Mainos

Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

• 50 685
  • 812

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Sun hostilla mentiin. Mulla ihan yhtä hirveitä laivakaarroksia niin kuin sullakin (huomasi kyllä pelin tasosta).

Ja mitä helvettiä? Tiedätkö mikä on rannelaukaus? Tuo nyt ei ollut nähnytkään mitään säbäveivirannetta, jota käytetään siellä takana. Vähän tattia alaviistoon ja veto. Näin mä olen laukonut nyt sellaisen 100 ottelun verran Minnesotalla GM Connectedissa ja olet ensimmäinen joka valittaa. Mut hei, kiitos pojoista! Urvelo.

Kiekko oli selän takana ja sieltä sen lauoit etuyläkulmaan. Samaa paskaa tuon täyden selän taakse viennin kanssa. Täytyy sitten ottaa omaankiin repertuaarin tuo veto, jos se niin hyväksyttävä on. Ja ole hyvä vain!

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiekko oli selän takana ja sieltä sen lauoit etuyläkulmaan. Samaa paskaa tuon täyden selän taakse viennin kanssa. Täytyy sitten ottaa omaankiin repertuaarin tuo veto, jos se niin hyväksyttävä on. Ja ole hyvä vain!

No turha tästä on alkaa sen enempää vääntää, mutta mun tarkotus ei mitään säbäveivejä ole tehdä, enkä niin mielestäni äskenkään tehnyt. Mielestäni sillä on "aitouden" kanssa pieni ero vedätkö sen sinne selän taakse vai vedätkö rannelaukauksen silleen, miten se jääkiekossa oikeasti vedetään. Eikä tuolla tavalla mene todellakaan joka kerta maalin. Tällä kertaa vain napsahti sisään.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
No turha tästä on alkaa sen enempää vääntää, mutta mun tarkotus ei mitään säbäveivejä ole tehdä, enkä niin mielestäni äskenkään tehnyt. Mielestäni sillä on "aitouden" kanssa pieni ero vedätkö sen sinne selän taakse vai vedätkö rannelaukauksen silleen, miten se jääkiekossa oikeasti vedetään. Eikä tuolla tavalla mene todellakaan joka kerta maalin. Tällä kertaa vain napsahti sisään.

Oman otannan perusteella kaikki tatilla taaksepäin tapahtuva liike edistää mahdollisuutta maalintekoon pelaajasta riippumatta erittäin paljon käytettäessä rannetta. Sen takia itse vain käytän tuota pelkällä tatin tökkäyksellä tapahtuvaa rannetta tässä liigassa. Yksin läpi tilanteessa sitten tattia pyöritellään kuin viimeistä päivää eli rysty-kämmen.

Randomeita vastaan pelatessa versus-pelejä käytän kaiken maailman ranteita niin paljon kuin sielu sietää ja sinne ne omasta mielestäni vain kuuluvatkin. Tämä tästä ja jatka ihmeessä valitsemallasi tiellä, jos se oikealta tuntuu.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Hyvä matsi Vancouveria vastaan takana, joka päättyi lopulta Blackhawksin 2-3 kotivoittoon. Voittomaalin teki Jamie Benn about 50 sek ennen loppua. Tiukkaa taistelua ja olisi voinut kääntyä kummalle tahansa. Kiitos hyvästä pelistä!

PS. Tää Benn on aivan helkutin loistava pelaaja. Isokokoinen ja osaa laittaa kiekkoa pussiin kiitettävällä tatsilla. Ei oo enään Paciorettyä ikävä.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Kertokaa nyt mullekin onko tää sentterin sitominen alotuksissa nyt sallittua vai ei? On tää nyt ihan naurettavaa kun siitä on valitettu koko ajan silti useat käyttää sitä todella usein.... Alkaa pikkuhiljaa mennä into tästä kun yrittää kuitenkin itse pelata sääntöjen mukaisesti.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Kertokaa nyt mullekin onko tää sentterin sitominen alotuksissa nyt sallittua vai ei? On tää nyt ihan naurettavaa kun siitä on valitettu koko ajan silti useat käyttää sitä todella usein.... Alkaa pikkuhiljaa mennä into tästä kun yrittää kuitenkin itse pelata sääntöjen mukaisesti.

Eiks se oo sallittua, mut siitä suoraan hyökkääminen laiturilla kielletty? Itse olen luopunut sitomisista paitsi joissain oman pään aloituksissa tulee käytettyä.

E: Jakson päätösottelussa Minnesotalta tauluun 2-4. Tiukka matsi, muutamat virheet kostautuivat ja Minnesota teki maalit. Kiitos hyvästä pelistä!

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jakso pakettiin Dallasia vastaan. Dallasilla kaveri mukana kehissä ja pelin tasosta ja kohnottamisesta päätellen siellä on ollut Wicci toisen (toistaiseksi ehjän) ohjaimen kanssa kehissä.

Ei vaiskan, Dallas ei vaan päässyt hyökkäämään juuri ollenkaan ja vetoja taisi Starsille tulla luokkaa 6 tai 7 koko matsissa. 2-0 oli loppulukemat ja taklauksia matsissa jaettiin vähintään riittävä määrä kenenkään kuitenkaan loukkaantumatta.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Kaippa ne on sallittuja, vaikka imo koko sitominen aloituksissa on aivan perseestä. Voiko muka ns. normaalilla aloituksella koskaan voittaa, jos vastustaja osaa ajoittaa tuon sitomisaloituksen oikein? Hyvin huomaa kun sattuu joskus itse vaikka tekemään esim. tasoitus- tai johtomaalin, niin heti seuraavassa keskialoituksessa kaveri tekeekin sitten sitomisen ja yrittää siitä purjehtia äkkiä hyökkäykseen.

Suosikkijoukkue
NHL
Itse sidon vaan omassa päässä tärkeissä aloituksissa (AV) tai jos vastassa on Mikko Koivu (en oo voittanut Mikkoo vastaan viel yhtää alotusta) mutta myönnän että haen säbäranteella hyviä rebound paikkoja.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jakso pakettiin Dallasia vastaan. Dallasilla kaveri mukana kehissä ja pelin tasosta ja kohnottamisesta päätellen siellä on ollut Wicci toisen (toistaiseksi ehjän) ohjaimen kanssa kehissä.

Mielessä on kyllä käyny että pelataan joskus kaksin mut ei ole vielä päästy tässä liigassa moista toteuttaan. Ikävä kyllä.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Kaippa ne on sallittuja, vaikka imo koko sitominen aloituksissa on aivan perseestä.

Selvä, pakko kai tätä sitten on itsekin käyttää, vaikka en tykkää yhtään tästä bugista.

Ja että pysytään aiheessa, niin pitää vielä kertoa, että Bruinsin jakso on ollut yhtä juhlaa, kun takana on 4 voittoa ja 1 tappio. Vielä olisi jäljellä tiukka vääntö Sabresia vastaan, josta tietenkin lähdetään hakemaan vielä yhtä voittoa. Play-off paikan metsästys on alkanut!

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos joku on boxin ääressä niin näkyykö tuliko D. Roylle pitkä loukkaantuminen? Ainakin pelin jätti kesken eikä pelannu enää sen pelin aikana...

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perusvoitto Bostonista jatkoajan kautta 2-1. Nyt ollaan takasin voittojen tiellä, huh, meinas jo itku tulla. Winnipeg ja Colorado vielä, mä tuun sovittaessa tänään liigakierroksen jälkeen pelaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipegiltä 4-1 käkättimeen, alkuun sain roikuttua hyvin mukana mut sitten ei vaan hermo pitäny Levosen linjan kanssa, kaikista tilanteista kostaja (eli minä) lähti istuun ja Winnipegin ylivoima oli 100% tehokasta. Vitunko siinä sitten teet?

Kauden onnistumiset:

Steve Ott --> Tyler Kennedy (MTL) 21 ottelua
Ei tietoa --> Marco Sturm (BOS) 4 ottelua

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Tässä sentään oli hieman enemmän pelattavaa, 7 ottelun edestä.

Ekana oli Coloradoo vastaan ja täys sinne pyllistettiin 5-0 numeroiden edestä, Schneiderilla sentään 68 torjuntaprosentti!

Neuvirth pääsi häkkiin sitten seuraavassa pelissä ja tuloksena olikin 4-1 voitto Bostonista, muistaakseni oli ihan tiukka rypistys ja Neuvirthilla taisi olla enemmän torjuntojakin kuin virkaveljellään.

Seuraavaksi Schneider pääsi yrittämään tolppien väliin ja menestyikin hieman paremmalla onnella, 3-1 voitto Chicagosta.

Voittoputkelle lähdettiin hakeen jatkoo sitten Nashvillestä, jota ei oltu kertaakaan voitettu. Tällä kertaa kuitenkin onni suosi meitä ja kaavittiin 3-2 voitto.

Sitten ekaa kertaa uuden managerin alaisuudessa kohdattava Vancouver, tiukan taistelun jälkeen Savard ratkoo jatkoajalla 2-1 voiton Edmontonin suuntaan.

Viimesenä tuplapeli Calgaryä vastaan jota väritti runsas pätkiminen, ekasta selvästi 4-0 turpaan ja toisesta vastaavasti 2-0 voitto.

Eli kahdesta ekasta jaksosta saldona 7-2-0, joka on paljon enemmän mitä odotin. Neuvirth on ollu kyllä jäätävä maalilla, 1,70 PMK ja 91,78 torjuntaprosentti. Kenttäpelaajista flopannut on kyllä RNH (9 peliä, 1+2 -1) kun vertaa Gerbeen (9 peliä, 3+3 +3) ja Halliin (9 peliä, 3+4 +4). Muita onnistujia on Helm (9 peliä, 4+3 +2) ja Raymond (9 peliä, 1+5)

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkele. Periaatteessa ihan hyvä peli eilen loppuillasta Tampaa vastaan mutta ei vaan riittänyt, jatkoajalla tuli 3-4 käkättimeen. Enroth vähän hörppäs ratkaisumaalin (ripuliranne) mutta muuten pelas kerrankin hyvin ja anto mulle mahdollisuudet jopa voittoonkin. Parempi kuitenkin voitti ja respektit että sieltä ei ainakaan säbäranteita ym kokeiltu vaan noita "oikeita" laukauksia.

edit: Ja jakson viimeisestäkin ottelusta tuloksena yhden maalin tappio, tällä kertaa Ottawalle lukemin 1-2. Kummin päin vaan ois tuo peli voinut päättyä mutta eipä irronnu voittoo tälläkään kertaa. Varmaa ensimmäinen kerta koko liigan aikana kun lagi vaivas mutta eihän tolle mitään voi, etenkin kun tais lagata molemmilla.

Vitun nätti saldo Torontolla kyllä kahdelta ekalta ekalta jaksolta; yhteensä yksi voitto!

Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Perkele. Periaatteessa ihan hyvä peli eilen loppuillasta Tampaa vastaan mutta ei vaan riittänyt, jatkoajalla tuli 3-4 käkättimeen. Enroth vähän hörppäs ratkaisumaalin (ripuliranne) mutta muuten pelas kerrankin hyvin ja anto mulle mahdollisuudet jopa voittoonkin. Parempi kuitenkin voitti ja respektit että sieltä ei ainakaan säbäranteita ym kokeiltu vaan noita "oikeita" laukauksia.

Olin vähän ihmeissäni aluksi, kun muistin että olit parjannut Ehnrothia huonoista otteista ja äijä silti napsi tukun hyviä tontteja. Kiitokset tasaisesta pelistä!

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en viitti hirveesti aukoo päätä, tiedän tuskan joka Peteliuksella jyllää otsalohkossa. 5-3 otin pisteet kuitenkin. Alivoimalla molemmat iski kovalla prosentilla, tosin mun prosentti paikoista oli vähän parempi. Mut olin mä muutenkin parempi. Oikeestaan, olin suvereeni.

trap

Jäsen
Plääh. Jokseenkin tylsä tää kaava. Voitot sarjataulukon kärkipään joukkueista tiukkojen vaiheiden jälkeen, kaikki häviöt yhtä LA-jatkoaikapeliä lukuunottamatta peräpään jengeille. Paljon enemmän on näissä peleissä paikkoja ja läpäreitä, mutta vastustajan veskari on jumalamoodissa joka kerta ja pelaa nollat. Ja samoin oma veska pelaa kärkipäätä vastaan paremmin, pohjasakkaa vastaan huonommin. Päivän saldona voitto Kingsistä ja häviö Penguinsille.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuden johdon alla pelaava Nashville on pelannut 3 peliä ja kaikista kolmesta on helähtänyt voitto. En kai mä muuten tänne pystyis kirjotella. Colorado kaatui 5-2 eilen yöllä. Kiitokset kai Wiccille Peteliuksen kuumoittamisesta edellisessä matsissa ;)

Calgarya vastaan tasainen matsi 2-1 ja äskön vielä 2-1 rankkuvoitto Panthersista. Nashville tuntuu sopivan mulle, tulee usein pelattua vähämaalisia matseja. Ja Rinne on kyllä huikea.

--

Vancouveria vastaan oli aikamoinen trilleri. Canucks tekee vikalla minuutilla 4-3 johtomaalin, mutta Nashville puristaa tasoihin puolen minuutin päästä. Canucks vei lopulta jatkoilla 5-4. Ei ollenkaan väärä tulos, taisi olla kaverilla lähemmäs 40 laukausta ja varmaan yli 40 taklausta. Predators selvisi onneksi vain Halischukin 4 ottelun saigonilla.

Jakson viimeinen peli olikin sitten vanhaa tuttua, Parkeria (ja hänen ystävänsä) ja Sharkseja vastaan. Odotettu tappelu saatiin myös aikaiseksi. Ei tainnut olla vastustajalla paras vire päällä, tyly 4-0 voitto Predatorsille. Ja turha niitä Kostitsynejä on haastaa jatkuvasti hanskaamaan, ellei haastaja ole joku Crosbyn tasoinen samettikäsi ;)

Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Plääh. Jokseenkin tylsä tää kaava. Voitot sarjataulukon kärkipään joukkueista tiukkojen vaiheiden jälkeen, kaikki häviöt yhtä LA-jatkoaikapeliä lukuunottamatta peräpään jengeille. Paljon enemmän on näissä peleissä paikkoja ja läpäreitä, mutta vastustajan veskari on jumalamoodissa joka kerta ja pelaa nollat. Ja samoin oma veska pelaa kärkipäätä vastaan paremmin, pohjasakkaa vastaan huonommin. Päivän saldona voitto Kingsistä ja häviö Penguinsille.

Semmosta se on. Itse pidän tällä hetkellä (ja tätä menoa loppuun asti) liigajumbon paikkaa. Nytkin oli kuitenkin periaatteessa ihan tasainen matsi Edmontonia vastaan joka on sarjakakkosena, mutta jo ekalla kaudella alkanut jatkoaika-kirous sai jatkoa ja lopulta jäi vaan luu käteen kun 2-0 johto suli 2-3 jatkoaikatappioon. Muutenkin ollu noita sarjan kärkipään joukkueita vastaan muutama tasanen vääntö mutta ei auta kun pisteitä ei maalin tappioista jaeta. Sitten taas joillekin sarjataulukon keskivaiheiden joukkueille oon hävinny selkeästi.

Mige

Jäsen
Mites Mige oot tehny Bironilla maalin?

Titans
Jaa-a, hyvin paha sanoa miten sille on maali merkattu. :D Yks selitys voisi olla, kun mun ja Dallasin peli kaatu tilanteessa 9-0 ja naputeltiin sitten vastaavat lukemat taululle uusintapelissä. Oliskohan siinä jotenkin Biron ollu vaikka mun vika kiekkoon koskenut pelaaja kun Dallas teki omarin? Mä en kyllä ite ainakaan tällasta noteerannut pelin aikana, joten eiköhän kyseessä ole vaan EA:n omat sekoilut.

Islandersille ja Tampalle tiedoksi, että huomenna (maanantaina) saatan ehkä ehtiä pelata joskus kymmenen jälkeen. Tiistaina on sitten varmuudella aikaa illalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy