XBOX 360: NHL 10 Divari

  • 14 263
  • 246

tiong

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Vancouver Canucks
Huselius <-> Dubinsky (81, KH) ?

Ja tarjolla kyseisen Dubinskyn lisäksi myös
B. Boyle (79, KH)
E. Lisin (80, OH)
E. Christensen (77, KH)

Hakusessa laitureita ja pakkeja.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
St Louis on huikean tasainen jengi, jossa on loistopelaajia. Ainoastaan veskari kusee.

Tarjouksia vaan tulemaan.

Pelin trade systeemissä on hankala tehdä tarjouksia, kun sekoittaa maalivahteja sekä pelaajia. Mutta miten olisi sellainen trade, missä vaihtaa maisemaa St. Lousin 2. veskari ja Oshie <-> Price ja joku jyrähyökkääjä?
 

janbo

Jäsen
Buffalo - Montreal 0-1 rl

Vähämaaliset ottelut sen kuin jatkuvat... Oli suuria vaikeuksia Montrealin liukkaiden hyökkääjien pysäyttämisessä. Asiaa ei auttanut se, että jokaisesta mailannostosta tuli korkea maila tai huitaisu ja jäähyminuutteja kertyi jo kahden erän jälkeen 24min (yksi tappelu). Molemmat maalivahdit olivat loistavia. Pari kertaa ähkäisin oikein ääneen kun Halak venytti johonkin ihmetorjuntaan. Rankkareissa olin selvästi huonompi. Ei hajuakaan kuinka tuon kylkimyyryn voisi murtaa...

Kysymys: Miten pelitilanteessa saa maalivahdin käyttöön? Yllätti läpiajossa täysin kun vastustaja otti molarin ja (kuinkas muutenkaan) heitti ne kylkimyyryt.
 

Schadowan

Jäsen
Pelin trade systeemissä on hankala tehdä tarjouksia, kun sekoittaa maalivahteja sekä pelaajia. Mutta miten olisi sellainen trade, missä vaihtaa maisemaa St. Lousin 2. veskari ja Oshie <-> Price ja joku jyrähyökkääjä?

Sopii, heitä joku 4. kentän jannu siihen päälle vaikka. Aika sama kuka. Hyväksyn treidin huomenna, kun seuraavan kerran olen linjoilla. Tack.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Buffalo - Montreal 0-1 rl
Vähämaaliset ottelut sen kuin jatkuvat... Oli suuria vaikeuksia Montrealin liukkaiden hyökkääjien pysäyttämisessä... Molemmat maalivahdit olivat loistavia. Pari kertaa ähkäisin oikein ääneen kun Halak venytti johonkin ihmetorjuntaan. Rankkareissa olin selvästi huonompi. Ei hajuakaan kuinka tuon kylkimyyryn voisi murtaa...

Tiukka, mutta tapahtumarikas matsi. Oli kyllä veskarit molemmissa päissä tulessa tässä. Molemmilla oli kuitenkin reippaasti yli 20 vetoa maalia päin. Jatkoajalla taisi tolpat kilahdella kummassakin päässä.

Buffalo - Montreal 0-1 rl
Kysymys: Miten pelitilanteessa saa maalivahdin käyttöön? Yllätti läpiajossa täysin kun vastustaja otti molarin ja (kuinkas muutenkaan) heitti ne kylkimyyryt.

LB + A niin saa veskan käyttöön. Tää on vähän kakspiippunen miekka.. joskus kylkimyyry onnistuu, toisinaan hyökkääjä neppaa kiekon yläkulmaan ennen kuin ehdin edes yrittää torjuntaan (lue: kylkimyyryä)

Schadowan kirjoitti:
Sopii, heitä joku 4. kentän jannu siihen päälle vaikka. Aika sama kuka. Hyväksyn treidin huomenna, kun seuraavan kerran olen linjoilla. Tack.
Näin tehdään. Vaihdossa saat 4. kentän Darchen. Voit myös ite laittaa traden, itse en varmaan tänään kerkiä linjoille.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Huh huh olipa tänään kaksi todella kuraista peliä itseltäni. Ensin Anaheim-Tampa 2-1 ja toinen Anaheim-Dallas 0-1. Dallasia vastaa oli kyllä pohjanoteraus koko joukkueelta. Suoraa sanottuna pelaajat lahjoitti kiekon aina vastustajalle, omat syötöt meni 4m ohi omasta pelaajasta ja vastustajan syötöt päästettiin läpi ja Hiller jatkoi epävarmoja otteita.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Avseille voi myös heitellä treiditarjouksia, oikeastaan kaikki pelaajat ovat vapaina hyvää vastatarjousta vastaan. Esim. Stastnysta ja Duchenesta saa tarjota jo suht kovaa hintaa.

Haussa erityisesti tasokas sentteri, hyökkäävä puolustaja ja nopea laituri. Jargonille kerkesin eilen tarjoamaan Nokelaisesta Jonesia, oisko hyväksynyt jo..? ;)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PHO 2 - COL 1

Tiukka vääntö Peteliuzen kanssa ja ihan kumpi vaan olisi voinut voittaa.

Haussa erityisesti tasokas sentteri, hyökkäävä puolustaja ja nopea laituri. Jargonille kerkesin eilen tarjoamaan Nokelaisesta Jonesia, oisko hyväksynyt jo..? ;)

Joo kävin hyväksymässä.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Jäätävällä taistelulla selvittiin Tampaa vastaan melkein koko peli kunnes Rask päätti imuroida kiekon sisään päätyyn heitetystä kiekosta. Että osaakin vituttaa bugit välillä huolella. Pitäisi varmaan opetella pelaamaan tuolla veskallakin joskus. EA:lle vois laittaa viestiä tuosta rankkareiden kuvakulmastakin. Ei näin. Kaveri oli parempi tällä kertaa. 0pts.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Sinitakit notkuu linjoilla, jos ennen Suomen matsia joku tahtoo ottaa matsin jos toisenkin.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Huselius <-> Dubinsky (81, KH) ?

Ja tarjolla kyseisen Dubinskyn lisäksi myös
B. Boyle (79, KH)
E. Lisin (80, OH)
E. Christensen (77, KH)

Hakusessa laitureita ja pakkeja.

Kävisikö:

S. Veilleux (77 , VL) <--> Christensen

Tai joku pakeista Christenseniin.
D. Hale (78 )
M. Walker (78, kovanaamapakki)
M. Lundin (75) ?

Itsellä hakusessa siis hyvää aloittajaa.
 
Viimeksi muokattu:

tiong

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Vancouver Canucks
Lisin <-> Brunnström ja M. Walker <--> Christensen sopii. Täytyy koittaa tänään jossain vaiheessa taas pelailla.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Seuraavat joukkueet ovat vielä kohtaamatta ja matsit voisi pelata sunnuntai-iltana?

NY Rangers, Ottawa, Buffalo, Nashville ja Dallas. Pistäkää vaikka viestiä ajankohdasta.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Joo-o, meni sitten matsi aivan penkin alle pelikelvottoman lagin myötä. Laitoin viestiä erätauolla ja yritin mutual quittia, vaan ei. Häviämiselle se ja sama, mutta jos ei pysty kunnolla pelaamaan niin se syö miestä.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Joo-o, meni sitten matsi aivan penkin alle pelikelvottoman lagin myötä. Laitoin viestiä erätauolla ja yritin mutual quittia, vaan ei.

Viestistäsi en kuullut pihaustakaan, kun ääniviestinä koitit minua tavoitella. Headset on teillä tietämättömillä tällä hetkellä, vai auttaisiko se asiaa muutenkaan, sitä en tiedä. Lisäksi mutualia en nähnyt ruudussa kertaakaan, mutta lagi kieltämättä oli jo lähes sietämätön. Toisessa erässä se vähän ainakin minulla lieveni, mutta kolmannessa taas sama kaava.

Pahoittelen, en tiedä että mistä se lagi taas oli oikein peräisin, kun ei se tästä omasta netistäni ainakaan pitäisi olla kiinni, kun vasta nostettiin nopeutta 24 megaan.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Viestistäsi en kuullut pihaustakaan, kun ääniviestinä koitit minua tavoitella. Headset on teillä tietämättömillä tällä hetkellä, vai auttaisiko se asiaa muutenkaan, sitä en tiedä. Lisäksi mutualia en nähnyt ruudussa kertaakaan, mutta lagi kieltämättä oli jo lähes sietämätön. Toisessa erässä se vähän ainakin minulla lieveni, mutta kolmannessa taas sama kaava.

Pahoittelen, en tiedä että mistä se lagi taas oli oikein peräisin, kun ei se tästä omasta netistäni ainakaan pitäisi olla kiinni, kun vasta nostettiin nopeutta 24 megaan.

Ok, no se selittää paljon jos viestistä ei kuulunut mitään, oiskohan ollu volumet väärässä asennossa mun headsetissä. Mutualit välähtivät minullakin nopeasti pois, välissä vaan ehdin nähdä ilmoitusta siitä, että ei pysty ehdottaan kun vastustaja on jo pelissä ja sitten menikin koko optio disableen. Huomasin ekan puolivälissä, että mulla oli sisäverkossa varmuuskopiointi menossa, mutta senkään katkaiseminen ei auttanut. Nyt on verkkolaitteet bootattu ja peli toivottavasti taas toimii.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Nyt on verkkolaitteet bootattu ja peli toivottavasti taas toimii.

Joo, näyttäis toimivan. Saattoi tosiaan olla mun laitteista kiinni, eli eipä tässä auta kuin syyttää itseään, kun ei näköjään viestiäkään osaa lähettää :P Pitäisi pitää Liven verkkosivut hollilla, padilla kun ei erätauon aikana kummoisia kirjoittele.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Pitäisi pitää Liven verkkosivut hollilla, padilla kun ei erätauon aikana kummoisia kirjoittele.

Heh, hyvä että toimii. On vähän turhan monimutkaista muutenkin tuo Liven tekstieditori, varsinkin jos ei omista sitä näppäimistöä ohjaimeen. Pari turhaa mutkaa kyllä viestin aloittamisesta viestin lähettämiseen.

Phoenix, Buffalo, Dallas, Colorado, Ottawa ja Toronto vielä kohtaamatta. Ilmoitelkaahan, että koska olette paikalla niin saadaan sovellettua sopivat aikataulut.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Huh huh, kauden avauspiste jäi 18,5 sekunnin päähän Rangersin tehtyä ainokaisensa aivan pelin lopussa. Ei ole oikein Nashvillen kausi tämä, mutta eiköhän se avausvoittokin jossain vaiheessa irtoa.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Jälleen pataan, vaan pari maalia sentään syntyi. Enemmän vaan pitäisi tulla. Jotenkin ei ole peli lähtenyt käyntiin samalla tavalla kuin tuolla Elitserien-liigan puolella, pitänee kokeilla vähän säätää kuvioita. Hyvä joukkueenvarausvuoro luvassa kyllä tällä menolla :P
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PHO vs STL 2-1 rl

Kiitokset Schadowanille pelistä. Hyvin puolustivat molemmat jengit ja todella vähän tuli hyviä maalipaikkoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös