Huselius <-> Dubinsky (81, KH) ?
St Louis on huikean tasainen jengi, jossa on loistopelaajia. Ainoastaan veskari kusee.
Tarjouksia vaan tulemaan.
Pelin trade systeemissä on hankala tehdä tarjouksia, kun sekoittaa maalivahteja sekä pelaajia. Mutta miten olisi sellainen trade, missä vaihtaa maisemaa St. Lousin 2. veskari ja Oshie <-> Price ja joku jyrähyökkääjä?
Buffalo - Montreal 0-1 rl
Vähämaaliset ottelut sen kuin jatkuvat... Oli suuria vaikeuksia Montrealin liukkaiden hyökkääjien pysäyttämisessä... Molemmat maalivahdit olivat loistavia. Pari kertaa ähkäisin oikein ääneen kun Halak venytti johonkin ihmetorjuntaan. Rankkareissa olin selvästi huonompi. Ei hajuakaan kuinka tuon kylkimyyryn voisi murtaa...
Buffalo - Montreal 0-1 rl
Kysymys: Miten pelitilanteessa saa maalivahdin käyttöön? Yllätti läpiajossa täysin kun vastustaja otti molarin ja (kuinkas muutenkaan) heitti ne kylkimyyryt.
Näin tehdään. Vaihdossa saat 4. kentän Darchen. Voit myös ite laittaa traden, itse en varmaan tänään kerkiä linjoille.Schadowan kirjoitti:Sopii, heitä joku 4. kentän jannu siihen päälle vaikka. Aika sama kuka. Hyväksyn treidin huomenna, kun seuraavan kerran olen linjoilla. Tack.
Haussa erityisesti tasokas sentteri, hyökkäävä puolustaja ja nopea laituri. Jargonille kerkesin eilen tarjoamaan Nokelaisesta Jonesia, oisko hyväksynyt jo..? ;)
Huselius <-> Dubinsky (81, KH) ?
Ja tarjolla kyseisen Dubinskyn lisäksi myös
B. Boyle (79, KH)
E. Lisin (80, OH)
E. Christensen (77, KH)
Hakusessa laitureita ja pakkeja.
Joo-o, meni sitten matsi aivan penkin alle pelikelvottoman lagin myötä. Laitoin viestiä erätauolla ja yritin mutual quittia, vaan ei.
Viestistäsi en kuullut pihaustakaan, kun ääniviestinä koitit minua tavoitella. Headset on teillä tietämättömillä tällä hetkellä, vai auttaisiko se asiaa muutenkaan, sitä en tiedä. Lisäksi mutualia en nähnyt ruudussa kertaakaan, mutta lagi kieltämättä oli jo lähes sietämätön. Toisessa erässä se vähän ainakin minulla lieveni, mutta kolmannessa taas sama kaava.
Pahoittelen, en tiedä että mistä se lagi taas oli oikein peräisin, kun ei se tästä omasta netistäni ainakaan pitäisi olla kiinni, kun vasta nostettiin nopeutta 24 megaan.
Nyt on verkkolaitteet bootattu ja peli toivottavasti taas toimii.
Pitäisi pitää Liven verkkosivut hollilla, padilla kun ei erätauon aikana kummoisia kirjoittele.