Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Ruutu+ kautta tullut seurattua jokainen Ässien konttaus tällä kaudella ja hyvin on yhteydet pelanneet. Kotona ollut läppäri kiinni 40" Samsungin töllössä ja kuva on ollut, ei nyt ihan HD tasoista, mutta todella hyvää ja fps ollut oikein mainio. Kännykälläkin on joskus tullut pari kertaa katsottua (esim. IKEA:ssa, kun vaimo teki ostoksia) ja loistavasti on toiminut. Chromen kautta käyttänyt sekä kotona, että kännykällä.

Ainoastaan kauden ensimmäistä peliä katsoessa kuva pätki välillä ja muutaman kerran meni hetkeksi pikselipuuroksi.

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko & Red wings & Stevie Y
Kysytään vielä uudestaan...

Onko muillakin nykyään ainoastaan 3 kuvanlaatupalkkia?

"Generous ei halunnut lähteä" -Semir Ben-Amor 20.03.2013-

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots

Tätä olen itsekin jo pidemmän aikaa ihmetellyt, kun nykyään antaa vain kolme palkkia. Eniten siinä ärsyttää se, kun oma kaista antaisi tilaa täydelle resolle, mutta jostain päästä tuota laatua nyt kuristetaan.

ps. Toki mieluummin katson hieman heikkolaatuisempaa kuvaa, kuin ainaista lagaamista ja nykimistä.

“Play fucking hard. Play for each other, support each other. Come back to the bench fucking dripping tired with fucking sweat and exhaustion” -Peter Laviolette

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

On eikä vieläkään pysty säätämään laatua. "Tuommen sen pienen testauksen jälkeen takaisin" jeah...

"–Vastuuta ja sankarin viitta on tarjolla. Kyllä se mun juttu on." - Joel Armia

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Toimiiko kellään IFK-Kärpät? Itellä puskuroi koko ajan. Testasin muita pelejä, niin hyvin toimii. Toivottavasti alkaa toimimaan viimeistään 18:30.

"Sixteen is better than fifteen" -Ivan Huml

16.11.2013

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mannerille potkut, Kuopion Palloseura
Toimiiko kellään IFK-Kärpät? Itellä puskuroi koko ajan. Testasin muita pelejä, niin hyvin toimii. Toivottavasti alkaa toimimaan viimeistään 18:30.
Toimii toimii. Yleensä toki ne lähetykset ovat toimineet jo ihan reilusti ennen itse peliäkin, mutta ehkä se on nyt muuttunut tai jotain.

Ja ilokseni huomasin myös sen, että nyt sieltä pystyy itse säätämään sen kuvanlaadun minkä haluaa. Voi valita 360p:n, 480p:n ja 720p:n, joten jos ei meinaa koneessa/näytönohjaimessa tehot riittää niin voi sitten itse ruuvat asetuksia vähän pienemmälle.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Roy

Jäsen
Tätä on odotettu, nimittäin nyt pystyy itse valitsemaan millä laadulla katsoo. Ainakin toistaiseksi itsellä nuhapumppu-nettiyhteydellä heikoin laatu toiminut pätkimättä.

Katsotaan kuitenkin vielä peli ennen kuin kehutaan liikaa.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
osaako joku neuvoa?

Olen mielestäni tilannut jo ennen kauden alkua koko vuoden paketin. Nyt tää ruutu herjaa ottelua klikatessani seuraavan tekstin:

"Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta."

Osaako joku kertoa, missä on vika?

"Porissa on kaikki hyvin." -Pekka Rautakallio

chubster

Jäsen
Olen mielestäni tilannut jo ennen kauden alkua koko vuoden paketin. Nyt tää ruutu herjaa ottelua klikatessani seuraavan tekstin:

"Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta."

Osaako joku kertoa, missä on vika?
Ruutu sekoilee, eli ei "yllättäen" toimi. Sitten jos joskus saavat korjattua, niin pääset taas kirjautumaan ja katsomaan normaalisti. Urho tv=nelonen

28.3.2018 JYP-HIFK PO game 5
5-0->6-2->6-7 je.
"Pelissä sattu ja tapahtu kaikennäköistä" - Marko Virtanen

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuvailemattomat linkit
Mulla toimii nyt muuten hyvin, mutta kun normaalisti olen katsellut matseja iPadilta ja nyt testasin tietokonetta, ei voi kuin nauraa: Ruutuun on tullut sinänsä tervetullut mahdollisuus lukita laatu esim. 720p:hen. Ongelma on vain se, että toi kura, jota "720p:nä" tarjoillaan, ei ole nähnytkään kyseistä resoluutiota. Liekö edes puolet siitä.

Uskomatonta kusetusta, en todellakaan tilaa ensi kaudella.

"Pelaajien lähteminen seurasta loppui tähän päivään. Pari pelaajaa voisi lähteä, mutta hekään eivät lähde. Ja kaikki nuoret pelaajat pysyvät meillä." -9.12.2015

Kiitos Blegi 2015-2016.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ruutu. fi nykii ja pysahtelee. Katon Lukko-Pelicansia. Panniin tommonen, kun ei ole suinkaan ensimmainen kerta.

Rauma ja Rooma, ikuiset kaupungit. - Kaupungistuminen on yleismaailmallinen megatrendi, siitä voi olla montaa mieltä, mutta sitä vastaan on hyödytöntä taistella.
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Samaa paskaa tarjoaa tänne ... no eipähän tarvitse katsella
Soitin asiakaspalveluun ja kertoivat, etteivät olleet viime kuukausierää saaneet laskutettua kortiltani (mitä vähän ihmettelen). Niinpä latasin uuden tilauksen jäljellä olevaksi ajaksi toisella kortilla. Tekikö sulle täsmälleen saman tekstin? Onko vika luottokortissasi vai missä? Mietin vaan, että josko vika ei sittenkään ollut kortissani vaan heissä? Pitänee olla tarkkana, ettei jatkossa veloiteta kahdelta kortilta samaa maksua kahdesti...

"Porissa on kaikki hyvin." -Pekka Rautakallio

Frankster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä ei edellenkään toimi millään, ihan sama mikä kone/känny/tabletti käytössä, mikä selain tai mikä appi. Ei vaan toimi.

don't grow up... it's a trap!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mannerille potkut, Kuopion Palloseura
Minulla toiminut Ruutu.fi tänään erinomaisesti. Kuvanlaatu pysynyt hyvänä ja nykimistä ei esiinny. Nyt kun tuon kuvanlaadun voi itse lukita haluamaansa laatuun, niin sitä inhottavaa kuvanlaadun hyppelyä ei tapahdu.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minulla toiminut Ruutu.fi tänään erinomaisesti. Kuvanlaatu pysynyt hyvänä ja nykimistä ei esiinny. Nyt kun tuon kuvanlaadun voi itse lukita haluamaansa laatuun, niin sitä inhottavaa kuvanlaadun hyppelyä ei tapahdu.
Sama oli, kunnes menin vahingossa sammuttamaan selaimen ja sen jälkeen huono arpaonni. Jospa ensi kierroksella taas osuisi.

e. Nyt näkyy tyydyttävästi.

Viimeksi muokattu:

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko & Red wings & Stevie Y
Nyt pystyy valitsemaan kuvanlaadun kolmesta vaihtoehdosta.

Tuo 720p ei vaan ole lähelläkään tuota niinkutsuttua teräväpiirtokuvaa.

Vituttaa kun itsellä on 100 megan netti ja ei pysty sitä tässä hyödyntämään.

Viimeksi muokattu:
"Generous ei halunnut lähteä" -Semir Ben-Amor 20.03.2013-

zlyvlk1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sparta Praha, Peliitat, Pelicans
4Pro

Se on Valavuori pahoittanut mielensä kun on tullut negaa Heikki Paasosen vierailusta.

Twitter: Aleksi Valavuori ‏@Valavuori 1 h
Hauskaa nähdä kuinka paljon mutasarjoissa kiekkoraamattunsa opiskelleet lämpenevät @HeikkiPaasonen vierailuista @NelonenPro lätkästudiossa.

Me muut kun ollaan mutasarjalaisia, niin nopeasti on Valeksi noussut Liigan eliittiin. Hyvin sä jätkä vedät.

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin hyvin toimi jälleen lähetys alusta loppun. On tämä kyllä huikea parannus URHOon.

Heikki Paasonen oli studiossa todella mieluisa vieras. Ei yhtään ihmetytä että se taas joitain himan harmittaa...Ehkä sitten vuoden päästä on paremmat studiot jossain.

p.s. ei ollut zlyvlk1 sulle tarkoitettu kuitti vaan näille jotka joka ketjussa noita lähetyksiä ja studioita haukkuvat.

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvioita ottelun Blues-HIFK äänenlaadusta? Periaatteessa kaikki ok, mutta taustalla ylimääräistä suhinaa joka vuoroin voimistuu ja heikkenee. 70-luvun lapset ymmärtävät, jos vertaan ääntä kopioituun c-kasettiin.

Onko vika maailmassa vai omassa äänentoistolaitteistossani?

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Arvioita ottelun Blues-HIFK äänenlaadusta? Periaatteessa kaikki ok, mutta taustalla ylimääräistä suhinaa joka vuoroin voimistuu ja heikkenee. 70-luvun lapset ymmärtävät, jos vertaan ääntä kopioituun c-kasettiin.

Onko vika maailmassa vai omassa äänentoistolaitteistossani?
Mulla ei ainakaan mitää vikaa kun hetken kuuntelin. Voi tosin olla, että mulla tää hökkeli taas parantaa sitä ääntä ittestää.

"− Karri (Kivi) tuli sanomaan, että ruotsalaisilla on kakut ja muut jo valmiina. Meidän tehtävämme oli pilata se ja mehän pilasimme sen." - Teräväinen

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Liian kirkas kuva blegi-ifk -matsissa

Olenko vain minä, mutta kuva on jotenkin aivan helvetin kirkas blegi-ifk -matsissa? Ei erota edes puna- ja siniviivoja lähetyksessä, valkoista vaan. Kokeiltu kahdella eri näytöllä...?

Ei se yksi totuus, vaan ne näkökulmat

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mistäköhän se johtuu, että näissä Espoon matseissa vaikuttaa olevan aina vähän paskempi laatu kuin muissa matseissa? Tarkoitan siis näitä pelejä, jotka ei ole 4pron päälähetyksiä. Tänäänkin oli äänen kanssa ihmeellisiä balanssiongelmia ajoittain ja kuva oli perinteisen...no, ''suttuinen''.

Selasin jossain vaiheessa mielenkiinnosta läpi kaikki kierroksen muut ottelut ja ne tuntui pelittävän huomattavasti paremmin.

Our citizens have concealed weapons. If you kill someone, we will kill you back.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy