Mainos

www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 618 863
  • 6 774

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vilkkuuko mulla silmissä vai menikö lähetys hieman katkonaiseksi?
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei vilku. Sattuu iha silmille tollanen. Saatana!

Minullakin jossain vaiheessa peliä tuli melkoinen stroboefekti. Kokeilin silloin palata vähän taaksepäin lähetyksessä ja kuva oli ihan OK. Palatessani livekuvaan stroboilu jatkui. Onneksi se loppui melko pian. Tais mennä joksisin aikaa lomituksenpoistossa framet väärinpäin. Vika tietenkin Digitassa tai jossain muussa kolmannessa osapuolessa.

Itselläni meni kuppi nurin noiden hyvityksien kanssa ja vaadin maksamaani määräaikaista sopimusta purettavaksi ja rahoja palautettavaksi vähintään siltäosin kun kautta on jäljellä myönnettyine hyvityksineen. Eli laskujeni mukaan noin viisi kuukautta, eli sata euroa. Katsotaan miten asia etenee.

Olen kyllä valmis tulemaan vastaan, jos tarjoavat jotain kohtuullista hyvitystä noiden parin päivän sijaan jolloin ei edes välttämättä ole mitään katsottavaa. Mulla hyvitystä on kertynyt nyt 24 päivää jossa on ainakin puolet liian vähän.

Toisaalta jos eivät suosiolla suostu rahoja palauttamaan tai hakemaan muuta ratkaisua, vaan jatkavat tätä pelleilyä, niin ensi viikolla vien asian sitten kuluttaja-asiamiehelle ja siinä vaiheessa otan mielelläni muutaman kohtalotoverin mukaan ajamaan asiaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisaalta jos eivät suosiolla suostu rahoja palauttamaan tai hakemaan muuta ratkaisua, vaan jatkavat tätä pelleilyä, niin ensi viikolla vien asian sitten kuluttaja-asiamiehelle ja siinä vaiheessa otan mielelläni muutaman kohtalotoverin mukaan ajamaan asiaa.
Samat mielessä täälläkin. Tämän päiväinen peli sujui jo kohtuu hyvin, lukuun ottamatta sitä strobo-ilmiötä puolen välin paikkeilla, mutta aiemmista murheista aion todellakin vaatia rahoja takaisin. Mitä hemmettiä teen kahden viikon jatkoajalla, jonka he ovat myöntäneet, kun en näe sinä aikana sekuntiakaan lätkää, ainakaan live-sellaista?
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Syksyllä pohdin, että pitäisikö Ruudun palvelu hommata. Onneksi en hommannut. Ihan kiitettävästi pelejä pystyy tätä nykyä näkemään striimien kautta, joten paljoa en ole missannut. Nytkin kaikki finaalit olen nähnyt maksamatta senttiäkään. Oikeastaan vituttaisi, jos olisin hassannut rahojani tuohon Nelosen tarjoamaan touhuun.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai täällä on muut saaneet vastauksen palautteeseen? Keskiviikon pelin aikana laitoin rehellisen palautteen menemään, eikä vastausta ole vieläkään kuulunut. En tiedä johtuuko siitä, että laitoin samaan viestiin että en tule jatkossa tilaamaan teiltä yhtään mitään ja kun 12kk määräaikainen sopimus päättyy toukokuussa, voi "jatkuvan" tilauksen lopettaa samantien. Enkä todellakaan meinaa maksaa tästä paskasta enää euroakaan. Jos tuote saadaan kuntoon ja maksavaa asiakasta arvostetaan ja kohdellaan kuten kuuluu, voin asiaa miettiä.

Ihme puuhastelua. 20e kuukaudessa siitä, että saa joka ilta jännittää toimiiko vai eikö toimi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän se on omalla kohdallani sellainen homma nyt play-off ongelmien jälkeen että tilaan ensi kaudella Neloselta yhtään mitään vain ja ainoastaan silloin jos saan sovittua sellaiset maksuehdot että maksan tilaukseni vasta jälkijättöisesti, eli vasta sitten kun olen sen tilausjakson saanut ongelmitta katsottua loppuun asti.

Tätähän ei tule Nelosen puolesta takuulla tapahtumaan joten itse olen pika puoliin entinen asiakas kunhan tämä nykyinen soppari loppuu.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ollaanpa poikkeus joukkoon. Täällä on muutamia haroja pl. Toiminut hyvin. Nelosta ei kaikesta syyttää, kuten taannoinen DDos palveluntarjoajaan. Maksan ensi kaudellakin, koska saan mistä maksan; sen Ruutu tekee paremmin kuin esim. Viasat ja paskapaketit.

Nm. Gamecenter oli parhautta
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nelosta ei kaikesta syyttää, kuten taannoinen DDos palveluntarjoajaan.

Eihän tässä kaikesta Nelosta syytetäkään. Palvelu kuitenkin ostetaan Neloselta,sen joten Nelonen myös vastaa asiakkaalle sen toimimisesta. Ymmärrän sen, että joskus on ongelmia. tekniikka on sellaista. Se mitä en sulata on asiakkaan aliarviointi ja aliarvostus. Asialliseen palautteeseen saamaani vastaukseen en ole tyytyväinen. Aina vain yritetään luistella vastuusta. Asiakas ei voi valita mitä kautta streami tulee ruutu -palveluun, joten asiakkaan kannalta on yksi lysti kenen päässä on syy siihen, että peliä ei voi katsoa. Nelosen mielestä jokainen päivä on samanarvoinen riippumatta siitä mitä sisältöä sinä päivänä ruutupalvelusta tulee, joten yhden päivän lisä tilauskauden loppuun on kohtuullinen korvaus siitä että jonain päivänä on ongelmia. Minusta päivä jolloin voin katsella vain vanhoja leffoja ja sarjoja ei samanarvoinen liigan finaalipäivän kanssa. En edes pidä hintaa kalliina toimivasta palvelusta, muta tällaisesta betaversiosta se on paljon etenkin kun palvelua myytäessä ei kerrottu, että tässä vasta testaillaan, joskus toimii, joskus ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai täällä on muut saaneet vastauksen palautteeseen? Keskiviikon pelin aikana laitoin rehellisen palautteen menemään, eikä vastausta ole vieläkään kuulunut

Ai jotkut on saanut? En saanut mitään vastausta enkä mitään hyvitystä, kun puolivälierien aikana asiallisesti tiedustelin mitenköhän meinaatte sekoilun hyvittää.

Miksi helvetissä pitää kuormittaa asiakaspalvelua eikä vain annettaisi kaikille se hyvitys. Ai niin, ei anneta, koska meidän päässä ei juuri koskaan ole ollut vikaa ja sinun pitäisi ostaa uusi tietokone ja vaihtaa internetpalveluntarjoajaa. Muista myös ottaa virrat 30sek modeemista pois.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai jotkut on saanut? En saanut mitään vastausta enkä mitään hyvitystä, kun puolivälierien aikana asiallisesti tiedustelin mitenköhän meinaatte sekoilun hyvittää.

Miksi helvetissä pitää kuormittaa asiakaspalvelua eikä vain annettaisi kaikille se hyvitys. Ai niin, ei anneta, koska meidän päässä ei juuri koskaan ole ollut vikaa ja sinun pitäisi ostaa uusi tietokone ja vaihtaa internetpalveluntarjoajaa. Muista myös ottaa virrat 30sek modeemista pois.

Ja näistä toimenpiteistä riippumatta joskus joku Nelosen alihankkija mokaa, mistä Nelonen ei kanna mitään vastuuta.

Ajatellaanpa, että tilaan häihini valokuvaajan ja maksan etukäteen. Kuvaaja saapuu paikalle, mutta kamera rikkoutuu kun morsian tallustaa kohti alttaria. Voiko kuvaaja pahoitella ja sanoa käyvänsä tulevalla viikolla kirkolla ottamassa korvaavat kuvat tyhjästä kirkosta? Kameran rikkoutuminen tässä tilanteessa on toki todella ikävää, mutta joskus tekniikka pettää eikä sille voi mitään. Väittäisin kuitenkin että jokainen ammattikuvaaja palauttaisi rahat mukisematta.
 

Sakkem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres & Tappara
Ai jotkut on saanut? En saanut mitään vastausta enkä mitään hyvitystä, kun puolivälierien aikana asiallisesti tiedustelin mitenköhän meinaatte sekoilun hyvittää.

Kannattaa soittaa siihen asiakaspalvelun puhelinnumeroon, joka on 0203 44444. Sain ainakin sitä kautta viikon hyvitystä. Laitoin ennen sitä kaksi asiallista palautetta ilman vastausta. Tässä varmaan syy miksei kirjalliseen palautteeseen vastata: "Matkapuhelinliittymästä soitettaessa maksu on 17,17 snt/min + 8,35 snt/puhelu."
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
No niin, tuli viimein vastaustakin ja "hyvitystä". Ruudun soppari loppuu meikällä ensi viikolla ja siihen lisättiin nyt 14 vrk. Kun meikällä on tuo Ruutu vain ja ainoastaan liigakiekon takia niin eipä paljoa lämmitä kaksi viikkoa lisää katseluaikaa toukokuussa.

"Kiitos viestistäsi ja pahoitteluni ongelmista.

Ruudun lähetyksissä oli osalla katsojista häiriöitä lauantaina 19.4. ja maanantaina 21.4. pelattujen jääkiekon finaaliotteluiden aikana. Palveluntarjoajamme Digita on tapahtuneen johdosta tehostanut ottelulähetysten valvontaansa ja reagointinopeuttaan korjaustilanteissa, jotta vastaavia ongelmia ei syntyisi jatkossa.

Digita tarjoaa Ruudulle lähetyskeskuspalveluita. Lähetyskeskuksen järjestelmissä olleista ongelmista johtuen Ruudun kuva päätyi illan lähetyksen aikana verkkoon välillä rikkinäisenä. Tämä näkyi osalle käyttäjistä mm. lähetyksen pätkimisenä. Häiriöt katselussa eivät johtuneet internetkapasiteetin riittämättömyydestä, vaan ongelmista kuvamateriaalin valmistelussa Digitalla internet-lähetystä varten.

Ongelmista johtuen lisäsin tilaukseesi 14 päivää hyvityksenä."
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruutu+ tilattu 12kk määräaikaisella ja kävin mielenkiinnosta tarkastamassa tilauksen päättymisajan.

Tilaus on alkanut aikanaan 4.päivä mutta tällä hetkellä laskutuskausi on 21. päivä alkava. Tilaukseen on tullut tietääkseni muutamia lisäpäiviä ongelmien takia.

Eli lisätäänkö mahdolliset lisäpäivät aina seuraavaan laskutuskauteen vai tulisiko mahdolliset lisäpäivät nähdä jostain?

Onko muut huomannut tulleen mystisiä lisäpäiviä, koska itse olen ollut tietoinen max. 10 lisäpäivästä mutta laskutuspäivien väli antaisi olettaa 17 lisäpäivästä?
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Hehheh, katsoin koosteen ruutu.fi:stä eilisestä ottelusta. Jostain syystä olivat onnistuneet tekemään 7 minuutin ihan muuten hyvän koosteen, mutta Tapparan 2-1-maali siitä puuttui. Kaikki tärkeät jäähyt kyllä näytettiin, mutta voisi nyt edes laittaa kaikki maalit koosteeseen, jos kerran maksullisena pitää pitää jopa finaalit.
 

HKoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolueeton tarkkailija
Tarjoavat näköjään 12kk sopparia nyt hintaan 179,55€, eli 3 kuukautta ilmaiseksi. Tuli kirottua Ruutua finaalien aikaan ja muutenkin kauden mittaan, mutta mieli on niin kovin heikko. :(
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kun lukee tätä ketjua, nelonen pron facebook-sivuja ja muistelee omia kokemuksia ruutu.fi:n toimivuudesta ja heidän hyvityskäytännöistään (hyvitys finaaleista on viikko pesäpalloa), niin siinä olisi JA:n toimitukselle ihan jutun paikka. Tuskinpa on liigankaan edun mukaista, että tv-oikeuksien omistaja ei kykene tarjoamaan kohtuudella katseltavaa kuvaa ja että sitä ei käytännössä hyvitetä asiakkaille mitenkään. Kuka tekee millään hyvitetyllä katseluajalla, jos se tarjotaan kauden päättymisen jälkeen?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Kannattaako köntsään (lue: ruutu.fi) kaksin käsin tarttua vain sen vuoksi, että nyt siitä ilmeisesti saa alennuksen? ...buffering... Köntsä on köntsää, vaikka ilmaiseksi saisi.
Nimimerkillä: "Videota ei ole olemassa"...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kannattaako köntsään (lue: ruutu.fi) kaksin käsin tarttua vain sen vuoksi, että nyt siitä ilmeisesti saa alennuksen? ...buffering... Köntsä on köntsää, vaikka ilmaiseksi saisi.
Nimimerkillä: "Videota ei ole olemassa"...

Ite tein viime syksynä valinnan, että maksan vain kuukauden kerrallaan ja se osoittautui oikeaksi. Ite en tartu mihinkään määräaikaiseen ellei ole ihan järjettömän halpa, vrt. 99e Urhon. Sen verran paska vuosi oli Ruudun osalta ettei usko riitä...
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Tarjoavat näköjään 12kk sopparia nyt hintaan 179,55€, eli 3 kuukautta ilmaiseksi. Tuli kirottua Ruutua finaalien aikaan ja muutenkin kauden mittaan, mutta mieli on niin kovin heikko. :(

Oliko tämä siis joku henkilökohtainen tarjous vai yleisemminkin saatavilla? 15 euroa kuukaudessa ei olisi kovin paha hinta, kun NFL- ja NBA-pelejä tulisi samassa paketissa.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ite tein viime syksynä valinnan, että maksan vain kuukauden kerrallaan ja se osoittautui oikeaksi. Ite en tartu mihinkään määräaikaiseen ellei ole ihan järjettömän halpa, vrt. 99e Urhon. Sen verran paska vuosi oli Ruudun osalta ettei usko riitä...
Minä taas ostin koko vuoden ja maksoin sen vajaat 240 € ja loppujen lopuksi sanon, että ihan tyytyväinen olin tuohon palveluun. Kaikki Kärppä-matsit tuli katsottua + montakymmentä muuta matsia kauden aikana niinä iltoina, kun Kärpillä ei ollut peliä. Jos alkaa laskemaan yhden ottelun katsomiskerralle hintaa, niin mielestäni alle 2€/ottelu ei ole kyllä paha, vaikka välillä jotain ongelmiakin oli mukana. Tunnustan kyllä, että niinä muutamina iltoina kun palvelu puskuroi viiden sekunnin välein tai oli digitaalista pikselimössöä ledinäyttö täynnä, niin kyllä vitutti, mutta niin vain tämäkin ihmisen lapsi selvisi niistä koittelemuksista.

Ja kun kaupantekijäisiksi sai nähdä mm. erinomaisen Hannibal-sarjan ennen muita + muun Nelosen tarjonnan, niin ihan hyvä maku touhusta jäi.

ps. Noitten hyvitysten ansiosta näen ensi kauden Liigaa n. 10 matsin verran sijoittamatta centtiäkään uuteen sopimukseen. On ainakin mietintäaikaa, että mihin täkyyn syksyllä tarttuisi. Uusi kausi, uudet kujeet. Tai sitten ei
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Jos haluan katsoa kaikki Sportin vierasmatsit niin löytyykö muita vaihtoehtoja kuin ruutu.fi?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jos haluan katsoa kaikki Sportin vierasmatsit niin löytyykö muita vaihtoehtoja kuin ruutu.fi?

Tai sitten Nelonen Pro lisäkanavineen telkkariin. Mutta odottaisin syksyyn, että selviää millä eväillä Nelonen ensi kauteen lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös