Ilves - HIFK, puskurointia ja resonvaihtoa koko rahalla, palautetta annettu.
On tämä vaan uskomaton palvelu!
Toivottavasti pelittää tasausten aikana, edes..
Tällä kertaa katson WLAN-verkon kautta (vanha tukiasema, nopeustestin mukaan 30-40 megaa). Laitteistona vanha iPad2 ja se on vanhan ensimmäisen sukupolven AppleTV:n kautta siirretty telkkariin. 46-Tuumaisella ruudulla ei mitään nykimistä ja tosiaan kestää vertailun SD-kuvan kanssa... Ei voi kuin ihmetellä. Yleensäkin aina iPadien kanssa ei ole ollut mitän ongelmia nykimisen ja kuvanlaadun suhteen (Käytössä iPad Mini ja iPad2)???
Olen Katsellut koko kauden samansuuntaisella kokoonpanolla ipad2 + appletv + wlan ja toimii hyvin. Kuvanlaatukin on todella hyvä eikä tietoakaan tietokonemaisesta nykivästä kuvasta. Kohta joku ulvoo etten tiedä mitään HD kuvasta, mutta kyllä tiedän, eikä tämä ihan sitä ole mutta ei todellakaan kaukana. Viime viikolla joku pelimei heti alkanut, muuten olen hinta/laatusuhteeseen jopa tyytyväinen. Varsinkin kun katsoin viikon katsomo.fi kuraa nuortenkisoista.
Siis tarkoitatko sitä, että väkisin tulee 3 palkkia? Tuohan on jo joku aika sitten muutettu; siitä palkista voit itse valita laadun ja erikseen vielä voit lukita siihen. Flashillä ainakin näin. En tiedä miten HTML5:lla.
Näinpä. Pari vuotta vanha pöytäkone (halpakin) on yleisesti ottaen tehokkaampi kuin 90% uusista läppäreistä, joita taitaa suurimmalla osalla porukasta olla.Olen vähän hämilläni tästä kritiikistä, mitä Ruutu on saanut. Ts. minulla on ilmeisesti käynyt järkyttävän hyvä tuuri, koska jokainen katsomani peli viimeisen 1,5kk aikana on toiminut moitteetta.
Kaikki pelit olen katsonut ihan tietokoneen ruudulta. Pöytäkone, halpa ja pari vuotta vanha ollut käytössä.
Juu, kyllä ainoa itselleni toimiva tapa katsoa Ruutu-palvelua on jonkun iOS-laitteen kautta (html5-striimi), toimivia ovat olleet iPad 1:stä alkaen kaikki iOS-laitteet joita olen kokeillut. Itse asiassa Urhokin toimi noilla jo ihan hyvin, Ruutu tosin vielä paremmin ja toisto on hyvätasoinen Apple-tv:n kautta 50-tuumaiseen töllöön heitettynä. Täysin sulavaa ja kuvanlaatu ehkä jossain SD:n ja HD:n välimaastossa. Mutta mielellään tuota katsoo myös iPadin näytöltä kun töllöä ei ole saatavilla.
Tietokoneilla (flash-striimi) ei ole auttanut katsoa konetehosta, selaimesta, yhteysnopeudesta tai mistään muustakaan riippumatta. Huomattavasti huonompi kokemus ollut joka kerta.
Ja se miksi tableteilla sitten Ruutu usein pyörii hyvin johtuu ihan siitä, että niissä ei ole Windowsia.
Totta, mutta epäsuorasti tässä on yleensä kyse juurikin Windowsista (flash yleisesti käytössä).Ei pidä paikkaansa. Johtuu juurikin tuosta Flash vs. HTML5 asetelmasta. Eipä nuo Flash-streamit muillakaan käyttiksillä sen paremmin toimi. Johtunee ehkä hyvin pitkälti tuurista, että onko oma laitekokoonpano hyvä Ruudun Flashin pyörittämiseen.
(minä laitoin tuon tekstin lihavoinnin) Niin, juuri tätähän tämä web-lähetysten katsominen on pääosin ollut: Toivomista. Ensi maksetaan palvelu ja joudutaan "ostamaan sika säkissä". Sitten vaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä nimen omaan toivotaan, että tuo etukäteen maksettu palvelu toteutuu. Voi meitä kuluttajapoloisia.. . . Mutta, toivottavasti systeemit toimii ongelmitta...
Missä mahtaa olla vika kun pystyn katsomaan esim. maalikoosteita silloin kun en ole kirjautunut sisään mutta kirjautuneena ei pysty katsomaan mitään, tulee vain se aina yhtä kiva "puskuroidaan"- juttu.