Samaa olin juuri tulossa kommentoimaan. Lähetykset päin persettä. Eikä ole eka kerta.
Ja nyt ei sitten aukea enää mikään peli. Vaihteeksi palautteen paikka.
Edit: toisella selaimella toimii, mutta edelleen pelit ovat sekaisin.
Samaa olin juuri tulossa kommentoimaan. Lähetykset päin persettä. Eikä ole eka kerta.
Ja nyt ei sitten aukea enää mikään peli. Vaihteeksi palautteen paikka.
Edit: toisella selaimella toimii, mutta edelleen pelit ovat sekaisin.
Vissiin vaan tuossa Lahden pelissä.Pätkii noin 15s välein. Videofeed menee joko pari sekuntia taaksepäin tai eteenpäin. Todella rasittavaa eikä korjaudu vaikka käyttäisi mitä selainta.
Mietin juuri, että onko vain itsellä tuo, mutta näköjään Ruutu kusee. Palautetta.Pätkii noin 15s välein. Videofeed menee joko pari sekuntia taaksepäin tai eteenpäin. Todella rasittavaa eikä korjaudu vaikka käyttäisi mitä selainta.
Pätkii noin 15s välein. Videofeed menee joko pari sekuntia taaksepäin tai eteenpäin. Todella rasittavaa eikä korjaudu vaikka käyttäisi mitä selainta.
Mietin juuri, että onko vain itsellä tuo, mutta näköjään Ruutu kusee. Palautetta.
Milloinkohan olisi tulossa Ruutu sovellus Samsungin töllöihin? Kaikki muut löytyy mutta Ruutu on "tulossa lähiaikoina".
Eikös se sinne juuri tullut. Omasta telkkarista ainakin löytyy.
Muistaakseni menee siten että vanhoihin Samsungeihin tulee mutta uusiin ei.Milloinkohan olisi tulossa Ruutu sovellus Samsungin töllöihin? Kaikki muut löytyy mutta Ruutu on "tulossa lähiaikoina".
Millonhan tai tuleekohan Ruutu ikinä PS4:lle?
Minullakin chromecastin kautta puhelimella pätki välillä niin että kelasi eteenpäin ja kuva pysähtyi, mutta ääni tuli. Myös kuvanlaatu oli juuri katselukelpoinen mutta viime otteluun nähden huono.Voi vittu et pätkii tää Kärppä matsi. On se perkele et ei 50 meganen netti muka riitä tuottamaan sujuvaa kuvaa.
Ei välttämättä Ruudun ongelma vaan Chromecastin. Itselläkin on satunnaisesti Chromecast pätkinyt, mutta nyt kun olen ottanut tavaksi bootata sekä routerin että Chromecastin ennen lätkämatsia, niin pätkimisiltä on pääosin välttynyt.Minullakin chromecastin kautta puhelimella pätki välillä niin että kelasi eteenpäin ja kuva pysähtyi, mutta ääni tuli. Myös kuvanlaatu oli juuri katselukelpoinen mutta viime otteluun nähden huono.
Mikä lie taas Ruudun ongelmana?
Itsellä on 49 tuumanen 6455 eikä ainakaan vielä ole näkynyt.
Okei, täytyypä testata seuraavan kerran tätä, kiitoksia vinkistä!Ei välttämättä Ruudun ongelma vaan Chromecastin. Itselläkin on satunnaisesti Chromecast pätkinyt, mutta nyt kun olen ottanut tavaksi bootata sekä routerin että Chromecastin ennen lätkämatsia, niin pätkimisiltä on pääosin välttynyt.
Pitääpä testata seuraavassa matsissaEi välttämättä Ruudun ongelma vaan Chromecastin. Itselläkin on satunnaisesti Chromecast pätkinyt, mutta nyt kun olen ottanut tavaksi bootata sekä routerin että Chromecastin ennen lätkämatsia, niin pätkimisiltä on pääosin välttynyt.
Mulla on LG, ja siihen ilmestyi noin kaksi viikkoa sitten. Joulukuussa vielä aspa sanoi, että ei ole tulossa.