Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL III)

  • 42 559
  • 802

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Joo eihän livessä mikään pakko oo olla, ja ihan ymmärrettävää se on varsinkin näin perjantaina. Mutta se että ei pelata liigaa vaikka ollaan livessä niin se vähä alkaa ottaa päähän. Itse oon tosin sen verran kärsimätön, että jos tyypit ei nopeesti ota haastetta vastaan, niin etsin pelikaverin jostain muualta...
 

Fiiu

Jäsen
Nonnih, Detroit-Philly 0-5. Odotettu tulos, taas tokassa erässä ropisi jotain vitun outoja maaleja vaikka taisin minäkin välillä kiekkoon koskea. Kolmas erä oli sitten vain pelailua ja yritin päästä edes punaviivalle asti että sais kiekkoa päätyyn. Sekään ei sitten onnistunut. Taidan siirtyä vain suosiolla pelaamaan dynastiaa kahdesta hyvästä syystä: a) aina löytyy peliseuraa, onlinessä kun alkaa olemaan harvassa ne, jotka sattuvat olemaan online, joita vastaan en ole pelannut ja b) cpu:ta vastaan mulla on sentään toivoa voittaa.

Alkaa se jo pikkuhiljaa vituttamaan kun ei edes muista että koska viimeksi jatkisliigassa ottanut voiton, oikeastihan niitä taitaa olla 2 tai ehkä jopa 3. Loput ovat sitten tuloksia noista yhteysongelmista. Noh, vaikka en pelaisi enää matsiakaan onlinessä niin eipä ole toivoa päästä playoffeihin saati että vaikeuttaisin kenenkään muun toiveita sen suhteen. Eihän siellä taida olla ketään jonka edes pystyisin voittamaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia - Detroit 5-0

Paljon oli Detroitin puolustuspeli parantunut sitten viime pelin, eikä halkojakaan enää hakattu :) Ihan hyvä matsi. Kiitoksia!
 

Fiiu

Jäsen
Jipii! Toinen "nollapeli" putkeen, tosin tässä pääsin vielä vähemmän alueelle kuin Phillyä vastaan. Aika tylsää oli, yritti pitää kiekkoa vain poissa omasta päästä ja lopputulos taisi olla lähemmäs 100-0. Siltä se ainakin tuntui. Oliskohan turnee vol 4 jaoteltu sitten kahteen jossa pelaisivat luuserit omassa sarjassaan ja sitten nuo pro:t omassaan? Jos ei, niin ei ole mulla järkeä osallistua enää jatkossa, pisteautomaatteja riittää varmaan muutenkin. Toisaalta, mistäs ne automaatit sitten ne pisteensä saavat jos mä en pelaa?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mutta se että ei pelata liigaa vaikka ollaan livessä niin se vähä alkaa ottaa päähän. Itse oon tosin sen verran kärsimätön, että jos tyypit ei nopeesti ota haastetta vastaan, niin etsin pelikaverin jostain muualta...
Sama. Myös se ihmetyttää välillä, että hakkaa haastetta kehiin, kun huomaa kaverin statuksen olevan "NHL 08: navigating menus" ja ei kuulu vastausta.

Terveiset vaan Rangersille, jota olen yrittänyt haastaa varmaan 50 kertaa ja aina on arpa ollut tyhjä.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Sama. Myös se ihmetyttää välillä, että hakkaa haastetta kehiin, kun huomaa kaverin statuksen olevan "NHL 08: navigating menus" ja ei kuulu vastausta.

Terveiset vaan Rangersille, jota olen yrittänyt haastaa varmaan 50 kertaa ja aina on arpa ollut tyhjä.

Joo, itekin koittanu Thorntonia haastaa aika monesti, mut ei oo hyväksyny haastetta ja hetken päästä joku toinen on haastanu sen, ja johan taas kerkiää pelaamaan... ;)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Sellaista vain kyselen, että kuinka onnistuisi harkkamatsin ottaminen jotakuta Jatkoaikalaista vastaan?

Mulla taitaa olla vielä jossakin 48 tuntia liveä käyttämättä ja tänään sitten voisi hävitä rumasti jollekulle.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rangers - Philadelphia 4-3

Tasainen vääntö, joka olisi voinut kääntyä myös toisin päin. Rangersin maalivahti oli liekeissä. Hyvä matsi. Kiitti!
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä ja tiukka vääntö, kuten meidän kohtaamiset yleensäkin ovat. Olisi tosiaan voinut kääntyä helposti toisinkin päin, mutta tällä kertaa näin. Edellinen päättyi Phillyn voittoon samoiten yhden maalin erolla. Kiitos pelistä.
Koodi:
Philadelphia Flyers - New York Rangers 3-4 (0-2, 0-1, 3-1)

03:43 0-1 Hossa (Rozsival)
10:12 0-2 Dawes (Mara)

24:58 0-3 Jagr (Rozsival, Malik)

42:37 1-3 Gagne
46:20 2-3 Kapanen (Hartnell, Coburn)
59:14 2-4 Drury (Jagr, Prucha)
59:33 3-4 Smith (Gagne, Knuble)

Ottelun tähdet:

*** Gagne (1+1)
** Jagr (1+1)
* Drury (1+0)


Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               New York Rangers                   Philadephia Flyers
Score              4                                  3
Shots              14                                 24
Hits               18                                 38
Penalty Minutes    00:00                              02:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 1                                  0
Faceoffs Won       10                                 9
Breakaways         1/1                                0/0
One Timers         0/5                                1/9
Passing            78/105                             120/141
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      4                                  4
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Sellaista vain kyselen, että kuinka onnistuisi harkkamatsin ottaminen jotakuta Jatkoaikalaista vastaan?

Mulla taitaa olla vielä jossakin 48 tuntia liveä käyttämättä ja tänään sitten voisi hävitä rumasti jollekulle.

Sehän kyllä onnistuu! :D Oon useimmiten hcky-nimisessä aulassa tai sitte kotimaassa...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sehän kyllä onnistuu! :D Oon useimmiten hcky-nimisessä aulassa tai sitte kotimaassa...

Ihan asiasta toiseen. Kelle Edmonton (Mixu82) on hävinnyt tässä turnauksessa? Ei jaksa selata ketjua itse alusta asti. Itselle tuntuu ainakin olevan mahdoton tehtävä niitä slap-pass yrityksiä kaikkia estää. Ja Edmontonin puolustus on niin kurinalaista ettei paljon paikkoja itsekään saa.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Ihan asiasta toiseen. Kelle Edmonton (Mixu82) on hävinnyt tässä turnauksessa? Ei jaksa selata ketjua itse alusta asti. Itselle tuntuu ainakin olevan mahdoton tehtävä niitä slap-pass yrityksiä kaikkia estää. Ja Edmontonin puolustus on niin kurinalaista ettei paljon paikkoja itsekään saa.

Niin Floridalle hävisin yhen pelin. Liigan tilastoissa näkyy toinenkin tappio, mutta se johtuu pelistä Calgaryä vastaan. Johdin peliä lopussa 6-1, mut sitte kone sippas. Eli JiVe taitaa olla se henkilö, jolle oon hävinny.

Tuo slap-pass on erittäin tehokas, koska sen pystyy laittaan monestakin paikasta eikä sitä aina osaa odottaa ku se yhtäkkiä lähtee. Rank 1 varmaan osaa laittaa sen vaikka sentin päästä ja osuu vielä sittenkin siihen. Kait se on sitten harjoittelukysymys. Mut puolustuspeli on myös erittäin tärkeä osa, välillä kova taklauspeli toimii, välillä mailalla nikkailu ja välillä pitääkin sitten vaikka heittäytyä. Jokaiseen tilanteeseen pitäisi löytyä oikeat liikkeet niin hyökkäys- kuin puolustuspäässäkin...
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Onko ketään tulossa linjoille enää tänään pelaamaan? Semmoista joilta vielä ottelu puuttuis? En ole parhaassa iskussa tänään, mutta sehän tuskin haittaa =)
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Onko ketään tulossa linjoille enää tänään pelaamaan? Semmoista joilta vielä ottelu puuttuis? En ole parhaassa iskussa tänään, mutta sehän tuskin haittaa =)

No itse olen kyllä tulossa illan päälle liveen, mut meillä taitaa olla keskinäiset pelit pelattu...
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
No itse olen kyllä tulossa illan päälle liveen, mut meillä taitaa olla keskinäiset pelit pelattu...

Eikös meiltä yksi puutu? Noh, turpaanhan siinä tulee, mutta löysin vaan kaksi ottelua.. Voin olla hyvinkin väärässä. Pitää tarkistaa asia.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Flames tulee linjoille joten haasteita vaan peliin...
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
No jos näillä pelimäärillä ei ala hallitseen, niin ihme on... :D

Mä oon hävinny sulle 7-1 ja 9-1. Mikäs se kolmas tappio onkaan? En löydä millään..

Harmi, että Calgarynkin kanssa jo pelit pelattu. Ne oli erittäin tasaväkisiä.

Mitäs se losi? Haastelit pari kertaa, mutta koskaan sitten ei tapahtunut mitään sen jälkeen enää.. Odottelin vaan sua koska oot ready. Siinä joukkuevalikossa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Calgary Flames vs Los Angeles Kings 2-1 (1-0, 1-0, 0-1)
Laukaukset: 21-19
Taklaukset: 47-46
Jäähyt: 6min - 10min
Yv: 2/5 - 0/3

Los Angeles Kings vs Calgary Flames 4-0 (1-0, 1-0, 2-0)
Laukaukset: 22-19
Taklaukset: 48-48
Jäähyt: 6min - 2min
Yv: 0/1 - 0/2

Calgary Flames vs Los Angeles Kings 2-0 (1-0, 1-0, 0-0)
Laukaukset: 15-16
Taklaukset: 48-35
Jäähyt: 4min - 2min
Yv: 0/0 - 0/2

Suuret kiitokset dtw!:lle peleistä! Oli kyllä tasaista vääntöä. Molempien maalivahdit pelasivat huikean sarjan. Oma peli oli niin sekaisin koko ajan. Muutaman päivän pelaamattomuus näkyi ja peli meni ihan puuroksi. Jotenkin väkisin sain pari voittoa napattu mutta ei se hienolta näyttänyt :-) Mutta kiitokset hyvistä väännöistä :-)
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Mitäs se losi? Haastelit pari kertaa, mutta koskaan sitten ei tapahtunut mitään sen jälkeen enää.. Odottelin vaan sua koska oot ready. Siinä joukkuevalikossa.

Sori vaan. Koetin painaa readyä molemmilla kerroilla, muttei suostunut menemään eteenpäin. Pitää koettaa ensi kerralla niin päin, että sinä haastat. Sitten tulikin jo kutsua Flamesilta.

Calgary - Kings tuli pelattua kokonaisuudessaan, tulokset 2-1, 0-4, 2-0. Kotietu oli valttia, vierasjoukkue onnistui kolmessa matsissa vain kerran, ja senkin rankkarista. Aavistuksen kyllä riepoo hävitä kahdesti kun kaikki olisivat olleet ihan käännettävissä, mutta näiden pelien takia tätä jaksaa, huikeaa ja tasaista vääntöä! Kiitokset Parker27:lle.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Calgary - Kings tuli pelattua kokonaisuudessaan, tulokset 2-1, 0-4, 2-0. Kotietu oli valttia, vierasjoukkue onnistui kolmessa matsissa vain kerran, ja senkin rankkarista. Aavistuksen kyllä riepoo hävitä kahdesti kun kaikki olisivat olleet ihan käännettävissä, mutta näiden pelien takia tätä jaksaa, huikeaa ja tasaista vääntöä! Kiitokset Parker27:lle.
Joo se piti itsekin vielä sanoa että tälläisten pelien takia tätä kyllä jaksaa pelata päivästä toiseen. Loistava taistelua loppuun asti ja molemmilla on täydet mahdollisuudet voittaa. On se niin jännittävää :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös