www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 752
  • 6 774

manemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Moniko peli alkaa tänään näkymään ajallaan vai onko illalla taas odotettavissa 'käynnistysvaikeuksia' ? Oma veikkaus on että kahdesta ottelusta jää ekat erät näkemättä. Go Nelonen Pro !
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Joo no mitäs tää nyt taas on?
Yritän katsoa eilisten matsien koosteita ja Ruutu ilmoittaa jokaisen matsin kohdalla: "The video file is unavailable"
Oon koittanut pysyä kärsivällisenä syksyn ajan. Mutta säästän nyt 25e ja olen ilman Ruutua joulukuun. Katellaan sitten tammikuussa missä ollaan ja tilaanko uudestaan. Hyvä etten ole määräaikaisesti tilannut.
Ok alkuvaikeudet ovat luonnollisesti ymmärrettäviä, mutta nyt on jo marraskuu ja on laskutettu kaikkia 20-25e/kk tän rämpimisen aikana. Mitenkään ei ole pahoiteltu/korvattu.
Katsomo esim. valovuosia edellä. Urhokin sentään näkyi ja tallenteet varsinkin skulasivat moitteetta.
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo no mitäs tää nyt taas on?
Yritän katsoa eilisten matsien koosteita ja Ruutu ilmoittaa jokaisen matsin kohdalla: "The video file is unavailable"
Oon koittanut pysyä kärsivällisenä syksyn ajan. Mutta säästän nyt 25e ja olen ilman Ruutua joulukuun. Katellaan sitten tammikuussa missä ollaan ja tilaanko uudestaan. Hyvä etten ole määräaikaisesti tilannut.
Ok alkuvaikeudet ovat luonnollisesti ymmärrettäviä, mutta nyt on jo marraskuu ja on laskutettu kaikkia 20-25e/kk tän rämpimisen aikana. Mitenkään ei ole pahoiteltu/korvattu.
Katsomo esim. valovuosia edellä. Urhokin sentään näkyi ja tallenteet varsinkin skulasivat moitteetta.

Itselle tuota päänsärkyä aiheutti, että pidin adblockia päällä. Rupes toimimaan heti, kun sallin mainokset.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Oliko peleissä kellään eilen pätkimistä/nykimistä? Varsinkin kun kiekkoa pelattiin nopeasti eteenpäin?

Vituttaa pikku hiljaa tämä ruutu, tilaus on jo peruttu, katsoo jos sitten keväällä koittaa uudestaan
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Itselle tuota päänsärkyä aiheutti, että pidin adblockia päällä. Rupes toimimaan heti, kun sallin mainokset.

Katos vaan, nyt toimiikin taas. En tosin ottanut AdBlockia päältä. Varmaankin sama juttu kuin muissa Ruudun videoissa. Päivitystä hakkaamalla menee lopulta läpi.

Mainoksista sen verran: Ne osaa olla ärsyttäviä, mutta nehän ovat välttämättömiä jotta ilmaista sisältöä on varaa näyttää. Mutta se mikä ottaa päähän on se että myös meillä maksavilla käyttäjillä, siis Ruutu+ Pro -pakettia tilaavilla pyörii mainokset. Itse käsittäisin että maksavilla asiakkailla ei mainoksia olisi. Eli kuuluisi maksuun mainoksettomuus. Mutta toisaalta rahaa tarvitaan ja sitähän saadaan mainoksilla. Maksavilla ei omasta mielestä kuuluisi mainoksia silti olla.
 

Wire

Jäsen
Oliko peleissä kellään eilen pätkimistä/nykimistä? Varsinkin kun kiekkoa pelattiin nopeasti eteenpäin?

Vituttaa pikku hiljaa tämä ruutu, tilaus on jo peruttu, katsoo jos sitten keväällä koittaa uudestaan

Pääasiassa pyöritin Ilves-Tappara peliä mutta kaikki tuli kahlattua, ei havaintoa pätkimisestä.
 

Kaivanto

Jäsen
Apua joku nörtimpi! Miten streamin mahtaa saada VLC Playerissä pyörimään? Tämän sivun ohjeiden mukaan on php asennettuna, AdobeHDS.php-skripti samassa kansiossa ja Firefoxin lisäkikkare asennettuna. Kävin jossain ohjeessa vinkatulla nrk.no-sivustolla testaamassa ja siellä tuo Firefoxin kilke sylkäisi linkin, joka komentoriville copy+pastettamalla sain ladattua sivuilta testivideon (ei live- vaan arkistovideo).

Ruudun sivuilta saan linkin livevideoon Firefoxin kautta, mutta videota en saa pyörimään. Tämmöisellä käskyllä olen yrittänyt:

php AdobeHDS.php --manifest "http://ruutu_ww4-lh.akamaihd.net/z/RuutuPro6High_1@141176/manifest.f4m?hdnea=st=1384611857~exp=1384612157~acl=/z/RuutuPro6High_1*~hmac=e0574e31fd71fbb80c1998557842ecb64d1a25df04ab51b2b50833cb9b48a6ee&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --delete --auth "hdntl=exp=1384698259~acl=%2fz%2fRuutuPro6High_1*~data=hdntl~hmac=979888c1d73a614d30b6c78f36a8b5504a2ef42195ebd1df1a037710e077d82f&als=0,3,NaN,3,0,NaN,0,0,0,17,f,0,10752,t,u,HTCPLJOVHKDM,3.1.0,17&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --useragent "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0" --play | vlc --file-caching=10000 -
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Apua joku nörtimpi! Miten streamin mahtaa saada VLC Playerissä pyörimään? Tämän sivun ohjeiden mukaan on php asennettuna, AdobeHDS.php-skripti samassa kansiossa ja Firefoxin lisäkikkare asennettuna. Kävin jossain ohjeessa vinkatulla nrk.no-sivustolla testaamassa ja siellä tuo Firefoxin kilke sylkäisi linkin, joka komentoriville copy+pastettamalla sain ladattua sivuilta testivideon (ei live- vaan arkistovideo).

Ruudun sivuilta saan linkin livevideoon Firefoxin kautta, mutta videota en saa pyörimään. Tämmöisellä käskyllä olen yrittänyt:

php AdobeHDS.php --manifest "http://ruutu_ww4-lh.akamaihd.net/z/RuutuPro6High_1@141176/manifest.f4m?hdnea=st=1384611857~exp=1384612157~acl=/z/RuutuPro6High_1*~hmac=e0574e31fd71fbb80c1998557842ecb64d1a25df04ab51b2b50833cb9b48a6ee&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --delete --auth "hdntl=exp=1384698259~acl=%2fz%2fRuutuPro6High_1*~data=hdntl~hmac=979888c1d73a614d30b6c78f36a8b5504a2ef42195ebd1df1a037710e077d82f&als=0,3,NaN,3,0,NaN,0,0,0,17,f,0,10752,t,u,HTCPLJOVHKDM,3.1.0,17&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --useragent "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0" --play | vlc --file-caching=10000 -

Sun pitää siinä käskyssä kertoa vlc.exe:n sijainti. Kokeileppa seuraavaa:

php AdobeHDS.php --manifest "http://ruutu_ww4-lh.akamaihd.net/z/RuutuPro6High_1@141176/manifest.f4m?hdnea=st=1384611857~exp=1384612157~acl=/z/RuutuPro6High_1*~hmac=e0574e31fd71fbb80c1998557842ecb64d1a25df04ab51b2b50833cb9b48a6ee&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --delete --auth "hdntl=exp=1384698259~acl=%2fz%2fRuutuPro6High_1*~data=hdntl~hmac=979888c1d73a614d30b6c78f36a8b5504a2ef42195ebd1df1a037710e077d82f&als=0,3,NaN,3,0,NaN,0,0,0,17,f,0,10752,t,u,HTCPLJOVHKDM,3.1.0,17&hdcore=3.1.0&plugin=aasp-3.1.0.43.124" --useragent "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0" --play | "C:\Program Files\VideoLAN\VLC\vlc.exe" -

Jos on 64-bittinen käyttis ja 32-bittinen VLC niin laita tuo sijainti muotoon C:\Program Files (x86)\...
 

onoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko nuo kaikkimaalit koosteet myös mennyt jo maksun taakse?
Koska en löydä mistään uusimpia pelejä.
Isänpäivään näkee, mutta sitten ei enää uudempia ole katseltavissa.
 

Takakarvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mestis Hockey
Nyt, kun on sunnuntai ja olisi aikaa katsella eilisiä pelejä, niin yhtään tallennetta ei ole vielä eiliseltä kierrokselta saatavilla Ruutu -palvelusta. Ei tämä homma kyllä toimi, nini kuin pitäisi. Jatkuvaa nykymistäkin vaikka on uusi ja tehokas läppäri ja nopea 4G -nettikin hyvällä kuuluvuusalueella. Pitäisi itse asennella kaiken maailman softia ja kikkareita, että saisi pelit näkymään hyvin. Ei jaksa ymmärtää, että tuota hommaa ei saada toimimaan!
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vittu mitä paskaa. Sain täältä yhden 24h koodin ja katsoin sillä matsin josta en nähnyt yhtä erää. En ole kuulemma oikeutettu korvaukseen koska en maksanut pelistä mitään heille.

Hei,

Kuten aikaisemmassa viestissämme olemme todenneet, sinulla on ollut 26.10.2013 käytössäsi sinulle veloitukseton lahjakortti, josta emme enää anna uutta hyvitystä.

Syysterveisin

RUUTU

Asiakaspalvelu
Kari
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa. Sain täältä yhden 24h koodin ja katsoin sillä matsin josta en nähnyt yhtä erää. En ole kuulemma oikeutettu korvaukseen koska en maksanut pelistä mitään heille.
...

Ainakin mun saaman ilmaiskoodin mukana oli tällainen maininta:

Yhdellä pääsylipulla voi lunastaa yhden 24h-katselukoodin. Palkintoa ei voi yhdistää olemassa oleviin tilauksiin, sitä ei voi vaihtaa rahaksi ja sitä ei hyvitetä. 24h-katselukoodi on voimassa 24 tuntia Ruutu+ Pro –palvelun aktivoinnista.
 

motamoro

Jäsen
Vähän tulee myöhässä, mutta pari tuntia sitten sulkeutui Huuto.netissä Urheilusanomien ja Nelosen hyväntekeväisyyshuutokaupat, joissa oli pakettina Ruutu+ 12kk katseluoikeus, Urheilusanomat 12kk tilaus ja SM-liigajoukkueen pelipaita. Pelipaitakohtaisesti nuo 14 pakettia oli huudettavissa. Halvimmalla lähti Lukon ja TPS:n paketit (170e) ja kallein oli HIFK (305e). Tuosta olisi saanut siis jo 70e alennusta vuoden tilauksesta ja kaupan päälle vuoden lehdet ja joku fanipaita.

Harmi vain, että katseluoikeus löytyy jo ja samaten Urheilusanomien tilaus, muuten olisin vaikka vääränkin joukkueen fanipaidalla napannut tuollaisella alennuksella ko. tuotepaketin.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin tänään jonkun Smart-tv mainoksen josain lehdessä (todella tarkkaa mun kuvailu näemmä) ja siinä pisti silmään mainos "Tämän TV:n ostajalle 3kk Ruutu+ PRO ilmaiseksi". Eikö tuo vihjaisi siihen, että tuo myös toimisi SMART-tv:llä? Onko multa menny täysin ohi se ruudun smart-tv app julkaisu vai mikä juttu tuo on? Eihän pitäny vielä toimia edes?
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Näin tänään jonkun Smart-tv mainoksen josain lehdessä (todella tarkkaa mun kuvailu näemmä) ja siinä pisti silmään mainos "Tämän TV:n ostajalle 3kk Ruutu+ PRO ilmaiseksi". Eikö tuo vihjaisi siihen, että tuo myös toimisi SMART-tv:llä? Onko multa menny täysin ohi se ruudun smart-tv app julkaisu vai mikä juttu tuo on? Eihän pitäny vielä toimia edes?

Varmaan päivän Turun Sanomista bongasit, samassa mainoksessa oli myös Samsungin Galaxy S4:n sekä jonkun läppärin kaupan päällisiksi sama etu. Eli varmaan on vaan taas kaiken näköisten vehkeiden kylkiäisiksi laitettu, niin kuin Urholla oli viime vuonna sipsipusseista lähtien.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Mulle on jo viisi kertaa mennyt nettilahetys poikki. Kyseessa Karpat-Lukko. Onhan se nyt ihan persesta. Ei mulle tata ennen ole tapahtunut. Onko samoja kokemuksia?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kärpät - Lukko

Hankin tänään tämän Sysipaska.vittuilu.com -systeemin. Aiemmin olen katsellut pelejäni hallilla tai veljeni luona. Yhden pelin olin aiemmin katsellut omalla koneellani, veljeni tunnareilla, kun se veljeni ei ehtinyt peliä katsomaan. Hyvin näkyi peli silloin, ei pätkinyt kertaakaan.

No nyt hankin ja eka peli alla. Näin kolme maalia. KOLME! Peli päättyi 7-4. Siis KAHDEKSAN maalia jäi näkemättä. Viimeistä kahta minuuttia eli pelin päätöstä en nähnyt ollenkaan. Tällaista se ilmoitteli moneen kertaan: "Pyytämääsi videota ei löydy, Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta." Kaikki muut nettihommat toimi kyllä oikein hyvin.

Kai se pitää tämä yksi kuukausi yrittää pelejä katsella. Näillä näytöillä se toinen kuukausi jää kyllä ostamatta.

Vittu mitä paskaa. Kaikki suomilätkässä on paskaa. Liigan ja Mestiksen tilastointi ja televisiointi.

NHL-streamit näkyy yöllä. Katsellaan vaikka sitten niitä.

Haistakaa paska siellä jossakin. Olette siellä jääkiekon syöpä, ebola, polio, ja impotenssi.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ollut Kärpät-Lukko matsissa mitään ongelmaa vaan tuntui jopa se inhottava nykiminen pääosin kadonneen. Flashi päivitti muistaakseni eilen itsensä niin olisiko sillä ollut osaa tuohon nykimisen puutteeseen? Oli jopa mukava katsoa peliä. Ainut mikä vielä vituttaa on maksukanavalla kesken pelin tulevat mainokset, niistä en tykkää.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hankin tänään tämän Sysipaska.vittuilu.com -systeemin. Aiemmin olen katsellut pelejäni hallilla tai veljeni luona. Yhden pelin olin aiemmin katsellut omalla koneellani, veljeni tunnareilla, kun se veljeni ei ehtinyt peliä katsomaan. Hyvin näkyi peli silloin, ei pätkinyt kertaakaan.

No nyt hankin ja eka peli alla. Näin kolme maalia. KOLME! Peli päättyi 7-4. Siis KAHDEKSAN maalia jäi näkemättä. Viimeistä kahta minuuttia eli pelin päätöstä en nähnyt ollenkaan. Tällaista se ilmoitteli moneen kertaan: "Pyytämääsi videota ei löydy, Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta." Kaikki muut nettihommat toimi kyllä oikein hyvin.

Kai se pitää tämä yksi kuukausi yrittää pelejä katsella. Näillä näytöillä se toinen kuukausi jää kyllä ostamatta.

Vittu mitä paskaa. Kaikki suomilätkässä on paskaa. Liigan ja Mestiksen tilastointi ja televisiointi.

NHL-streamit näkyy yöllä. Katsellaan vaikka sitten niitä.

Haistakaa paska siellä jossakin. Olette siellä jääkiekon syöpä, ebola, polio, ja impotenssi.

Sulla on huonot vehkeet. se ei ole Nelosen vika. Ei kuulemma ole sekään, ettei silloin pelata liigaa kun saan hyvitykseni toimimattomista liigapeleistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös