustajan vetää jotain superseivejä..

huh helpotti :-) Niin ja Sharks otti kolmesti turpaan tänään.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Semmosta.

Voittoputkessa mennään ja täähän käy. Ensin kaatui eilen Flames ja tänään Devils, sekä Phoenix.

Kiitos peleistä jokaiselle, toivottavasti tämä trendi on nyt jatkuva. Rosterin olen saanut rakennettua itselleni erittäin mieleiseksi.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Paluu voittojen tielle, Detroit kaatui lukemin 3-8. Kolmesta ensimmäisestä hyökkäyksestä 3 maalia Blackhawksille ja peli pakettiin. Detroit pääsi parhaimmillaan kahden maalin päähän, mutta ei riittänyt tällä kertaa. Kalavelat on nyt maksettu viime vuoden päätöspelistä! Kiitti hyvästä pelistä!

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Paluu voittojen tielle, Detroit kaatui lukemin 3-8. Kolmesta ensimmäisestä hyökkäyksestä 3 maalia Blackhawksille ja peli pakettiin. Detroit pääsi parhaimmillaan kahden maalin päähän, mutta ei riittänyt tällä kertaa. Kalavelat on nyt maksettu viime vuoden päätöspelistä! Kiitti hyvästä pelistä!

Vittu että oli perseestä tuo peli. Meni kyllä hermot ja tuli ajeltua kaikkea mikä liikkui ja eiköhän Patrik Elias multa lasarettiin about 10 peliksi. No ei vaan, hyvä pelihän tuo oli ja syytän itseäni asennevammasta, kun en edes yritä pelata sua vastaan, kun tiedän että turpaan tulee kuitenkin, mitä paremmin pysyy pelissä mukana niin sitä enempi häviö vituttaa.

Detroit tippuikin sarjataulukossa hyvän ensimmäisen jakson jälkeen, kun tuli turpaan sekä Anaheimilta että Chigagolta. Onneksi on tuo San Jose vielä kans kohtaamatta, niin eihän ne saa muuta aikaan kuin ehkä yhden pelaajan loukkaannutettua jonkun tilanteen ulkopuolella niin mää teen ne maalit ;)

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Detroit tippuikin sarjataulukossa hyvän ensimmäisen jakson jälkeen, kun tuli turpaan sekä Anaheimilta että Chigagolta. Onneksi on tuo San Jose vielä kans kohtaamatta, niin eihän ne saa muuta aikaan kuin ehkä yhden pelaajan loukkaannutettua jonkun tilanteen ulkopuolella niin mää teen ne maalit ;)
Jos hommat menee samalla tavalla kuin tämän päivän peleissä niin tuut vetämään meitä autonperässä. Sen verran kuritonta ja paskaa pelit olivat. Oli siinä ohjaimet kovilla. Noo mä puen tuon sikaniskahaalariosaston sua vastaan kehiin niin eiköhän ala kelkka kääntymään :-)

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kumma ilta ollut eilen. Vissiin kuu vähän huonossa kulmassa tai jotain, kun on ollut niin paljon häikkiä ohjaimissa.

EIlen yksi matsi, jossa 4-3 voitto vikan minuutin maalilla Carolinasta. Islandersilla ei ole juuri pistetahdissa paljoakaan muutosta viime kauteen, mutta erona on se, että ne jengit mitä viime kaudella vietiin kuin litran mittaa on tällä kaudella vienyt pisteet ja toisinpäin.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri näin ja taas maalin tappio, tällä kertaa Rangersille. Mun molemmat maalit tuli munkki lörppyvedoista mutta muutenhan Lundqvist sitten seisokin päällään ja torju joillain tiikeriloikilla. Vastaavasti mun maalilla tuo vitun turhake Enroth jatkoi siitä mihin jäi ja sieltähän ne ihanasti etukulmasta meni kaikki Rangersin maalit. Voittomaali lämärillä etukulmaan, hohhoijaa. Pieni ero näillä kahdella hurrilla.

edit: Ja tappioputki jatkuu, 6 matsia ja yhtä monta kertaa turpaan. Tor-NJ 0-3. Vedot tasan, maalit ei. Peluutan tähtä lähin maalissa Juvosta (ovr 60) mieluummin kuin tota Enrothia.

edit2: Toronto-Boston 1-2. Saan pelin tasoitettua 3. erässä. 10sek tämän jälkeen mun AI ajelee kiekotonta pelaajaa hyökkäyspäädyssä -> vastustaja ylivoimalle. Ylivoimalla kaverin pakki laukoo viivasta ja samaan aikaan mun AI-pakki kaataa vastustajan hyökkääjän maalinedustajja joka lentää voltilla ilmaan ja jäähän pudotessaan OHJAA KIEKON MAALIIN KÄSIVARRELLAAN. Ei tää oo enää todellista! :D Kaikenlisäks tuo veto oli suuntautumassa ohi. Kiitos tekoäly. Lopussa sain vielä ihan ok pyöritystä tasoitukseen mutta ei mee niin ei mee.

edit3: Ohhoh, kauden avaisvoitto jatkoajalla Duckseista 2-1. Kerrankin peli jossa häviän laukaukset suht selvästi mutta raavin voiton. Nashin lepakkorannari uppos räpyläkäden yläkulmaan vastahyökkäyksestä - yleensähän maalivahti koppaa tässä pelissä räpsävedot harmittoman helposti ja ilman reboundeja oli veto sitten Olli Sipiläisen tai Zdeno Charan laukoma.

edit4: Ainiin... Ei jotain hyvää ettei jotain huonoakin. Tuossa Anaheim-kamppailussa tais ykkössentteri eli Roy loukkaantua heti avauserässä, en kylläkään muistanut katsoa pelin jälkeen että tuliko pitkäkin huili.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
NHL
Jee! 2-1 jatkoaikatappio James Reimerille (Bostonille)! Aikaa oli 8 sekuntia ja sitten Boston iski. Vedot 31-10 (varsinaisella peliajalla 29-7) mulle ja Reimerin hanska kävi jatkuvasti ja Reimer venyi huipputorjuntoihin. Ärsyttää ihan helvetisti
koska peli oli selvästi hallussa ja Bostonia vietiin kuin litran mittaa!

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruinsilla ollut hieman onneakin matkassa, kun takana on tästä jaksosta 3 voittoa (Jets, Maple Leafs ja Penguins) ja 1 tappio (Canucks). Kaikki pelit ovat olleet todella tiukkoja, ja kiitos kaikille hyvistä matseista.

Ainoa mikä vähän kismittää on nuo suorat vedot, jotka uppoaa aivan liian helpolla (taisi mennä Canucksia vastaan 3 lämärillä ilman maskia). Tosin ne menevät suhteellisen tasan, eli sinänsä tuo ei ole mikään suuri ongelma, mutta vähän rasittavaa kuitenkin. Myös längeistä on aivan liian helppoa pistää kiekko häkkiin, mutta minkäs teet.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Nättiä nättiä! Minnesotaa vastaan paskin peli vähään aikaan. Pelaajat liikkui yhtä sulavasti kuin valtamerialukset konsanaan kiitos vitukkaan lagin. Peli oli ihan omissa käsissä kolmanteen erään asti. Sitten tää saatanan urvelo painaa jollain Parisella säbäranteen etuyläkulmasta sisään heti kolmannen erän alkuun ja peli onkin yhtäkkiä tasan. Siinä meni sitten kasetti ja loppu peli meni kirotessa. Voittomaalista ei mitään nokan koputtamista, mutta paska maku jäi.

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nättiä nättiä! Minnesotaa vastaan paskin peli vähään aikaan. Pelaajat liikkui yhtä sulavasti kuin valtamerialukset konsanaan kiitos vitukkaan lagin. Peli oli ihan omissa käsissä kolmanteen erään asti. Sitten tää saatanan urvelo painaa jollain Parisella säbäranteen etuyläkulmasta sisään heti kolmannen erän alkuun ja peli onkin yhtäkkiä tasan. Siinä meni sitten kasetti ja loppu peli meni kirotessa. Voittomaalista ei mitään nokan koputtamista, mutta paska maku jäi.

Sun hostilla mentiin. Mulla ihan yhtä hirveitä laivakaarroksia niin kuin sullakin (huomasi kyllä pelin tasosta).

Ja mitä helvettiä? Tiedätkö mikä on rannelaukaus? Tuo nyt ei ollut nähnytkään mitään säbäveivirannetta, jota käytetään siellä takana. Vähän tattia alaviistoon ja veto. Näin mä olen laukonut nyt sellaisen 100 ottelun verran Minnesotalla GM Connectedissa ja olet ensimmäinen joka valittaa. Mut hei, kiitos pojoista! Urvelo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy