XBOX 360: NHL 10 Divari

  • 14 225
  • 246

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Huh, olipa huikea matsi Dallasia vastaan. Kaveri sai helpon maalin viivalaukauksella ja itse tasoitan Lehtosen kainalosta rannarilla. Ratkaisu tulee juuri ennen jatkoaikaa. 10 sekuntia peliä jäljellä ja Chara vetäsee täysiä viivasta Lehtoseen ja kiekko pomppaa yli tyhjää maaliin. Kerrankin se tuuri oli mun puolella.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Olisiko porukalle ok jos deadline olisi tiistai klo 23.59?

Uskon ainakin itse ehtiväni tuohon mennessä hoitamaan urakkani alta pois. Tietysti jos liigassa sarja venyy, niin voihan tarvittaessa tätäkin jatkaa hieman pidemmälle.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Ottawan ja Buffalon yhteydenottoja odotellaan. Mielelläni katsoisin kumminkin La Ligan päätöskierroksen rauhassa.
 

janbo

Jäsen
Heiluin äsken livessä ja paikalla oli lisäkseni kaksi muuta, toista vastaan olin jo pelannut ja toinen ei reagoinut mitenkään.

Joudun siirtelemään nettipiuhaa koneen ja boxin välillä eli nyt jos joku haluaa pelailla niin laittakaa tähän noottia.

EDIT: Selvennökseksi allekirjoittanut pelaa Buffalolla.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Edittinä sen verran, että eikö Nashvillellä luistin tänään liiku? Yllätyin hieman, että meni noinkin mutkattomasti.

Ei oikein ole liikkunut koko divarikaudella. Elitserien-liigan puolella peli toimi vielä suhteellisen hyvin ja pleijaripaikka jäi lopulta parin maalin päähän, mutta nyt ei oikein Nashvillellä ole lähtenyt homma missään vaiheessa toimimaan. Noh, pitää yrittää vielä ryöstää joitain pisteitä lopuista kolmesta matsista, mutta muuten tähtäin seuraavassa divarikaudessa.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ihan hyvä matsi Buffaloa vastaan, lukemat vähän reilunlaisesti mulle 3-0, mutta Ryan Miller saa katsella peiliin tästä hyvästä. Kaksi noista kolmesta maalista meni lepsusti hanskakäden kautta kun ei saanut kiekkoa kiinni. Ja itseasiassa se jäljelle jäävä maalikin meni hanskakäden puolelle. Mutta kiitokset matsista janbolle.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Miltäs divarin puolella sarjataulukko näyttää? Ketkäs sieltä on tulossa ylöspäin? Paljonko pelejä pelaamatta jne...
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Joopa joo, 0-2 kuokkaan Buffalolta. Mitähän sanois. Itsellä oli yvtä varmaan 10 minuuttia, mutta ei niin ei. Mikä siinä muuten on, että kun syöttää viivalle niin se pelaaja ei vaan ota sitä. Meinas ohjain lentää pariin otteeseen. Saa yvn kasaan ja syöttö viivaan kusee. Vaikka kuinka ohjaa sitä syöttöä kohti viivamiestä. Noh, kaveri oli tällä kertaa parempi. Revanssia jossain vaiheessa.
 

janbo

Jäsen
Ihan hyvä matsi Buffaloa vastaan, lukemat vähän reilunlaisesti mulle 3-0, mutta Ryan Miller saa katsella peiliin tästä hyvästä. Kaksi noista kolmesta maalista meni lepsusti hanskakäden kautta kun ei saanut kiekkoa kiinni. Ja itseasiassa se jäljelle jäävä maalikin meni hanskakäden puolelle. Mutta kiitokset matsista janbolle.

Kiitos samoin. Vaikka nuo Millerille menivätkin helposti, niin kyllä totuuden nimissä ansaitsit voittosi. Ehkä "oikein" tulos olisi ollut 3-1 tjsp, mutta mitäpä väliä. Ensimmäinen erä oli sinulta tosi vakuuttavaa ja itse olin ihan kassalla. Tuntui että koko matsissa ei oikein mikään onnistunut, syöttöprosentti oli jotain 30% luokkaa ja laukaisuprosentti.. noh, 0. Lopulta petti vähän kasettikin ja tuli tehtyä joitakin tyhmiä ratkaisuja. Eli Buffalo - Columbus 0-3
Teit muuten Millerin taakse yhtä paljon maaleja kuin kaikissa kuudessa edellisessä pelissä yhteensä!

Boston - Buffalo 0-2

Tiukka peli oli. Itse otin 7kpl 2 minuutin jäähyjä, joka on aivan liikaa. Sain kuitenkin kaikki klaarattua ja itse iskin ylivoimamaalin. Loppulukemat syntyi läpiajosta 1,6s ennen loppua. Millerillä oli vain 11 torjuntaa, mutta lähes kaikki niistä oli hyviä torjuntoja. Kaksi tilannetta jäi itsellä tästä pelistä mieleen. Ensimmäinen oli se kun Boston oli ylivoimalla ja toi kiekon alueelle. Sain jotenkin sählättyä kaikki pelaajat vaihtoon yhtä puolustajaa lukuunottamatta. Boston-hyökkääjällä oli kiekko maalin kulmalla, yksi kiekoton takatolpalla ja kolme pelaajaa viivassa. Blokkasin vain syöttöä takatolpalle ja tilanteesta selvittiin. Toinen asia oli hieno Grierin alivoimavaihto, jossa hän yksin piti pitkään kiekkoa hyökkäysalueella ja karvasi sen vielä takaisin kahdesti ja sai kaksi loistavaa paikkaa tehdä maali suoraan Raskin edestä.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Toronto - Nashville 0-2

Nyt irtosi se kauden toinen voitto. Pitkän ja tasaisen väännön jälkeen Nashville pääsi tekemään kolmannessa pari osumaa, ja Rinteen pidettyä nollan homma oli selvä. Nashvillellä oli muistaakseni kolmen läpiajon myötä saumat useampaankin osumaan, mutta meikäläinen on noissa sen verran puukäsi, ettei viimeistelyprosentin huonous ollut mikään yllätys.

Kiitokset vastustajalle jälleen!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ottawa tulee linjoille.
Eiks tuo ole hiukan tiukka aikataulu, jos tiistaille pitäis saada kaikki alle? Kuitenkin ulkona ollut hiukka hyvä keli niin olen kuitenkin yrittänyt olla siellä..
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Muutama matsi tahkottu tässä illan mittaan, ensin Peteliuzin ohjastama Avalanche kaatui pyöreästi 3-0 ja nyt viimeisimpänä Daywalkerin Ottawa 2-1. Mikä lie lagannut tuossa Ottawa-pelin 1. erässä, mutta siitä eteenpäin ei ollut lagista tietoakaan. Molemmat ottelut kuitenkin oikein mukavia kamppailuita, kiitokset kummallekin.
 

janbo

Jäsen
Buffalo - Tampa Bay 1-5

Ensimmäinen erä alkoi Tampan oudolla 5min jäähyllä, jota seurasi 2min jäähy kun ensimmäistä oli n. 15 sek jäljellä. Hyviä paikkoja oli ylivoiman lopussa, mutta ei mennyt mistään sisään. Tampa iski yv:llä oudoimman maalin mitä olen tässä pelissä nähnyt: Buffalon AI puolustaja (lydman) heittäytyy itsekseen maalin edessä ja vastustaja heittää hetken päästä laidasta kiekon maalin eteen. Puolustaja nousee pystyy ja potkaisee / vetää mailallaan kiekon omaan reppuun. Lähin vastustaja oli metrien päässä. :D

Buffalo tasoitti ylivoimalla ja puolitoista erää matsi olikin kohtalaisen tiukka. Sitten alkoi tulemaan jäähyjä joka ikisestä poke checkistä ja mailannostoyrityksestä ja peli repsahti totaalisesti. Puolet viimeisestä erästä meni lähinnä odotellessa pelin loppumista, ja tulihan sieltä Buffalollekin (lydman) ulosajo korkeasta mailasta. Millerillä oli muutama todella mielenkiintoinen muuvi, joita ei toivottavasti tarvitse jatkossa katsella..

Nyt ei voi kyllä sanoa että olisi ollut erityisen hyvä peli, mutta kiitos kuitenkin vastustajalle, jonka paremmuudesta ei ollut epäselvyyttä.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Voittoon oli hyvä päättää. Boston - Ottawa 3-2. Vielä kun olin tappiolla 1-2 kolmannessa erässä niin vielä on maukkaampaa.

Boston jäi tuloksiin 5-5-3 20-22 13pts.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottawa tulee linjoille.
Eiks tuo ole hiukan tiukka aikataulu, jos tiistaille pitäis saada kaikki alle? Kuitenkin ulkona ollut hiukka hyvä keli niin olen kuitenkin yrittänyt olla siellä..

Katsotaan tiistaina mikä on tilanne divarissa ja liigassa. Jos joku pelaa aktiivisesti mutta olisi pari matsia jäljellä, niin annetaan lisäaikaa sen verran että saa turnauksen kunnialla pelattua läpi.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Buffalo - Tampa Bay 1-5

Ensimmäinen erä alkoi Tampan oudolla 5min jäähyllä, jota seurasi 2min jäähy kun ensimmäistä oli n. 15 sek jäljellä. Hyviä paikkoja oli ylivoiman lopussa, mutta ei mennyt mistään sisään. Tampa iski yv:llä oudoimman maalin mitä olen tässä pelissä nähnyt: Buffalon AI puolustaja (lydman) heittäytyy itsekseen maalin edessä ja vastustaja heittää hetken päästä laidasta kiekon maalin eteen. Puolustaja nousee pystyy ja potkaisee / vetää mailallaan kiekon omaan reppuun. Lähin vastustaja oli metrien päässä. :D

Juu, kyllä minua Niittymäki piti pystyssä siinä alivoimalla. Toi mun maali oli kyllä todella erikoinen! Tuntui vähän epäansaitulta saada tuollainen kun sulla ei mennyt mistään sisään.


Niin, yksi peli tässä enää jäljellä, Torontoa vastaan. Voittoa haetaan!!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Katsotaan tiistaina mikä on tilanne divarissa ja liigassa. Jos joku pelaa aktiivisesti mutta olisi pari matsia jäljellä, niin annetaan lisäaikaa sen verran että saa turnauksen kunnialla pelattua läpi.
Nooh, eilisten tappioitten jälkeen taistelen vain parhaimmasta paikasta valita seuraavan kauden divariporukkani. Olin katsovinaan, että minulla on jäljellä viisi peliä, joita en luultavasti kaikkia saa hoidettua tuohon deadlineen.

Pitänee kuitenkin hanskata tuo, ettei joku lyö läskiksi/jätä pelaamatta, jotta saa valita ensimmäiseksi joukkueen.
Siitä tulikin mieleen, että kun divarin huonoin valitsee joukkueen, niin saako tuo valita aivan ensimmäiseksi? Siis tarkoitan ennen liigalaisia..
 

janbo

Jäsen
Onko ketään paikalla ja pelikuntoisena joilla olisi vielä Buffalo kohtaamatta?

Mututuntumalla on seuraavat joukkueet kohtaamatta:

Ottawa
Toronto
St.Louis
Dallas
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Omalta osalta pelit pelattu ja kovaa odotan jo seuraavaa koitosta. Hieman jäi parista pelistä hampaankoloon, joten revanssia kaivataan ainakin täällä suunnalla. Mielestäni seuraava voisi olla pitempikin sarja? Olisiko innokkaita useampaankin kierrokseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös