Kysymystä pukkaa, auttakee jos tiedätte. Pystyykö ipadilla katsomaan livenä matseja? Jos miten niin kerrotko myös se samalla, kiits!
Joo pystyy Ruutu.fi ja sama kuvio kuin tietokoneella ;)
Kysymystä pukkaa, auttakee jos tiedätte. Pystyykö ipadilla katsomaan livenä matseja? Jos miten niin kerrotko myös se samalla, kiits!
Joo no mitäs tää nyt taas on?
Yritän katsoa eilisten matsien koosteita ja Ruutu ilmoittaa jokaisen matsin kohdalla: "The video file is unavailable"
Oon koittanut pysyä kärsivällisenä syksyn ajan. Mutta säästän nyt 25e ja olen ilman Ruutua joulukuun. Katellaan sitten tammikuussa missä ollaan ja tilaanko uudestaan. Hyvä etten ole määräaikaisesti tilannut.
Ok alkuvaikeudet ovat luonnollisesti ymmärrettäviä, mutta nyt on jo marraskuu ja on laskutettu kaikkia 20-25e/kk tän rämpimisen aikana. Mitenkään ei ole pahoiteltu/korvattu.
Katsomo esim. valovuosia edellä. Urhokin sentään näkyi ja tallenteet varsinkin skulasivat moitteetta.
Itselle tuota päänsärkyä aiheutti, että pidin adblockia päällä. Rupes toimimaan heti, kun sallin mainokset.
Oliko peleissä kellään eilen pätkimistä/nykimistä? Varsinkin kun kiekkoa pelattiin nopeasti eteenpäin?
Vituttaa pikku hiljaa tämä ruutu, tilaus on jo peruttu, katsoo jos sitten keväällä koittaa uudestaan
Apua joku nörtimpi! Miten streamin mahtaa saada VLC Playerissä pyörimään? Tämän sivun ohjeiden mukaan on php asennettuna, AdobeHDS.php-skripti samassa kansiossa ja Firefoxin lisäkikkare asennettuna. Kävin jossain ohjeessa vinkatulla nrk.no-sivustolla testaamassa ja siellä tuo Firefoxin kilke sylkäisi linkin, joka komentoriville copy+pastettamalla sain ladattua sivuilta testivideon (ei live- vaan arkistovideo).
Ruudun sivuilta saan linkin livevideoon Firefoxin kautta, mutta videota en saa pyörimään. Tämmöisellä käskyllä olen yrittänyt:
php AdobeHDS.php --manifest "http://ruutu_ww4-lh.akamaihd.net/z/RuutuPro6High_1@141176/manifest.f4m?hdnea=st=1384611857~exp=1384612157~acl=/z/RuutuPro6High_1*~hmac=e0574e31fd71fbb80c1998557842ecb64d1a25df04ab51b2b50833cb9b48a6ee&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --delete --auth "hdntl=exp=1384698259~acl=%2fz%2fRuutuPro6High_1*~data=hdntl~hmac=979888c1d73a614d30b6c78f36a8b5504a2ef42195ebd1df1a037710e077d82f&als=0,3,NaN,3,0,NaN,0,0,0,17,f,0,10752,t,u,HTCPLJOVHKDM,3.1.0,17&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --useragent "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0" --play | vlc --file-caching=10000 -
Siirtynyt uuteen osoitteeseen Ruutu.fi.
Vittu mitä paskaa. Sain täältä yhden 24h koodin ja katsoin sillä matsin josta en nähnyt yhtä erää. En ole kuulemma oikeutettu korvaukseen koska en maksanut pelistä mitään heille.
...
Yhdellä pääsylipulla voi lunastaa yhden 24h-katselukoodin. Palkintoa ei voi yhdistää olemassa oleviin tilauksiin, sitä ei voi vaihtaa rahaksi ja sitä ei hyvitetä. 24h-katselukoodi on voimassa 24 tuntia Ruutu+ Pro –palvelun aktivoinnista.
Näin tänään jonkun Smart-tv mainoksen josain lehdessä (todella tarkkaa mun kuvailu näemmä) ja siinä pisti silmään mainos "Tämän TV:n ostajalle 3kk Ruutu+ PRO ilmaiseksi". Eikö tuo vihjaisi siihen, että tuo myös toimisi SMART-tv:llä? Onko multa menny täysin ohi se ruudun smart-tv app julkaisu vai mikä juttu tuo on? Eihän pitäny vielä toimia edes?
Mulle on jo viisi kertaa mennyt nettilahetys poikki. Kyseessa Karpat-Lukko. Onhan se nyt ihan persesta. Ei mulle tata ennen ole tapahtunut. Onko samoja kokemuksia?
Hankin tänään tämän Sysipaska.vittuilu.com -systeemin. Aiemmin olen katsellut pelejäni hallilla tai veljeni luona. Yhden pelin olin aiemmin katsellut omalla koneellani, veljeni tunnareilla, kun se veljeni ei ehtinyt peliä katsomaan. Hyvin näkyi peli silloin, ei pätkinyt kertaakaan.
No nyt hankin ja eka peli alla. Näin kolme maalia. KOLME! Peli päättyi 7-4. Siis KAHDEKSAN maalia jäi näkemättä. Viimeistä kahta minuuttia eli pelin päätöstä en nähnyt ollenkaan. Tällaista se ilmoitteli moneen kertaan: "Pyytämääsi videota ei löydy, Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta." Kaikki muut nettihommat toimi kyllä oikein hyvin.
Kai se pitää tämä yksi kuukausi yrittää pelejä katsella. Näillä näytöillä se toinen kuukausi jää kyllä ostamatta.
Vittu mitä paskaa. Kaikki suomilätkässä on paskaa. Liigan ja Mestiksen tilastointi ja televisiointi.
NHL-streamit näkyy yöllä. Katsellaan vaikka sitten niitä.
Haistakaa paska siellä jossakin. Olette siellä jääkiekon syöpä, ebola, polio, ja impotenssi.