Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL III)

  • 42 393
  • 802

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Sitte yks matsi Buffaloa vastaan...tuli vedeltyä aika paljo sieltä sun täältä ja tilaakin sain niin paljo, etten voinu olla tekemättä maaleja.

Koodi:
Stats 			Away 		Home
=========================================================================================
Team 			Buffalo Sabres Edmonton Oilers
Score 			1 		8
Shots 			14 		33
Hits 			43 		45
Penalty Minutes 	04:00 		04:00
Power Play Goals 	1 		0
Power Play Opport. 	2 		1
Faceoffs Won 		9 		15
Breakaways 		0/0 		2/2
One Timers 		0/4 		2/11
Passing 		83/107 		101/115
Penalty Shots 		0/0 		0/0
Blocked Shots 		6 		6
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Anaheimia vastaan tuli pelattua peli. Tässäkään pelissä en yhtään maalia tehnyt kovalla syötöllä, mutta näyttipä niitä tulevan muutenkin.

Onko sulla jotain patoutumia, vai minkä vitun takia pitää mainostaa tuota kovasyöttö paskaa lähes joka helvetin viestissä?
Kyllä me tajutaan muutenkin, että sinä olet tämän palstan kovin änäriguru, ei tarvitse tehostaa omaa loistavuuttaan koko ajan.
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Onko sulla jotain patoumia, vai minkä vitun takia pitää mainostaa tuota kovasyöttö paskaa lähes joka helvetin viestissä?
Kyllä me tajutaan muutenkin, että sinä olet tämän palstan kovin änäriguru, ei tarvitse tehostaa omaa loistavuuttaan koko ajan.

No ihan sen takia, että siitähän porukka on jo tovin jauhanu, että teen kaikki maalit samalla tavalla: kovalla syötöllä. Näköjään se joillakin ottaa koville, vaikka kyseessä on VAIN virtuaalilätkä...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Näköjään se joillakin ottaa koville, vaikka kyseessä on VAIN virtuaalilätkä...

Sen verta olet itse korostanut noita muunlaisia maalejasi, että taitaa ottaa kaikkein kovimmille siellä päässä.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sen verta olet itse korostanut noita muunlaisia maalejasi, että taitaa ottaa kaikkein kovimmille siellä päässä.

Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän se, että kesken pelin otetaan veska pois ja lopetetaan pelaaminen kokonaan. Se jos mikä on perseestä.

Kunhan jengi pelaa pelit loppuun asti, niin ei pitäisi olla mitään valittamista.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Buffalo - Colorado 2-1 (2-0, 0-0, 0-0)

Coloradon peli täyttä paskaa tällä kertaa. Kaikki ottelun maalit oli melko helppoja, mutta maalivahdit kasasi itsensä, ja lopussa seivailtiin tolpilla ja patjoilla.

Heh, oli kieltämättä melkoista jöötiä koko peli. Tällä kertaa Budaj(?) ei ollut niin hörppivällä päällä kuin viimeksi ja sen huomasi.

Täällä on ilmeisesti noist slap-pass-maaleista keskustelu, niin onhan ne kieltämättä ärsyttäviä... Kun niitä osaa tehdä, niin ne ovat kyllä helvetin "tappavia" varsinkin jos niihin ei osaa yhtään varautua ja puolustaa niitä vastaan. Muutenkin ne on kyllä niin "aitoja" kuin voi olla, lähtevät hirveällä vauhdilla ja vieläpä (yleensä) tarkasti - niin ja niistätä myös useimmiten ohjaava/laukova pelaaja sen maalin tekee. Koomisen näköistä muutenkin kun slap-pass lähtee pelaajalta kuin pelaajalta asennosta kuin asennosta, ihme pyörähdys ja sitten hirveällä vauhdilla lätty suoraan oman pelaajan lapaan maalin nurkalle. :D Mutta toisaalta tässä pelissä on niin paljon muitakin "hienoja" ominaisuuksia ja asioita jotka ovat kaukana realistisesta pelistä, että niitä voi luetella pitkän listan, ja se meneekin sitten johonkin yleisen NHL 08 -ketjun puolelle se juttu...

Kaiken kaikkiaan kuitenkin tuntuu tästä(kin) liigasta löytyvän varsin eritasoisia pelajia ja myös erilaisia pelityylejä. Esimerkiksi Mixun ja Edmontonin pelitapa on itselleni täyttä myrkkyä, vaikkei ainakaan viime matsissa tainnut tehdä kuin ehkä yhden slap-pass-maalin - pointsit siitä. Sen sijaan liigassa toisena(?) olevaa Rangersia vastaan on pelit olleet helvetin hyviä ja tasaisia, joista taisin 2/3 voittaakin. Sitten taas esim. eilen Chicago tuntui ampuvan rannevetoja aina kun pääsi viivan yli ja p-pisteen yläkaarelle, ja puolestaan puolusti hyvin oman maalinedustan - tappiohan siitä itselleni tulikin.

Tässä vielä näitä omia eilisillan tuloksia:
Buffalo Sabres 1 at Edmonton Oilers 8
Colorado Avalanche 1 at Buffalo Sabres 2
New York Islanders 1 at Buffalo Sabres 4
Buffalo Sabres 1 at Chicago Blackhawks 3

Tänään voipi taas iltapäivällä ja illalla laittaa meikäläiselle eli Buffalolle haasteita, kun loppuviikosta ei oikein ehdi pelata.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Anaheimia vastaan tuli pelattua peli. Tässäkään pelissä en yhtään maalia tehnyt kovalla syötöllä, mutta näyttipä niitä tulevan muutenkin. Mun rannarit ei ollu kyllä mitään verrattuna Anaheimin kaverin huikeaan rystyvetojäännuolijaiseen, joka painui Rolosonin längistä sisään... :D

Jumalauta mä tuuletin sitä maalia kun sen sain TAAS tehtyä. Mua vastaan ainakin saa tehdä maaleja sillä "kovalla" syötöllä, kyllä se mua vituttaa mutta niin vituttaa aina kun omissa soi. Jos en osaa puolustaa niin sitten en osaa ja sillä selvä. Mä muuten Mixu82 hokasin vasta liian myöhään että sä jopa annoit mulle tilaa jossain vaiheessa peliä vähän pelata myös omaa peliä. Se että luvut oli taas niin rumat niin hävisin sen pelin henkisesti jo siinä vaiheessa kun haastoit mua =)

Mut kiitti silti taas pelistä, aina siinä jotain oppii kun turpaan saa.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
LA Kings - Colorado 8-1

Jestas. Puolustus ja Budaj vuosi kuin seula. Sama kun ei olisi ollut kun munattoman hyökkääjät kentällä. Miksi tässä pelissä ei voi vaihtaa maalivahtia kesken erän? Ärsyttävää. Paskin peli varmasti kautta aikain. Peli on tällä hetkellä pahasti hukassa.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Jaha, sitten putkeen toinen matsi jossa itsellä onnistuu aivan kaikki ja vastustajalla ei mikään. LA - COL 8-1, vaikka kaksi ensimmäistä vääntöämme olivat todella tasaisia. Coloradon etsikkoaika oli aivan pelin alussa, ja hieman yllätyinkin etten joutunut tappiolle heti ensimmäisillä minuuteilla. Sitten pari nopeaa onnistumista toiseen päähän, ja peli ratkesikin tällä kertaa jo varhain.

Täytyy kyllä sanoa että tuossa pelissä tuli Kingsille enemmän läpiajomaaleja kuin koko turnauksessa yhteensä ennen. Joka veivi tuntui menevän sisään, vaikka normaalisti en osaa nuita yhtään. Zielerin loppunumerot sinetöinyt löysähkö kääntölaukaus oli varsin kuvaava.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän se, että kesken pelin otetaan veska pois ja lopetetaan pelaaminen kokonaan. Se jos mikä on perseestä.

Kunhan jengi pelaa pelit loppuun asti, niin ei pitäisi olla mitään valittamista.

Mitäs vittua sitten valitat? Eikös ne pelit ole pelattu loppuun asti? Voin minä sen pelin poikkikin pistää siinä vaiheessa kun totean tilanteen toivottamaksi (säästyy turhalta ajankululta), ihan mitenkä jengi itse vain haluaa.

Mutta joo, ehkä kaikkien mielenterveyden kannalta parasta, että minä lopetan tämän turnauksen. Eipähän tarvitse kenenkään itkeä, jos minulta sattuu menemään motivaatio kun vastustaja on tehnyt 4 ensimmäisellä laukauksella 5 maalia.

EDIT: Lisättäköön nyt tuohon, että minä tiedostan omat heikkouteni, joihinka kuuluu "pienoinen" luovutusmenttaliteetti ja suurehko vitutuskäyrän nouseminen pelin ollessa ns "ohi".
Ja jos se joillekkin aiheuttaa harmaita hiuksia, niin on parempi etten minä pelaa liigassa ollenkaan. En kuitenkaan pysty lupaamaan, ettenkö syyllistyisi jatkossakin lapsellisiin tempauksiin kun vitutus yltyy liian suureksi.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Miksi tässä pelissä ei voi vaihtaa maalivahtia kesken erän?

Pystyy sitä vaihtamaan, mutta starttia pitää painaa silloin ikkunan ohi lentää noita, jolla on vaalenpunainen kissa luudanvarressa. Ja maalinhan toki on pitänyt syntyä vain muutamia sekuntteja ennen tuon noidan näkemistä.

Jotenkin hidastusten aikana sitä kait pitäisi pystyä vaihtamaan. Tai ainakin itse olen pari kertaa onnistunut vaihtamaan, useammin on kyllä tullut ihmeteltyä minkä vitun takia sitä pallipersettä ei voi vaihtaa, ja hetken päästä on taas mennyt siniviivalta tullut nosto maaliin.
Mutta on siis mahdollista, jos ajoitus on oikea.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia - Anaheim 4-1
Anaheim - Philadelphia 1-5

Anaheimia vastaan kaksi hyvää ottelua! Ihan tasaisia vääntöjä, ja molemmissa peleissä tappelin ekaa kertaa tässä turnauksessa (koskaan?). Pari kertaa voitin jopa päähänlyöntikilpailut :)

Kiitos hyvistä matseista!
 

Naughty_S

Jäsen
CAR - BUF 3-2
BUF - CAR 1-2

Ekan pelin olisin hyvin voinut hallinnan perusteella hävitäkin. Toisessa Buffalolla oli enemmän vetoja, mutta mulla paremmat paikat. Kivaa vaihtelua toki voittaa, kun ensimmäinen keskinäinen meni niin tylysti Buffalolle.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Mukava pelata edmontonia vastaan. 6vetoa ja 6 maalia dilerssit duunannut. HUH HUH

Joo aika ihmeellisesti meni kaikki 6 ensimmäistä vetoa sisään. Varmaan 4 niistä oli jonkin sortin läpiajoja, mutta kyllä moken ois joku pitäny ottaa, ei ollu mitään saletteja harhautuksia. Lukemat pääsi sitte loppujen lopuks repeämään aika rumiks ku sain niin helposti maalipaikkoja...

Tässä statsit tuosta pelistä:

Koodi:
Stats 			Away 		Home
=========================================================================================
Team 			New York Islanders Edmonton Oilers
Score 			1 		14
Shots 			11 		24
Hits 			39 		56
Penalty Minutes 	11:00 		11:00
Power Play Goals 	0 		1
Power Play Opport. 	3 		2
Faceoffs Won 		14 		23
Breakaways 		0/0 		0/1
One Timers 		0/5 		3/8
Passing 		84/102 		106/124
Penalty Shots 		0/0 		0/0
Blocked Shots 		3 		4

Eka peli oli vähä saman tyyppinen, tosin suht tasatahtiin lukemien valossa mentiin alussa, vaikka sain laukauksia peräti 35. Ja kuten tilastoista näkyy, aloitusvoitot aika selkeästi mulle. Aloitukset ovat menestymisen kannalta todella tärkeitä, koska kiekon saaminen aloitustappion jälkeen voi kestää kauankin.

Koodi:
Stats 			Away 		Home
=========================================================================================
Team 			Edmonton Oilers New York Islanders
Score 			9 		2
Shots 			35 		7
Hits 			34 		45
Penalty Minutes 	00:00 		04:00
Power Play Goals 	0 		0
Power Play Opport. 	1 		0
Faceoffs Won 		20 		6
Breakaways 		0/0 		0/0
One Timers 		2/15 		2/4
Passing 		124/145 	53/70
Penalty Shots 		0/0 		0/0
Blocked Shots 		1 		7
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipas eilen kaksi (tai etenkin toinen, en muista kumpi) v*tun väkinäistä kurapeliä Carolinaa vastaan. Mutta niinhän se oikeastikkin toki lätkässä menee, että välillä ei vaan toisella joukkueella mene kiekko mistään sisään jne... Vaan kyllä tässä pelissä, nimeltään NHL 08, moinen pistää välistä sapettamaan niin pahasti että joskus tekis mieli heittää se ohjain parvekkeelta 4. kerroksesta asfalttiin, tai vähintäänkin olohuoneen seinään. Ei sillä että sitä sinällään niin tosissaan kannattaa ottaa, mutta kuitenkin.

En nyt sano Carolinalla pelaavaa suoraan huonommaksi pelaajaksi kuin minä, mutta kyllähän se pistää kirkkovenettämään kun heikompia pelaajia vastaan ei tunnu monesti mikään onnistuvan, vaikka sinänsä esim. luo hyviä maalipaikkoja. Onneksi sitten illan päätteeksi helpottava voitto Detroitista lukemin 8-1. Pelin loppu meni melkoiseksi pelleilyksi, esimerkiksi kun pelin ollessa 7-1 tein loppuhetkillä kahdeksannen maalin ilman maalivahtia... :D Siis itse otin sen tarkoituksella pois.

edit: Oisko ketään tänään linjoilla (ilta)päivällä, vai kaikkiko pelaa vasta illalla...? :)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipas eilen kaksi (tai etenkin toinen, en muista kumpi) v*tun väkinäistä kurapeliä Carolinaa vastaan. Mutta niinhän se oikeastikkin toki lätkässä menee, että välillä ei vaan toisella joukkueella mene kiekko mistään sisään jne... Vaan kyllä tässä pelissä, nimeltään NHL 08, moinen pistää välistä sapettamaan niin pahasti että joskus tekis mieli heittää se ohjain parvekkeelta 4. kerroksesta asfalttiin, tai vähintäänkin olohuoneen seinään. Ei sillä että sitä sinällään niin tosissaan kannattaa ottaa, mutta kuitenkin.

En nyt sano Carolinalla pelaavaa suoraan huonommaksi pelaajaksi kuin minä, mutta kyllähän se pistää kirkkovenettämään kun heikompia pelaajia vastaan ei tunnu monesti mikään onnistuvan, vaikka sinänsä esim. luo hyviä maalipaikkoja. Onneksi sitten illan päätteeksi helpottava voitto Detroitista lukemin 8-1. Pelin loppu meni melkoiseksi pelleilyksi, esimerkiksi kun pelin ollessa 7-1 tein loppuhetkillä kahdeksannen maalin ilman maalivahtia... :D Siis itse otin sen tarkoituksella pois.

edit: Oisko ketään tänään linjoilla (ilta)päivällä, vai kaikkiko pelaa vasta illalla...? :)

Illalla juu. Me ei olla ilmeisesti vielä pelattu otteluakaan (Philly)? Illalla voisi matseja hakata (jos olet linjoilla). Myös muitakin vastaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia - Montreal 4-1
Montreal - Philadelphia 2-4

Montrealin tiukka puolustuspelaaminen ei ihan riittänyt, koska se söi aika paljon hyökkäyksistä. Laukaukset melkein aina heti siniviivan jälkeen, eikä Bironilla vaikeuksia. Heti kun Montreal yritti jotain muuta, syntyi vaarallisempia tilanteita. Kiitti matseista!

Myöhemmin kenties vielä pelaamaan. Nyt ei jaksa enää. Alkoi jo peli olemaan niin paskaa kun väsyttää niin paljon.
 

Naughty_S

Jäsen
En nyt sano Carolinalla pelaavaa suoraan huonommaksi pelaajaksi kuin minä, mutta kyllähän se pistää kirkkovenettämään kun heikompia pelaajia vastaan ei tunnu monesti mikään onnistuvan, vaikka sinänsä esim. luo hyviä maalipaikkoja.

Heh, hauskana yksityiskohtana pakko mainita, että sivullekirjoittaneelle tuli ihan sama fiilis sinua vastaan. Ja hienointahan tässä on se, että kumpikaan meistä ei ole lähelläkään turnauksen kärkitasoa :).
Eka peli oli se, jossa paikkojen puolesta olisit kyllä voinut voittaakin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
MTl - FLA 2-1 (1-0, 1-0, 0-1)
Koodi:
Stats              Away                               Home
==============================================================================
Team               Florida Panthers                   Montreal Canadiens
Score              1                                  2
Shots              21                                 27
Hits               60                                 45
Penalty Minutes    04:00                              00:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 0                                  2
Faceoffs Won       12                                 5
Breakaways         0/0                                0/1
One Timers         0/7                                1/18
Passing            109/135                            100/120
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      5                                  5
FLA - BUF 4-2 (1-0, 2-2, 1-0)
Koodi:
Stats              Away                               Home
================================================================================
Team               Buffalo Sabres                     Florida Panthers
Score              2                                  4
Shots              25                                 28
Hits               21                                 65
Penalty Minutes    02:00                              04:00
Power Play Goals   1                                  1
Power Play Opport. 2                                  1
Faceoffs Won       10                                 12
Breakaways         1/2                                0/0
One Timers         0/6                                1/5
Passing            104/122                            100/117
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      5                                  6

BUF - FLA 3-4 (0-0, 0-2, 3-2)
Koodi:
Stats              Away                               Home
===============================================================================
Team               Florida Panthers                   Buffalo Sabres
Score              4                                  3
Shots              26                                 15
Hits               41                                 37
Penalty Minutes    00:00                              04:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 2                                  0
Faceoffs Won       8                                  9
Breakaways         0/0                                0/1
One Timers         0/9                                0/5
Passing            112/134                            84/109
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      3                                  9
 
Viimeksi muokattu:

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Jumakeuta Hona80, olipa hyvä kolmen ottelun sarja! Huikea tuo viimeisen ottelun 3.erän viimeinen minuutti, jossa ensin tasoitan 2-2, hetken kuluttua peli onkin taas 3-2, ja 13 sek ennen loppua vielä kerran 3-3! Voit kuvitella miten kiroilin tilanteessa 3-2, voin vain kuvitella kuinka kiroilin tilanteessa 3-3 :) Edes jatkoajan tappio ei enää harmittanut, niin perhanan kova nousu tuli tehtyä kaksi kertaa minuutin sisään.

Colorado - Montreal 2-3 ja.

Montreal - Colorado 3-5

Montreal - Colorado 4-3 ja.

Todella hyviä pelejä, tykkäsin. Kiitos Hona80, otetaan harkkapelejä myös joskus!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
FLA - BUF 4-2 (1-0, 2-2, 1-0)

Tuo peli oli kyllä niin vitutuskerrointa nostava, kuin voin vaan olla. Omasta mielestäni kolme noista Floridan maaleista oli todellisia haistapaskamaaleja. Tai no en tiedä siitä riparimaalista, mutta anyway. Ja senkin jälkeen oli heti seuraavassa hyökkäyksessä itselläni puolet paremman näköinen riparitilanne, mutta eihän siitä tietenkään uppoa. Tai sitte olen vaan paska tekemään maaleja... Mutta elämä on ja silleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös