Pitkin viikkoa ovat soitelleet puhelinmyynnistä enkä ole jaksanut vastata, mutta tänään sitten päätin vastata puhelimeen ja sieltähän tarjottiin tuota 4 kk sopimusta hintaan 15 €/kk. Täytyihän se nyt sitten ottaa.
Perhana. Mulle ovat kans soitelleet pari viikkoa. Lyönyt vain luurin korvaan. Nyt sitten kun tarvitsi niin ei ole kuulunut. Jospa tänään soisi ennen kierrosta.Pitkin viikkoa ovat soitelleet puhelinmyynnistä enkä ole jaksanut vastata, mutta tänään sitten päätin vastata puhelimeen ja sieltähän tarjottiin tuota 4 kk sopimusta hintaan 15 €/kk. Täytyihän se nyt sitten ottaa.
Soittelin tuossa toissapäivänä Ruudun aspaan ja kysyin moisesta tarjouksesta. Sanoi että ne on puhelinmyyjien omia, ei meidän. Heiltä oli tarjota vuoden soppari n20e/kk hintaan ja sit on tuo 1kk+5kk 25e/kk. Eli liekkö ihan joku Buusteri OY vai mitä näitä on. Kylläpä ärsyttää jos ovat moisesta soitelleet. Parin viikon ajan pommitettu lähes joka päivä ja aina vain luuria painanut. Nyt katkasin tuon 29.90/kk sopparin ja jos ei soittoa tule niin tarttava tuohon 1+5kk 25e/kk tarjoukseen.Mistäs firmasta ne soittelevat? Ihan Ruudun omasta aspasta vai jonkin firman kautta?
Minullekin soitteli silloin kuukausi takaperin tarjoten sitä 60€ ja 3kk sopimusta. Siihen en tarttunut, mutta tämä uusi kuulostaa jo siltä, että sen ottaisin. Soittelija kyllä lupasi palailla asiaan, mutta minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia näistä lupauksista.
Juurikin tuolta Buusteri OY:stä minulle soittelivat ja tarjosivat tätä tarjousta.Soittelin tuossa toissapäivänä Ruudun aspaan ja kysyin moisesta tarjouksesta. Sanoi että ne on puhelinmyyjien omia, ei meidän. Heiltä oli tarjota vuoden soppari n20e/kk hintaan ja sit on tuo 1kk+5kk 25e/kk. Eli liekkö ihan joku Buusteri OY vai mitä näitä on. Kylläpä ärsyttää jos ovat moisesta soitelleet. Parin viikon ajan pommitettu lähes joka päivä ja aina vain luuria painanut. Nyt katkasin tuon 29.90/kk sopparin ja jos ei soittoa tule niin tarttava tuohon 1+5kk 25e/kk tarjoukseen.Mistäs firmasta ne soittelevat? Ihan Ruudun omasta aspasta vai jonkin firman kautta?
Minullekin soitteli silloin kuukausi takaperin tarjoten sitä 60€ ja 3kk sopimusta. Siihen en tarttunut, mutta tämä uusi kuulostaa jo siltä, että sen ottaisin. Soittelija kyllä lupasi palailla asiaan, mutta minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia näistä lupauksista.
Juurikin tuolta Buusteri OY:stä minulle soittelivat ja tarjosivat tätä tarjousta.
Mulla Ruutu urputtaa nyt tilauksesta puhelimella ja tietokoneella. Tosiaan 12kk soppari ensi syyskuulle asti. Nevöbefo
Oman Ruutu-tilin kautta ei uutta maksukorttia voi ilmoittaa, eikä siitä mitään huomautusta muutenkaan tullut. 12kk sopimus oli irtisanottu kun maksu ei ollut mennyt läpi vanhan kortin kautta. Soitin aspaan ja sanoivat, että ainoa vaihtoehto on tehdä uusi tilaussopimus.
Minulla on tässä nyt ollut tuo Sonera Viihteen ilmainen kuukausi käytössä ja olen ollut varsin tyytyväinen tähän. Aiemmin katselin läppäriltä pelit ja onhan tuo tv-ruudulta hieman erilaista katsella...