No nyt on medioissakin vähän juttua Ruudun toiminnasta...Lätkämatsit jäivät näkemättä - katsojat raivoissaan | SM-liiga | Iltalehti.fi
OHOH. My hero. ;) Jos tämä pitää paikkansa, fraasiasi lainaten, niin kakkaa tosiaan tulee lentämään tuulettimeen. Nelonen varmasti tietää, että padot aukeaa KUN tieto alkaa levitä tästä toimenpiteestä.Sitten paska lensi tuulettimeen jälleen. Kirjoitin toisen valituksen jatkuvista ongelmista ja sanoin ottavani henkilökohtaiseksi tehtäväkseni sen, että määräaikaisuuteni puretaan pykälistä ja sopimuksista huolimatta. Minua laskutetaan jostain mikä ei vastaa luvattua tuotetta ja se ei minulle käy. Lupasin olla yhteydessä jokaiseen mahdolliseen tahoon, joka auttaisi purun kanssa. Mainitsin erityisesti, että en tahdo ainuttakaan päivää LISÄÄ hyvityksiä vaan ainoastaan sopimuksen purun.
Sain tänään vastauksen, jossa mainittiin, että määräaikainen sopimukseni on purettu ja loppuu kuluvan jakson loppuessa 11.11.2013.
Olen tyytyväinen. Kiitos.
Ehkä silloin saa vastauksia muutkin.tilannetta käsitellään maanantaina tarkemmin. Silloin myös päätetään, millaisia ovat pettyneiden, maksavien asiakkaiden hyvitykset.
koska tilaus/hyvitykset olisivat tuona maju-tauolla.
Tein sinisilmäisenä ja hyväuskoisena 12kk määräaikaisen sopimuksen. Itsellä Ruudun kanssa hommat alkoi hienosti ja olin aidosti tyytyväinen. Sitten alkoi urhomainen perseily.
Kirjoitin valituksia ja vaadin määräaikaisuuteni purettava, vedoten kuluttujansuojaan ja siihen, että minulle myyty tuote ei vastaa sitä, mitä sen piti olla.
Vastaukseksi sain paskanjauhantaa, 1 päivän LISÄÄ sopimukseni perään hyvityksenä ja selostuksen siitä kuinka sopimusehdoissa on mainittu, ettei määräaikaisuutta pureta.
Purin hammasta ja harmittelin.
Sitten paska lensi tuulettimeen jälleen. Kirjoitin toisen valituksen jatkuvista ongelmista ja sanoin ottavani henkilökohtaiseksi tehtäväkseni sen, että määräaikaisuuteni puretaan pykälistä ja sopimuksista huolimatta. Minua laskutetaan jostain mikä ei vastaa luvattua tuotetta ja se ei minulle käy. Lupasin olla yhteydessä jokaiseen mahdolliseen tahoon, joka auttaisi purun kanssa. Mainitsin erityisesti, että en tahdo ainuttakaan päivää LISÄÄ hyvityksiä vaan ainoastaan sopimuksen purun.
Sain tänään vastauksen, jossa mainittiin, että määräaikainen sopimukseni on purettu ja loppuu kuluvan jakson loppuessa 11.11.2013.
Olen tyytyväinen. Kiitos.
Hehheh, tää olis kyllä helmi ja voin lyödä vetoa, että tänään tulee viestiä, että kaikkien sopimuksia jatketaan viikolla.
Itse olen ilmoittanut kanavapäällikölle ja asiakaspalveluun, että 1 kk on korvaus, johon tyydyn, tai määräaikaisen sopimuksen purkamiseen. Jotenkin sitä on vielä lapsenuskoinen, että ehkä ne saa tän homman vielä toimimaan...
Kiitos kaikille jotka ovat lehdistöön ottaneet yhteyttä!
"Hyvitämme sinulle
tilaukseesi muutaman korvaavan päivän.
Ystävällisin terveisin...."
Onko tietoa, toimiiko Ruutu-palvelu huomenna normaalisti?
Ovatko siis tiedottaneet asiasta mitään?
Onko tietoa, toimiiko Ruutu-palvelu huomenna normaalisti?
Ovatko siis tiedottaneet asiasta mitään?
Tiedoittaisivat nyt ensin tästä. Alla oleva sähköposti tullut mulle tänään klo. 11.09....
"Kiitos viestistäsi.
Lähetämme vielä tämän päivän aikana kaikille Ruutu+ tilaajille sähköpostin, jossa selvitämme viikonlopun ongelmiin johtaneita syitä sekä hyvitysmallimme.
...