Miksi mulla näkyy tuo päälähetys noissa kahdesta muusta pelistä, mutta kun klikkaan JYP-SaiPa niin tulee jotai vanhaa pätkää.
Soitin asiakaspalveluun ja korjaavat vikaa parhaillaan... Toiveissa on, että ennen peliä saadaan näkyviin.
Mahtava juttu! Saa nähä paljoko tällä kertaa missaa ottelun alusta..
Laskujeni mukaan tämä on neljäs kerta tällä kaudella, kun JYPin streamissa käy näin. Kiitos Ruutu.fi, olen todella tyytyväinen asiakas tällä hetkellä.
Sama homma täällä! Kyllä vituttaa, kun tuli tämäkin roska ostettua. Oi aikoja, kun Urho-TV:lla näki kauden kaikki pelit 99e ilman minkäänlaisia ongelmia.Eilen jökitti SaiPa- JYP pari erää, ja nyt ei näy ollenkaan. Mahtavaa!
Vieläkös se "Suosittele kaverille ja tienaa käyttöaikaa" etu on voimassa? Löytyi ainakin aiemmin sieltä Omat tiedot - Edut, kun oma tilaus oli voimassa. Jos se edelleen on ja joku haluaa sitä ilmaista katseluaikaa tienata niin yksityisviestilaatikkoni ottaa vastaan tarjouksia. Tai voihan sen tilauslinkin tähänkin ketjuun postata josko joku muukin haluaa tarttua.
Ja vaikkei itselle sillä käyttöajalla niin väliä olisikaan, niin minä mielelläni tilaisin Ruudun kuukaudeksi 15e hintaan...
Edit: Kiitos vain palstatoverille, linkki vastaanotettu ja tilaus tehty. Onnistui jopa samalla tilillä ja luottokortilla, jolla minulla oli tilaus voimassa helmikuuhun asti.
Hmm.. Minä taas vastaavasti ostin eilen Ruutu+ palvelun 12 kuukaudeksi eteenpäin (kesä ilmaiseksi, pesistä tulee myös väijyttyä). Ajatellen jo ensi kautta ja Sportin pelejä, sekä näkeepähän myös nämä loppukauden ratkaisupelit.Itse purin tuon 12kk tilauksen kun ei vaan toiminut ja Ässienkin kausi loppui. Turha tuollaisesta on maksaa...
Kauhea uho oli kauden alla, kausi on loppusuoralla jo ja vieläkin on ongelmia. Hienoa Nelonen, hienoa!
Kaudesta jäi käteen pettymys Ässien kanssa ja pettymys ruutupalvelun kanssa.
Onko tietoa että joko tuo ruutupalvelu toimii PS3 kanssa?