XBOX 360: NHL 10 Divari

  • 14 228
  • 246

janbo

Jäsen
Buffalo - Ottawa 2-0

Vähämaalinen peli niin kuin lähes kaikki Buffalon tähänastiset. Buffalo hallitsi kiekkoa ja laukauksia, osittain myös Ottawan jatkuvien jäähyjen takia. Myös vastustajalla oli muutama hyvä one-timer paikka iskeä häkki. Kaikenkaikkiaan ihan hyvä vääntö. Kiitokset vastustajalle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pistin seuraavan idean tuonne liigan puolelle ja mitä mieltä täällä ollaan:

Divari sekä Liiga valitsee joukkueensa samasta poolista, karsintasarjaan Liiga valitsee ensin?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Liigan puolelta on nyt karsijat selvillä: Carolina, Detroit ja Pittsburgh. Lyödäänkö Divariin joku deadline jonka jälkeen katotaan sarjataulukosta ketkä pääsee äsken mainittuun joukkoon mukaan?

Ensi kaudeksi liigassa sekä divarissa voi olla samoja jengejä, arvon varausjärjestyksen jossain vaiheessa. Seuraavaan karsintasarjaan liiga valitsee ensin joukkueensa jonka jälkeen divari omansa. Tämä karsintasarja vedetään kuitenkin nykyisillä joukkueilla.

Kysymyksiä?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
En ymmärrä miksi tarvitsisi olla samat joukkueet liigassa ja divarissa, olisi paljon vaihtelevampaa jos eri jengit. Tässäkin divarisarjassa Columbus vei voiton vaikka vastassa Phoenixit ja Bostonit, jotka ovat mielestäni pariastetta kovempia jengejä. En yksinkertaisesti näe tarvetta saada divariin "kovimpia" joukkueita.

Niin ja pelatkaa nyt loput pelit pois alta, päästään aloittamaan kovat karsinnat.
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kyllä minäkin ennemmin kääntyisin eri joukkueisiin liigassa ja divarissa, mutta enemmistön päätöksellä mennään, jos toisin tahdotaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En ymmärrä miksi tarvitsisi olla samat joukkueet liigassa ja divarissa, olisi paljon vaihtelevampaa jos eri jengit. Tässäkin divarisarjassa Columbus vei voiton vaikka vastassa Phoenixit ja Bostonit, jotka ovat mielestäni pariastetta kovempia jengejä. En yksinkertaisesti näe tarvetta saada divariin "kovimpia" joukkueita.

Niin ja pelatkaa nyt loput pelit pois alta, päästään aloittamaan kovat karsinnat.

Näissähän on taas molemmat puolensa ja aika mahdoton miellyttää jokaista. Kyllä mun mielestä olis luontevinta, että liigassa on ns. "parhaimmat" joukkueet ja divarissa vedetään sit Nashvilleillä sun muilla. Jos alkaa vituttaa pelata paskalla joukkueella niin ei muuta ko nousta liigaan jolloin saa jo aika kovan joukkueen allensa. Nythän karsintaan joutu niin Detroit kuin Pittsburgh jotka mun mielestä on aika lailla kovimmasta päästä. Ei se joukkue niin paljoa tee jos ei ite osaa pelata.

Katellaan nyt mitä keskustelua tässä syntyy aikaiseksi, konsultoin Jargonia aiheesta ja teen sitten jonku paskan päätöksen joka ei miellytä ketään. Tai sitten asiasta voi tehdä myös äänestyksen, mutta sekin taas pitäisi tehdä johonki ulkoiseen palveluun eikä juuri kiinnosta alkaa kikkailemaan asian kanssa.

Tai vittu tehdään vaikka tähän pieni kysely:

1. Liigassa ja divarissa voi olla samoja joukkueita?
2. Varausvuorot arvotaan tai niin, että liigan huonoin valitsee ensin ja kun liiga on valinnut niin divarin huonoin valitsee seuraavaksi?


Toki olis pitäny alunperin tehdä ne säännöt selviksi jolloin jokainen ois heti alkuun tienny miten jatkossa mennään. Ihan hyvin on kuitenki liigat edenny MM-kisoista huolimatta ja eiköhän tää homma vielä ihan hyvin lähde liikkeelle.

Joku vois tosiaan laittaa vähän divarin sarjataulukko tänne niin tietäis ketä sinne karsintaan on tulossa ja onko siellä vielä paljon paikkoja jakamatta.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Eipä nyt aleta tästä kauheata haloota nostamaan. On hyvin todennäköistä, että liigassa pelaavat vievät ne ns. "parhaat". Divarissa pelasi tällä kerralla ihan tarpeeksi hyviä jengejä. Itse pelasin Bostonilla, joka on aika kova nippu ainakin omasta mielestäni. Silti taisin päätyä sijalle 6? Ensi kerralla ainakin itse valitsen mielelläni jonkun muun. Kyllä se kiekko vedetään ihan pelaajan oman taitojen mukaan joko yläkulmaan tai päätykatsomoon. Tietääkseni ihan manuaalisella tähtäyksellä tässä jokainen pelaa?

1. Eri jengit liigaan ja divariin.
2. Liiga ensimmäisenä ja divari toisena. Huonoimmista lähdetään varaamaan.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
....

1. Eri jengit liigaan ja divariin.
2. Liiga ensimmäisenä ja divari toisena. Huonoimmista lähdetään varaamaan.

Käyp miule! Eipä tästä enempään kannata painia.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Tämä käy mulle.

Katselen tänään illalla divarilaisten jäljellä olevat pelimäärät ja laitetaan sitten joku takaraja kun pelit oltava pelattu.
Laita sitten ukaasia lusmuille. :)
Aina näistä jää ne muutamat pelit pelaamatta. Kannattaisiko katsoa seuraavissa turneissa (liiga,divari,kaljis,elitserien,yms.), että valitseeko kaikkia mukaan? Onhan se mukavaa et saa enemmän porukkaa=enemmän pelejä, mutta jos ne muutamat pelit jää aina pelaamatta, niin se latistaa tunnelmaa ja vaikeuttaa poffia...

Ja jotenkin tuntuu, että ne on aina samoja nimiä, jotka ei tuu ikinä verkkoon..
Pitäisi semmoista "mustaa listaa" ja jos vaikka pari turnausta ei saisi läpi pelattua niin kylmästi sen jälkeen ei antaisi enää salasanaa turneihin.
Tietysti, jos antaa erittäin hyvän syyn, tyyliin " niskat murtui, olin koomassa", niin saisi osallistua seuraavassa turnauksessa..

Tai jotain. Vituttaa vaan muitten puolesta, itse kun en tule olemaan kärkikahinoissa varmasti ikinä mukana..
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Laita sitten ukaasia lusmuille. :)
Aina näistä jää ne muutamat pelit pelaamatta. Kannattaisiko katsoa seuraavissa turneissa (liiga,divari,kaljis,elitserien,yms.), että valitseeko kaikkia mukaan?

Onhan tuossa ideaa, mutta en kyllä ite ole ikinä tullu katelleeksi keillä ne pelit jää pelaamatta. Liigassa nyt melko varmasti jokaisella riittää mielenkiinto loppuun asti ja taas divarissa ei ole väliä jääkö pelaamatta koska pleijareita ei pelata. Toki se taas vääristää sarjataulukkoa jos siellä joku käy häviämässä viis peliä jonka jälkeen menettää mielenkiintonsa sarjaa kohtaan.

Miksi ei seuraavasta divarista voisi jättää pois ne nimimerkit joilla tällä kertaa jäi pelejä pelaamatta ja otetaan mahdollisesti tuoreita naamoja mukaan?

Itellä nyt vituttaa lähinnä sen takia ku vedän nää matsit yleensä melko nopealla tahdilla läpi (esim. kaks viikkoa) jonka jälkeen sit saan toiset kaks viikko odotella et pääsen sitä viimeistäki lusmua vastaan pelaamaan. Jossain vaiheessa kuitenki alkaa kiinnostus loppu mennä sinne liigan sivuille urkkimaan josko se yks äijä nyt olis Livessä.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Mikäs olisikaan hienompaa, kun sopia tietty ajankohta jolloin pelattaisiin pelejä. Näin vain ei tule varmasti ikinä tapahtumaan. :) Onhan tuo totta, että harvinaisen ärsyttävää kyttäillä aina koska kaveri on online.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Avautumisia

...
Miksi ei seuraavasta divarista voisi jättää pois ne nimimerkit joilla tällä kertaa jäi pelejä pelaamatta ja otetaan mahdollisesti tuoreita naamoja mukaan?

Itellä nyt vituttaa lähinnä sen takia ku vedän nää matsit yleensä melko nopealla tahdilla läpi (esim. kaks viikkoa) jonka jälkeen sit saan toiset kaks viikko odotella et pääsen sitä viimeistäki lusmua vastaan pelaamaan. Jossain vaiheessa kuitenki alkaa kiinnostus loppu mennä sinne liigan sivuille urkkimaan josko se yks äijä nyt olis Livessä.

Eihän tuo taas ole reilua. Jos yksikin pelaaja jättää yhden pelin pelaamatta, niin siellä on sit aina se toinenkin, jolla jää yksi peli pelaamatta.
Mitä ole seurannut, niin melkein ne on samoja, jotka täällä jatkiksessa tulee pelaan liigaa. Eli eipä siellä taustalla niitä uusia naamoja luultavasti ole. Kyllähän nytkin tuolla divarissa ja elitseriessä jäi vapaita joukkueita yllinkyllin...

...Ja taas tuohon toiseen. Itselläni on semmonen pieni vaahtosammutin, jonka kanssa joutuu oleen töitten jälkeen. Se taas tarkoittaa sitä, että pääsen pelaamaan (mahdollisesti)17-19 ja 21 ->. Sitten pitäisi sattua vastustajat siihen rakoseen ja pitäisi käydä nukkumaan suht järjelliseen aikaan, että jaksais painaa duunia. Akkakin välillä narisee, että vois olla joskus hänenkin seurassa. :) Kaikilla ei ole mahdollista olla 24/7 boxilla.
Lisäksi tästä upeasta boxin hakkauksesta ottaa oman siivunsa loput turhat hommat, kuten pihahommat,ryyppyreissut,vierailut,nikkarointi,kalastus,mökkeily,lomareissut,työmatkat,yms.
Tämä taas on suoraan verranollinen siihen, että joitain pelejä joutuu sopimaan, jotta saadaan se pois alta. Tässäkin oma aktiivisuus on valttia. Eli jaksaa täällä ilmoitella ja laittaa yksityisviestiä, niin saattaa hyvällä tsäkällä saada pelit pois alta. Noilla kärkijoukkueillahan se on tärkeämpää kuin meillä luusereilla...

Vittu, katkes punainen lanka tässä kohtaa...

Olipas taas turhaa ja sekalaista jaarittelua. No pointtini varmasti selvisi.
Eli hiukan seurailisi tuota omaa tai vastapelurin pelaamista/pelaamattomuutta.

Nii, ja viihtyy äniksessä parissa paremmin kuin emännän seurassa...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Eihän tuo taas ole reilua. Jos yksikin pelaaja jättää yhden pelin pelaamatta, niin siellä on sit aina se toinenkin, jolla jää yksi peli pelaamatta.

Niin, eihän siinä mitään, jos jää 1-2 peliä pelaamatta. Eiköhän thego tarkoittanut niitä, joilta puuttuu huomattava määrä pelejä siinä vaiheessa, kun muut ovat kutakuinkin pelanneet kaikki mahdolliset ottelut. Itseäni vituttaa myös sama asia kuin thegoa, koska itsekin pelaan nopealla aikataululla pelit pois. Ja ei kai kukaan vaadikaan, että onlinessä pitäisi olla 24/7.
 

Schadowan

Jäsen
Joo, itse taisin pelata 11 peliä 3pv sisään tms, nyt sitten pari viikkoa mennyt, enkä ole saanut pelattua noita kahta puuttuvaa peliä. Joukkueeni oli siis St. Louis, joten jos teillä on vielä pelejä mua vastaan niin laittakaa yksityisviestiä. Ensi viikon olen ulkomailla, joten en ole boxin äärellä.
 

janbo

Jäsen
Vieläkin olisi Toronto, Dallas ja St.Louis kohtaamatta. Ilmoitelkaa täällä tai yv:nä milloin voitte pelata. Itsellä kova halu pelata nuo pois, sillä ainakin viimeksi tarkistaessa oli vielä teoreettiset mahdollisuudet neljän kärkeen.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässäkin oma aktiivisuus on valttia. Eli jaksaa täällä ilmoitella ja laittaa yksityisviestiä, niin saattaa hyvällä tsäkällä saada pelit pois alta.

Hyvää ja aiheellista tilitystä mielestäni. Itsekkin olen tässä YV:tä laitellut jäljellä oleville vastustajille (Dallas, Toronto, haloo?) ja ilmoitellut, että olen melkein joka ilta livessä. Mutta näköjään turha odottaa mitään vastauksia, joten ei kai tässä auta kun toivoa ettei kukaan tule ohi ja karsintapaikka mene ohi suun.

Pelisilmä kirjoitti:
1. Eri jengit liigaan ja divariin.
2. Liiga ensimmäisenä ja divari toisena. Huonoimmista lähdetään varaamaan


Tästä samaa mieltä, näin olin tämän muutenkin kaiken aikaa käsittänyt.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Hyvää ja aiheellista tilitystä mielestäni. Itsekkin olen tässä YV:tä laitellut jäljellä oleville vastustajille (Dallas, Toronto, haloo?) ja ilmoitellut, että olen melkein joka ilta livessä. Mutta näköjään turha odottaa mitään vastauksia, joten ei kai tässä auta kun toivoa ettei kukaan tule ohi ja karsintapaikka mene ohi suun.

Veli ohjastaa Torontoa ja epäilen, ettei se ymmärrä lukea noita yksityisviestejä. Eli laittakaa vaan tänne viestiä...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tulipa tuota eilen parveiltua koko päivä livessä, mutta kun ei Ottawaa ja Ducksia näkynyt, niin vetelin sitten tota AHL:ää. Josko tänään onnistaisi? Mulle käy mikä peliaika tahansa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös