Joo ....Pätkii täälläkin. Laadukasta toimintaa taas.
Joo, tai mut ainakin Ruutu heitti ulos palvelusta, uudelleenkirjautumalla sai striimin taas näkyviin.Ja nyt se kuoli saatana. Katkesko muilla Kärpät-TPS?
Eka erä meni pätkien Kärpät - TPS matsissa.
Tokasta eteenpäin toimi moitteetta.
Raapustelen kyllä palautteen tuosta. Minä olen maksanut koko pelistä, en 2/3 osasta.
....4G laulaa iloisesti kolmeekytä megaa ja vehkeet on kunnossa (iPad Pro, uudenkarhea Mac Book Air)....
Kyllä se on huomattu, että vaikka millä vehkeillä sitä koittaa kattoa, niin siitä huolimatta sieltä pärähtää nascarit ruutuun vähintään kerran vuodessa jossei useamminkin. Mutta kyllä niille raha kelpaa siitä huolimatta.
Ruutu suostui perumaan määräaikaisen sopimukseni kun vetosin siihen, että tuote ei vastaa luvattua.
Streamin oikealla puolella on feedi tuloksille ja tilastoille. Itsellä se ei ole kertaakaan ollut automaattisesti päällä, kun peliä olen alkanut katsomaan, mutta kannattaa tuon kanssa silti olla varovainen. Suosittelen vähän testailemaan vaikka viime maanantaisella pelillä että miltä se näyttää.Voikos tuolta jostakin laittaa tulokset pois näkyvistä? Ainakin ennen oli tällainen mahdollista. En todennäköisesti pysty katsomaan perjantaina suoraa lähetystä, enkä haluaisi tietää tulosta etukäteen.
edit. Vai näkyykös tuolla tuloksia ylipäätään?