SalskeaKane
Jäsen
Ole hyvä: SM-liiga | RuutuOlisiko kellään jakaa streamejä kohta alkaviin matseihin, olisin erittäin kiitollinen jos joku pelastais mun lauantai-illan.
Ole hyvä: SM-liiga | RuutuOlisiko kellään jakaa streamejä kohta alkaviin matseihin, olisin erittäin kiitollinen jos joku pelastais mun lauantai-illan.
Kausi päättyi ja niin päättyy tilauskin.
Ilokseni huomasin että toistaiseksi voimassa olevan tilauksen voi nyt lopettaa itse oma ruutu sivulta. Edistystä tapahtuu näköjään.
Kausi päättyi ja niin päättyy tilauskin.
Ilokseni huomasin että toistaiseksi voimassa olevan tilauksen voi nyt lopettaa itse oma ruutu sivulta. Edistystä tapahtuu näköjään.
Itsekin peruin tilaukseni eilen ja onhan tuossa kieltämättä hieman edistystä tapahtunut. Kuitenkin olen sitä mieltä, että hieman on hankalaa tai ainakin tarkuutta vaativaa hommaa tuo peruutus.
Mun mielestä tuo toimenpide laittaa sopimuksen "hyllylle" ja tilaus jatkuu elokuussa silloisella voimassaolevalla hinnalla?
Näin olin lukevinani sieltä oman tilauksen sivulta kun meinasin laittaa tilauksen poikki tuolla samalla tavalla kuin sinäkin.
Nyt äsken en sitä enää mistään löytänyt, johtuisko siitä, että oma tilaus on "peruutettu"-tilassa?
Eli mun mielestä kyseessä on ansa. Onko jollain (jolla on tilaus vielä perumatta) mahkuja tarkistaa, menikö homma kuten tuossa kuvailin?
Siis ihan testimielessä?
Lopetin omani perinteisellä ilmoituksella "Maksusisältö:oma tilaus" sieltä Asiakaspalvelun lomakkeesta. Vahvistus tuli eilen ja homma on förbi.
Täältä ilmoittautuu 1...
12.04 Ubuntu on itsellä. Viime viikolla heitti toimimasta minulla. Luulin että näytönohjaimen ajurista aiheutuu, mutta en ole saanut pelaamaan sitä. Yritän tänään jatkaa testailua ja laitan vaikka yv:tä jos saan pelaamaan. Joku päivitys tuli viime viikolla, mikä sotki ajurin - oliko siellä samaa?
Viimesin Linuxille tarkoitettu Adoben julkaisema Flash versio 11.2.202.346 ei tue ruutu.fi videopalvelua. (Kyseessä on bugi eli ohjelmointivirhe ruutu.fi soittimessa, aikovat korjata asian.)
Onko Ruudun 24 tunnin katseluoikeus ehdoton 24 tunnin vai voiko järjestelmä antaa viiveen, joka mahdollistaisi kahden ottelu katsomisen kokonaan? Suunnitelmissa olisi katsoa sekä perjantain että lauantain ottelut Ruudun kautta, koska en pääse vielä paikanpäälle.
Onko Ruudun 24 tunnin katseluoikeus ehdoton 24 tunnin vai voiko järjestelmä antaa viiveen, joka mahdollistaisi kahden ottelu katsomisen kokonaan? Suunnitelmissa olisi katsoa sekä perjantain että lauantain ottelut Ruudun kautta, koska en pääse vielä paikanpäälle.
Tai jos tulee niitä surullisenkuuluisia toistovirheilmoituksia.Mutta jos peliä vaihdat kesken kaiken (kun aika umpeutunut) tai lataat sivun uudelleen, tökkäisi homma luultavasti siihen.
Todennäköisesti homma meni sinun osalta niin, että selaimessa oli vielä validi cookie sisäänkirjautumisesta ja sen takia sait katsottua.Itsellä loppui katseluoikeus tässä jokin aika sitten niin, että tilaus päättyi pelipäivän aamuna. Pelin pystyi kuitenkin illalla katsomaan. Uskoisin että näin ollen myös sinun tilanteessa näet molemmat pelit.
Todennäköisesti homma meni sinun osalta niin, että selaimessa oli vielä validi cookie sisäänkirjautumisesta ja sen takia sait katsottua.
Mitenkäs tuo Ruudun lähetys tapahtuu? 30 Framea sekunnissa ja tiedonsiirtona kenties joku protokolla joka vaatii clientiltä vahvistuksen headereistä?
Saisiko yv:llä ohjeet vlc:n käyttöön ruudun lähetyksissä?
Ja toimiiko samat ohjeet android puolella?
Kiitos.
Mulle kans, jos joltain löytyy.
Kiitos.