SalskeaKane
Jäsen
Eipä yllätys, että tulee juuri ennen pelitaukoa. Ainakin bluesilla on 12 päivän tauko.
Eikö ruutua pysty nykyään katsomaan enää kahdella eri laitteella samaan aikaan? Tuo on muuttunut nyt vai?
Edit: Eipä näemmä voi pelejä katsoa kuin 1 per. Melkoisen idioottimaista menoa päättäjiltä tuolla, yrittävät maksimoida tulot EA:maiseen tyyliin, kun voisi luulla että jos tuolla saisi esim. kaksi katsoa liigalähetystä, niin porukka myös tilailisi noita ylikalliita pakkopaketteja/ylikallista kuukausipakettia enemmän...
Eli sun mielestä on ihan ok että koko kylä katsoo samoilla tunnuksilla?
Mistäs sää niin luit? Lueppas nyt uudestaan se mun viesti, niin palataan asiaan taas sitten.
Yksillä tunnuksilla voi katsoa viidellä eri laitteella yhtäaikaa. Ei kuitenkaan eri puolilla kaupunkia vaan kaikilla laitteila pitää olla sama julkinen IP.
Kyllä mulla on ainakin toiminut liigan kanssa läppäri ja tv:n ruutu-sovellus samaan aikaan ja molemmat saman reitittimen perässä.
Aukeaako muilla tuo JYP-SaiPa peli? Mulla ei nimittäin aukea vaan tulee seuraavanlainen teksti.
Lähetys ei ole vielä alkanut tai se ei muusta syystä ole katseltavissa. Tarkista lähetysajat tai yritä myöhemmin uudelleen.
18.15 olisi kuitenkin pitänyt alkaa läheys.
Ei helvetti... Ei muuta kuin korvauksia hakemaan!
Aukeaako muilla tuo JYP-SaiPa peli? Mulla ei nimittäin aukea vaan tulee seuraavanlainen teksti.
Lähetys ei ole vielä alkanut tai se ei muusta syystä ole katseltavissa. Tarkista lähetysajat tai yritä myöhemmin uudelleen.
18.15 olisi kuitenkin pitänyt alkaa läheys.
Kuulema tiedostavat ongelman ja sitä korjaillaan "lähtee aika varmasti pyörimään kohta" tuli vastaus. Viime kaudella saman parin kaksi ottelua jäi näkemättä Ruudun takia..