Enkö vain osaa, vai eikö tuolta Ruudun sivuilta löydy tämän illan IFK-JYP pelin ottelutallennetta? Eikö nuo yleensä pusketa melkein heti pelin jälkeen eetteriin?
Jep, yritin samaa samalla tuloksella. Toivottavasti saisivat tallenteen ulos vielä tämän vuorokauden puolella.Itse yritin äsken katsoa tuosta live- kohdasta, mutta eipä ilmestynyt kuvaa. Puskuroi vaan, että voi olla ongelmaa nelosen päässä.
Joo ei ole kuin Ruutu + se kuukauden ilmainen, Ruutu+ urheilua saa viikon jos ei ole jo etua käyttänyt (voi tehdä tunnarit eri puh numeroilla). Jos haluaa ratkaisevat välierät ja mitalipelit nähdä niin ei kait tuo 30e mahdoton ole. Sillä näkee sit Veikkausliigaa jne sen viikon-pari mitä nyt vielä tilaus kestää Liigan jo päätyttyäOnko ruudulla vielä mahdollisuutta tuohon kuukauden maksuttomaan kokeiluun? Tarkoittaen että sisältääkö se vielä jääkiekon?
Koitin ruudun sivuilta katsoa, niin tarjoaa ainoastaan ruutu+ viihdettä eikä ruutu+ viihde ja urheilua.
Ei hyvä helvetti. Kesken matsin tapahtui vissiin jotain ja nyt mun sanomatili on lukittu? Ruutu on kyllä häpeällisen huono palvelu kokonaisuutena.
Pitäs toimia, siinä on alhaalla se palkki ja ainakin itse vahingossa eilen sitä painoin ja lähetys siirtyi taaksepäin. Koitin siis laittaa lähetyksen laatua isommaksi ja osuin hiirellä siihen palkkiin.Vaikka oon katsellut pelejä varmaan sen kuutisenkymmentä tällä kaudella Ruudusta, niin en nyt muista että oliko Ruudulla mahdollista tulla kesken pelin mukaan ja kelata siinä alkuun niin että pääsee katselemaan alusta?
Ilman tuloksen näkemistähän tuo ei onnistu, mutta jos vaikka vaimo laittais sen alkuun, niin toimiiko noin?
Vaikka oon katsellut pelejä varmaan sen kuutisenkymmentä tällä kaudella Ruudusta, niin en nyt muista että oliko Ruudulla mahdollista tulla kesken pelin mukaan ja kelata siinä alkuun niin että pääsee katselemaan alusta?
Ilman tuloksen näkemistähän tuo ei onnistu, mutta jos vaikka vaimo laittais sen alkuun, niin toimiiko noin?
Kyllä niitä matseja voi katsoa ihan heti eikä tarvi odottaa yhtään. Kesken lähetyksenki voi jo aloittaa katsoon alusta uudelleen.Kuinkas kauan kestää yleensä että ottelutallenteet ilmestyy ruutuun? Tämän illan kärpät - tappara pitäisi katsoa.
Miten tämä onnistuu?Kyllä niitä matseja voi katsoa ihan heti eikä tarvi odottaa yhtään. Kesken lähetyksenki voi jo aloittaa katsoon alusta uudelleen.
Miten tämä onnistuu?
Kiitoksia. Padilla yritin eikä onnistunut, täytyy ensi kerralla koittaa koneella.Mobiililaitteella ei onnistu.
Tietokoneella sen sijaan volyymit minimiin ja klikkaat haluamaasi lähetystä. Sitten peität / siristelet silmiä niin, että ruudusta yläosa peittyy eli tulos. Samalla alhaalla olevasta aikajanasta vedät pallukkaa vasemmalle. Näin lähetys alkaa aivan alusta. Sen jälkeen pallukkaa siirtämällä etsin pelin alku kohdan ja avaat oluen.
Elisan palstaa kun selailin niin huomasin sieltä että Ruutu+ kanavapaketin kun tilaa netin kautta koskee sitä 14 päivän peruutusaika. Eli jos nyt tilaa sen saa ilmaiseksi katsoa loput finaalit jos muistaa vain perua sen 14 päivän sisällä. Sieltä löytyy paketteja joissa on ilmainen eka kuukausi sisältäen ruutu+ palvelun ja nelonen pro kanavat.
Voiko noilla ruutu+ tunnuksilla katsoa pelit missä vaan, vai pitääkö olla sen kotimodeemin päässä, kun mulla ruutu+ oikeudet tuli Elisaviihteen mukana?
Tai voi kunhan on valmis päivittämään sivun 10 minuutin välein. Ei sinänsä hirveästi häiritse katselukokemusta joutua erän aikana 2-3 kertaa päivittämän sivun. Missaa alle minuutin pelin kulusta. Ja säästää rahaa :)Voi katsella missä vaan, en muista onko laitemäärässä sitten joitain rajoituksia. Samaan aikaan ei toki voi kahdessa paikassa katsella.
Tai voi kunhan on valmis päivittämään sivun 10 minuutin välein.
Tai voi kunhan on valmis päivittämään sivun 10 minuutin välein. Ei sinänsä hirveästi häiritse katselukokemusta joutua erän aikana 2-3 kertaa päivittämän sivun. Missaa alle minuutin pelin kulusta. Ja säästää rahaa :)