www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 968
  • 6 774

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä muka? Jäänyt päälle tuo viestillä peruuttaminen, kun ainakin kaudella se niin piti peruuttaa.

Sieltä oma ruutu - tilaukset -kohdasta, helppoa ku heinän teko, itse peruutin ihan suoraan sen jälkeen kun olin tilauksen tehnyt niin päättyy automaattisesti 15.8 kun eilen 8.8 sen tilauksen tein, ei mennyt kortilta mitään tms. ja kyllä mä luotan, että tuo tuohon päättyykin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Otin viime kaudella tuon 12kk sopparin, kuitenkin kun Ässät putosi niin katkaisin tilauksen. Ruutu lupasi niin paljon kauden alla että oli todella helppo purkaa diili. Nyt aion ottaa 12kk sopparin uudelleen...

Todnäk tulee vieläkin vituttamaan kyseisen puljun toiminta mutta minkäs teet kun pelit haluaa nähdä ja etenkin hyödyntää tuota ottelukirjastoa.

Ensi kaudelle Ruutu vois ihan vaan vaikka parantaa asiakaspalveluaan, ei kaikkea aina kaadeta jonkun muun niskaan vaan nostetaan käsi ylös ja myönnetään sielläkin päässä että täällä vika. Lisäksi vielä se että alkavat oikeasti vastaamaan asiakaspalvelusta palautteisiin ettei tarvitse aina uhkailla ensin kuluttaja-asiamiehellä jonka jälkeen sieltä otettiin heti yhteyttä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Minulla ei ole valittamista Ruutu.fi:n palveluista tai toimimisesta. Otin vuosi sitten 12 kk sopparin, tililtä veloitetaan 19,90€ kuukaudessa, joten ei tarvitse murehtia. Nytkin katsoin netissä kaikki Pitsiturnauksen pelit ja lukuisat haastattelut ja kommentit vaivatta kesälomamatkalla ulkomailla. Yhden kerran tosin video katosi jonnekin taivaan tuuliin, mutta lähetyksen pystyi saman tien uuskäynnistämään.

Viime talvena kävi taas niin, että kesken pelin mainokset rävähtivät ruutuun, mutta se oli vain se kerta. Ja jos olen pannut meilin asiakaspalveluun, niin ystävällinen vastaus on tullut ihan riittävän nopeasti.

Suosittelen kaikille, jotka eivät pääse säännöllisesti oman joukkueensa pelejä katsomaan, esim. työn tai välimatkan takia, samaten suosittelen niille, jotka haluavat nähdä muitakin kuin oman joukkueensa pelejä.
 

Dängleri

Jäsen
Otin vuosi sitten 12 kk sopparin, tililtä veloitetaan 19,90€ kuukaudessa, joten ei tarvitse murehtia.

Mahtaneeko vielä olla tarjolla niitä paketteja, joilla pystyy katsomaan pelkät SM-liigaottelut n. 90€/kausi? Vai pitääkö nykyään ottaa tuo kanavapaketti noin pitkällä määräaikaisuudella?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mahtaneeko vielä olla tarjolla niitä paketteja, joilla pystyy katsomaan pelkät SM-liigaottelut n. 90€/kausi? Vai pitääkö nykyään ottaa tuo kanavapaketti noin pitkällä määräaikaisuudella?

Ei kai tuommoista pakettia koskaan ole ollutkaan? eikös se urhollakin ollut 199 euroa kausi? vai oliko sitten jossain kohti 99 euroa oman joukkueen pelit en muista.

Joka tapauksessa kyllähän tuo 19.90 kuukaudessa aika kallista on jos katsoo vain vieraspelit ja ei juuri mitään muuta lajia seuraa. Itse kun katselen vain lähinnä vieraspelejä ja niistäkin osassa olen paikanpäällä joten kyllähän siinä n.25 pelille kaudessa alkaa hintaa tulemaan. Toki aina voi kaverille jakaa tunnuksia eteenpäin ja hintaa tiputtaa, mutta kuitenkin.

Kesälajeja tuo vähän kaipaisi lisää ja jotain muutakin päälajia tuon jääkiekon lisäksi. Rallissakin ainakin alkukauden kisoissa panostus oli niin pientä ettei senkään takia kanavapakettia viitsisi ottaa. Tosin Moto gp kai vähän paremmin näkyy, mutta kuitenkin.

Mutta näin kotipeleissä käyvänä fanina toivoisi semmoista palvelua että voisi valita vain oman joukkueen vieraspelit. Voisivat tehdä vaikka seurajoukkueiden kanssa jotain yhteistyötä että kausikortin omistajat saisivat hieman edullisemmin ostettua nuo vierasottelut könttäsummalla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla ei ole valittamista Ruutu.fi:n palveluista tai toimimisesta. Otin vuosi sitten 12 kk sopparin, tililtä veloitetaan 19,90€ kuukaudessa, joten ei tarvitse murehtia.
Sama täällä. Hinta ei lopulta ole paha ja Ruutu näyttää muutakin kiinnostavaa, sekä laajentaa mukavasti tarjontaa jatkuvasti.

Ruutu on minulla toiminut lähes poikkeuksetta hyvin. Viime kauden aikana taisi pari peliä olla, joista jäi korkeintaan yksi erä katsomatta Ruudun ongelmien vuoksi. Muutoin toimi aina hyvin.

Sen kyllä huomasin, että Ruutu tuppaa syömään koneelta tehoja jonkin verran. Itselläni tämä ei ole ongelma, mutta pari kertaa koitin kaverin heikkotehoisemmalla läppärillä käyttää, niin ongelmia alkoi syntyä (kuva pätki ja hidasteli häiritsevän paljon). Tämän jälkeen testailin useilla erilaisilla koneilla ja huomasin, että koneen tehot vaikuttavat asiaan oleellisesti. Nettiyhteydestä Ruutu ei ole hirveän tarkka, sillä se osaa säätää kuvanlaatua yhteyden nopeuden mukaisesti. Toki pätkivä yhteys voi luoda ongelmia, mutta sehän ei ole Ruudun vika millään tavoin.

Pitsiturnauksen laadukas televisioiminen oli erittäin virkistävä ja iloinen yllätys.

Kyllä Ruutu Urhon paskeet voittaa milloin tahansa, vaikka Urhonkin kanssa kohtasin melko vähän ongelmia palvelun maineeseen nähden.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin jälkikäteen muisteltuna ihan hyvin ruutu+ minullakin viimekaudella toimi, sekä koneella, androidilla että iphonella. Nettiyhteyden nopeus vaikutti olevan ensiarvoisen tärkeää; kun hankin 4g-yhteyden niin toimintavarmuus parantui selvästi 3g-yhteyteen verrattuna, johtuen ehkä enemmän yhteyden vakaudesta kuin sinänsä huippunopeudesta. Myös se paransi asiaa merkittävästi, kun pystyi yhteyden parannuttua lukitsemaan laadun eikä laadunvaihtelusta johtuvaa pätkimistä enää tullut. Olisiko nelonen myös päivittänyt systeemiään näihin aikoihin, en muista enää.
Pitsiturnauskin toimi nyt ihan ok, ja ilahduttavasti tuotantoon oli panostettu.

Hinnoittelun osalta piti oikein katsoa omaa tilaushistoriaa ruudun omilta sivuilta. Minulla oli käytännössä keskeytyksettä ruutu+ käytössä ajalla 2.12.-18.4., ja hintaa tälle kertyi yhteensä 24,95€ (10+14,95). En voi pitää pahana, käytännössä yhden istumalipun verran. Mitäköhän tuo tekisi Lukon peliä kohden, joku 50snt/peli. Toki jonkun verran joutui kikkailemaan ja kyttäilemään, mutta ihan normaaleja tarjousväyliä tilaukset hankin, ei mitään koodien kinuamisia.
20e tai 30e kuukaudessakaan ei ole tosiaan paha hinta sinänsä.
 
Viimeksi muokattu:

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaako kukaan äkkiseltään sanoa, miksi hdmi-johdon kautta läppäriltä isolle tv-screenille siirtämäni kuva pikselöityy valitessani fullscreenin käyttöön? Ainut jippo mikä itselleni auttaa on CTRL ja + napeista tapahtuva kuvan suurentaminen, mutta fullscreen asetuksella on katsomiskelvotonta.
 
Viimeksi muokattu:

Wire

Jäsen
Itse en pystynyt näin Moto sarjojen ja Lügan ystävänä pitämään näppejä erossa alkukesän 179,55€/12kk eli 14,96€/kk tarjouksesta.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Osaako kukaan äkkiseltään sanoa, miksi hdmi-johdon kautta läppäriltä isolle tv-screenille siirtämäni kuva pikselöityy valitessani fullscreenin käyttöön? Ainut jippo mikä itselleni auttaa on CTRL ja + napeista tapahtuva kuvan suurentaminen, mutta fullscreen asetuksella on katsomiskelvotonta.

Sulla on ilmeisesti FullHD -töllö ja siirretty kuva on fullHD-resoluutiolla. Kone ei varmaankaa vaan jaksa purkaa streamia sillä tarkkuudella. Kokeile pudottaa resoluutiota TV:n kuvassa vaikka 1280*720. Ja peilaa läppärin näyttö televisioon sen sijaan, että jakaisit näytön. Silloin näytönohjaimelta tarvitaan vähemmän tehoja.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Joko muuten ruutu+ on tullut se Android App? Ei kai sillä niin kiire ole, eikö se pitänyt tulla jo ennen viime vuoden vaihdetta. Tämä on se syy miksi katson ensi kaudella Viasatilta NHL:ää ja liigaa käyn katsomassa hallissa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joko muuten ruutu+ on tullut se Android App? Ei kai sillä niin kiire ole, eikö se pitänyt tulla jo ennen viime vuoden vaihdetta. Tämä on se syy miksi katson ensi kaudella Viasatilta NHL:ää ja liigaa käyn katsomassa hallissa.

Ei ole tullut, ja mahtaako tullakaan, kun palvelu kerran toimii selaimellakin.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joko muuten ruutu+ on tullut se Android App? Ei kai sillä niin kiire ole, eikö se pitänyt tulla jo ennen viime vuoden vaihdetta. Tämä on se syy miksi katson ensi kaudella Viasatilta NHL:ää ja liigaa käyn katsomassa hallissa.

Ei ole tullut, ja mahtaako tullakaan, kun palvelu kerran toimii selaimellakin.

Mikäs tuo minun android-puhelimen Ruutu-sovellus sitten on, jolla katsoin viimeksi Pitsiturnausta ja muukin maksullinen sisältö tuntuu toimivan? Sitä en ole kokeillut, toimiiko palvelu puhelimen selaimella.

PS3:lle odotan edelleen sitä lupailtua palvelua. Taitaa jäädä haaveeksi.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-
PS3:lle odotan edelleen sitä lupailtua palvelua. Taitaa jäädä haaveeksi.

Samaa odotellessa. Piti jo alkuvuodesta tulla...Ei oo näkynyt. Noh, kuukausi niin saa ruututilauksen tehdä. Sitten taas välillä tuskaillaan kun ei vaan toimi :D
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo PS3 sovelluksen puute häiritsee kyllä hieman, varsinkin kun nyt on PS4 markkinoilla ollu jo vuoden ja iso osa siirtynyt sille, tuleekohan PS4:lle oma sovellus sitten PS5:n julkaisun jälkeen...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minulla päättyy nyt syyskuun loppupuolella tuo 12kk/19,95€ maksanut ruutu-palvelun määräaikaistilaus.

Olen lukenut, että määräaikaisuuden päätyttyä tilaukseni jatkuu toistaiseksi voimassaolevana sopparina.

Onko siis niin, että saan tuon kuukauden yhä samaan hintaan, eli 19,95€ ?

Tämähän on siis hyvä asia, jos näin on ja minun kannattaa vain jatkaa sopparia, sillä ymmärtääkseni jos tekee uuden tilauksen kuukaudeksi kerrallaan, niin hintaa on kymppi enemmän..?
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minulla päättyy nyt syyskuun loppupuolella tuo 12kk/19,95€ maksanut ruutu-palvelun määräaikaistilaus.

Olen lukenut, että määräaikaisuuden päätyttyä tilaukseni jatkuu toistaiseksi voimassaolevana sopparina.

Onko siis niin, että saan tuon kuukauden yhä samaan hintaan, eli 19,95€ ?

Tämähän on siis hyvä asia, jos näin on ja minun kannattaa vain jatkaa sopparia, sillä ymmärtääkseni jos tekee uuden tilauksen kuukaudeksi kerrallaan, niin hintaa on kymppi enemmän..?

Käsittääkseni tuon hinta on 29,95€, kannattaa varmistaa tuo asiakaspalvelusta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Käsittääkseni tuon hinta on 29,95€, kannattaa varmistaa tuo asiakaspalvelusta.

Juu, tuota olen itsekin miettinyt..

Sinällään aika harhaanjohtava oli tuo lukemani tiedote, mikäli oikein muistan, niin nousevasta hinnasta ei puhuttu mitään, vaan ainoastaan siitä että soppari jatkuu toistaiseksi voimassa määräaikaisuuden päättymisen jälkeen.

Tai sitten muistan vain väärin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäs tuo minun android-puhelimen Ruutu-sovellus sitten on, jolla katsoin viimeksi Pitsiturnausta ja muukin maksullinen sisältö tuntuu toimivan? Sitä en ole kokeillut, toimiiko palvelu puhelimen selaimella.

Oho, on mennyt tuollainen ohi kun ei ole ollut tarvetta.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu, tuota olen itsekin miettinyt..

Sinällään aika harhaanjohtava oli tuo lukemani tiedote, mikäli oikein muistan, niin nousevasta hinnasta ei puhuttu mitään, vaan ainoastaan siitä että soppari jatkuu toistaiseksi voimassa määräaikaisuuden päättymisen jälkeen.

Kyllähän hinta nousee määräajan päättymisen jälkeen jos se on noussut. Ei Helsingin Sanomatkaan tule kotiin sillä hinnalla jolla 20 vuotta sitten on sen tilannut.

Tosin hyviin tapoihinhan kuuluisi ilmoittaa hinnan (ja mahdollisesta sisällön) muutoksista ja ainakin itselle on muistaakseni tuli ilmoitus kun oli aikoinaan Canal+ -paketti tai millä nimellä se sitten olikaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllähän hinta nousee määräajan päättymisen jälkeen jos se on noussut. Ei Helsingin Sanomatkaan tule kotiin sillä hinnalla jolla 20 vuotta sitten on sen tilannut...

Niin, siis itse tilaamani tuotteen hintahan ei ole noussut, vaan hinnat ovat pysyneet samoina 19,95€ määräaikainen soppari ja sitten tuo erikseen oleva kuukauden määräajaton soppari 29,95€.

Minä tietty toivoisin "palkintona" uskolliselle tilaajalle, että kun vuoden määräaikaisuus päättyy nyt syyskuussa, niin minun ei tarvitsisi tehdä mitään, vaan saisin tuotteen samaan 19,95€ hintaan, ilman nyt loppuvaa määräaikaisuutta.

Äsh, vaikea näitä on selittää ja pohtia, varmaan pakko kuitenkin soittaa aspaan lopulta..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse en enää Ruutu.fihin ole tällä kaudella haksahtamassa. Viime kaudeksi ostin Sanoman tyyppien kertomien juttujen sokaisemana, vuoden kokeilun jälkeen voi todeta, että vain murto-osa luvatuista jutuista toimi ja nekin vasta hyvin pitkän ajan jälkeen. Eli ei mitään uutta sinänsä kun Sanomasta on kyse.

Mutta raja se on mullakin, ruutua en enää tilaa. Kyllä ne matsit näkee muualtakin... Palataan asiaan kun palvelu vastaa luvattua.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Surullinen ajatusmalli tämä, että kesällä näytetään totaalipaskaa ja pakotetaan ihmiset maksamaan siitä. Elämä on sellaista joskus, että on tiettyjä aikoja vuodesta kun ei rahaa tule samaan tyyliin mitä toisena vuodenaikana. Ei tälläinen toimintamalli esim. Viasattia/Viaplayta tai MTV3:a/Katsomoa haittaa niin mitenkään ja siksi pidän noita kahta palveluntarjoajaa Nelosta/Ruutua parempana selvästi pakettien/hintojen osalta.

Tosin Maikkarilla on Timanttiliiga ja Formulat, joten niillä on Neloseen selvä etu "kesätarjoamisessa". Viaplaylla on vain Golf, jota en näe mitenkään merkitsevän erilaisena tarjokkaana suhteessa Ruudun tarjoamiin kesäohjelmiin.

UrhoTV:n konkurssin myötä kotimaiset urheiluiden kesälajit joiden sopimus Urholla oli jäivät vähän paskaan rakoon. Esm.Veikkausliiga ei saanut TV - sopimusta sorvattua mutta ilmeisesti Veikkaukselta saivat huomattavasti paremman diilin kun viime vuosina. Mutta onhan siellä vielä kaiketi vielä koris, sähly ja lentopallokin ilman diilejä ens kaudesta?

Olis upeaa jos Ruutu kaappais noi kaikki neljä sarjaa niin vois tilata heti 12kk sopparin.


edit:
Iso plussa kylläkin siitä että Ruutu.fi tunnareilla näkee netin kautta Nelonen PRO 1 ja 2 kanavat tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös