www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 010
  • 6 774

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toimiiko kellään IFK-Kärpät? Itellä puskuroi koko ajan. Testasin muita pelejä, niin hyvin toimii. Toivottavasti alkaa toimimaan viimeistään 18:30.
Toimii toimii. Yleensä toki ne lähetykset ovat toimineet jo ihan reilusti ennen itse peliäkin, mutta ehkä se on nyt muuttunut tai jotain.

Ja ilokseni huomasin myös sen, että nyt sieltä pystyy itse säätämään sen kuvanlaadun minkä haluaa. Voi valita 360p:n, 480p:n ja 720p:n, joten jos ei meinaa koneessa/näytönohjaimessa tehot riittää niin voi sitten itse ruuvat asetuksia vähän pienemmälle.
 

Roy

Jäsen
Tätä on odotettu, nimittäin nyt pystyy itse valitsemaan millä laadulla katsoo. Ainakin toistaiseksi itsellä nuhapumppu-nettiyhteydellä heikoin laatu toiminut pätkimättä.

Katsotaan kuitenkin vielä peli ennen kuin kehutaan liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
osaako joku neuvoa?

Olen mielestäni tilannut jo ennen kauden alkua koko vuoden paketin. Nyt tää ruutu herjaa ottelua klikatessani seuraavan tekstin:

"Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta."

Osaako joku kertoa, missä on vika?
 

chubster

Jäsen
Olen mielestäni tilannut jo ennen kauden alkua koko vuoden paketin. Nyt tää ruutu herjaa ottelua klikatessani seuraavan tekstin:

"Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta."

Osaako joku kertoa, missä on vika?

Ruutu sekoilee, eli ei "yllättäen" toimi. Sitten jos joskus saavat korjattua, niin pääset taas kirjautumaan ja katsomaan normaalisti. Urho tv=nelonen
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulla toimii nyt muuten hyvin, mutta kun normaalisti olen katsellut matseja iPadilta ja nyt testasin tietokonetta, ei voi kuin nauraa: Ruutuun on tullut sinänsä tervetullut mahdollisuus lukita laatu esim. 720p:hen. Ongelma on vain se, että toi kura, jota "720p:nä" tarjoillaan, ei ole nähnytkään kyseistä resoluutiota. Liekö edes puolet siitä.

Uskomatonta kusetusta, en todellakaan tilaa ensi kaudella.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ruutu. fi nykii ja pysahtelee. Katon Lukko-Pelicansia. Panniin tommonen, kun ei ole suinkaan ensimmainen kerta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Samaa paskaa tarjoaa tänne ... no eipähän tarvitse katsella

Soitin asiakaspalveluun ja kertoivat, etteivät olleet viime kuukausierää saaneet laskutettua kortiltani (mitä vähän ihmettelen). Niinpä latasin uuden tilauksen jäljellä olevaksi ajaksi toisella kortilla. Tekikö sulle täsmälleen saman tekstin? Onko vika luottokortissasi vai missä? Mietin vaan, että josko vika ei sittenkään ollut kortissani vaan heissä? Pitänee olla tarkkana, ettei jatkossa veloiteta kahdelta kortilta samaa maksua kahdesti...
 

Frankster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä ei edellenkään toimi millään, ihan sama mikä kone/känny/tabletti käytössä, mikä selain tai mikä appi. Ei vaan toimi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulla toiminut Ruutu.fi tänään erinomaisesti. Kuvanlaatu pysynyt hyvänä ja nykimistä ei esiinny. Nyt kun tuon kuvanlaadun voi itse lukita haluamaansa laatuun, niin sitä inhottavaa kuvanlaadun hyppelyä ei tapahdu.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minulla toiminut Ruutu.fi tänään erinomaisesti. Kuvanlaatu pysynyt hyvänä ja nykimistä ei esiinny. Nyt kun tuon kuvanlaadun voi itse lukita haluamaansa laatuun, niin sitä inhottavaa kuvanlaadun hyppelyä ei tapahdu.

Sama oli, kunnes menin vahingossa sammuttamaan selaimen ja sen jälkeen huono arpaonni. Jospa ensi kierroksella taas osuisi.

e. Nyt näkyy tyydyttävästi.
 
Viimeksi muokattu:

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Nyt pystyy valitsemaan kuvanlaadun kolmesta vaihtoehdosta.

Tuo 720p ei vaan ole lähelläkään tuota niinkutsuttua teräväpiirtokuvaa.

Vituttaa kun itsellä on 100 megan netti ja ei pysty sitä tässä hyödyntämään.
 
Viimeksi muokattu:

zlyvlk1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sparta Praha, Peliitat, Pelicans
4Pro

Se on Valavuori pahoittanut mielensä kun on tullut negaa Heikki Paasosen vierailusta.

Twitter: Aleksi Valavuori ‏@Valavuori 1 h
Hauskaa nähdä kuinka paljon mutasarjoissa kiekkoraamattunsa opiskelleet lämpenevät @HeikkiPaasonen vierailuista @NelonenPro lätkästudiossa.

Me muut kun ollaan mutasarjalaisia, niin nopeasti on Valeksi noussut Liigan eliittiin. Hyvin sä jätkä vedät.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin hyvin toimi jälleen lähetys alusta loppun. On tämä kyllä huikea parannus URHOon.

Heikki Paasonen oli studiossa todella mieluisa vieras. Ei yhtään ihmetytä että se taas joitain himan harmittaa...Ehkä sitten vuoden päästä on paremmat studiot jossain.

p.s. ei ollut zlyvlk1 sulle tarkoitettu kuitti vaan näille jotka joka ketjussa noita lähetyksiä ja studioita haukkuvat.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvioita ottelun Blues-HIFK äänenlaadusta? Periaatteessa kaikki ok, mutta taustalla ylimääräistä suhinaa joka vuoroin voimistuu ja heikkenee. 70-luvun lapset ymmärtävät, jos vertaan ääntä kopioituun c-kasettiin.

Onko vika maailmassa vai omassa äänentoistolaitteistossani?
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Arvioita ottelun Blues-HIFK äänenlaadusta? Periaatteessa kaikki ok, mutta taustalla ylimääräistä suhinaa joka vuoroin voimistuu ja heikkenee. 70-luvun lapset ymmärtävät, jos vertaan ääntä kopioituun c-kasettiin.

Onko vika maailmassa vai omassa äänentoistolaitteistossani?

Mulla ei ainakaan mitää vikaa kun hetken kuuntelin. Voi tosin olla, että mulla tää hökkeli taas parantaa sitä ääntä ittestää.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Liian kirkas kuva blegi-ifk -matsissa

Olenko vain minä, mutta kuva on jotenkin aivan helvetin kirkas blegi-ifk -matsissa? Ei erota edes puna- ja siniviivoja lähetyksessä, valkoista vaan. Kokeiltu kahdella eri näytöllä...?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mistäköhän se johtuu, että näissä Espoon matseissa vaikuttaa olevan aina vähän paskempi laatu kuin muissa matseissa? Tarkoitan siis näitä pelejä, jotka ei ole 4pron päälähetyksiä. Tänäänkin oli äänen kanssa ihmeellisiä balanssiongelmia ajoittain ja kuva oli perinteisen...no, ''suttuinen''.

Selasin jossain vaiheessa mielenkiinnosta läpi kaikki kierroksen muut ottelut ja ne tuntui pelittävän huomattavasti paremmin.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Toimiiko muilla Blues-HIFK ottelun tallenne Ruudussa? Kun avaan sen, niin näytölle aukeaa vain eilinen HPK-Jokerit ottelu...

Mä en oo kyllä huomaannut eroa Bluesin koti- ja vierasotteluiden kuvanlaadussa muuten, mutta tämän päivän ottelukoosteessa kuva oli heikkolaatuista (liian kirkas, kuten aiemmin jo mainittiinkin).
 

Jupe#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toimiiko muilla Blues-HIFK ottelun tallenne Ruudussa? Kun avaan sen, niin näytölle aukeaa vain eilinen HPK-Jokerit ottelu...

Mä en oo kyllä huomaannut eroa Bluesin koti- ja vierasotteluiden kuvanlaadussa muuten, mutta tämän päivän ottelukoosteessa kuva oli heikkolaatuista (liian kirkas, kuten aiemmin jo mainittiinkin).

Tuo tallennepuoli on ollut jo useamman kerran hanurista ja ehkä oikeat pelit tulevat sinne joskus tämän sunnuntain puolella...Itseäni ainakin on ottanut parikin kertaa pattiin kun on poika saatu nukkumaan niin emännän kanssa olisi mukava ruveta katsomaan tallenteesta peliä jälkikäteen reilusti pelin päättymisen jälkeen mutta sitä ei siellä ole eikä sitä sinne tule kuin joskus seuraavan päivän puolella! Näin on käynyt edellisviikolla Kärpät-Jyp ja nyt perjantain HIFK-Kärpät pelin osalta ja siis myös nyt lauantain pelin osalta jolloin tunarit eivät ole saaneet yhtäkään peliä oikein tallenteeseen. Kahtena ensimmäisenä kertana muut pelit kyllä näkyivät ihan ok mutta Kärppien pelit siis eivät.

Laiton palautetta firmaan mutta heidän mielestään on riittävää kun peli tulee joskus seuraavana päivänä katsottavaksi tallenteeseen.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edellisiltana muistaakseni oli viimeisimmät ongelmat, joista ruutu ihan tiedottikin, siihen ja syksyisiin laajempiin ongelmiin vedoten vaadin katkaisemaan 12kk sopimukseni. Toimi, nyt katkeaa ruutu palvelu tän kuun lopussa, siihen tuosta viimeisimmästä lisätty yks hyvityspäivä.

Henkilökohtaisesti eniten vituttaa TPS:n meno ja meininki ja se suurin syy tuolle katkaisemiselle oli, mutta todennäköisesti ei olisi kelvannut heille perusteeksi.

Palautteen laitoin jo tuona iltana kun ongelmia oli ja tänä aamuna tuli vastaus, ihan nopeaa mielestäni.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruudun välityksellä näkyy ainakin minulla vielä "Nelonen Pro Extra kanavien ohjelmatiedot....blablabla".

Eikös tämän Jokerit-SaiPa matsin pitänyt olla ihan 4Pro:n "päälähetys" (vaikka ainoa matsi onkin) eli studio klo 18 eteenpäin? Ja yleensähän nuo Extrakanavienkin lähetykset ovat viimeistään 15 yli alkaneet...

Muilla sama ongelma?
 

abc

Jäsen
Ruudun välityksellä näkyy ainakin minulla vielä "Nelonen Pro Extra kanavien ohjelmatiedot....blablabla".

Eikös tämän Jokerit-SaiPa matsin pitänyt olla ihan 4Pro:n "päälähetys" (vaikka ainoa matsi onkin) eli studio klo 18 eteenpäin? Ja yleensähän nuo Extrakanavienkin lähetykset ovat viimeistään 15 yli alkaneet...

Muilla sama ongelma?
Joo, kelailin itse "liveä" vähän eteenpäin ja siellä tuli sitten joku JP Jalon selostama TPS:n matsi. Eli ei toimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös