Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL III)

  • 42 458
  • 802

Fiiu

Jäsen
DET-FLA 4-3 (2-1, 0-0, 2-2)

0-1 06:04 Horton (Booth, Van Ryn)
1-1 08:18 Maltby (Kopecky)
2-1 15:16 Franzen (Drake, Lebda)

2-2 40:38 Peltonen (Allen, Jokinen)
2-3 41:45 Peltonen (Jokinen, Zednik)
3-3 50:10 Holmström (Zetterberg, Lidström)
4-3 59:39 Zetterberg (Rafalski, Holmström)

*** Chelios (0+0)
** Zetterberg (1+1)
* Holmström (1+1)

Olipa jännä matsi kyllä, luulin että taas tulee rajusti pataan mutta tasoitusmaalin ja johtomaalin tehtyäni luotto itseen alkoi vähän palautua. Sitten toinen erä oli 0-0:aa, sanoisin silti että Florida hallitsi vaikka Detroit yritti kampoihin laittaa. Kolmannen erän alussa sitten musta minuutti meinasi taas tappaa motivaation mutta erän puolivälissä sitten sai kuin saikin pelin tasoihin ja loppuun itsenikin yllättänyt Zetan rysty viuhahti sisään!

Kiitos loistavasta pelistä, tällaisia jos olisi useampikin ollut niin olisin paljon paremmalla mielin pelailemassa. Tässä oli sitä tasaista vääntöä, numerot eivät ratkenneet rumiksi. Ei tarvitsisi miettiä niitä vastapuolen maalikarkeloita vaan pysyisi mielenkiinto ja tatsi. Tietysti joskus menee peli täysin penkin alle mutta nyt se menee juuri päinvastoin eli yksi kymmenestä pelistä voitetaan, pelit sitten yleensä hävitään 3-10 maalin marginaalilla.

Koodi:
Team               Florida Panthers                   Detroit Red Wings
Score              3                                  4
Shots              19                                 20
Hits               47                                 21
Penalty Minutes    02:00                              00:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 0                                  1
Faceoffs Won       7                                  15
Breakaways         0/2                                0/0
One Timers         0/5                                2/16
Passing            95/116                             121/154
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      4                                  7
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Pari peliä Kingsejä vastaan, oma puolustuspeli suht tarkkaa ja kurinalaista. Eka pelissä vähemmän tilaa hyökkäyspäässä, toisessa enemmän ja lukemat sen mukaiset.

Koodi:
Stats 			Away 			Home
=========================================================================================
Team 			Edmonton Oilers 	Los Angeles Kings
Score 			4 			0
Shots 			12 			8
Hits 			53 			56
Penalty Minutes 	04:00 			04:00
Power Play Goals 	1 			0
Power Play Opport.	2 			1
Faceoffs Won 		5 			6
Breakaways 		0/0 			0/0
One Timers 		2/6 			0/4
Passing 		81/98 			102/122
Penalty Shots 		0/0 			0/0
Blocked Shots 		5 			1

Koodi:
Stats 			Away 			Home
=========================================================================================
Team 			Los Angeles Kings 	Edmonton Oilers
Score 			0 			9
Shots 			13 			21
Hits 			60 			57
Penalty Minutes 	10:00 			04:00
Power Play Goals 	0 			4
Power Play Opport. 	1 			5
Faceoffs Won 		5 			20
Breakaways 		0/0 			1/2
One Timers 		0/9 			4/8
Passing 		100/120 		126/154
Penalty Shots 		0/0 			0/0
Blocked Shots 		2 			6

Tässä pelissä parhaana pelaajana palkittiin Dustin Penner, jonka tehot oli vaatimattomat: 4+3... :D
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Jees, Edmonton -matsit lusittu. 4-0 ja 9-0 takkiin tällä erää, taisi Kalapiffi pelaillakin vähän löysemmin kuin viimeksi. Yhtään maalia en sinne Rolosonin selän taakse tehnyt, mutta joo.

Vähän samanlainen fiilis tässä tuli kuin silloin kun pelattiin kaveriporukan höntsäjengillä puulaakifutista ja vastustajan paidassa oli mm. Rami Louke. Oli varsin nopeasti selvää, että miksi Louke pelaa Veikkausliigafutista ja me emme...
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Jees, Edmonton -matsit lusittu. 4-0 ja 9-0 takkiin tällä erää, taisi Kalapiffi pelaillakin vähän löysemmin kuin viimeksi. Yhtään maalia en sinne Rolosonin selän taakse tehnyt, mutta joo.

Vähän samanlainen fiilis tässä tuli kuin silloin kun pelattiin kaveriporukan höntsäjengillä puulaakifutista ja vastustajan paidassa oli mm. Rami Louke. Oli varsin nopeasti selvää, että miksi Louke pelaa Veikkausliigafutista ja me emme...

Heh, online-peleissä aina joku pistää viestiä mulle, että en osaa muuta ku kovat syötöt ja kehottaa opettelemaan pelaamaan. :D Tyypit valittaa, vaikka latovat itekin kovia syöttöjä...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sama. Myös se ihmetyttää välillä, että hakkaa haastetta kehiin, kun huomaa kaverin statuksen olevan "NHL 08: navigating menus" ja ei kuulu vastausta.

Terveiset vaan Rangersille, jota olen yrittänyt haastaa varmaan 50 kertaa ja aina on arpa ollut tyhjä.

Aaaargh... taas varmaan parikymmentä yritystä haastaa Rangers peliin. Statuksena "navigating menus". Ei vastausta...

Kappas, nyt status onkin "Playing Online 1st Period ANA: 0 at NYR*: 1"


Rangers voisi heittää vaikka tänne yv:n kun uskoo, että voisi ottaa liigamatsin.
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heh, online-peleissä aina joku pistää viestiä mulle, että en osaa muuta ku kovat syötöt ja kehottaa opettelemaan pelaamaan. :D Tyypit valittaa, vaikka latovat itekin kovia syöttöjä...


Muistan pelanneeni sinua vastaan joskus verkossa. Peli taisi olla sulle jotain
5-0 kun katkaisin yhteiden. Tämän jälkeen on tullut katsottua aina vastustajan uran one-timer maalit ja prosentit aika tarkkaan ennen kun lähtee haastamaan. Sulla varmaan löytyy tähän peliin jo sen verra kokemusta että pystyt voittamaan ilman näitä "bugimaalejakin". Pystyt jo parin minuutin jälkeen näkemään pelissä että tarvitseeko hakata taululle 11-0 joista 9 on samanlaisia maaleja.

Itse on tullut näitä ea:n pelejä hakattua jotain vuodesta -94 ja joka vuosi niissä on näitä "varmoja maaleja" pystynyt tekemään. Kaveriporukassahan on hyvä pelisäännöistä sopia ja noobbimaalista napsahtaa saletisti isku olkapäähän ja vittuilut päälle. Verkossahan on vaikeampaa näitä pelin "syöpäläisiä" vastaan hyökätä, koska niitä on niin paljon. Jollain on vain kiva pelata 700 peliä verkossa ja hakata taululle joka pelissä se 10 maalia!!! Luulisi että alkaisi jo kyllästyttämään jossain vaiheessa, kun pelistä puuttuu se pieni jännitys, jonka näissäkin peleissä yleensä saa aikaan.
Mutta mutta...

Tulipahan avauduttua pienestä ja ehkä turhastakin asiasta. Mutta silloin se harmittaa kun pelaa verkossa jotain noobbia vastaan 20 minsaa, kun sen rajallisen peliajan jota itselläkin viikossa on, niin olisi voinut pelata jotain oikeasti hyvää ja pelisilmää omaavaa pelaajaa vastaan.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainaisin melkeinpä koko viestin, mutta kun pitkistä lainauksista ei tykätä, niin tehdään nyt näin. Täysin samat fiilikset on itsellänikin ja tästä voivat ehkä muutamat vetää johtopäätöksiäkin sille, että miksi kauheata hinkua haasteen hyväksymiseen ei kovin usein löydy. Slap-pass -maaleja teen itsekin joskus, mutta useampia niitä en samassa pelissä tee, ellei vastustajakin niitä koko ajan viljele. One-timereita tulee vedettyä toki kohtuullisen paljon, mutta suurin osa niistä tulee jostain muualta kuin takakulmalta tyhjiin, iso osa pakeilta siniviivalta. Mitä realistisempaa peliä saadaan aikaiseksi, sitä parempi. Tästäkin liigasta löytyy todella monia pelaajia joita vastaan on ollut todella hauska pelata, tuli turpaan tai ei. Itselleni tämä on vain hauskaa ajanvietettä ja tappiot eivät haittaa tippaakaan, mutta näitä pelkkää lämärisyöttöä käyttäen maaleja tekiviä vastaan en jaksa kovin usein pelata. Voitte meikäläisen puolesta pitää tätä jonain valitusvirtenä, aivan sama, tämä on vain minun mielipiteeni.
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
PHI - NJ 10-2

Tokan erän jälkeen 6-2 ja tais joka toinen veto suunnilleen mennä philadelphialta, joten ei mulla mitään mahiksia siinä enää ollu. Kolmas erä vaan sitten pelailtiin. Nyt kyllä mole petti pahasti. Eilen jopa EDM vastaan harjoitus pelissä sentäs jotain saumaa oli. Tää meni ihan reisille. Kiitti pelistä!

NJ - PHI 0-1

Nyt tais joku ihme tapahtua kun mole oli kuin muuri. Jotenkin pysy paketti kasassa vaikka kyllähän noita harhasyöttöjä aina omalla alueella liikaa tuli. Vähän paremmmalta näytti edes oma peli. Kiitti pelistä!
 
Viimeksi muokattu:

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Atlanta-Colorado 3-2 rl

Kaksi erää peli oli selvästi Atlantan. Kolmannessa pääsin hieman mukaan ja sain maaleja. Rankkareissa Tommy yritti syystä tai toisesta lahjoittaa voittoa lämimällä keskeltä, mutta epäonneksesi olen liigan surkein rankkareissa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia - New Jersey 10-2
New Jersey - Philadelphia 0-1

Ensimmäinen peli selkeästi Phillylle, ja kieltämättä muutama helppo meni Brodeurille. Toinen peli sitten tarkkaa puolustamista molemmilta, ja vain yksi meni sisään. Hyviä matseja. Kiitti!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei et ole :-) Kyllä voittaja olen minä ilman mitään epäselvyyksiä. Ei vaan osaa..

No perkele, kyllähän se olen minä joka on tämän liigan huonoin rankeissa. Ei vaan osaa, eikä edes halua opetella, kiitos mongoloidi kuvakulman. Mun rankit on siis keskiympyrästä lämimistä, ei siis tarvitse ihmetellä, jos joku minua vastaan joutuu moisia joskus vetelemään.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No perkele, kyllähän se olen minä joka on tämän liigan huonoin rankeissa. Ei vaan osaa, eikä edes halua opetella, kiitos mongoloidi kuvakulman. Mun rankit on siis keskiympyrästä lämimistä, ei siis tarvitse ihmetellä, jos joku minua vastaan joutuu moisia joskus vetelemään.
Olisko repellä mahdollisuuksia ottaa matsia tässä nyt? Näin asiasta kymmenteen..
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Atlanta-Colorado 3-2 rl

Kaksi erää peli oli selvästi Atlantan. Kolmannessa pääsin hieman mukaan ja sain maaleja. Rankkareissa Tommy yritti syystä tai toisesta lahjoittaa voittoa lämimällä keskeltä, mutta epäonneksesi olen liigan surkein rankkareissa.

Ei tuntunut onnistuvan mikään rankkari niin piti yrittää sitten tuota. Rankkareissahan veska lähtee automaattisesti valumaan vasemmalle tolpalle, toki siitä siirtyy keskelle kun pelaaja lähtee luistelemaan.

Mutta hyvä ja tasainen ottelu joka tapauksessa.

Koodi:
Stats              Away                               Home
=====================================================================
Team               Colorado Avalanche                 Atlanta Thrasher
Score              2                                  3
Shots              30                                 20
Hits               38                                 60
Penalty Minutes    04:00                              06:00
Power Play Goals   1                                  0
Power Play Opport. 3                                  1
Faceoffs Won       9                                  9
Breakaways         0/1                                0/1
One Timers         0/9                                0/0
Passing            82/100                             103/142
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      10                                 3
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olisko repellä mahdollisuuksia ottaa matsia tässä nyt? Näin asiasta kymmenteen..

Eipä ikävä kyllä ole. Töissä kökin aamuun asti. Huomenna illalla olisi mahdollista pelata, mutta katsoo nyt riittääkö vireystaso xboxin käynnistämiseen asti.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eipä ikävä kyllä ole. Töissä kökin aamuun asti. Huomenna illalla olisi mahdollista pelata, mutta katsoo nyt riittääkö vireystaso xboxin käynnistämiseen asti.
Jep. Itse olen huomena linjoilla joten haasteita vaan kehiin huomena jos boksin saat käynnistettyä :-)
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
LA - NJ 4-1

Kyllä ihan hävettää pelata tänään. Niin surkeeta toi peli on, että vaan joku ihme esti taas tulemasta rökäletappiota. Ehkä pitäis treenata lisää.

NJ - LA 0-3

Eipä mikään tänään onnistu. Tulokset on sitten sen mukaiset.

Kiitti peleistä!
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Muistan pelanneeni sinua vastaan joskus verkossa. Peli taisi olla sulle jotain
5-0 kun katkaisin yhteiden. Tämän jälkeen on tullut katsottua aina vastustajan uran one-timer maalit ja prosentit aika tarkkaan ennen kun lähtee haastamaan. Sulla varmaan löytyy tähän peliin jo sen verra kokemusta että pystyt voittamaan ilman näitä "bugimaalejakin". Pystyt jo parin minuutin jälkeen näkemään pelissä että tarvitseeko hakata taululle 11-0 joista 9 on samanlaisia maaleja.

Itse on tullut näitä ea:n pelejä hakattua jotain vuodesta -94 ja joka vuosi niissä on näitä "varmoja maaleja" pystynyt tekemään. Kaveriporukassahan on hyvä pelisäännöistä sopia ja noobbimaalista napsahtaa saletisti isku olkapäähän ja vittuilut päälle. Verkossahan on vaikeampaa näitä pelin "syöpäläisiä" vastaan hyökätä, koska niitä on niin paljon. Jollain on vain kiva pelata 700 peliä verkossa ja hakata taululle joka pelissä se 10 maalia!!! Luulisi että alkaisi jo kyllästyttämään jossain vaiheessa, kun pelistä puuttuu se pieni jännitys, jonka näissäkin peleissä yleensä saa aikaan.
Mutta mutta...

Tulipahan avauduttua pienestä ja ehkä turhastakin asiasta. Mutta silloin se harmittaa kun pelaa verkossa jotain noobbia vastaan 20 minsaa, kun sen rajallisen peliajan jota itselläkin viikossa on, niin olisi voinut pelata jotain oikeasti hyvää ja pelisilmää omaavaa pelaajaa vastaan.

No mielestäni tossa äsken pelasin Graphiksia vastaan kaksi maailman cup- peliä, joista eka päätty 9-4 ja toinen 8-1. Voin pistää vaikka tilastot tähän, niin nähään, minkä verran oli one timereita...

Koodi:
Stats 			Away 			Home
=========================================================================================
Team 			Czech Republic 	Sweden
Score 			4 			9
Shots 			18 			19
Hits 			27 			57
Penalty Minutes 	04:00 			08:00
Power Play Goals 	2 			2
Power Play Opport. 	4 			2
Faceoffs Won 		15 			17
Breakaways 		0/0 			2/3
One Timers 		0/7 			0/9
Passing 		71/86 			94/118
Penalty Shots 		0/0 			0/0
Blocked Shots 		7 			5

Koodi:
Stats 			Away 			Home
=========================================================================================
Team	 		Czech Republic 	Sweden
Score 			2 			8
Shots 			17 			30
Hits 			27 			43
Penalty Minutes 	36:00 			38:00
Power Play Goals 	2 			1
Power Play Opport. 	4 			2
Faceoffs Won 		11 			22
Breakaways 		0/0 			0/1
One Timers 		0/6 			2/4
Passing 		63/78 			112/140
Penalty Shots 		0/0 			0/0
Blocked Shots 		5 			5

Eli onko nyt niin, että muillakaan tavoilla ei saa maaleja tehdä, koska eihän ole realistista, että ruotsi voittaa tsekin noilla lukemilla?
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Toinen LA - NJ päättyi 3-0.

Aijaih, tässä oli kyllä niin paljon tuuriakin mukana että tuntui vähän pahalta Lemmun puolesta. 2-0 ja 3-0 olivat sen verran jouluisia pomppuja että harvemmin näkee. Muutoin jäi mieleen LaBarberan huikea kolmoistorjunta ottelun viimeisellä minuutilla.

Yllättävän tavallinen kuolevainen oli kyllä Brodöör, dynastyssä en pysty ohittamaan sitä millään. Sen verran vähän olen muutenkin tehnyt tässä turnauksessa maaleja, että ihmettelen kuinka tuon miehen taakse niitä meni edes kourallinen.

Hyviä pelejä, kiitoksia vastustajalle! Säästetään se viimeinen toiselle päivälle, jos sullakin tatsi olisi vähän paremmin kohdallaan.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Lainaisin melkeinpä koko viestin, mutta kun pitkistä lainauksista ei tykätä, niin tehdään nyt näin. Täysin samat fiilikset on itsellänikin ja tästä voivat ehkä muutamat vetää johtopäätöksiäkin sille, että miksi kauheata hinkua haasteen hyväksymiseen ei kovin usein löydy. Slap-pass -maaleja teen itsekin joskus, mutta useampia niitä en samassa pelissä tee, ellei vastustajakin niitä koko ajan viljele. One-timereita tulee vedettyä toki kohtuullisen paljon, mutta suurin osa niistä tulee jostain muualta kuin takakulmalta tyhjiin, iso osa pakeilta siniviivalta. Mitä realistisempaa peliä saadaan aikaiseksi, sitä parempi. Tästäkin liigasta löytyy todella monia pelaajia joita vastaan on ollut todella hauska pelata, tuli turpaan tai ei. Itselleni tämä on vain hauskaa ajanvietettä ja tappiot eivät haittaa tippaakaan, mutta näitä pelkkää lämärisyöttöä käyttäen maaleja tekiviä vastaan en jaksa kovin usein pelata. Voitte meikäläisen puolesta pitää tätä jonain valitusvirtenä, aivan sama, tämä on vain minun mielipiteeni.

Hyvä juttu, että tiedät tasan tarkkaan, miten pelaan, vaikkei olla pelattu moneen kuukauteen pelin peliä...
 
Viimeksi muokattu:

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Toinen LA - NJ päättyi 3-0.

Aijaih, tässä oli kyllä niin paljon tuuriakin mukana että tuntui vähän pahalta Lemmun puolesta. 2-0 ja 3-0 olivat sen verran jouluisia pomppuja että harvemmin näkee. Muutoin jäi mieleen LaBarberan huikea kolmoistorjunta ottelun viimeisellä minuutilla.

Yllättävän tavallinen kuolevainen oli kyllä Brodöör, dynastyssä en pysty ohittamaan sitä millään. Sen verran vähän olen muutenkin tehnyt tässä turnauksessa maaleja, että ihmettelen kuinka tuon miehen taakse niitä meni edes kourallinen.

Hyviä pelejä, kiitoksia vastustajalle! Säästetään se viimeinen toiselle päivälle, jos sullakin tatsi olisi vähän paremmin kohdallaan.

Kyllähän sä paremmin puolustit, vaikka mullakin omat hetkeni oli. Pienestä se on monesti kiinni miten saa pelin käännettyä. Mulla ylivoima ja maalinteko on ne pahimmat ongelmat. Nyt ei vaan ollu semmosta fiilistä, että sais jotain aikaankin. Joskus sujuu kaikki.

Hyvät pelit oli silti. Hoidetaan viimeinen sitten myöhemmin =)
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä juttu, että tiedät tasan tarkkaan, miten pelaan, vaikkei olla pelattu moneen kuukauteen pelin peliä...
No toki muiden pelaajienkin "otteluraporteista" jonkinlaisen kuvan saa. Ei kannata ottaa tuota meikäläisenkään kirjoitusta mitenkään henkilökohtaisesti, ei tämä niin vakavaa ole, ainakaan omalta osaltani. Jokainen saa tottakai pelata ihan täysin sillä tyylillä kuin haluaa ja toinen voi sitten pelata ketä vastaan haluaa. Omia valintojahan nämä vain ovat, ei sen kummallisempaa.

Peace and love.
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
No toki muiden pelaajienkin "otteluraporteista" jonkinlaisen kuvan saa. Ei kannata ottaa tuota meikäläisenkään kirjoitusta mitenkään henkilökohtaisesti, ei tämä niin vakavaa ole, ainakaan omalta osaltani. Jokainen saa tottakai pelata ihan täysin sillä tyylillä kuin haluaa ja toinen voi sitten pelata ketä vastaan haluaa. Omia valintojahan nämä vain ovat, ei sen kummallisempaa.

Peace and love.

Sen verran huudan vieraisiin pöytiin, että kyllä muakin potuttaa kun joku tekee samalla tapaa kaikki maalit. Semmosta se peli on. Tekisin minäkin jos osaisin. Oon vaan niin paska tossa maalinteossa, joten kukaan ei voi valittaa mun maalinteosta ;)

Mixuhan pelaa erittäin tehokkaasti ja viisaasti. Huomasin taas eilen harjoituspelissä. Se pitää vaan jotenkin oppia nuo estämään.
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
No toki muiden pelaajienkin "otteluraporteista" jonkinlaisen kuvan saa. Ei kannata ottaa tuota meikäläisenkään kirjoitusta mitenkään henkilökohtaisesti, ei tämä niin vakavaa ole, ainakaan omalta osaltani. Jokainen saa tottakai pelata ihan täysin sillä tyylillä kuin haluaa ja toinen voi sitten pelata ketä vastaan haluaa. Omia valintojahan nämä vain ovat, ei sen kummallisempaa.

Peace and love.

Oiskohan nyt kenties päässyt käymään niin, ettet vaan uskalla pelata semmosia vastaan, jotka mahdollisesti osaavat käyttää myös kovaa syöttöä..? ;)
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oiskohan nyt kenties päässyt käymään niin, ettet vaan uskalla pelata semmosia vastaan, jotka mahdollisesti osaavat käyttää myös kovaa syöttöä..? ;)
Touché! Eli naulan kantaan. Tappio virtuaalijääkiekossa vie aina muutamaksi yöksi tälläisen 27-vuotiaan pojankoltiaisen yöunet. Jep jep.
Sen verran huudan vieraisiin pöytiin, että kyllä muakin potuttaa kun joku tekee samalla tapaa kaikki maalit. Semmosta se peli on. Tekisin minäkin jos osaisin. Oon vaan niin paska tossa maalinteossa, joten kukaan ei voi valittaa mun maalinteosta ;)

Mixuhan pelaa erittäin tehokkaasti ja viisaasti. Huomasin taas eilen harjoituspelissä. Se pitää vaan jotenkin oppia nuo estämään.
Viisaasti ja tehokkaasti? Ilman muuta, jos tavoitteena on "hinnalla millä hyvänsä" voittaa jokainen peli. Se mullakin on ollut koko ajan pointtina, että itselläni ei ole mitään tarvetta voittaa jokaista peliä. Eikä tavoitteenani ole mättää jokaisessa pelissä maksimimäärää maaleja, jos huomaan vaikka jo ensimmäisessä erässä johtavani useammalla maalilla. Onhan noita rökälevoittoja tullut itsellenikin useampia tässäkin liigassa, mutta paljon enemmän nautin tiukasta pelistä, tuli siitä sitten voitto tai tappio. Mutta toistettakoon vieläkin se, että kukin pelaa peliä tyylillään, ja se on ihan ymmärrettävää.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös