XBOX 360: NHL 10 Divari

  • 14 290
  • 246

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Habs, eli Montreal Canadiens minulle kiitos.

Seuraavana vuorossa Daywalker-75

Jargon, pääsetkö luomaan liigan samantien? Voin laittaa pystyyn, jos oot estynyt jotenkin.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ottawa Senators kiitos! Ja se gt oli Uuhenkujan king.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Oon tossa illemmalla linjoilla ja silloin voin mättää monta matsia. Heittelen jotain aikaa ku tiedän tarkemmin.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ilmotan veikan puolesta. Eli Nakki/GT:aisankujan king valitsee joko Toronton tai Dallasin(Toronto ekana vaihtoehtona), riippuen minkä joukkueen Janbo valitsee.

Pitäskö nuo muut sarjat koht päättää kun ei tahdo saada vastustajia kiinni? Alkaa olla liikaa kohta noita sarjoja ja väistämättä käy, ettei ne sarjat kiinnosta, joissa ei pärjää...
 

tiong

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Vancouver Canucks
Canadiens - Rangers
2 - 0

Rangersin osalta homma kaatui jäähyihin, 14 minuuttia boksissa on aivan liikaa :P

Tampa Bay - Rangers
2- 1
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Hupsansaa, paljon kerkeää vuorokauden aikana tapahtua. Pahoittelut, meni pullon ääresssä viimeinen 20 tuntia, niin ei kerennyt jatkoaikaa tulla lukemaan.

Mulle St. Louis Blues, GT: darkmanki
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hupsansaa, paljon kerkeää vuorokauden aikana tapahtua. Pahoittelut, meni pullon ääresssä viimeinen 20 tuntia, niin ei kerennyt jatkoaikaa tulla lukemaan.

Mulle St. Louis Blues, GT: darkmanki

Ei siinä mitään, sattuuhan sitä.

Tiputin sut kuitenkin vikaksi valkkaajaksi joten oottele nyt vielä ottaako joku Bluesit.
 

Schadowan

Jäsen
Ei siinä mitään, sattuuhan sitä.

Tiputin sut kuitenkin vikaksi valkkaajaksi joten oottele nyt vielä ottaako joku Bluesit.

Öö, siis eilen tsiigasin 16 maissa vikan kerran, mikä tilsu täällä ennenkuin lähdin duunista menee. Ja nyt sitten 14 maissa tänään uudestaan ja mut on tiputettu viimeseksi?:) Mitään aikarajaa ei kuitenkaan asetettu jengin valitsemisen suhteen ja alunperin liigankin ilmottautumisdeadline oli tänään vissiin? Siis kyl mä ymmärtäisin, jos olisitte pari päivää tääl venaillu mun valintaa, mut vajaa vuorokausi? Monta on ihmettelyn aihetta..

EDIT: Ja tosiaan ottaen huomioon vielä sen, että eilinen ei ollut ihan peruskeskiviikko (to vapaa, suomen peli, aurinko paistaa ja lalllallaa). Ei aina Jatkoajassakaan kerkeä oleskelemaan, vaikka kauheasti haluisikin..
 
Viimeksi muokattu:

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ottawa - Montreal 3-4 RL

Erittäin viihdyttävä peli, vaikka ranuissa hävisinkin. Alku oli Ottawalla hiukan tukkoista ja ajattelinkin, että tämä peli oli tässä. Sain joukkueeseen tehtyä pienen ryhtiliikkeen ja olin taas mukana. Varsinaisella peliajalla oli kyllä molemmilla lukuisa hieno tilaisuus tehdä se tarvittava voittomaali, mutta ei kelvannut.
illalla takaisin..
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^ No joo, onhan se totta että mitään virallista DL:a ei ollut että annetaan nyt armon käydä oikeudesta. Eli Blues on sun.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Terveisiä Saksan maalta! Kotona ollaan ja illan suussa voisin alotella pelaamaan, nyt menee pari tuntia purkaessa matkatavaroita jne. Kyllähän darkmankilla oli mun mielestä oikeus varata tossa kun oli oikeastaan hänen vuoro ja hyvät perustelut antoi :)
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh hoh jopas on tiukka liiga. 4 peliä kerkisin pelata, 3 niistä ratkesi vasta rankuilla.

NY Rangers - Montreal 0-2
Phoenix - Montreal 1-0 rl.
Ottawa - Montreal 3-4 rl.
Anaheim - Montreal 3-2 rl.

Anaheimia vastaan oli kyllä erikoinen peli. 2 erää tylsää puolustavaa kiekkoa, sitten molemmat tekee yhdet maalit. Anaheim tekee johtomaalin ajassa 59:30 muistaakseni, Plekanec tasoittaa 2-2 kun jäljellä on 0.8 sek. Että sikäli, yksikin piste oli saavutus.

Jos jollain on tarvetta uudelle veskalle, niin Carey Price overall 85 voisi irrota kovaa sentteriä tai sniper laituria vasten.
 
Viimeksi muokattu:

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ilmotan veikan puolesta. Eli Nakki/GT:aisankujan king valitsee joko Toronton tai Dallasin(Toronto ekana vaihtoehtona), riippuen minkä joukkueen Janbo valitsee.

Pitäskö nuo muut sarjat koht päättää kun ei tahdo saada vastustajia kiinni? Alkaa olla liikaa kohta noita sarjoja ja väistämättä käy, ettei ne sarjat kiinnosta, joissa ei pärjää...

Jargon herätyyyyys!

Eli Nakki/GT:aisankujan king valitsee Toronton
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Ensimmäiset pelit alla. Onpas erilaisia vastustajia täällä.

Boston - Ducks 1-0 rl.

Kaveri painoi päälle tajuttomalla höngällä. Tolpat kilisi ja Rask torju kaiken mahdollisen. Hyvä jos sain kymmenen laukausta koko matsin aikana. 5-3 av jatkoajalle vielä, mutta kestettiin. Rankkareilla sitten kaveri alkoi kikkailemaan ja rankut 2-0.

Boston - Colorado 0-2

Eipä ollu tässä matsissakaan oikein sanan sijaa. Anderson piti hyvin kyllä pystyssa ja ensimmäistä kertaa vitutti suorastaan pelata NHL10. Itse laitan tyhjästä kahteen otteeseen yli ja sitten kaveri tekee samanlaisesta byyrin.

Boston - Phoenix 4-0

Yllättävän suuret numerot. Zdeno pääsi kerran pommittamaan nätisti yv:lla yläkulmaankin. Rask piti tässäkin matsissa joukkuetta hyvin mukana ja oli ne tolpatkin parhaat kaverit. Heh.

Boston - St.Louis 4-5 rl.

Vastustaja laittoi jokaisesta paikasta minkä sai maalin. Ei ollu Raskin parhaita päiviä. Jäähyjäkin taisin ottaa pelin aikana yhteensä 7? Peli oli kaiketi pahimmillaan 0-4? Pari ärräpäätä lähti, kun omia huidotaan kun vierasta sikaa ja itse istun samanlaisista boxissa. Ruskeat kirjekuoret selvästi vaihtanut omistajaa..
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Pari erikoista matsia tuli heti liigan alkuun. Ensin darkmankin Blues kaatui pöyristyttävästi 6-4(kö), Chris Masonin imuroitua oikein urakalla. Väittäisin, että 5 maaliani noista kuudesta voi laskea täysin Blues-vahdin niskaan. Toiseksi Canadiensilta ryöstetty 2-1 voitto oli aika mannaa, ensin Habs johtaa kaksi ja puoli erää 1-0, kolmannessa erässä tasoihin ja helpohkolla maalilla johtoon. Mukavia pelejä, kiitokset tähänastisista matseista.

Kristian Huselius (LW, ovrl 81, PLY) olisi saatavilla. Nopsa laituri hyvillä käsillä siis. Saa laittaa tarjouksia. Hyökkääjä kävisi parhaiten vaihdossa, kokonaisuus voi olla huonompikin, ei tarvitse yrittää etsiä suhteellisen tasasuhtaista vaihdokkaaksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Kristian Huselius (LW, ovrl 81, PLY) olisi saatavilla. Nopsa laituri hyvillä käsillä siis. Saa laittaa tarjouksia. Hyökkääjä kävisi parhaiten vaihdossa, kokonaisuus voi olla huonompikin, ei tarvitse yrittää etsiä suhteellisen tasasuhtaista vaihdokkaaksi.

Brunnström <-> Huselius?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PHO TBL 0-4
PHO MON 1-0 rl
PHO BOS 0-4
PHO BUF 0-2
PHO ANA 2-4

Ei oo helppoo. Meni neljä ja puoli peliä että sain ensimmäisen pelitilannemaalin aikaan joten vinkki vastustajalle: tee maali niin olet todella vahvoilla.

En mä mikään hyvä maalintekijä ole koskaan ollut mutta ei nyt tule mieleen että tällaista tuskaa olisi koskaan ollut.

Kiitokset peleistä kaikille. Muuten ihan mukavia pelejä mutta vastustaja on tehnyt maalit ja itse vedellyt tolppiin tai päin omia.
 

Schadowan

Jäsen
4 matsia takana maalierolla 14-14. Mulla on paskin puolustus koko liigassa, sen voin jo nyt todeta. Siis laatupelaajia kyllä löytyy, mutta kun mies ohjaimen takana ei vaan osaa, ei mitenkään. Vastustajat ovat tulleet keskeltä, laidasta, ihan mistä vaan alueelleni ja mä höntyilen jatkuvasti. Hyökkäys on totutunlaista säätämistä, niinkuin aina.

2 voittoa, 2 tappiota.

Bostonia vastaan ihmeellinen peli, kahden erän jälkeen mun johto 4-0, vedot 4-7 vastustajalle. Kolmannessä erässä kaveri tekee 4 maalia ja mä ihmettelen vierestä. Pikeillä sitten hillotus voitto.

St Louis on huikean tasainen jengi, jossa on loistopelaajia. Ainoastaan veskari kusee.

Trading blockissa voisi kuitenkin olla seuraavat jantterit:
Berglund 82
Tkachuk 82
Oshie 82
Perron 81


Tarjouksia vaan tulemaan.
 

janbo

Jäsen
Buffalo aloitti urakan seuraavanlaisesti:

Phoenix - Buffalo 0-2
Colorado - Buffalo 0-1 rl
Buffalo - Anaheim 0-1

Phoenixiä vastaan oli melko tasaväkinen vääntö, nyt kääntyi minulle. Milleriä testattiin enemmän kaukaa kuin läheltä, vaikka muutama hyvä tilanne olikin lähempää.

Colorado pääsi paremmin tulemaan hyvän näköisiin hyökkäyksiin nostettuani karvausta ensimmäisen pelin jäljiltä. Puolustin hyvin passiivisesti ja blokkasin poikittaissyötöt suurimmilta osin pois. Jatkoaika oli tämän ottelun ehdotonta antia. Allekirjoittanut pääsi pelaamaan itselleni tuntemattomasta syystä 5v3 yv:tä. Olen kuitenkin todella surkea yv:llä ja paremmat paikat saikin vastustaja minun päähäni. Kun erikoistilanne oli ohi alkoi oma hyökkäyspelikin toimimaan hienosti ja saatiin todistaa melkoista havaiji-kiekkoa. Vastustaja onnistui ekassa rankkarissa viemään minut kahville munkin kera ja Miller päätyi suunnilleen kokonaan ulos tolppien välistä. Loput jäikin haaviin ja kenttäpelaajat tekivät muutaman maalin, joista ratkaiseva lämärillä yläpesään ja kädet kattoon.

Ottelu Kaliforniassa ankkalaumoja vastaan olikin sitten erikoinen matsi. Itse päädyin lopulta 6:een laukaukseen kohti maalia, vaikka itsellä oli sellainen fiilis että hyviä paikkoja oli, ei vain menny sisään. Kait siinä jokunen puolittainen läpiajo ja takatolppasyöttö oli, mutta eiköhän pisteet silti kuuluneet ankkalammelle tuplamäärällä laukauksia (12), vaikka tulivatkin yleensä vähän kauempaa. Täytyy kehua Anaheimin puolustusta, koko ajan tuntui että oli kolme pelin alla ja neljä päällä... Voittomaali syntyi jo ensimmäisessä erässä ja varsin huvittavalla tavalla. Veto pienestä kulmasta livahtaa jostain Millerin alta ja lipuu koko maaliviivan matkan päätyen lopulta maalin puolelle kenttäpelaajien seistessä ja jännittäessä kuinka käy.

Hyviä pelejä, kiitos kaikille! Jatketaan taas iltapelin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ottawa - Anaheim 1-2

Viihdyttävä ja jäähyrikas peli. Tiukka peli ja olisi voinut kääntyä toisinkin perin.

St. Louis - Ottawa 1-0 RL

Järkyttävän tarkka peli, joka meni maalittomana ranuihin asti. Ja siellä viime aikaisen trendin mukaan turpaan tuli.

Nyt on ruvennut näyttämään siltä, että nuo ennen luottamani rankkarikisa ei olekaan se minun juttuni. Jo kahdet rankkarit tullu ryssittyä. Tähän mennessä olen oikein yrittänyt sinne, mutta nyt pitää ruveta voittamaan normaalilla peliajalla.
Kaksi pistettä plakkarissa kolmesta pelistä. Näillä mennään...

EDIT:Niin, ja kiitti tosi hyvistä matseista!
Huomenna jatketaan.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Brunnström <-> Huselius?

Noup, tähän en oikein nyt innostunut. Ehkä enemmän nyt mietittyäni tarvitsisin power forwardin tai grinderin tyyppistä pelaajaa vaihdossa ketjusommitelmiin. Sentteri tai laituri, kumpikin käy. Ovat kuitenkin rooliltaan pelissä hyvin samankaltaisia, Brunn & Husse.

Huselius siis edelleen tarjolla, kuka uskaltaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös