www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 953
  • 6 774

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tuo "toistaiseksi" voi myös tarkoittaa seuraavaan firmware-päivitykseen asti.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Onko Ruutu saanut selätettyä AdBlockin? Itse käytän Chromessa AdBlock Plussaa, eikä videot ole toimineet viime aikoina. Tarkoitan varsinkin klippejä, suoria lähetyksiä en ole koittanut. Sama juttu kun yrittää muuta sisältöä katsoa.

Onko tähän mitään uutta ratkaisua, vai onko se luovutettava ja viimein annettava krediittiä mainostajille, joiden rahoituksen avulla saamme tätä ilmaista sisältöä?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Ruutu saanut selätettyä AdBlockin?

On, ja mainokset ovat vieläpä sellaisia, että sivua ei voi laittaa taustalle mainoksen ajaksi vaan mainos pysähtyy, jos ei pysy sivulla.

Vähän rasittavaa, kun joutuu katsomaan useamman jopa 30 sekunnin mainoksen nähdäkseen yhden lyhyen klipin. Ymmärrän, että mainostulot ovat tärkeitä, mutta ainakin omalla kohdalla tuo vähentää videopalvelun käyttöä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On, ja mainokset ovat vieläpä sellaisia, että sivua ei voi laittaa taustalle mainoksen ajaksi vaan mainos pysähtyy, jos ei pysy sivulla.

Vähän rasittavaa, kun joutuu katsomaan useamman jopa 30 sekunnin mainoksen nähdäkseen yhden lyhyen klipin. Ymmärrän, että mainostulot ovat tärkeitä, mutta ainakin omalla kohdalla tuo vähentää videopalvelun käyttöä.

Eikä niin vähääkään. Itse en muista koska viimeksi olen katsonut videon tuolta. Sen luokan mainoshuoraamista, ettei kiinnosta vähää alusta katsoa jotain taklausta tai muuta tuolta.

Imekää vaan paskaa nelosella.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossei muilta, niin mielestäni ainakin kirjautuneilta asiakkailta, joilla jokin tilaus voimassa pitäisi todellakin poistaa kaikki mainokset, ihan helvetin turhauttavaa katsella jotain koosteita tai sitten jotain 30 sek "kohuvideota" joltain kierrokselta kun ekaksi pitää katsella 5 eri mainosta kun kestää sen 20 sekuntia kipale.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sellainen youtuben kaltainen järjestelmä mainoksiin on vielä sidettävä kun mainoksen voi skipata viiden sekunnin jälkeen. Sen aikana on jo käynyt selväksi mitä mainostetaan ja jos kiinnostaa niin voi katsoa pidemmälle ja jos ei niin skip.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos on määräaikainen tilaus niin kannattaa näköjään katkaista aina kun tilaus loppuu, aina tulee jotain tarjouksia. Äsettäin oli se 45 päivää kympillä.
Nyt näyttäisi olevan joku facebook tarjous jossa kutsumalla kaverin saa itse 7 päivää ilmaiseksi ja se kaveri kuukauden puoleen hintaan.

Itsellä loppuu vielä tämän vuoden puolella niin enköhän ota tuosta puoleen hintaan kun kuitenkin on tarkoitus jatkaa tilausta.

Lainaus oma ruutu palvelusta kohdasta edut.
Voit tienata käyttöaikaa kutsumalla kaverisi Ruutuun

Jaa linkki Facebookissa
Kaverisi voi tilata Ruutu+ Pron 50% alennuksella! (1 kk)
Saat 7 päivää ilmaista käyttöaikaa jokaisesta uudesta tilaajasta
 

Aikapommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mites Androidilla sais pelit näkymään? Iphonelle oli jo oma sovellus, mutta eihän tällä Play-kaupan sovelluksella tunnu livet näkyvän. Koitin jotain satunnaista videota pelkällä selaimella ja jotenkin sen sai näkyviin, mutta aika epävarmaa tuntuu olevan. Luulin, että voisi taas reissussakin katsoa isommalta näytöltä kuin Iphonen, mutta eikö sekään sitten onnistu..
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mites Androidilla sais pelit näkymään? Iphonelle oli jo oma sovellus, mutta eihän tällä Play-kaupan sovelluksella tunnu livet näkyvän. Koitin jotain satunnaista videota pelkällä selaimella ja jotenkin sen sai näkyviin, mutta aika epävarmaa tuntuu olevan. Luulin, että voisi taas reissussakin katsoa isommalta näytöltä kuin Iphonen, mutta eikö sekään sitten onnistu..

Mulla toimii parhaiten Firefoxilla työpöytätila päällä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Saa nähdä tuleeko vuoden vaihteessa taas sellainen 10e/45pv tarjous. Näitä ilmaiskoodeja kun on tippunut monesta paikasta ja ähetykset eivät aina ole kivuttomasti toimineet niin Ruutu+ irtisanoneita lienee jonkun verran. Kevääksi Nelonen haluaa lisää maksavia asiakkaita.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Saa nähdä tuleeko vuoden vaihteessa taas sellainen 10e/45pv tarjous. Näitä ilmaiskoodeja kun on tippunut monesta paikasta ja ähetykset eivät aina ole kivuttomasti toimineet niin Ruutu+ irtisanoneita lienee jonkun verran. Kevääksi Nelonen haluaa lisää maksavia asiakkaita.

Veikkaan, että ei. Olisko noi tehny kympin tarjouksen sen takia, että tauoillekin saadaan maksavia asiakkaita. Kuukausi kerrallaan maksavat todennäköisesti monet katkaisivat sopimuksensa tälle kuukaudelle, kun näitä taukoja on enemmän.
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Onko muillakin ruutu.fi alhaalla? Itsellä ei avaa koko sivua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Just äsken, kun testasin niin hyvin näytti ruutu.fi sivusto toimivan. Hyvä niin sillä ajattelin katsastaa illalla Pelicans vs. HIFK matsin ruutu.fi sivuston kautta. Samanaikaisesti pelattava Suomi vs. Norja nuorten matsi olisi myös katsottavissa Max Sport ykkösellä, mutta katseet kääntyvät HIFK:n matsiin.
 

El_Gizmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, ManU
Kalpa-Ilves tänään täysin kelvotonta katseltavaa viimeisen erän osalta.
Ensin romahti kuvanlaatu ja sitten menikin loput erästä pelkäksi puskuroinniksi.
Laitoin asiallista palautetta, mutta eipä sieltä viime kerrallakaan mitään vastakaikua tullut.
 

Vanhahermes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ruudun laatu

Olen jo kolme kuukautta seurannut otteluita ruutu.fi:n kautta. Lähetykset ovat mielestäni olleet laadullisesti hyvätasoisia. Otteluiden toisena osapuolena on lähes aina ollut "kotijoukkueeni" HIFK. Aivan alkua lukuun ottamatta olen seurannut ottelut tämän vuoden mallisen LG-television sisäisen nettiominaisuuden kautta. Koska monilla tuntuu olevan vaikeuksia, olen pohtinut, voisivatko nämä johtua PC:n selaimen, laajennuksien tms. johdosta. Pohdinnoistani varmaan huomaatte, että en ole kovin nörtti, joten ei kannata vetää herneitä nenään.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulle kävi sillain, että luottokorttitiedot vanheni. En muistanu päivittää tietoja ja tänään ei tilausta enää näkynytkään omissa tiedoissa. Soittelin sitte asiakaspalveluun, ni käskivät mun ostaa uudestaan vuoden paketin, jonka saan katkasta 9 kuukauden päästä.

Käsitääkseni inasen jäin voiton puolelle. Ostin 13.9. sen 13 kuukauden paketin, jossa oli 1kk ilmasta. Oon siis maksanu kahdesta kuukaudesta, koska toi lakkas kuulemma toimimasta 15.12. ja siinä oli joku hyvityspäivä mukana. Ja siihen 9 kuukautta lisää, ni 11 kuukautta jää maksettavaa. Muutenki jännä, että luottokortin vanhenemisen ansiosta olisin saanu katkasta määräaikaisen sopimuksen kesken kauden.

Netflixissä sama juttu, mutta vielä näkyy vanhan luottokortin tiedoilla, tuleekohan laskuja enää...

Ruutuun oon ollu kaikenkaikkiaan tyytyväinen, hienosti on pelannu ja mukavaa studiojutustelua.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Veikkaan, että ei.

Ensimmäinen tarjous napsahti postiin:

"Tarjoamme sinulle nyt mahdollisuuden jatkaa tilaustasi todella edullisesti - Saat seuraavan kuukauden päivälipun hinnalla 14,95€! (norm. 29,95€/kk)"

Taidan kuitenkin vielä odotella sitä "kympillä puoltoista kuukautta" :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Nelonen jakanut mitään infoa Ruudun mahdollisesta Windows Phone-sovelluksesta? Tai onhan siellä jo joku videoarkisto, mutta lähinnä kiinnostaisi Ruutu+ ja suorat kiekkolähetykset. Eikös he jossain infossa ennen kautta tuollaista sovellusta luvanneet?
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Onko Nelonen jakanut mitään infoa Ruudun mahdollisesta Windows Phone-sovelluksesta? Tai onhan siellä jo joku videoarkisto, mutta lähinnä kiinnostaisi Ruutu+ ja suorat kiekkolähetykset. Eikös he jossain infossa ennen kautta tuollaista sovellusta luvanneet?
Usein kysyttyjä kysymyksiä | Ruutu

"Windows Phone 7 tai Windows 8

Ruudun katselu onnistuu, kun lataat ilmaisen sovelluksen Windows 7 tai 8 puhelimeesi.
"

Käytännössä ei kuulema kuitenkaan toimi, viisaammat kertokoot lisää. Ainakaan joku aika sitten live lähetykset eivät olleet katsottavissa. Kyllähän tässä odotetaan myös ruudun ps3 ja ps4 tukia ymsp.Tuleeko koskaan tapahtumaan onkin sitten toinen juttu..

Android käyttäjät voisivat muuten tähän samaan hengenvetoon kertoa kokemuksia live lähetyksistä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Hiukan eteenpäin selatessa olisi tuon asian todellinen laita selvinnyt:

UKK: Millä päätelaitteilla live-otteluita pääsee seuraamaan?

...Lisäksi erillinen Ruutu-sovellus on tarjolla iOS-laitteille ja Samsung Smart-TV-laitteille (2013 mallit ja myöhemmin myös 2012 mallit). Live-otteluiden seuraamiseen soveltuva Ruutu-sovellus Android-laitteille pyritään julkaisemaan tammi-helmikuussa 2014. Sovellukset Windows Phonelle sekä valituille pelikonsoleille ja Smart-TV-laitteille pyritään tuomaan ensi vuoden aikana.

Muun palautteen yhteydessä kyselin tuosta Android-sovelluksesta ja tavoitteena/ennusteena olisi saada sovellus ulos tammikuun alkupuolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös