Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetTakakarvaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Mestis Hockey
Keskellä ruutua möllöttää tämä: Nelonen pro extra -kanavien ohjelmatiedot löydät osoitteesta nelonenpro.fiMitä teillä lukee/näkyy kun painatte Jokerit-Saipa-peliä?
Mulla lukee vaan "lataa...". Mietin, että onkohan mun nettiyhteydessä vikaa, vai näkyykö muilla samalla tavalla.
Nyt näyttäisi toimivan. Kannattaa pistää palautetta, menee max 5 minuuttia kirjotellessa ja pari päivää yleensä hyvittävät.
Hei "Nimi",
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelut häiriöistä palvelussa, teemme parhaamme, jotta vastaavaa ei enää tapahtuisi.
Olen hyvittänyt tilaukseesi kaksi pelipäivää, toivottavasti tämä käy sinulle.
Mukavaa viikkoa!
Talvisin terveisin
RUUTU
Asiakaspalvelu
"Nimi"
asiakasneuvoja
Mä oon kauden aikana lähettäny yli kymmenen mailia asiakaspalveluun ja koittanut useimmiten asiallisesti selittää mistä taas kiikastaa ja vihjannut että joku hyvitys olisi paikallaan. Päivääkään en ole saanut hyvityksiä.
Kohtuuttoman kova peli - mikä ihana tekosyy!
Heikko laatu ja koko ajan pätkii.Millä laadulla teillä muilla näkyy tuo matsi? Itselläni ainakin näyttää olevan todella heikko laatu kuvassa...
Kohtuuttoman kova peli - mikä ihana tekosyy!
Laitoin palautetta viime perjantaista (oli vuorokauden katseluoikeus), ei tullut mitään hyvitystä tai edes pahoittelua!Nyt näyttäisi toimivan. Kannattaa pistää palautetta, menee max 5 minuuttia kirjotellessa ja pari päivää yleensä hyvittävät.
******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************
Kylläpä on laatu perseestä. Yhdellä palkilla näkyy pyörivän koko ajan ja laatu on semmosta suhmuraa ettei tuota kuvaa kyllä taulutelevisiolle viitti ees siirtää.
Laitoin tilauksen poikki, kyllä tässä taas on annettu noille aikaa harjotella ja laittaa hommat kuntoon, mutta kun ei niin ei. Ei paljon kiinnosta maksaa tällaisesta, kyllä minä keksin noille rahoille paljon järkevämpääkin käyttöä. Ja pelkästään tämän lähetyksen takia ei mennyt tilaus poikki. Noita ongelmia kun näyttää olevan lähes jokaisessa lähetyksessä, niin alkaa maksavan asiakkaan kärsivällisyys olla koetuksella.
Laitoin tilauksen poikki, kyllä tässä taas on annettu noille aikaa harjotella ja laittaa hommat kuntoon, mutta kun ei niin ei. Ei paljon kiinnosta maksaa tällaisesta, kyllä minä keksin noille rahoille paljon järkevämpääkin käyttöä. Ja pelkästään tämän lähetyksen takia ei mennyt tilaus poikki. Noita ongelmia kun näyttää olevan lähes jokaisessa lähetyksessä, niin alkaa maksavan asiakkaan kärsivällisyys olla koetuksella.
Älykäs pääsee pinteestä johon viisas edes koskaan joudu ei.
Kyllä tää Ruudun (ei Jarkko) toiminta on aikamoista arpapeliä. Tulee kivasti aina lisäjännitystä kun saa arvailla, että toimiiko lähetys tai vastaillaanko viesteihin. Kunpa olisikin kilpailija Neloselle...Laitoin palautetta viime perjantaista (oli vuorokauden katseluoikeus), ei tullut mitään hyvitystä tai edes pahoittelua!
Kuulostaa kovin tutulta muutamalta viime vuodelta.... möhlijän nimi vain muuttuu. Nelosen piti isona puljuna muuttaa kaikki mutta kuinkas taas kävikään?Kunpa olisikin kilpailija Neloselle...
******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************
Boldaus oma. Tässähän se ongelma on, Urhon kanssa kukaan ei varsinaisesti kilpaillut (en laske Nelonen Pron viimekautisia satunnaisia pelejä kilpailuksi). Sama homma tänä vuonna Nelosen kanssa. Tämän kokoset markkinat tosin tuskin riittävät sille, että kahdella tai useammalla toimijalla jäisi jotain viivan alle samojen pelien näyttämisestä.Kuulostaa kovin tutulta muutamalta viime vuodelta.... möhlijän nimi vain muuttuu. Nelosen piti isona puljuna muuttaa kaikki mutta kuinkas taas kävikään?
Lähti ytimekäs viesti Ruudulle:
Onko tässä nyt niinku 36 liigakierrosta takana ja vieläkin toimivuusprosentti luokkaa 80, mitä ihmettä???
e. Jos joka kerta jaksaisin kirjoitella Ruudulle kun ei toimi niin mun pitäisi joka kolmannella kierroksella vähintään käyttää puolituntia sähköpostin kirjoitteluun :D
Katotaan mitä vastataan. On muuten helvetin hienoa kattoa isolta tv:ltä kun vaihtelee 320p laadulle ja pätkivänä. Paras pysyä vaan tv-lähetyksissä kunnes homma toimii ilman jatkuvia poikkeuksia.Nyt saa riittää!!!! Reilusti yli kymmenes kerta kuin ilta pilalla pätkivän kuvan takia!!!
Laittakaa poikki tuo tilaus ja palataan asiaan kun homma toimii 100%.
Onko tässä nyt niinku 36 liigakierrosta takana ja vieläkin toimivuusprosentti luokkaa 80, mitä ihmettä???
e. Jos joka kerta jaksaisin kirjoitella Ruudulle kun ei toimi niin mun pitäisi joka kolmannella kierroksella vähintään käyttää puolituntia sähköpostin kirjoitteluun :D
Luutnantti
Jäsen
Sekuntiakaan en ole illan pelistä vielä nähnyt. Puskuroidaan...puskuroidaan...puskuroidaan. Ei auta mitkään temput. Reilu kaksi tuntia tässä on jo väännetty.
Edellinen liigakierros näkyi hyvin. 100M yhteys pitäisi nippa nappa riittää. Tätä Ruutua ei voi kyllä suositella kenellekään.
Edellinen liigakierros näkyi hyvin. 100M yhteys pitäisi nippa nappa riittää. Tätä Ruutua ei voi kyllä suositella kenellekään.
Vartaloharhautus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Jäähyllä?
Nelosen tiimille ei näköjään riitä se, että pelin alusta jää 15 minuuttia (+studio-osuudet) lähettämättä, kun pelin loppukin sössitään. Ruutu-palvelu heitti ulos sivuilta ja ilmoitti seuraavaa herjaa: "Temporary issues with product rights checking." Hyvin ne amatöörit (4amateurs) tätä hommaa pyörittää. Voi toki olla, että asiakaspalvelu ei pitänyt palautteeni sävystä, ja asetti allekirjoittaneen jäähylle.
Nelosen tiimille ei näköjään riitä se, että pelin alusta jää 15 minuuttia (+studio-osuudet) lähettämättä, kun pelin loppukin sössitään. Ruutu-palvelu heitti ulos sivuilta ja ilmoitti seuraavaa herjaa: "Temporary issues with product rights checking." Hyvin ne amatöörit (4amateurs) tätä hommaa pyörittää. Voi toki olla, että asiakaspalvelu ei pitänyt palautteeni sävystä, ja asetti allekirjoittaneen jäähylle.
De gustibus non est disputandum
SalskeaKane
Jäsen
No sehän olisi vasta temppu, maksava asiakas potkitaan ulos.. en tosin olisi yllättynyt kun kyseessä on nelosen puuhastelijat.Voi toki olla, että asiakaspalvelu ei pitänyt palautteeni sävystä, ja asetti allekirjoittaneen jäähylle.
Itse katselin ensimmäistä kertaa live-lähetyksen muodossa ruutua. Aika harvoin sain yhteyden siihen 3 kenttään ja muutenkin heitteli edes takasin. Ongelmistani ärsyttävin oli kuvan laadun vaihtuessa pätkiminen ja paluu noin 1-2s taakse pelin tapahtumissa.
Eihän tämä uusin kone ole ja nettikin vain 24M, mutta viime kaudella NHL:n gamecenterista sai nauttia lähes jatkuvasti parhaalla kuvan laadulla.
Eihän tämä uusin kone ole ja nettikin vain 24M, mutta viime kaudella NHL:n gamecenterista sai nauttia lähes jatkuvasti parhaalla kuvan laadulla.
The Hockey Handbook
Jäsen
Sama juttu ja "ongelmat" ollut koko Ruudun olemassaolon ajan. Pakko katsoa tästä 13-tuuman MacBookista tai iPadista. Kuva silloin ihan siedettävä. Ottelun ollessa käynnissä niin HD:ta on ainoastaan silloin, kun on studio-osuus tai paikallaan olevaa kuvaa. Liikkeessä pelin ollessa käynnissä ei voi katsoa isosta telkkarin ruudusta. Ja myyvät muka HD-laatua. Aika iso ero, kun vertaa telkkarin HD-kanaviin. Mulla 100 megan valokuitu ja kokeiltu eri läppäreilla ym. Sama juttu aina. Välillä satunnaisesti nykii ja nuo laadun vaihtuessa sekunnin taakse siirtyminen kesken pelin ärsyttää... Kuitenkin maksan tästä 30 euroo kuussa...Itse katselin ensimmäistä kertaa live-lähetyksen muodossa ruutua. Aika harvoin sain yhteyden siihen 3 kenttään ja muutenkin heitteli edes takasin. Ongelmistani ärsyttävin oli kuvan laadun vaihtuessa pätkiminen ja paluu noin 1-2s taakse pelin tapahtumissa.
Eihän tämä uusin kone ole ja nettikin vain 24M, mutta viime kaudella NHL:n gamecenterista sai nauttia lähes jatkuvasti parhaalla kuvan laadulla.
RAPORTOI
Eikös se Ruutu+ sovelluksen pitänyt olla Androidiin valmiina vuoden loppuun mennessä?
Itsellä tuollainen Acer Iconia 8510 tabletti, jos jollain kokemusta Ruudun katsomisesta selaimen kautta kyseisellä laitteella niin voi heittää yv:llä tia vastata tähän.
Itsellä tuollainen Acer Iconia 8510 tabletti, jos jollain kokemusta Ruudun katsomisesta selaimen kautta kyseisellä laitteella niin voi heittää yv:llä tia vastata tähän.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy