www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 574
  • 6 774

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kiitos neuvoista, kannattaa varmaan odottaa kauden alkuun niin saattaa alkaa tarjouspaketteja tulemaan. Mites on, pystyisinkö jakamaan ruutu-palveluni vaikka kaverin kanssa, niin että kaveri katsoisi minun tililläni niitä otteluita joita haluaa ja minä omiani? Samaan aikaan ei varmaan ainakaan voi olla kirjautuneena kahdella koneella? Mulla tulee olemaan 100MB:n netti uudessa kämpässä, mutta saa nähdä mihin nopeuksiin se lopulta yltää.

Varmaan on jo kysytty aiemmin, kun täällä jostain kimppatilauksistakin ollaan puhuttu.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viime kaudella ei ainakaan oltu blokattu kahdesta eri IP-osoitteesta katselua samoilla tunnuksilla samaan aikaan. Tuleva vuosi voi tietenkin olla eri asia taas.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime kaudella ei ainakaan oltu blokattu kahdesta eri IP-osoitteesta katselua samoilla tunnuksilla samaan aikaan. Tuleva vuosi voi tietenkin olla eri asia taas.

Ainakin saman pelin katselu kahdesta eri ip:stä oli estetty jostain kauden puolivälistä eteenpäin. Alkuun ei ollut.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ainakin saman pelin katselu kahdesta eri ip:stä oli estetty jostain kauden puolivälistä eteenpäin. Alkuun ei ollut.

Oliko muka? Mun tilillä katseltiin ainakin finaalilähetyksiä oman koneeni lisäksi ihan toisesta kaupungistakin samanaikaisesti. Toki Ruudulla nyt mikään mennyt viime kauden aikana ihan viimeisen päälle millimetrityönä, joten voihan se olla, että toi ip-blokkikin jäi puolitiehensä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko muka? Mun tilillä katseltiin ainakin finaalilähetyksiä oman koneeni lisäksi ihan toisesta kaupungistakin samanaikaisesti. Toki Ruudulla nyt mikään mennyt viime kauden aikana ihan viimeisen päälle millimetrityönä, joten voihan se olla, että toi ip-blokkikin jäi puolitiehensä.

Haha, joo ei pystynyt, rupes heittää ulos josain kohtaa ainaku toisella kirjautu vaikkei sivua tms päivittänyt niin heitti aiemmin kirjautuneen ulos. Alkukaudesta ei moista ollut. No en tie mitä säätöjä siellä sit tehdään jos myöhemmin taas toimi.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viitsisittekö laittaa palautteenne suoraan Neloselle, että ilo varmasti loppuu ensi kaudeksi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kuluttaja-asiamies pyysi minua ilmoittamaan hänelle, mitä olen Neloselta vailla ja aikoi sen jälkeen itse ottaa Neloseen yhteyttä. Ilmoitin tämän ja asia on nyt kesken. Tästä on nyt muutama arkipäivä aikaa, enkä ole sen jälkeen asiamiehestä kuullut. Oletan että hänen ja Nelosen välillä on jonkinlainen keskustelu tällä hetkellä käynnissä.

Onko mitään uutta kuulunut?
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ruutu+ yhden viikon kokeilu

Laitetaanpa tää tännekin. Tuonne Nelonen Pro, siellä se lätkä on... -topiciin laitettu näin:

Tällä hetkellä Ruutua pystyy kokeilemaan ilmaiseksi viikon ajan. Jos Pitsiturnaus kiinnostaa niin kokeilemaan vain. En tosin lukenut mitään pienellä präntättyä, joten kannattaa tarkkaan lukea mihin ryhtyy.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsokaa tarkkaan, että jatkuuko tilaus automaattisesti maksullisena tuon ilmaisen viikon jälkeen ja jos näin, muistakaa peruuttaa se ennen tuon viikon käyttöajan loppua.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä ihmettä? Itsellä on näköjään voimassa Ruutu Pro tilaus 12.8 asti, ''Ruutu+ Pro: 1 kk jatkuva tilaus. Kesätauko (2014)''

Katsokaas että näkyykö teillä muillakin tuo koska mitään en ole kesäksi tilannut ja olen aina tilannut vain kuukauden kerrallaan. Olisin kyllä huomannut näin köyhänä opiskelijana jos tililtä olisi hävinnyt ~30e/kk.
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä ihmettä? Itsellä on näköjään voimassa Ruutu Pro tilaus 12.8 asti, ''Ruutu+ Pro: 1 kk jatkuva tilaus. Kesätauko (2014)''

Katsokaas että näkyykö teillä muillakin tuo koska mitään en ole kesäksi tilannut ja olen aina tilannut vain kuukauden kerrallaan. Olisin kyllä huomannut näin köyhänä opiskelijana jos tililtä olisi hävinnyt ~30e/kk.

Lukeeko sulla siellä Tila -kohdassa että jatkuva (tjsp) vai päättynyt? Erikseen on sitten Jatkuva -kohta. Itselläni lukee "kyllä" siinä, mutta sitten Tila -kohdassa lukee että "päättynyt".
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lukeeko sulla siellä Tila -kohdassa että jatkuva (tjsp) vai päättynyt? Erikseen on sitten Jatkuva -kohta. Itselläni lukee "kyllä" siinä, mutta sitten Tila -kohdassa lukee että "päättynyt".

Siinä lukee voimassa. Kai sitä voisi laittaa viestiä sinne Ruudun aspaan kun pitsiturnaus on ohi.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä ihmettä? Itsellä on näköjään voimassa Ruutu Pro tilaus 12.8 asti, ''Ruutu+ Pro: 1 kk jatkuva tilaus. Kesätauko (2014)''

Katsokaas että näkyykö teillä muillakin tuo koska mitään en ole kesäksi tilannut ja olen aina tilannut vain kuukauden kerrallaan. Olisin kyllä huomannut näin köyhänä opiskelijana jos tililtä olisi hävinnyt ~30e/kk.

Taitaa jäädä perkele Pitsiturnaus katsomatta, laitoin nyt Ruudulle viestiä että perun tuon tilauksen ja kaikki oli ok Ruudun puolelta, he sanoivat että katseluoikeus jatkuu 12.8 asti.

En kuitenkaan pääse katsomaan mitään maksullisia palveluita ja laitoin asiasta asiakaspalveluun jo pari päivää sitten viestiä eikä sieltä yllättäen vastattu vielä mitään. Yleensä sieltä on vastattu ainekin itselle 24h sisällä. Muutenkin nyt tuon tilauksen nimen eteen on tullut Z kirjain, onkohan se joku merkintä B-luokan asiakkaille.

EDIT: Soittelun Ruudun aspaan äsken ja selvisi että kesätauolla olevalla tilauksella ei voi katsoa urheilu sisältöä. Sain nyt sieltä pari katselukoodia hyvityksenä vaikka ei tuo tavallaan heidän vika ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Number 11

Jäsen
Näkyykö teillä normaalisti Pitsiturnaus? Mulla avaa kyllä lähetyksen, mutta 15-30sek jälkeen "Videon toistaminen epäonnistui. Kokeile ladata sivu uudestaan. (1003)". Ja sama toistuu aina kun sivun lataa uusiksi.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Näkyykö teillä normaalisti Pitsiturnaus? Mulla avaa kyllä lähetyksen, mutta 15-30sek jälkeen "Videon toistaminen epäonnistui. Kokeile ladata sivu uudestaan. (1003)". Ja sama toistuu aina kun sivun lataa uusiksi.

Itsellä alkoi tapahtumaan tätä n.2 min sitten, ja tapahtuu vain koko ruudulle laittaessa.
 

Melarus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näkyykö teillä normaalisti Pitsiturnaus? Mulla avaa kyllä lähetyksen, mutta 15-30sek jälkeen "Videon toistaminen epäonnistui. Kokeile ladata sivu uudestaan. (1003)". Ja sama toistuu aina kun sivun lataa uusiksi.

Täällä sama ja nimenomaan kun laittaa koko ruudun päälle. Tolla pikkuruudulla toimii ihan ok. On tämä taas aikamoista, nehän rakentaa tätä palvelua kuin Roomaa aikanaan, ei koskaan valmis.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Heh.

Juuri meinasin tulla kyselemään, että kuinka hommat toimivat nykyisin.

Eilen hiipi jälleen mieleen, josko tilaisin palvelun, mutta taidanpa jättää sittenkin väliin. Ylen kiekkokierros ei kaatuile tai nyi.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Näkyykö teillä normaalisti Pitsiturnaus? Mulla avaa kyllä lähetyksen, mutta 15-30sek jälkeen "Videon toistaminen epäonnistui. Kokeile ladata sivu uudestaan. (1003)". Ja sama toistuu aina kun sivun lataa uusiksi.

Sama homma, noin kymmenisen kertaa.
Yritin molemmilla Firefoxilla ja Chromella.
Tuli myös pienessä näytössä ei pelkästään full screenillä
 

JPL

Jäsen
Hyvin näkyy - ralli?

Vissiin pitäisi Lukko-Ässät peli jo näkyä
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Rallia täälläkin,

Lähetin jo yhden palautteen Ruudulle,
jos laittaisi toisenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös