www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 416
  • 6 774

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi mulla näkyy tuo päälähetys noissa kahdesta muusta pelistä, mutta kun klikkaan JYP-SaiPa niin tulee jotai vanhaa pätkää.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi mulla näkyy tuo päälähetys noissa kahdesta muusta pelistä, mutta kun klikkaan JYP-SaiPa niin tulee jotai vanhaa pätkää.

Soitin asiakaspalveluun ja korjaavat vikaa parhaillaan... Toiveissa on, että ennen peliä saadaan näkyviin.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Saasta, taas on Toveri Tossavaiset saaneet linjat sekaisin, jotain helvetin vanhaa otteluennakkoa ajavat luupilla.. Onpa surullista, ettei kävis kuin Urholle, lusikka nurkkaan ja konkurs koko puljulle.
 
Vai on vedetty jossain oikein yläfemmat.... Kiinnostaa oikein helvetisti. Mitä jos laittaisitte nyt sen JYP-SaiPa pelin näkyviin. Koko päivä odotettu ja nyt sitten kuunnellaan Eero Taurua :-D
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
MAHTAVAA.

Miten tää oikeesti voi olla mahdollista :D
 

Reppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Dodi. Aattelinki jo tulleeni hulluks. Onneks tää palsta on olemassa :D
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllähän tämä palvelu liian sulavasti toimikin jo pienen tovin ajan.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laskujeni mukaan tämä on neljäs kerta tällä kaudella, kun JYPin streamissa käy näin. Kiitos Ruutu.fi, olen todella tyytyväinen asiakas tällä hetkellä.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Näkyykö jollain Jyp-SaiPa ottelu?
Täällä ei ainakaan näy, Blues-Lukko ja Pelicans-Tappara kyllä näkyy, muttei se, joka kiinnostaa eniten.
Voi vittu mitä puuhastelua taas!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Laskujeni mukaan tämä on neljäs kerta tällä kaudella, kun JYPin streamissa käy näin. Kiitos Ruutu.fi, olen todella tyytyväinen asiakas tällä hetkellä.

Koska peli ei näy telkkaristakaan, niin vikaa voi nyt olla muuallakin kuin pelkästään Ruutu-palvelussa. Liekö sitten Synergialla jotain lähetysongelmia tms.

EDIT: Nyt ainakin telkkarissa lähetys alkoi toimia.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Joo. Eipä näy ei. Ainakaan ruutu.fin kautta vieläkään. Voi perkeleen perkele, eihän tämä olekaan kuin tämän kauden jännin peli JYPalle.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Hetken toimi, JA KYLLÄ 2-0 HUBAAAAAA, ... mutta enpä perkele nähnyt näitäkään maaleja.

Vieläkin etsii etsii.
 
Vähän kyllä ihmetyttää tuo nelosen pelleily:

1) Miksi maksavan, ja sisäänkirjautuneen asiakkaan täytyy katsella pakkomainoksia?

2) Mikähän idea on esim. klipeissä todella heikko kuvanlaatu? Näitähän kait pääsee ei-asiakkaatkin katsomaan. Heidän mielestään palvelu varmaan vaikuttaa tosi hyvältä kun klippien kuvanlaatu on aivan p:stä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse purin tuon 12kk tilauksen kun ei vaan toiminut ja Ässienkin kausi loppui. Turha tuollaisesta on maksaa...

Kauhea uho oli kauden alla, kausi on loppusuoralla jo ja vieläkin on ongelmia. Hienoa Nelonen, hienoa!
Kaudesta jäi käteen pettymys Ässien kanssa ja pettymys ruutupalvelun kanssa.

Onko tietoa että joko tuo ruutupalvelu toimii PS3 kanssa?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vieläkös se "Suosittele kaverille ja tienaa käyttöaikaa" etu on voimassa? Löytyi ainakin aiemmin sieltä Omat tiedot - Edut, kun oma tilaus oli voimassa. Jos se edelleen on ja joku haluaa sitä ilmaista katseluaikaa tienata niin yksityisviestilaatikkoni ottaa vastaan tarjouksia. Tai voihan sen tilauslinkin tähänkin ketjuun postata josko joku muukin haluaa tarttua.

Ja vaikkei itselle sillä käyttöajalla niin väliä olisikaan, niin minä mielelläni tilaisin Ruudun kuukaudeksi 15e hintaan...

Edit: Kiitos vain palstatoverille, linkki vastaanotettu ja tilaus tehty. Onnistui jopa samalla tilillä ja luottokortilla, jolla minulla oli tilaus voimassa helmikuuhun asti.
 
Viimeksi muokattu:

Creed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vieläkös se "Suosittele kaverille ja tienaa käyttöaikaa" etu on voimassa? Löytyi ainakin aiemmin sieltä Omat tiedot - Edut, kun oma tilaus oli voimassa. Jos se edelleen on ja joku haluaa sitä ilmaista katseluaikaa tienata niin yksityisviestilaatikkoni ottaa vastaan tarjouksia. Tai voihan sen tilauslinkin tähänkin ketjuun postata josko joku muukin haluaa tarttua.

Ja vaikkei itselle sillä käyttöajalla niin väliä olisikaan, niin minä mielelläni tilaisin Ruudun kuukaudeksi 15e hintaan...

Edit: Kiitos vain palstatoverille, linkki vastaanotettu ja tilaus tehty. Onnistui jopa samalla tilillä ja luottokortilla, jolla minulla oli tilaus voimassa helmikuuhun asti.

Mulleki kelpais samanlainen diili jos jotain kiinnostaa ni laita privaa..
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Itsellä on ollut monta kuukautta tilaus ja sai puoleen hintaan, kun vaihtoi vaan eri sähköpostiosoitteen ja teki tilauksen...
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Itse purin tuon 12kk tilauksen kun ei vaan toiminut ja Ässienkin kausi loppui. Turha tuollaisesta on maksaa...

Kauhea uho oli kauden alla, kausi on loppusuoralla jo ja vieläkin on ongelmia. Hienoa Nelonen, hienoa!
Kaudesta jäi käteen pettymys Ässien kanssa ja pettymys ruutupalvelun kanssa.

Onko tietoa että joko tuo ruutupalvelu toimii PS3 kanssa?
Hmm.. Minä taas vastaavasti ostin eilen Ruutu+ palvelun 12 kuukaudeksi eteenpäin (kesä ilmaiseksi, pesistä tulee myös väijyttyä). Ajatellen jo ensi kautta ja Sportin pelejä, sekä näkeepähän myös nämä loppukauden ratkaisupelit.

No täytyy toivoa, ettei palvelu ole noin "läpimätä", mitä joidenkin kommenteista voisi ajatella. Tosin ei se ainakaan taaksepäin MestisTV:stä voi mennä :)

Mua myös kiinnostaisi tuo toimivuus PS3:n kanssa, kun sellainenkin löytyy, että olisiko jotenkin mahdollista tätä ja sisäverkkoa hyödyntää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös