www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 451
  • 6 774

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt olis vaihteeksi hyvää sanottavaa. HIFK - Blues matsia katsoin ja kuva oli ensimmäistä kertaa jo lähellä HD:ta. Ehdottomasti parempaa kuin normi TV:n SD-kuva. Laitteistona mulla on tuollainen Lenovon läppäri. Eli i7, 8GB muistia ja Geforce GT720M näytönohjain. Näyttönä Optoma HD20 projektori. Yhteys on 100 gigan kuitu/VDSL, jossa todellinen nopeus langattomasti 30gigan luokkaa. Hyvin pysyi kolmessa palkissa mielestäni kuvalaatu on parantunut aiemmasta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jaahas, ei ole vieläkään ilmestynyt huippuhetkiä eilisestä Jokerit - Kärpät pelistä.
 

Masentaja

Jäsen
Mä sain tosiaan niistä tiistain ongelmista mukisematta yhden päivän hyvitystä jonka myötä sain tänään vielä katsella pelin.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Mikä vittu siinä on ongelmana että Jokereiden pelit eivät toimi koskaan jälkikatseluna. Tällä hetkellä kaikki kuusi muuta peliä toimivat moitteetta, mutta Kärpät-Jokerit vain puskuroi. Kaikilla selaimilla, kaikilla laitteilla.

Eikä ole ensimmäinen kerta kun kaikki muut pelit toimivat moitteetta mutta se ainoa joka ei toimi on juuri Jokereiden peli.

Vittu että vituttaa!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikä vittu siinä on ongelmana että Jokereiden pelit eivät toimi koskaan jälkikatseluna. Tällä hetkellä kaikki kuusi muuta peliä toimivat moitteetta, mutta Kärpät-Jokerit vain puskuroi. Kaikilla selaimilla, kaikilla laitteilla.

Tässä tapauksessa syy on siinä, että kyseinen peli tuli Prolta. Ne pelit eivät edelleenkään jostain kumman syystä näy jälkilähetyksinä ennenkuin seuraavana päivänä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kerrankin kun olisi mielenkiintoista juttua studiossa..

Puskuroidaan...
Puskuroidaan...
Puskuroidaan...
Puskuroidaan...
Puskuroidaan...
Puskuroidaan...
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
21.1.2014 Pelicans - Ilves

Ainakin ensimmäisessä erässä tuli ihmeellisesti muutaman kerran sekunnin pituinen klippi jostain kulmaväännöstä samantien pari kolme kertaa nykivänä pikauusintana kesken pelin. Olenkohan ainoa, jolla tuo ilmeni? Oliko vika lähetyksessä vai koneessani/nettiyhteydessä?

Ritari + Tikkanen yhdistelmä selostuskopissa ei ole varsinaisesti mitään jääkiekon juhlaa. Selostusta kuunnellen voisi luulla, että JYP pelaa tänään turkooseissa paidoissa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Puskuroi niin maan perkeleesti ja minuutin välein "Pyytämääsi videota ei löydy."

Ei kun reloadamaan. Vittu mitä paskaa taas kerran.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Puskuroi niin maan perkeleesti ja minuutin välein "Pyytämääsi videota ei löydy."

Ei kun reloadamaan. Vittu mitä paskaa taas kerran.

OK, eli tämä ei ollutkaan kiinni koneestani tai yhteyksistäni. Olihan perseestä, toivottavasti loppupelin ajan toimii.
 

Tumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki, Kärpät
Puskuroi niin maan perkeleesti ja minuutin välein "Pyytämääsi videota ei löydy."

Ei kun reloadamaan. Vittu mitä paskaa taas kerran.

Samaa kuraa täälläkin ollut ekan erän loppupuolelta tuo Tappara - Kärpät matsi. Kokeiltu kahdella eri operaattorin liittymällä ja kahdella koneella ja molemmilla sama juttu :(
 

Liehuviitta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aika nättiä... Tappara - Kärpät peliä ei voi ruudusta juurikaan katsella, mutta striimistä näkyy. Kannattaisi ehkä panostaa niihin palveluihin jos haluaa maksavia asiakkaita.

edit. nyt sentään pari minuuttia toiminut ongelmitta taas.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruudun peruutusilmoitus lähti just nyt. Ei voi katsoa Tappara-Kärpät matsia. "puskuroidaan" ja "Pyytämääsi videota ei löydy. Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta. (16)"

center
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Jos jollakin on toimiva streami, niin pistäkää linkkinä. Ei voi olla näin paska palvelu...
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos jollakin on toimiva streami, niin pistäkää linkkinä. Ei voi olla näin paska palvelu...

Nelosen päässä vika. Yllättäen. Ei toimivia striimejä siis.
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä liittyykö tähän mutta Soneralla kaikki maksukanavat mukaanlukien nelonen pro:t oli pimeenä puolet pelistä. Nyt näkyy taas. Vika Soneralla.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Puskuroi niin maan perkeleesti ja minuutin välein "Pyytämääsi videota ei löydy."

Ei kun reloadamaan. Vittu mitä paskaa taas kerran.
Tuntuis olevan toimivuus ilmeisesti aika paljonkin operaattorista kiinni. Kattelin matsin ilman mitään ongelmia puhelimen kautta jaetulla Saunalahden mobiililla, jonka nopeus ei yleisesti ottaen täällä syrjäseudulla päätä huimaa. Naapurin jäppinen yritti kattella samaa peliä DNA:n kiinteällä, eikä hommasta tuntunut tulevan mitään. Tuli sitten tänne katteleen viimeisen erän ja nyt pitäis miettiä miltä taholta voi hakea korvauksia. Ei ollut mikään suuren suuri nautinto katsoa ratkaisuhetkiä pikkuvihneissään mekastavan Tapparan kannattajan kanssa. Onneksi älysi lähteä aikalailla heti päätössummerin soitua.
 

Pietilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Caps
Taloudestamme löytyy 10M saunalahden laajakaista, ja kun ostin uuden läppärin Asus X502CA 15.6/HD/Intel i5-3337U/4GB/500G/Win8 -kannettava tietokone, valkoinen. | Windows 8 | Kannettavat | Verkkokauppa.com (linkki vie verkkokaupan tuotekuvaukseen), niin Ruudun nettilähetykset ovat toimineet paria kertaa lukuunottamatta lähes täydellisesti, lähes joka kierros katson otteluita. Paljon olen itsekin ennen parjannut ennen Urhoa ja Nelosta, mutta kehutaan nyt kun sitten toimii. Liekkö sitten kiinni tästä uudesta koneesta, näiden päällehän en juuri ymmärrä, mutta kun netti ja kone ovat kunnossa niin ongelmia ei ole juuri ilmennyt.

E: Painovirhe
 

Masentaja

Jäsen
Edelleenkään se ei saa olla niin, että pitää ostaa maastoauto jotta voi ajaa hiekkatiellä. Kyllä siihen on riitettävä ihan perus ooppeli. Tien ylläpitäjän on huolehdittava että tie on kunnossa.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Edelleenkään se ei saa olla niin, että pitää ostaa maastoauto jotta voi ajaa hiekkatiellä. Kyllä siihen on riitettävä ihan perus ooppeli. Tien ylläpitäjän on huolehdittava että tie on kunnossa.

Näinhän se on. Mulla ollut nyt sama juttu joka kerta ruudun asiakaspalvelun kanssa. Olen siis valitellut että nuo livelähtykset pätkii ja jälkitallenteet ja kaikki muu Ruudusta toimii normaalisti.

Eka kysymys on aina, että koskeeko tämä vain livelähetyksiä (vaikka siis olen kyseisen asian palautteessa kertonut), no aina olen kiltisti vastannut tähän uudestaan.

Lisäksi pyytävät tekemään yhteyden nopeustestin ja tarkistamaan järjestelmän yhteensopivuuden. Tämän jälkeen olen pastennut myös vastaukseen tuon yhteensopivuusraporti joka näyttää vihreää ja netin nopeuden heidän testerillään pelin aikana (100mbit/100mbit tulee kaistaa tuosta heidän testeristä).

Tämän jälkeen sieltä ei sitten olekkaan ikinä mitään enään kuulunut. Eli vissiin todettu, että ei tietoa mistä johtuu niin parempi olla vain hiljaa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän se on. Mulla ollut nyt sama juttu joka kerta ruudun asiakaspalvelun kanssa. Olen siis valitellut että nuo livelähtykset pätkii ja jälkitallenteet ja kaikki muu Ruudusta toimii normaalisti.

Eka kysymys on aina, että koskeeko tämä vain livelähetyksiä (vaikka siis olen kyseisen asian palautteessa kertonut), no aina olen kiltisti vastannut tähän uudestaan.

Lisäksi pyytävät tekemään yhteyden nopeustestin ja tarkistamaan järjestelmän yhteensopivuuden. Tämän jälkeen olen pastennut myös vastaukseen tuon yhteensopivuusraporti joka näyttää vihreää ja netin nopeuden heidän testerillään pelin aikana (100mbit/100mbit tulee kaistaa tuosta heidän testeristä).

Tämän jälkeen sieltä ei sitten olekkaan ikinä mitään enään kuulunut. Eli vissiin todettu, että ei tietoa mistä johtuu niin parempi olla vain hiljaa.

Tämä sama asia alkoi kyllä huolella vituttaa itseänikin kun taannoin ennen joulua noille ongelmista reklamoin.
Noi samat kysymykset tuli mullekin, ja sitten lopulta ei enää mitään uutta vastausta saati mitään hyvityksiä. Myös Facebookin kautta heitä lähestyin, mutta mykkiä ovat perkeleet.

Kun heillä on selvästi ongelmia järjestelmiensä kanssa, niin odottaisi kyllä vähän muutakin kuin tuollaista hiukan ylimielistä asiakkaan aliarvioimista, ja asiakkaan viestin kyseenalaistamista.

Suomessa on ilmeisesti tietyissä tilanteissa liian heppoinen kuluttajansuoja, kun tuollainen toiminta voi vaan jatkua.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Aina on lähetykset toimineet hyvin mutta nyt HIFK-HPK peli on ihme pikselimössöä ja pätkimistä koko ajan.. Onko kellään muulla ongelmia?
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Pelicans-Kärpät lähetys puskuroi koko ajan ja kuva jää jälkeen puheesta. Toivottavasti korjaantuu vielä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aina on lähetykset toimineet hyvin mutta nyt HIFK-HPK peli on ihme pikselimössöä ja pätkimistä koko ajan.. Onko kellään muulla ongelmia?

Jep, myös täällä täysin samaa vikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös