Mitä selainta käytät? Itse huomasin että Chromella on välillä aika pahaakin nykimistä, mutta vaihdoin sitten selaimeksi Operan niin alkoi pelittämään paremmin.Täysin katselukelvotonta skeidaa ollut sekä eilen että tänään. Ei puskuroi, äänet kuuluu mutta kuva nykii jatkuvasti... 20 megasella netillä ja sanoisko kohtalaisen modernilla laitteistolla pitäis kyllä edes se 360p-kama tulla nykimäti, mutta ei.
Onko joku jo saanut vastausta liittyen eilisiin ongelmiin?
Jotenkin tuntuu ihan käsittämättömän surkealta tuo Ruudun asiakaspalvelu. Koko laitos on kouluarvosanaltaan 6-.
Joku mitään sanomaton vastaus tuli ja päivän verran hyvitystä.Onko joku jo saanut vastausta liittyen eilisiin ongelmiin?
Jotenkin tuntuu ihan käsittämättömän surkealta tuo Ruudun asiakaspalvelu. Koko laitos on kouluarvosanaltaan 6-.
Eletään herran vuotta 2014 ja kaikki voivat aloittaa ongelman ratkaisun itekseen asiakaspalvelun vastausta odotellessa heittämällä sillä chromella vesilintua ja vaihtamalla oikeaan selaimeen.
Ja mikähän on oikea selain ja käyttöjärjestelmä? Ainakaan wintoosa koneilla ei muilla saa edes tyydyttävää katselukokemusta kuin kromillla ja vähintään promillen humalassa. Vai pitääkö mun jostain lerpulta ladata netscape navigator?heittämällä sillä chromella vesilintua ja vaihtamalla oikeaan selaimeen.
Ruutu on ollut boikotissa kuukauden heidän tilaustörttöilyn johdosta. Nyt lähettivät 24h ilmaiskoodin ja ajattelin että ilmaiskoodin kautta voisi aloittaa kestotilauksen. Taitaa boikotti jatkua kun ei koodi toimi. Kertakaikkisen hyvää markkinointia...
Ohjeet Ruutu.fi katsomiseen VLC:n kautta, löytyy sivulta 71
En ole saanut lainkaan vastausta Ruudulle laittamastani palautteesta, tilauksiin on tullut näkyviin YHDEN päivän hyvitys.
Tarkistin ja jouduin toteamaan etten hyödy yhtään mitään tuosta yhden päivän hyvityksestä koska ässillä ei ole silloin peliä. Aion vaatia hyvitystä vähintään seuraavaan vierasotteluun asti joka on 6pv tilausjakson päättymisen jälkeen.
Mielenkiinnolla odottelen vastausta vaatimuksiin.
-
Tässä Ruudun vastaus reklamaatiooni Tappara-Kärpät pelistä:
Hei,
kiitos yhteydenotostasi.
Valitettavasti järjestelmässämme oli häiriö 21.1.2014 joka aiheutti
kuvailemasi ongelman.
Pahoittelemme asiasta aiheutunutta harmia ja olen lisännyt sinulle
yhden päivän tilauspituuteesi hyvityksenä asiasta.
Talvisin terveisin
RUUTU
Asiakaspalvelu
Sain aivan samoin sanoin vastauksen ensimmäiseen reklamaatioon, siihenkin vastaamisessa meni niin kauan että ehdin jo laittaa toisen.
Toisessa vaadin ihan suoraan kunnollista hyvitystä ja jos sitä en saa niin lähden vittuuttani vääntämään asiasta enemmän.
No tarvitaanhan kaukolämmössä lämmintä käyttövettä ympäri vuoden vaikka lämmitykseen ei kesällä tarvittaisikaan. Ja onhan se eriasia tietenkin olla ilman lämmitystä -30 kelissä kuin +15. Sama kuin energiayhtiö sanoisi että saat sitten kesäkuussa lämpöä takaisin kun tammikuussa jäit ilman.Ruutu kieltäytyy maksamasta korvauksia aiheuttamistaan ongelmista. Tämähän on vähän sama tilanne jos asunnossa on kaukolämpö ja käykin niin, että lämmönjakelussa on katkos talvella ja energiayhtiö antaa yhden päivän hyvitykseen lämmitykseen. Kun kuitenkin tuo hyvitys kestotilausasioissa vain muuttaa laskutuspäivää niin ne hyvitykset siirtyvät loppujen lopuksi kauden päähän eli sinne missä niitä ei enää tarvita eli lämmityksen suhteen esim toukokuulle.
Käsittämätöntä on ruudun todella raskas flashin käyttö PC-puolella! Kaikki muut nettipalvelu (netflix,viaplay & gamecenter) toimivat taloudessamme huonommillakin koneilla vittuilematta, mutta ruutu ei. Pätkimistä ja laadunvaihtoa esiintyy kaikilla windows laitteillamme.