Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL III)

• 43 618
  • 802

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Touché! Eli naulan kantaan. Tappio virtuaalijääkiekossa vie aina muutamaksi yöksi tälläisen 27-vuotiaan pojankoltiaisen yöunet. Jep jep.

No ehkäpä meidän olisi sitten syytä pelata ainaki se yks peli. Voihan se olla, etten osaa sua vastaan mitään muuta tehä ku kovia syöttöjä, mut sittehän sen näkee.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Touché! Eli naulan kantaan. Tappio virtuaalijääkiekossa vie aina muutamaksi yöksi tälläisen 27-vuotiaan pojankoltiaisen yöunet. Jep jep.

Komppaan Thorntonia täysin! Itselleni tämä(kin) turnaus on hauskanpitoa, pelailen sillon kun siltä tuntuu ja mieluiten sellaisia vastustajia vastaan jotka ovat samalla "asenteella" liikenteessä. Tottakai joukkoon sopii myös näitä ammattilaisia jotka ovat hakanneet sen 1000 peliä Livessä (riittääkö vapaa-aikaa muuhun enää noilla pelimäärillä). En itsekään tainnut hävitä Oilersille kuin jotain 4-1 (?), mutta ei tuo silti mitään nautittavaa ajanvietettä ollut.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sen kummemin ketään kritisoimatta (tuskin meistä kukaan oli peli suunnittelemassa), nuo kovatsyötöt on kyllä ihan perkeleen turhia. Eniten niissä vituttaa se, ettei puolustajat tajua ottaa niitä pois, vaikka se kiekko menee millin päästä lavasta. Kait se on vaan kivempi katsoa kiekon menoa kohti vastustajan lapaa, ja samaa kyytiä maalin perukoille asti. Ja muutoinkin noiden katkaiseminen on tehty "vähän" turhan vaikeaksi.
Toinen mikä omalla tavallaan ärsyttää, on maalivahtien täysi voimattomuus jos joku osaa vatkata skillstickiä. Ihan sama millainen on kulma, kuka on maalissa, kuka hyökkäämässä, aina tulee maali kun osaava pelaaja jaksaa vähän vatkata.

Tosin täytyy myöntää, että eihän ea:n lätkässä olisi sitä samaa fiilistä (vitutuksen aiheuttajaa), jos pelistä ei löytyisi noita varmoja maalikikkoja. Kaikkein paras oli jossain 96 (tai jonnekkin niille main sijoittuvassa änärissä), jossa segalla sai aina tehtyä maalin kun laukoi laidasta b-pisteiden välistä.

Mutta joo, jokainen pelaa omalla tyylillään sehän on selvää. Mutta ehkei sitä tarvitse hirveästi ihmetellä, jos kaikki eivät halua pelata kaikkia vastaan, erinäisistä syistä johtuen. Syynä tuohon vastustajan valikointiin voi esim olla erilaiset "tavoitteet" pelin parissa.

P.S. Itselläni on tavoitteena hauskanpito, mutta tottakai jokaista peliä lähden voittamaan.

Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Komppaan Thorntonia täysin! Itselleni tämä(kin) turnaus on hauskanpitoa, pelailen sillon kun siltä tuntuu ja mieluiten sellaisia vastustajia vastaan jotka ovat samalla "asenteella" liikenteessä. Tottakai joukkoon sopii myös näitä ammattilaisia jotka ovat hakanneet sen 1000 peliä Livessä (riittääkö vapaa-aikaa muuhun enää noilla pelimäärillä). En itsekään tainnut hävitä Oilersille kuin jotain 4-1 (?), mutta ei tuo silti mitään nautittavaa ajanvietettä ollut.

Joo ehkäpä tämä on hieman väärä turnaus minunlaiselleni "ammattilaiselle". Haluan voittaa jokaisen pelin, ja kehittyä paremmaksi pelaajaksi. Täytyy myöntää, että itsekin kyllä nautin enemmän sellaisista peleistä, jotka ovat tiukkoja. Yleensä niitä pelejä tulee sellaisia pelaajia vastaan, jotka pelaa samalla asenteella kuin minä.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo ehkäpä tämä on hieman väärä turnaus minunlaiselleni "ammattilaiselle". Haluan voittaa jokaisen pelin, ja kehittyä paremmaksi pelaajaksi. Täytyy myöntää, että itsekin kyllä nautin enemmän sellaisista peleistä, jotka ovat tiukkoja. Yleensä niitä pelejä tulee sellaisia pelaajia vastaan, jotka pelaa samalla asenteella kuin minä.

Eiköhän suurinosa halua voittaa kaikki pelit, ja siinä sivussa kehittyä pelissä. Useimmilla vain tuo lähtötaso ja harrastusmäärät on sen verta eroavat teikäläiseen, ettei peleistä tule tiukkoja mitenkään.

Mutta ehkäpä tärkein kysymys kuitenkin on: Näetkö jotain iloa siinä, että räiskit +10 maalia vastustajan häkkiin, vaikka peli on ratkennut jo 5 maalin jälkeen?
Itse en ole ainakaan viitsinyt livepeleissä nöyryyttää vastustajaa, jos olen huomannut olevani selvästi parempi (ja tätä ei sitte tapahdu usein). Tehnyt vain tarvittavat maalit voittoon.

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Eiköhän suurinosa halua voittaa kaikki pelit, ja siinä sivussa kehittyä pelissä. Useimmilla vain tuo lähtötaso ja harrastusmäärät on sen verta eroavat teikäläiseen, ettei peleistä tule tiukkoja mitenkään.

Mutta ehkäpä tärkein kysymys kuitenkin on: Näetkö jotain iloa siinä, että räiskit +10 maalia vastustajan häkkiin, vaikka peli on ratkennut jo 5 maalin jälkeen?
Itse en ole ainakaan viitsinyt livepeleissä nöyryyttää vastustajaa, jos olen huomannut olevani selvästi parempi (ja tätä ei sitte tapahdu usein). Tehnyt vain tarvittavat maalit voittoon.

Niin, voishan sitä vaan sompailla ympäriinsäkin. Sitte pelaa seuraavaks jotain kovempaa pelaajaa vastaan niin kyytiä tulee ku sompailu vaistomaisesti jatkuu.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Niin, voishan sitä vaan sompailla ympäriinsäkin. Sitte pelaa seuraavaks jotain kovempaa pelaajaa vastaan niin kyytiä tulee ku sompailu vaistomaisesti jatkuu.

Mitä hyötyä niistä helpommista matseista on sinulle ylipäänsä? Tuskin pääset käyttämään samoja juttuja kovempia pelaajia vastaan, joten tuolla periaatteella sinun pelisi on sekaisin yhden helpon matsin jokatapauksessa.
Luulisi pitkälti yli tuhannella toistolla osaavan vaihdella pelitempoa tarpeen mukaan, mutta ei kai sitten.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mitä tulee tuohon pelityyli-keskusteluun, niin komppaan osittain Thorntonia. Itse olen kuitenkin oppinut noita slap-passeja vastaan pelaamaan jo suht hyvin, että sinäänsä ne ei häiritse ja kyllä varmasti itsekin niitä teen välillä, vastustajasta riippuen. Pyrin kuitenkin tekemään maaleja mahdollisimman monipuolisella tavalla. One timereita haen varmaan eniten tästä liigasta, mutta niistä on todella harva slap-passeja. Oma peli perustuu lähinnä aktiivisiin syöttökuvioihin, jotka päättyy one timereihin.

Itse olen tykännyt paljon peleistä Mixua vastaan, mukava se on ollut siinä harjoitella puolustusta. En minäkään näitä pelejä tosissani ota, mutta kivempaa se on kuitenkin voittaa.

Repesin Tommyn rankkariyrityksille. :D Vaikka tuosta on ollut aiemminkin puhetta, niin hyvin Tommyn tyylistä velmuilua.

Tänään voisin tätäkin liigaa pelailla, että peliseuraa, kiitos. Harkkamatsit sopii myös.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Huom!

Kuten kaikki varmaan huomaakin niin Tommylle napsahti viikon pelikielto Jatkoaikaan joten laitellaan sitten tuloksia tänne kun pelataan Atlantaa vastaan ja sama tietysti pätee MM-kisa/World Cup-turneeseenkin, Tommy niitä kun ei laita...

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loin näille Xbox-liigoille yhteisen kanavan Irkkiin, IRCnetin puolelle. Kanavan nimi on #ja-nhl08, jota voitaisiin siis käyttää pelien sopimiseen reaaliajassa ja muutenkin yleiseen läpän heittoon koskien näitä nyt pelattavia liigoja ja tuleviakin liigoja. Jotkut jo osaavat varmasti Ircin ihmeellisen maailman, mutta niille jotka eivät vielä osaa, niin laitan tähän helpot ohjeet webbi-ircin käyttämiseen. Ihan OK webbipohjainen irkki löytyy osoitteesta http://webchat.xs4all.nl/. Tässä ohjeet miten laittaa asetuksen ja homman pitäisi toimia (vaihda toki Thorntonin kohdalle oma nickisi). Tämän jälkeen painat "GO!" ja hetken päästä pääset keskustelemaan henkeviä kanssapelaajiesi kanssa. Katellaan ottaako tämä tuulta allensa, vai riittääkö ihmisille yhteydenpitoon tämä keskustelupalsta.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
San Jose - Pittsburgh 7-1
San Jose - Wild 3-2 ja.

Wildia vastaan ei uponnut juuri mistään..tontteja oli kiitettävästi. Boogeyman teki kyllä komean maalin...

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Illan ainoa voitto tuli äsken Losia vastaan, muistaakseni 5-4 lukemin. Oma turhautumiseni aiemmista illan peleistä näkyi vähän turhan paljon alussa, mutta jotenkin sitä onnistui kampeamaan itsensä peliin mukaan kunnolla, ja sai vielä jotenkin voiton aikaiseksi.
Hieno matsi oli, sillä molemmat sai pyöritellä välillä hyökkäyspäässä, ja välillä sitten joutui puolustamaan. Itse vain ajoin turhan usein keskikentällä miinaan, mutta kyllä siihenkin pelin lopussa tuntui jonkunlainen lääke löytyvän.

Nyt pidän kuitenkin jonkun aikaa taukoa (ehkä puolilta öin vielä starttaan masiinan), sillä jostain syystä netti tökkii vähän, ja se toi pelaamiseen ikävää tökkimistä tuossa losi pelissä välillä (toivottavasti ei vastustajalla pahasti tökkinyt).

Kiitoksia kuitenkin kaikille peleistä, myös niistä selkäsaunoista.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
San Jose - Wild 3-2 ja.

Wildia vastaan ei uponnut juuri mistään..tontteja oli kiitettävästi. Boogeyman teki kyllä komean maalin...

Se on sen homma.

Vituttaa pelata taas kun ei kulje sitten millään, San Joseakin vastaan tiedän, että normaalina iltana olisi ollut paljon tasaisempaa, nyt sitten olin koko ajan jyrän alla. Harding päätti imuroida tyylikkäästi sitten jatkoaikamaalin vielä.

Niinjoo, sen verran vielä, että MIKSI JUMALAUTA KETÄÄN EI TAPPELE!?!?!?

Ihme sakkia.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinjoo, sen verran vielä, että MIKSI JUMALAUTA KETÄÄN EI TAPPELE!?!?!?

Ihme sakkia.
Kerro miten tapellaan, niin lupaan yrittää pudottaa Colton Orr'in kintaat jos/kun seuraavan kerran kohdataan. Itselläni ei ole mitään käsitystä mitä ohjaimella pitää tehdä sen jälkeen kun hanskat on tiputettu.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kerro miten tapellaan, niin lupaan yrittää pudottaa Colton Orr'in kintaat jos/kun seuraavan kerran kohdataan. Itselläni ei ole mitään käsitystä mitä ohjaimella pitää tehdä sen jälkeen kun hanskat on tiputtettu.

Sama vika, vaikka olen joskus jopa ohjeista katsonut, mitä olevinaan pitäisi tapahtua mistäkin napista.
Tiedä sitten saisiko Saikka siitä mitään fiilistä, kun tiputtaa tappelussa kaverin jolla ei ole mitään hajua siitä mitä pitäisi tehdä.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kerro miten tapellaan, niin lupaan yrittää pudottaa Colton Orr'in kintaat jos/kun seuraavan kerran kohdataan. Itselläni ei ole mitään käsitystä mitä ohjaimella pitää tehdä sen jälkeen kun hanskat on tiputettu.

Sama vika, vaikka olen joskus jopa ohjeista katsonut, mitä olevinaan pitäisi tapahtua mistäkin napista.
Tiedä sitten saisiko Saikka siitä mitään fiilistä, kun tiputtaa tappelussa kaverin jolla ei ole mitään hajua siitä mitä pitäisi tehdä.

Oikealla tatilla löydään, ihan pelkkä ylöspäin painaminen, ja tulee jabi. Vasen tatti eteen, ja sen jälkeen oikea, niin tulee voimakkaampi lyönti. Oikea tatti taakse, ja sen jälkeen eteen, niin tulee myös kova lyönti, mutta tätä kannattaa käyttää vain kun on ensin väistänyt kaverin iskun. Ja väistäminen taas tapahtuu vetämällä vasenta tattia taaksepäin.

Sekava selitys, mutta play now:ta vaan NHL-tiimeillä (Wild käy hyvin, Schultz ja Boogie mahdollisia hanskaajia) ja tappelemaan. Harmillista kyllä, vain kolme tappelua per matsi on maximi.

Fiiu

Jäsen
Ilmeisesti tappelu hoidetaan nakuttamalla skill stickiä ylöspäin tai sitten alas-ylös. Siinä on omat tappelutaitoni tässä pelissä, ja menestys on heikko. Siksi en tappele.

Ja repeä ymmärrän täysin, olen itsekin hyvin monessa pelissä ollut samassa tilanteessa ja häntä vastaan eräässä pelissä huomasin että nyt katkesi kamelin selkä ja olisin voinut latoa maaleja tyhjiin tokassa erässä. Silloinkin yritin vain syötellä ja tulihan sitä pari tehtyä toivoen kuitenkin että vastapuoli jatkaa peliä. Näin kävikin, lopputulos taisi olla 8-2 (ilman noita maaleja olisi varmaankin ollut 5-2 tai 6-2, mutta mitä väliä). Se kieltämättä turhauttaa välillä hyvinkin paljon kun joku alkaa vain latomaan niitä maaleja, vastustajasta välittämättä (lue: 15-0 jne).

Myönnetään, että on itselläkin kamelin selkä katkennut ja eräskin peli Phillyä vastaan meni vähän halonhakkuuksi, osin kyllä siinä koitin niitä tappelujakin hakea mutta niitäkään ei tainnut siunaantua.. vai muistanko väärin? Sitten olikin aika pitää muutaman päivän tauko X-laatikosta jotta pahin vitutus poistuisi. Valitsinpa ajan muuttaa elämäni savuttomaksi. Tää liigan pelaaminen on nimittäin nostanut verenpainetta sen verran monta kertaa että oikein ihmettelen etten ollut ratkennut. Enää ei taida olla sitä pelkoa.

Mutta nyt täytyy alkaa etsimään vastustajia, tuolla on varmaan puolet pelaajista paikalla ilmeisesti vain päivällä kun iltasella ei näy. "Yöeläjiä" vastaan onkin jo kaikki matsit pelattu.

Jos joku jaksoi itkuvirren lukea loppuun niin onnittelut! :D

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
NJ - LA 2-8

Saatiin toikin sarja hoidettua. Meni vaihteeksi kyllä kaikki vastustajalla ja mulla luonnollisesti ei mikään. Lopussa sitten repes totaalisesti mulla. Tappioputkea on vaikea katkasta.

Harmittaa kun ei ikinä saa niitä myllyjä aikaan lopussa, silloin kun peli on ratkettu jo. Muutenhan se on vaan pelailua, kun peli on ratkennu.

Kiitti peleistä!

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Parit tappiot lisää Kingsille, ensin LA - PIT 4-5, sitten ATL - LA 1-6. Pens teki viisi maalia 14 laukauksella ja Thrashers kuusi maalia 15 vedolla, vaikken mielestäni puolustanut erityisen huonosti. Taitaa sen eron pelimäärissäkin huomata siinä kun muutama liigan kaveri on veivannut esimerkiksi läpiajot sisään 100% varmuudella, ja itse yleensä urakoin hullun lailla jokaisen maalin eteen. Ei tää niin hyvä peli ole että paljoa enempää jaksaisin treenata. :)

Noh, eipä silti. Repeä vastaan oli kyllä hieno matsi, jossa johtoasema vaihtui useampaankin kertaan. Tommyä vastaan ei taito riitä.

Mutta sitten repesi NJ-sarjan viimeisessä matsissa, 8-2 Kingsille. Täytyy tähän väliin heittää samat ihmettelyt kuin edellisissäkin matseissa Lemmua vastaan, miten ihmeessä Brodeurille menee noin helposti maaleja? Kolmannen erän puolella peli alkoi olla jo ratkennut, tilanne muistaakseni 5-2, mutta kolme meni vielä sisään vaikken suuremmin yrittänyt. Joukossa taas pari sellaista pomppua jotka olisin mieluusti säästänyt niihin matseihin joissa ei meinaa muuten onnistua millään. Taisin pelillisesti olla niskan päällä, mutta lukemat olivat aivan liian kovat.

Kiitoksia päivän vastustajille tasapuolisesti.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myönnetään, että on itselläkin kamelin selkä katkennut ja eräskin peli Phillyä vastaan meni vähän halonhakkuuksi, osin kyllä siinä koitin niitä tappelujakin hakea mutta niitäkään ei tainnut siunaantua.. vai muistanko väärin?
Ihan oikein muistat. Toki kaikilla joskus pimenee vitutuksen voimasta, mutta sitä ihmettelin tuossa meidän ottelussa, kun tein 0-1 maalin, niin sulla jo pimeni ja mailatalkoot alkoi :) Ehkäpä edellisen ottelun tappio saattoi kummitella vielä takaraivossa, ja nopea avausmaali sai luovutusmielialan valloilleen?

Mutta sattuuhan noita, ei siinä mitään. Muuten sun kanssa matsit (etenkin viimeinen) oli mukavaa ajanvietettä ja hyviä pelejä.

Fiiu

Jäsen
Ihan oikein muistat. Toki kaikilla joskus pimenee vitutuksen voimasta, mutta sitä ihmettelin tuossa meidän ottelussa, kun tein 0-1 maalin, niin sulla jo pimeni ja mailatalkoot alkoi :) Ehkäpä edellisen ottelun tappio saattoi kummitella vielä takaraivossa, ja nopea avausmaali sai luovutusmielialan valloilleen?

Mutta sattuuhan noita, ei siinä mitään. Muuten sun kanssa matsit (etenkin viimeinen) oli mukavaa ajanvietettä ja hyviä pelejä.

Joo, siinä on ollu alla enemmänkin noita pelejä missä vastapuoli aloittaa maalinteon heti pelin alussa ja lopettaa noin kymmenen jälkeen. Nyt vois kyllä ihan muuten vaan pelailla välillä harkkamatsia, eli jos satut livessä näkemään että oon online ja vice versa, niin olis mukava pelailla. Ihan oikeeta peliä siis, ei halonhakkuuta. Enhän mä normaalisti edes pelaa jälkipeliä. :)

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, siinä on ollu alla enemmänkin noita pelejä missä vastapuoli aloittaa maalinteon heti pelin alussa ja lopettaa noin kymmenen jälkeen. Nyt vois kyllä ihan muuten vaan pelailla välillä harkkamatsia, eli jos satut livessä näkemään että oon online ja vice versa, niin olis mukava pelailla. Ihan oikeeta peliä siis, ei halonhakkuuta. Enhän mä normaalisti edes pelaa jälkipeliä. :)
Juu, ilman muuta pelaillaan kun linjoille samaan aikaan satutaan. :)

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Buffalo - Colorado 2-1 (2-0, 0-0, 0-0)

Coloradon peli täyttä paskaa tällä kertaa. Kaikki ottelun maalit oli melko helppoja, mutta maalivahdit kasasi itsensä, ja lopussa seivailtiin tolpilla ja patjoilla.

Fiiu

Jäsen
SJ-DET 4-2

Tämä peli oli yllättävän tasainen aina kolmannen erän viimeiselle puoliskolle asti. 3-2 -maali syntyi täysin omasta puolustusmokasta (mies vapaana maalin lähellä) ja sitten 4-2 tyhjiin. Eli tiukempi mitä loppulukemat kertovat. Kyllä vaan oli makoisaa tasoittaa peli kahteen kertaan mutta tällä kertaa ei vain paikat riittäneet voittoon. Ensi kerralla pitää puolustaa paremmin. Syöttöjä hait kyllä jakelevat enemmän kuin laki sallii... :)

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Anaheimia vastaan tuli pelattua peli. Tässäkään pelissä en yhtään maalia tehnyt kovalla syötöllä, mutta näyttipä niitä tulevan muutenkin. Mun rannarit ei ollu kyllä mitään verrattuna Anaheimin kaverin huikeaan rystyvetojäännuolijaiseen, joka painui Rolosonin längistä sisään... :D

Koodi:
Stats 			Away 		Home
=========================================================================================
Team 			Anaheim Ducks Edmonton Oilers
Score 			1 		9
Shots 			16 		27
Hits 			33 		52
Penalty Minutes 	11:00 		11:00
Power Play Goals 	0 		1
Power Play Opport. 	2 		2
Faceoffs Won 		10 		17
Breakaways 		0/0 		0/1
One Timers 		0/7 		4/7
Passing 		96/118 		98/112
Penalty Shots 		0/0 		0/0
Blocked Shots 		10 		5

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy