Help. Sain viimeinkin hommattua uuden tabletin edellisen paskautuneen tilalle. Kyseessä Samsung Galaxy Tab 4.0. Milläs vitulla saankaan siitä Ruutu.fi:n näkyviin? Vaati ladattavaksi Flashia, jota ei ole saatavana Androidille. Help!!! Ei muista enää miten se aikaisemmin viime kaudella näkyi.
Juuri näin. Kun koodin on syöttänyt, näkyy että katseluoikeus on voimassa 24 tuntia. Eli kun syöttää koodin tänään klo 18.30 niin näkee matsit tänään sekä huomennakin klo 17 alkavat ottelut melkein kokonaan, varsinkin kun tuo joskus ei katkea tasan 24 tunnin kuluttua.Minä ymmärrän tuon niin, että koodin voi syöttää klo 21:een asti, ja katseluoikeus on voimassa 24 tuntia syöttöhetkestä. Jos Nelosen tarkoitus olisi tarjota ilmainen katseluoikeus vain perjantaiksi, eiköhän voimassaoloaika päättyisi paljon aikaisemmin kuin kyseisen päivän iltana.
Sama homma täällä.Jaahas. OIin näköjään irtisanonut Ruutu-tilauksen päättymään tänään. Olisi pitänyt klo 13.30 lakata toimimasta, mutta näkyy edelleen toimivan. Ajattelin sitten käyttää tuon ilmaiskoodin tai tilata suoraan seuraavan kuukauden, mutta eipä onnistu vaan tulee ilmoitus "Olet jo tilannut tämän tuotteen". Hienosti toteutettu, maksamani aika on umpeutunut, ohjelmat näkyy enkä voi heille lisää maksaa vaikka haluaisin.
Muutenhan tämä kelpaa, mutta jotenkin tuntuu että kun katseluoikeus loppuu niin se tapahtuu aivan yllättäen kriittisellä hetkellä ja Jussi Timosen hattutemppu jää näkemättä.
Ei kuulu ehkä täysin tänne, mutta kirjoitetaan kuitenkin. Tietääkö joku jonkun hyvän/toimivan ja ilmaisen streamin, josta näkyisi Liigaa?
Itse olen tykännyt katsoa tuolta: