Näinhän se on. Mulla ollut nyt sama juttu joka kerta ruudun asiakaspalvelun kanssa. Olen siis valitellut että nuo livelähtykset pätkii ja jälkitallenteet ja kaikki muu Ruudusta toimii normaalisti.
Eka kysymys on aina, että koskeeko tämä vain livelähetyksiä (vaikka siis olen kyseisen asian palautteessa kertonut), no aina olen kiltisti vastannut tähän uudestaan.
Lisäksi pyytävät tekemään yhteyden nopeustestin ja tarkistamaan järjestelmän yhteensopivuuden. Tämän jälkeen olen pastennut myös vastaukseen tuon yhteensopivuusraporti joka näyttää vihreää ja netin nopeuden heidän testerillään pelin aikana (100mbit/100mbit tulee kaistaa tuosta heidän testeristä).
Tämän jälkeen sieltä ei sitten olekkaan ikinä mitään enään kuulunut. Eli vissiin todettu, että ei tietoa mistä johtuu niin parempi olla vain hiljaa.
Tämä sama asia alkoi kyllä huolella vituttaa itseänikin kun taannoin ennen joulua noille ongelmista reklamoin.
Noi samat kysymykset tuli mullekin, ja sitten lopulta ei enää mitään uutta vastausta saati mitään hyvityksiä. Myös Facebookin kautta heitä lähestyin, mutta mykkiä ovat perkeleet.
Kun heillä on selvästi ongelmia järjestelmiensä kanssa, niin odottaisi kyllä vähän muutakin kuin tuollaista hiukan ylimielistä asiakkaan aliarvioimista, ja asiakkaan viestin kyseenalaistamista.
Suomessa on ilmeisesti tietyissä tilanteissa liian heppoinen kuluttajansuoja, kun tuollainen toiminta voi vaan jatkua.