Täällä nyt vuosi mulkoiltu hampaat irvessä kaikilla selaimilla ja viimevuoden joulukuuhun asti toimi ihan ok. Sen jälkeen vittumaista pysähtelyä ja kiinnikirimistä, sekä seilailua kakkien kolmen laadun välillä. Tietysti aina vaihtuessa muutaman sekunnin stoppi kirsikkana kakun päällä. Tästä lähetelty kerppu sähköposteja asiakaspalvelun kanssa edestakaisin. Alkuun eivät osanneet sanoa mitään, sitten luvattiin juhlalliset kaksi(2) päivää lisää tilauksen loppuun. Useaan kertaan pyytelivät screencapturea laitetestistä ja koneen speksejä. Kaksi kertaa lähetin ja kolmanella kerralla kun pyysivät samoja asioita, alkoi jo käpy palaa ja saatoin unohtaa herrasmiesmäiset käytöstapani hetkeksi. Tämän jälkeen useaan kertaan todettu että yhteys ja kone ovat kondiksessa, tivasin syytä ja kompensaatiota, jolloin sain vastaukseksi suurin piirtein tällaisen lausekkeen: "koska vika ei ole valtakunnallinen, emme voi korvata juuri mitään". Tästä suivaantuneena kerroin ettei minua juuri kiinnosta tässä asiassa onko vika valtakunnallinen vai paikallinen ja ilmaisin tyytymättömyyteni luvattuun kahden päivän jatkoon. Viimeisin vastaus oli yksinkertaistettuna sitten osastoa että "olemme tarkkailleet lähetysten kuvan laatuia eikä ongelmia ole ilmennyt joten syy on koneesi/yhteytesi...oletko mittaillut yhteytesi nopeutta live-lähetyksen aikana ja sössönsöö...syysterveisin". Naurettava palvelu.