www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 598 960
  • 6 774

Hirmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks
Pitkin viikkoa ovat soitelleet puhelinmyynnistä enkä ole jaksanut vastata, mutta tänään sitten päätin vastata puhelimeen ja sieltähän tarjottiin tuota 4 kk sopimusta hintaan 15 €/kk. Täytyihän se nyt sitten ottaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pitkin viikkoa ovat soitelleet puhelinmyynnistä enkä ole jaksanut vastata, mutta tänään sitten päätin vastata puhelimeen ja sieltähän tarjottiin tuota 4 kk sopimusta hintaan 15 €/kk. Täytyihän se nyt sitten ottaa.

No perkele, ei ole vieläkään soittaneet vaikka jätin soittopyynnön. Tuollainen 4kk ois just passeli tähän kohtaan....
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pitkin viikkoa ovat soitelleet puhelinmyynnistä enkä ole jaksanut vastata, mutta tänään sitten päätin vastata puhelimeen ja sieltähän tarjottiin tuota 4 kk sopimusta hintaan 15 €/kk. Täytyihän se nyt sitten ottaa.
Perhana. Mulle ovat kans soitelleet pari viikkoa. Lyönyt vain luurin korvaan. Nyt sitten kun tarvitsi niin ei ole kuulunut. Jospa tänään soisi ennen kierrosta.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistäs firmasta ne soittelevat? Ihan Ruudun omasta aspasta vai jonkin firman kautta?

Minullekin soitteli silloin kuukausi takaperin tarjoten sitä 60€ ja 3kk sopimusta. Siihen en tarttunut, mutta tämä uusi kuulostaa jo siltä, että sen ottaisin. Soittelija kyllä lupasi palailla asiaan, mutta minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia näistä lupauksista.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mistäs firmasta ne soittelevat? Ihan Ruudun omasta aspasta vai jonkin firman kautta?

Minullekin soitteli silloin kuukausi takaperin tarjoten sitä 60€ ja 3kk sopimusta. Siihen en tarttunut, mutta tämä uusi kuulostaa jo siltä, että sen ottaisin. Soittelija kyllä lupasi palailla asiaan, mutta minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia näistä lupauksista.
Soittelin tuossa toissapäivänä Ruudun aspaan ja kysyin moisesta tarjouksesta. Sanoi että ne on puhelinmyyjien omia, ei meidän. Heiltä oli tarjota vuoden soppari n20e/kk hintaan ja sit on tuo 1kk+5kk 25e/kk. Eli liekkö ihan joku Buusteri OY vai mitä näitä on. Kylläpä ärsyttää jos ovat moisesta soitelleet. Parin viikon ajan pommitettu lähes joka päivä ja aina vain luuria painanut. Nyt katkasin tuon 29.90/kk sopparin ja jos ei soittoa tule niin tarttava tuohon 1+5kk 25e/kk tarjoukseen.
 

Hirmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks
Mistäs firmasta ne soittelevat? Ihan Ruudun omasta aspasta vai jonkin firman kautta?

Minullekin soitteli silloin kuukausi takaperin tarjoten sitä 60€ ja 3kk sopimusta. Siihen en tarttunut, mutta tämä uusi kuulostaa jo siltä, että sen ottaisin. Soittelija kyllä lupasi palailla asiaan, mutta minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia näistä lupauksista.
Soittelin tuossa toissapäivänä Ruudun aspaan ja kysyin moisesta tarjouksesta. Sanoi että ne on puhelinmyyjien omia, ei meidän. Heiltä oli tarjota vuoden soppari n20e/kk hintaan ja sit on tuo 1kk+5kk 25e/kk. Eli liekkö ihan joku Buusteri OY vai mitä näitä on. Kylläpä ärsyttää jos ovat moisesta soitelleet. Parin viikon ajan pommitettu lähes joka päivä ja aina vain luuria painanut. Nyt katkasin tuon 29.90/kk sopparin ja jos ei soittoa tule niin tarttava tuohon 1+5kk 25e/kk tarjoukseen.
Juurikin tuolta Buusteri OY:stä minulle soittelivat ja tarjosivat tätä tarjousta.
 

Bawdy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Dallas Stars, JJK, Happee ja Vimpelin Veto.
Kiinnostasko jotain ostaa Ruutu+ 3kk pakettia, aktivointiaikaa tammikuun 7. pv saakka. R-Kioskilta ostettu 74.95€, normaalisti 89,95€. Pistetääs huutokauppa meiningillä menemään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
50e jos löytyy jotain vahvistusta (esim hyvät huuto.net palautteet) myyjän luotettavuudesta tai sitten saa asentaa ennen tilisiirtoa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
No nyt soitti minullekkin. Otin toki kun nuin halvalla lähtee. No empäs ottanutkaan. Tilaus ei mennyt läpi. Soitin Ruudun aspaan että missä mättää. No koska tuo tuli minulle laskulla, olin maksanut 29.80 vaikka summa oli 29.95. En tiedä miten olin epähuomiossa nuin tehnyt mutta nyt siellä on 15 senttiä ns "ulosotossa". Ja aspan ukko ei tiennyt voiko nuin pientä maksua edes suorittaa. Ja vaikka sen suorittaa niin se rekisteröityy Lindorffille vasta maanantaina ja Ruudulle pari päivää siitä. Näin jää siis koko vkl + luultavasti tiistain pelit kahtomatta. Melkoista. Toki oma moka mutta kyllähän tuo pitäisi jollain tavalla pystyä kuittaamaan välittömästi. Toki plussat aspan ukolle, että yrittää esimieheltään saada hommaa skulaamaan samantien. Tai sitten sanoi, että mahd antaa parin päivän hyvityskoodin..
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vuoden tilaus ollu Ruutuun ja se umpeutui pari viikkoa sitten. Lähestyivät kirjeellä ja tarjosivat 6 kk pakettia 80 eurolla. Ei paha hinta siihen nähden, että tykkään katsoa myös pesäpalloa kesällä.
 

Crank

Jäsen
Ulkojääpelit näkyy maksutta Nelosella, mutta Ruudun sovelluksen kautta ei näy. Edes normikanavia ei näe, aina vaan herjaa, että sisältö on maksullista. Tämäpä hienoa!
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Mulla Ruutu urputtaa nyt tilauksesta puhelimella ja tietokoneella. Tosiaan 12kk soppari ensi syyskuulle asti. Nevöbefo
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Mulla Ruutu urputtaa nyt tilauksesta puhelimella ja tietokoneella. Tosiaan 12kk soppari ensi syyskuulle asti. Nevöbefo

Ongelmana olikin siinä, että luottokortti oli poistunut käytöstä (sain jostain syystä syyskuussa kaksi uutta korttia n. 2 viikon välillä ja olin maksanut ruutu-tilauksen ensimmäisellä kortilla, joka sittemmin korvaantui toisella). Oman Ruutu-tilin kautta ei uutta maksukorttia voi ilmoittaa, eikä siitä mitään huomautusta muutenkaan tullut. 12kk sopimus oli irtisanottu kun maksu ei ollut mennyt läpi vanhan kortin kautta. Soitin aspaan ja sanoivat, että ainoa vaihtoehto on tehdä uusi tilaussopimus. Nyt siis otin uuden 12kk sopparin samaan 67,35 € / 3 kk.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Onkohan tietoa, milloin uusiin Samsungien Tizen-järjestelmiin on tulossa Ruutu-appi? Tuli hankittua uusi TV ja pettymykseksi siinä ei ollutkaan Ruutua...
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulihan tuo puhelintarjous 60e / 4kk vihdoin itsellekin. Tämän otin. Nyt on loppukaudeksi Ruutua.

Pitääpä testata, miten toimii tuollaisella halvalla tv-boksilla.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oman Ruutu-tilin kautta ei uutta maksukorttia voi ilmoittaa, eikä siitä mitään huomautusta muutenkaan tullut. 12kk sopimus oli irtisanottu kun maksu ei ollut mennyt läpi vanhan kortin kautta. Soitin aspaan ja sanoivat, että ainoa vaihtoehto on tehdä uusi tilaussopimus.

Itselläni kävi samoin. Asiakaspalvelija väitti, että viikon ajan oli lähetetty viestiä kännykkään ja sähköpostiin, että maksua ei saada suoritettua. Yhtäkään viestiä ei ollut minulle tullut. Ruudun mainoksia kyllä pukkaa sähköpostiin, mutta tuollainen tärkeä viesti oli jäänyt tulematta. Itselläni oli kausikorttilaisten -40% 12kk sopimus, joka nyt sitten katkesi eikä uutta olisi saanut kuin normihintaan. Jäi hankkimatta. Näkeehän noita ilmaiseksikin. Eipähän tarvitse maksaa ensi kesästä turhaan.

Olisinhan tuon voinut itse tarkistaa, mutta ainakin esim. Spotifyn ja HBO Nordicin suoraveloitus jatkuivat normaalisti, vaikka niiden maksut menevät samalta kortilta. Kankeat systeemit Nelosella, kun tuollaisen takia katkeaa ilman ilmoitusta.
 
Viimeksi muokattu:

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Postissa tuli ennen joulua Ruutu+n "joululahja". Olen ollut viime kaudella siis tilaaja, tälle kaudelle en.

Tarjous oli 3 kk = 30eur kertamaksulla, 10 euroa jää kuukaudelle hintaa. Tartuin.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tuli moinen myös. Ruudun aloituksesta asti vuoden sopparilla kulkeneena hivenen ihmettelin, että mitähän vittua mä tolla teen. Harmi että siinä luki koodin oleva henkilökohtainen, olisin muuten antanut hyvän kiertää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pistä vaan koodi yyveellä niin saat hyvän kiertämään, tuskin siinä sen kummempaa henkilökohtaisuutta on kuin että koodi on vain kerta käyttöön generoitu....
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sinänsä "hauskaa", että 20 euron Android TV -boksilla lähetys toimi hyvin, ilman pätkimisiä ja ihan riittävällä laadulla. Sitten monen sadan pc:llä voi olla vaikka mitä ongelmia.

Mutta hyvä näin. Ei ollut turha ostos.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Minulla on tässä nyt ollut tuo Sonera Viihteen ilmainen kuukausi käytössä ja olen ollut varsin tyytyväinen tähän. Aiemmin katselin läppäriltä pelit ja onhan tuo tv-ruudulta hieman erilaista katsella. Ongelma on kuitenkin ollut se, että Sonera Viihteen kautta katsellessa on ollut käytännössä pakko katsella matsi suorana (ellei sitten ole oman joukkueen matsi tullut klo 22 pääkanavilta uusintana), kun taas nettitunnuksilla tuli monesti katseltua tallenteista vasta myöhäisillassa. Nyt tähänkin näytti olevan ratkaisu, kun Sonera Viihteen kautta Ruutu+paketin tilanneet saavat aktivoitua Ruudun nettipalveluun tilauksen ilman lisämaksua. Näin ollen on myös mahdollista katsoa tallenteina matseja. Tämä siis, jos joku muu on paininut saman lievän ongelman kanssa. Toki tuo Sonera Viihteen kuukausihinta 34,90€ on hieman suolaisempi, kuin Ruudun nettiversio, mutta ehkä olen valmis tuosta sen summan maksamaan siihen saakka, kun Padan pelit jatkuu. Vai onko joku saanut Sonera Viihteeseen halvemmalla tarjoushinnalla tuon? Tietää, että kannattaako lähteä kyselemään...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Minulla on tässä nyt ollut tuo Sonera Viihteen ilmainen kuukausi käytössä ja olen ollut varsin tyytyväinen tähän. Aiemmin katselin läppäriltä pelit ja onhan tuo tv-ruudulta hieman erilaista katsella...

Tuliko NelonenPro kanavat ohjelmakirjastoon? Itse katson edelleen läppärin kautta telkkarille soneraviihde.fi ja ei tullut edes mieleen, että löytyisi tuolta Soneran digiboxin kautta. Ei kyllä omassa näkynyt vaikka boxin äsken boottasinkin...
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Nelonen Pro -kanavat (ja muutkin Nelosen maksukanavat) näkyy Soneran boksin kautta, mutta mitään Nelosen ohjelmia ei tule tuonne ohjelmakirjastoon katsottavaksi. Ilmeisesti noita Nelosen arkistoja ei tuohon saa lainkaan, koska sitä ei näy tilattavissakaan.

Tuolla ongelman ratkaisulla tarkoitin siis sitä, että nyt kun sai tuon Ruudun nettiversion toimimaan samalla rahalla, niin pystyn tarvittaessa katsomaan sitten läppäriltä myöhäisillassa pelin, jos en suorana ehdi boksilta katsomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös