XBOX 360: NHL 10 Divari

  • 14 226
  • 246

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
On tää taas niin helvetin hankalaa.
Ottawa oli eilen 19-23 onlinessa harjoittelemassa kuviota. Eipä liigassa ollut ketään, jota vastaan olis pelaamatta. Kattelin sen verran tosiaan, että kaikki siinä häntäpäässä, minun edellä olevat, olis kohtaamatta. Tuliskohan tänään ysin(21.00) jälkeen liigaan pelaajia, että saisin ne omat pois? *huokaus*
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Vielä on divari siis käynnissä. Itse lopettelin pelit jo viime sunnuntaina. Nyt nopeasti sarja päätökseen niin saadaan jo uutta tulille. Vähän on hampaankolossa parista matsista. Tiukkoja vääntöjä ollut melkein jokainen peli. Tulisi melkein sopia joku tietty ajankohta jolloin porukka pääsisi online?
 

janbo

Jäsen
Vielä on divari siis käynnissä. Itse lopettelin pelit jo viime sunnuntaina. Nyt nopeasti sarja päätökseen niin saadaan jo uutta tulille. Vähän on hampaankolossa parista matsista. Tiukkoja vääntöjä ollut melkein jokainen peli. Tulisi melkein sopia joku tietty ajankohta jolloin porukka pääsisi online?

En usko että seuraavalla kerralla on ongelmia. Nyt on sentään ollut lätkän MM-kisat ja pitkä helleaalto. Voihan se olla, että saadaan vielä miitti torille...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vielä on divari siis käynnissä. Itse lopettelin pelit jo viime sunnuntaina. Nyt nopeasti sarja päätökseen niin saadaan jo uutta tulille. Vähän on hampaankolossa parista matsista. Tiukkoja vääntöjä ollut melkein jokainen peli. Tulisi melkein sopia joku tietty ajankohta jolloin porukka pääsisi online?

Viel pitää vetää liiga loppuun jonka jälkeen karsintasarjat ja liigan pudotuspelit. Näiden jälkeen alkaa sit taas joukkueiden huutaminen uudella järjestyksellä.

Kuka tahansa voi toki perustaa jonku rennon höntsäliigan millä tahansa joukkueilla.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
On tää taas niin helvetin hankalaa.
Ottawa oli eilen 19-23 onlinessa harjoittelemassa kuviota. Eipä liigassa ollut ketään, jota vastaan olis pelaamatta. Kattelin sen verran tosiaan, että kaikki siinä häntäpäässä, minun edellä olevat, olis kohtaamatta. Tuliskohan tänään ysin(21.00) jälkeen liigaan pelaajia, että saisin ne omat pois? *huokaus*

Tulin näköjään eilen sitten hieman liian myöhään linjoille. Vois tosiaan tuossa ysin jälkeen hoitaa pelin pois alta. Oisko Dallaski linjoilla tänään?
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Ottawa - Nashville 1-2 OT

Olihan taas tiukka vääntö. Nashvillelle ei meinannu avopaikatkaan maistua, mutta onneksi sentään kolmannen lopulla upposi tasoitus ja jatkoajan alkupuolella sitten voitto-osuma. Kiitokset vastustajalle!

Nyt vielä kun Dallas-matsin saisi pelattua, niin kausi olisi paketissa.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Perjantaina ja lauantaina ei varmaan kerkeä pelaamaan ollenkaan, mutta oisko Dallas paikalla sunnuntaina joskus illasta? Olisi mukava saada pelit pois alta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mikä on tilanne täällä puolen karsijoiden suhteen? Liigan puolelta on nyt yksi varmistunut ja kaksi muutaki pitäis selvitä aivan pian. Jos ite siihen joudun niin voin perustaa liigan karsintaa varten ja myös ketjun kyseiselle sarjalle, muutoin nakitan sen jolleki halukkaalle.

Vetääkö nyt jokainen sitten karsinnat näillä nykyisillä joukkueillaan kuten alunperin ajateltiin vai onko tullut parempia ideoita?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
En usko että seuraavalla kerralla on ongelmia. Nyt on sentään ollut lätkän MM-kisat ja pitkä helleaalto. Voihan se olla, että saadaan vielä miitti torille...

Ei tavata torilla, ei...

Mites tästä eteenpäin? Siellä on muutamia vastustajia, joita ei näy, eikä kuulu. Kun on käynyt livessä katsomassa prohviilia, niin kyllähän siellä ne samat jampat ovat olleet pois livestä luokkaa 5/17. Eli neljättä päivää pois, eikä täälläkään ilmottele mitään, missä ovat..

Muutama kysymys:
Onkos se jo sovittu, että divari valkkaa ekana joukkueen?
Minulla on kolme peliä jäljellä, mutta olen kyllä saletisti paskin, joten minulla on paljon pelissä seuraavaan kauteen...

Tehdäänkö silleet, että otetaan vaikka yksi divari/liiga-kierros tämän jälkeen ja pidetään sitten pieni "kesäloma"?
Tehtäis vaikka niitä höntsäliigoja, jolloin tuon divari/liigan arvostus pysyisi parempana. Saataisiin siihen jonkinlaista pysyvyyttä...


EDIT: TAB, ENTER, YMS. HÄIRIÖ..
 
Viimeksi muokattu:

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Olen höntsäliigan puolella ehdottomasti. Kohta painaa futiksen MM-kisat päälle ja allekirjoittaneella kyllä menee päivät niitä pelejä katsellessa. Voisiko höntsästä tehdä vaikka pitempiaikaisen? Siellä saa sitten jokainen pelailla omaan tahtiin pelejään?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos se jo sovittu, että divari valkkaa ekana joukkueen?

Tehdäänkö silleet, että otetaan vaikka yksi divari/liiga-kierros tämän jälkeen ja pidetään sitten pieni "kesäloma"?

-Divarilaisena ei kyllä ole mitään sitä vastaan että divari valitsisi jengit ekana. Mitäs liigalaiset ovat tästä mieltä?

-Myös toinen gallup-kysymys: riittääkö jengillä motivaatio ja aika pelata vielä toinen liiga/divari-kierros perään? Itsellä pelitahti voi kyllä rauhoittua ilmojen, lomien ja Red Dead Redemptionin myötä mutta tulen silti änäriä pelailemaan myös kesällä että itselle tämä kyllä onnistuu. Jos kuitenkin enemmistölle tämä on ongelma niin ehdottomasti kannattaa laittaa liiga/divari holdille ja tehdä sitten kaljaliiga vaikka AHL jengeillä. NHL08/09 kokemusten pohjalta voin sanoa että kyllä näitä liigoja on kesälläkin pelattu mutta mitään nopeaa rykäisyä on vaikea saada aikaan kun jengi saattaa olla useankin viikon reissussa ja poissa boxin äärestä.

-GM vastuu olisi hyvä olla kiertävä eli olisiko divarin puolella vapaaehtoista vetämään seuraavaa rundia läpi?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Minä ainakin voin vetäistä toisen putkeen, onhan tässä vielä karsinnatkin.
Ja mitähän järkeä siinä olisin et divarissa valitaan joukkueet ensimmäisenä?
Liiga vetäis "jämäporukoilla"? Ja kyllähän divariinkin jää kovia joukkueita, Anaheimit, Bostonit, Buffalot, Phoenixit..
Eiköhän se kuitenkin aika loogista ole, että Liigassa kilpailee San Jose, Chicago ym.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Minä ainakin voin vetäistä toisen putkeen, onhan tässä vielä karsinnatkin.
Ja mitähän järkeä siinä olisin et divarissa valitaan joukkueet ensimmäisenä?
Liiga vetäis "jämäporukoilla"? Ja kyllähän divariinkin jää kovia joukkueita, Anaheimit, Bostonit, Buffalot, Phoenixit..
Eiköhän se kuitenkin aika loogista ole, että Liigassa kilpailee San Jose, Chicago ym.

Kakspiippunen juttu. Tekis hyvää näille "paremmillekkin" pelata välillä jollain Nashvillellä, niin loppuisi ne riplausmaalit, kun on vain puujalkaisia hyökkääjiä.
Itselläni on nyt Ottawa, mutta en kyllä vielä pärjää silläkään. :)
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minä olen kyllä myöskin sitä mieltä, että liigaan ne ns. "eliittijoukkueet" ja divariin loput. Kahdentoista "parhaan" jälkeen jää vielä divariinkin tähtipelaajia ja kovia joukkueita. Kaikilla pystyy kyllä haastamaan kamppaillessa kärkisijoista. Olisiko myös karsinnat mielekkäämpää vetää entisillä joukkueilla, joihin on jo tottunutkin? Tietysti jos on tehnyt paljon treidejä joukkueen parantamiseksi, niin niitähän toki ei saa siihen karsintasarjaan mukaan joka sitten hankaloittaa asiaa. Vaikka eipähän tämä karsintasarja vielä itselleni kuulukaan, mutta kunhan selitän.

Uusi liiga/divari -tsydeemi kyllä minulle käy tähän väliin, mutta mielelläni pelaisin vaikkapa juuri jonkun AHL Beer Leaguen tähän väliin. Karsintasarja kuitenkin venyttää (luultavasti?) seuraavaa starttia sen verran pitkälle kesään, ettei sitä oikein saa aikaiseksi pelattua tiiviiseen tahtiin, mikä varmasti kaikilla on toiveena näissä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaljaliiga kesäkaudelle kuulostaa kyllä ihan hyvältä, eli ehkäpä sen puoleen taivun. Tosin olkoon liiga mikä tahansa ja vuodenaika mikä tahansa niin varmaan helposti käy niin että jos on esim. se kaksi peliä per vastustaja niin tiettyjä vastustajia vastaan saa pelit pelattua aika nopealla aikataululla ja loppuja saa sitten odotella ikuisuuden... Toiset sitä boxia kuitenkin kesällä hakkaa enemmän eikä pullistele rannalla. ;)

Eli toinen kunnon liigameininki putkeen käy myös.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kakspiippunen juttu. Tekis hyvää näille "paremmillekkin" pelata välillä jollain Nashvillellä, niin loppuisi ne riplausmaalit, kun on vain puujalkaisia hyökkääjiä.
Itselläni on nyt Ottawa, mutta en kyllä vielä pärjää silläkään. :)

Voidaanhan me ensi kaudeksi tehdä niin, että divarilaiset valitsee ensin joukkueensa ja liiga vasta sen jälkeen. Menis ainaki Devils ja Sharks vaihteeksi johonki toiseen osoitteeseen. Mulle sinänsä aivan sama.

Olisiko myös karsinnat mielekkäämpää vetää entisillä joukkueilla, joihin on jo tottunutkin?

Tätä ehdottaisin itse. Oma peli on sen verran heikkoa kokonaisuutena jota auttaa kummasti kun tuntee joukkueen ja tietää vähän millä pelaajilla kannattee mitäki yrittää.

Tässä menee varmaan vielä ihan mukava tovi ennen kuiin karsintasarja sekä liigan pleijarit (8*) saadaan pelattua joten ei ehkä kannate vielä päättää koska aloitetaan seuraava kierros. Itse kuulun myös kastiin "mieluummin pelaan boxilla kuin pullistelen rannalla" joten pelejä kyllä tulee pelattua myös kesällä.

Yhteenvetona (näihin toivoisin kommentteja):

1. Karsintasarja vedetään nykyisillä jengeillä
2. Ensi kaudeksi divaripelaajat valitsevat ensin jenginsä


*= toki divarin huonoimmat voi aloittaa joukkueiden valinnan heti kun siellä on sarja saatu päätökseen

E: Divarissahan ei ole mikään pakko pelata runkosarjaa loppuun asti koska ette pelaa pudotuspelejä ollenkaan. Toki suotavaa olis pelata ainaki siihen asti, että se neljän kärki erottuu selvästi.

Mikäli pohjalle sitten jää joku jolla on tyyliin neljä ottelua pelattuna niin en näe mitään järkeä palkita tälläistä pelaajaa antamalla sille ensimmäistä varausvuoroa. Voidaan vaikka sopia, että jos on yli 20% peleistä pelaamatta niin saa automaattisesti divarin huonoimman varausvuoron?
 

janbo

Jäsen
Tähän tietoon Buffalo on linjoilla koko päivän ja illan. Laittakaa tänne viestiä jos on peli pelaamatta minua vastaan. (Ottawa, Toronto, Dallas, St.Louis)
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Ei se vaan minusta toimi, että divari valitsee ensimmäisenä.
Eikös se ole vähän kuin palkinto jos nousee liigaan niin pääsee pelaamaan niillä "eliittiporukoilla".
Miettikääs niitä jotka pelaisivat liigasta toiseen kärkisakissa ja aina vaihtoehtoina ovat loppupään joukkueet?
 

janbo

Jäsen
Ei se vaan minusta toimi, että divari valitsee ensimmäisenä.
Eikös se ole vähän kuin palkinto jos nousee liigaan niin pääsee pelaamaan niillä "eliittiporukoilla".
Miettikääs niitä jotka pelaisivat liigasta toiseen kärkisakissa ja aina vaihtoehtoina ovat loppupään joukkueet?

Entäpä jos liigassa ja divarissa arvottaisiin kaikki joukkueet samasta poolista pelaajille?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liiga valitsee ensin, ja divari sitten. Ei muita vaihtoehtoja mun mielestä. Miksi liigassa pitäisi kärsiä siitä, että on "hyvä" pelaaja?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Tähän tietoon Buffalo on linjoilla koko päivän ja illan. Laittakaa tänne viestiä jos on peli pelaamatta minua vastaan. (Ottawa, Toronto, Dallas, St.Louis)

21.00-22.00 -> tullaan liigaa hakkaamaan. Yritetään pelata alta pois.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liiga valitsee ensin, ja divari sitten. Ei muita vaihtoehtoja mun mielestä. Miksi liigassa pitäisi kärsiä siitä, että on "hyvä" pelaaja?

Itseasiassa asiaa vähän mietittyäni, tämä olisi varmasti oikeudenmukaisinta eli oma ääneni menee sille että liiga valkkaa eka ja divari sen jälkeen. Itselle on loppupeleissä ihan sama millä jengillä pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös