www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 600 527
  • 6 774

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä Flash-versiolla kattelette kenties kuvan nykimättä? Täällä '11,9,900,117' ja fps vaihtelee 55 ja 30 välillä. Mukava kun syöttö lähtee niin ei näe kiekkoa ennen kuin se on jonkun lavassa :D

e. SaiPa - Kärpät peliä kattelen.

Mulla on edelleen 11,1,102,55 versio päällä. Uusimmalla vain kaukainen haave katsoa sulavaa kuvaa. Tosin tänään on kyllä tälläkin versiolla nykinyt tavallista enemmän. Varmaan kaistan riittämättömyyden takia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Millä Flash-versiolla kattelette kenties kuvan nykimättä? Täällä '11,9,900,117' ja fps vaihtelee 55 ja 30 välillä. Mukava kun syöttö lähtee niin ei näe kiekkoa ennen kuin se on jonkun lavassa :D

e. SaiPa - Kärpät peliä kattelen.

Sama on Flash-versio minullakin ja tv on asetettu ensisijaiseksi näytöksi. Ei tämä nyt täysin nykimätöntä ole, mutta toisaalta parempi kuin tuo sinun kuvailemasi tilanne. Frame rate vaihtelee 45-50 fps:n välillä. Dropped frameja on noin 9000.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt sain perjantain pelistä korvauksen, yhden 24H koodin. Vielä odottelen korvauksia lauantaista.

EDIT. Onko tuolla yhdellä koodilla mahdollista katsoa perjantain ja lauantain matsit? Eli että ei katkea kesken pelin lähetys.
 
Onko tuolla yhdellä koodilla mahdollista katsoa perjantain ja lauantain matsit? Eli että ei katkea kesken pelin lähetys.
Luulisin, että jos kerran streami pyörii jo niin ei katkea vaikka menee muutaman tunnin yli aikarajasta. Varman päälle sitten voi kait ottaa niin, että perjantaina kun matsi alkaisi 18:30, niin alkaa katsomaan (=lunastaa koodin) vasta joskus 19:30. Lauantainahan matsi alkaa 17:00, ja kestää semmoset 2½ tuntia (jollei aivan pitemmän kaavan kanssa mennä), eli 24h tuntia tulee tossa täyteen.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lukko - TPS, toimi hyvin, ei pätkinyt, bufferoinut tai nykinyt. Kuvanlaatukin jees. Saivat ilmeisesti kaikki ongelmat kuntoon vkl aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Kuusnolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
VGK, Korven Honka, Kuivalahden Kiri
Lukko - TPS tosiaan ensimmäinen matsi, josta isommastakin ruudusta koki saavasta vastinetta kuukausittaiselle lahjoitukselleen.
Siis kiitos, kaikki toimi IE:lla ja uudella Flashin versiollakin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään tuli sitten 7 päivää lisää ilmaista, mutta hyöty missä kun 13kk määrämittainen päällä?

Otin screenshotin äsken miten upea kuvanlaatu on!

720p? (linkki vie aijaa.comin sivulle)
Oliko täydet neljä palkkia käytössä (hd), vai vähemmän kuin neljä (ei hd)? En jaksa uskoa että palkit olisivat olleet täynnä, jos kuvanlaatu on tuota tasoa.

Millainen yhteys ja mikä selain käytössä?

Ihmettelen vain, kun multa löytyy nykypäivään melko onnettoman hidas 8M ADSL -yhteys, joka toimii noin 6-7M ja tällä on jokainen lähetys (joka on käyntiin lähtenyt) toiminut HD-laadulla nykimättä ilman mitään ongelmia.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tänne ei ole ainakaan mitään sähköposteja tai korvauksia kuulunut perjantain fiaskosta. Luulisi nyt että yksittäisten matsien katsojiakin jotenkin muistetaan.
 

JPL

Jäsen
Ubuntu + Chrome + vanhempi Macromedian flashi ja kaapelilla modeemissa kiinni (WLAN aiheuttaa myös satunnaista pätkintää laadussa), eikä enää ole ollut mitään ongelmia (pl. viime viikonlopun serveripään ongelmat, mistä on ruutu jo juurisyyt kertonutkin).

Eilisessä pelissä ei ollenkaan bufferointia ja laatu pysyi neljässä palkissa koko ajan. Aivan satunnaisia kuvavirheitä näkyi muutaman kerran, mutta niitä tulee kaikissa streameissa ja joka paikasta. Ei ole virheetöntä live streamia olemassa.
 

Kaivanto

Jäsen
Eilisessä Jokerit-Tappara-matsissa sain todistaa ensimmäistä kertaa monen kiroamaa sivuttaisnykimistä. Syy oli mitä todennäköisimmin se, että olin epähuomiossa päivittänyt Flashin uusimpaan versioon, kun kone oli tarjonnut päivitystä. Aiemmin olin käyttänyt vanhaa versiota tästä ketjusta löytyvien ohjeiden mukaan.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilisessä Jokerit-Tappara-matsissa sain todistaa ensimmäistä kertaa monen kiroamaa sivuttaisnykimistä. Syy oli mitä todennäköisimmin se, että olin epähuomiossa päivittänyt Flashin uusimpaan versioon, kun kone oli tarjonnut päivitystä. Aiemmin olin käyttänyt vanhaa versiota tästä ketjusta löytyvien ohjeiden mukaan.

Mulla ilmeni tuota ongelmaa yhdessä pelissä kerran joku 20 sek ajan ehkä, mutta muuten on toiminut moitteetta juuri uusimmalla flashilla (tai en ainakaan itse ole downgreidannu, eikä flash mulle mitään päivitystäkään tarjoa..) Miksiköhän tuota ei sitten kaikilla uusinta flashia käyttävillä ilmene?
 

Kaivanto

Jäsen
Mulla ilmeni tuota ongelmaa yhdessä pelissä kerran joku 20 sek ajan ehkä, mutta muuten on toiminut moitteetta juuri uusimmalla flashilla (tai en ainakaan itse ole downgreidannu, eikä flash mulle mitään päivitystäkään tarjoa..) Miksiköhän tuota ei sitten kaikilla uusinta flashia käyttävillä ilmene?

Kumma juttu. Mulla nykimistä oli pelin alusta loppuun (älysin flash-asian vasta pelin jälkeen) ja se oli hyvinkin häiritsevää.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Joo, itsellä siis käytössä tuollainen 8-meganen ADSL ja nopeus pyörii siinä 5-8 välillä ja eilinen KalPa-HPK -matsi näkyi sillä yhdellä palkilla, eli kuva oli ihan naurettavan heikko. Muutamaan otteeseen pomppaili sitten täysille palkeille ja kuva oli oikein mainio, nyt puhutaan siis muutaman sekunin pätkistä ja muutamasta kerrasta per erä.

Sain aiemmin jo kolmen päivän hyvityksen ja nyt sitten sen viikon vielä lisää. Tarkoitukseni oli alunperinkin ottaa tämä kokeelle kuukaudeksi ja siihen se jäikin, ei hermot kestä tällaista touhua. Ihan meni niin kuin osasin pelätäkin ja siksi hermot eivät ole ihan riekaleina. Muutamalla alkukierroksella pelit näkyivät hienosti ja pätkimättä ja melkein jo nuolasin ennen kuin tipahti.

Tiedä sitten pitäisikö vieläkin laittaa sähköpostia ja valittaa, kun eilinen tosiaan meni aika metsään taas. Jos sieltä taas päivä tulisi lisää kakkua, heh.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Tuli sitten viikko ilmasta katseluaikaa itelleki viime viikonlopun sählingistä. Ite siirryin kattelemaa pelejä kans vlc playerillä php-ohjelman avustuksella ja nykimiset loppu samantien ja kuvanlaatu on lähes koko pelin ajan hyvä. En jaksanu pyörittää raskasta flashplayeria enää jatkuvan nykimisen ja huonon kuvanlaadun vuoksi.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Tuli sitten viikko ilmasta katseluaikaa itelleki viime viikonlopun sählingistä. Ite siirryin kattelemaa pelejä kans vlc playerillä php-ohjelman avustuksella ja nykimiset loppu samantien ja kuvanlaatu on lähes koko pelin ajan hyvä. En jaksanu pyörittää raskasta flashplayeria enää jatkuvan nykimisen ja huonon kuvanlaadun vuoksi.

Pystyykö joku laittamaan ohjeet tänne?
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Pystyykö joku laittamaan ohjeet tänne?

Ootko miten hyvä asentelemaan/käyttämään ohjelmistoja? Sivulta 57 löytyy linkki palstanveljen antamana, jolla pääsee hyvään alkuun. Lisäksi kannattaa tsekata linkki:
http://stream-recorder.com/forum/adobe-hds-downloader-t14823.html

josta löytyy lisää tarpeellista apua asennuksen aloittamiseen heti eka sivusta lähtien. Homman saa pelittämään itse asiassa aika helposti. Jos haluat apua, niin pistä YV:tä.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Ootko miten hyvä asentelemaan/käyttämään ohjelmistoja? Sivulta 57 löytyy linkki palstanveljen antamana, jolla pääsee hyvään alkuun. Lisäksi kannattaa tsekata linkki:
http://stream-recorder.com/forum/adobe-hds-downloader-t14823.html

josta löytyy lisää tarpeellista apua asennuksen aloittamiseen heti eka sivusta lähtien. Homman saa pelittämään itse asiassa aika helposti. Jos haluat apua, niin pistä YV:tä.

Kiitosta! Tuo kyllä onnistuu. Änäripuolella samat jutut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meikäläiselle tuli hetki sitten sähköpostiin ilmoitus, että 12kk tilausjaksoon on tullut seitsemän vuorokauden hyvitys. Hyvitys oli tullut myös aiemmin jostain syystä, kun jotain häikkää oli kuulemma ollut. Eli yhteensä 14 vuorokautta tulee ensi syksylle ilmaista katselua siihen kauden alkuun.

Ihan jees, varsinkaan kun itsellä ei ole oikeasti juuri mitään ongelmia ollut. Viime perjantaina kirjauduin lähetykseen sisään riittävän aikaisin niin ei ollut ongelmaa lähetyksen näkymisessä. Toki kun huomasin että tällä keskustelupalstalla on joillakin ollut ongelmia juurikin niiden maksullisten sisältöjen kanssa, niin avasin huvikseni toiseen välilehteen toisen pelin auki, niin siinä se herjasi sitä "Tuote kuuluu Ruutu+ Pro pakettiin, tilaa alta" tms. ongelmaa. Siinä mielessä kävi tuuri, että olin riittävän ajoissa liikkeellä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuinka nopeasti nuo pelatut ottelut muuten ovat tallenteina tuolla Ruudussa?

Äsken kun tarkastin, niin TPS-KalPa ei siellä vielä ole..
 

Jancky

Jäsen
Huonoa on tosiaan tuo asiakaspalvelun viesteihin vastaaminen. Palautteisiin on vastattu huonosti ja tilauksen irtisanomisviesteihin ei ole tullut mitään vastauksia. Annetaan nyt palvelulle aikaa ja katsotaan asiaa uudemman kerran keväällä.
Potentiaalia palvelussa ajoittain oli nähtävissä, mutta kokonaisuus ei vielä kunnossa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös