Samanlainen tilanne täällä. Hinta on näköjään noussut, aiemmin maksoin vuoden verran 20€/kk. Nyt pitäisi maksaa 24,95€. Yritän tässä googlailla jotain mahdollisia tarjouksia, toki niitä ei sitten nyt juuri tunnu löytyvän..Onko kenelläkään mitään vinkkiä tai vaikka koodia johonki hyvään Ruutu+ tarjoukseen? Eilen loppu sopimus ja pitäis tilata jonkunlaisella sopparilla uus.
Tämän vuoden Playoffs-passi (https://kauppa.ruutu.fi/playoffs-passi) ei kovin suurta alennusta tarjoa, ellei käyttöä löydy kesäksi. Onneksi omasta taloudesta löytyy opiskelija.
Ruutu+ Viihde & Urheilu 8 kk määräaikainen tilaus. Ensimmäiset 4 kuukautta (120 pv) 24,95 €/kk, jonka jälkeen 4 kuukautta (120 pv) 0 €. Tilauksen kokonaishinta on 99,80 €.
Tämän vuoden Playoffs-passi (https://kauppa.ruutu.fi/playoffs-passi) ei kovin suurta alennusta tarjoa, ellei käyttöä löydy kesäksi. Ruutu+ Viihde & Urheilu 8 kk määräaikainen tilaus. Ensimmäiset 4 kuukautta (120 pv) 24,95 €/kk, jonka jälkeen 4 kuukautta (120 pv) 0 €. Tilauksen kokonaishinta on 99,80 €.
Onhan noita R-kioskeilla myynnissä, hinta vaan on 74,95€/3kk.Ei taida tälle kaudelle mistään tulla niitä 3kk paketteja...
Sonera Viihteen tarjous on edelleen voimassa. Ruutu+ Viihde & Urheilu - SoneraNiin, hainkin lähinnä giganttityylisiä 50e/3kk paketteja
Sonera Viihteen tarjous on edelleen voimassa. Ruutu+ Viihde & Urheilu - Sonera
Mulla nyt menossa toinen kuukausi tätä tai siis vaimolla on menossa...
Ei vaadi. Tietääkseni. Minulla ei ole koskaan ollut IPTV:tä Soneralta. Kännykkäliittymä toki on, mutta sillä ei pitäisi minusta olla merkitystä (muuta kuin sikäli että siinä tapauksessa tilauksen voi tehdä Omilta Sivuilta). Mitä tuota linkkiä seurasin kirjautumatta, niin pankkitunnistautumiseen asti se menee, siinä kohtaa se varmaan tajuaisi että minä olen jo Soneran ja Sonera Viihteen asiakas ja että olen tuon edun jo käyttänyt.Oliko se nyt niin, ettei viihde mobiili vaadi Soneran liittymää? Olin siinä käsityksessä että tuo vaatii Sonera Viihteen (IPTV) ja sen voi ottaa käyttöön vain liittymän omistaja.
Viime vuonna hankin Playoffs-passin, mutta silloin sopimus oli muistaakseni 80 € liigakauden loppuun asti, ei pidemmälle. Sen vuoksi Nelosella ei ollut tarvetta laittaa tarjoukselle takarajaa. Ilmeisesti mietit tarjoukseen tarttumista myöhemmin, jolloin voisi katsoa samaan hintaan pitkälle syksyyn saakka?Onko kokemusta aiemmilta vuosilta, että kuinka pitkään tämä tarjous pysyy voimassa? Tämän kuun loppuun?
Ilmeisesti mietit tarjoukseen tarttumista myöhemmin, jolloin voisi katsoa samaan hintaan pitkälle syksyyn saakka?
Alkuperäisessä viestissä on linkki. Satuin huomaamaan mainoksen eilisen Jukurit-Tappara -pelin aikana.Mistä löysit tarjouksen, ainakaan kovin helpolla ei Ruutu.fi-osoitteesta silmään satu?
Pelicans-Ässät pätkii... johtuuko minun nettiyhteydestä vai onko muilla samoja havaintoja?
Koitan katsoa Jukurit - JYP ja otteluna on Kärpät - KalPa. Kärpät - KalPa taas näyttää Kookoo - Lukko. Ja KooKoo - Lukko -kanava näyttää Jukurit - JYP.