Mielestäni itsellä oli samanlailla. En perehtynyt asiaan sen kummemmin. Ihmetytti vain.Kattelin juuri tilaustani ruutu.fi:stä, kerta tuli sähköpostia että korttini voimassaolo loppuu (mikä pitää paikkansa, uuden sain juuri). Tilaus on siis "Ruutu+ Pro Kausikortti". Mutta mitäs helvettiä, se jatkuu 31.5. asti. Liiga loppuu viimeisintään 29.4. Mikä kausikortti tämä on jossa on yksi ylimääräinen kuukausi?
Noh, siinäpähän yrittävät laskuttaa vanhentuneella kortilla ensi kuussa.
Ruudun aspa vastasi yllättävän skarpisti, 9kk määräaikainen se on vaikka nimi on mitä. Ja jatkuu automaattisesti jos ei erikseen peru. Saanen siis nauttia vielä kuukauden My Little Ponysta tyttären katsomana.Mielestäni itsellä oli samanlailla. En perehtynyt asiaan sen kummemmin. Ihmetytti vain.
Olin tuossa tammikuussa ottanut tuon 75e ruutu+:an, joka vanhenee juuri kohta. Olin perumassa tilausta, että ei tule laskua seiraavasta kuusta normihinnalla. Sittenhän tuo tarjosi 12kk ruutu+:aa 160e. Ei mielestäni edes hirmu paha hinta. Kai on ruudussa lätkät ensikaudellakin??
Tuo sama on itsellänikin harkinnassa. Sanomalla on sopimus liigakiekosta vielä pari vuotta eteen päin, mutta eri asia on, että kaipa sen sopimuksen voi myydä sopimuskauden keskenkin. Sen vuoksi en ole vielä päättänyt uskallanko ostaa.
Sittenhän tuo tarjosi 12kk ruutu+:aa 160e. Ei mielestäni edes hirmu paha hinta.
Mistä tuon tarjouksen löysit? En ainakaan Ruudun sivuilla nähnyt.
Sittenhän tuo tarjosi 12kk ruutu+:aa 160e.
Onkos kukaan tilannut tuota 160e pakettia. Mulle tulleessa meilissä oli, että tarjous loppuu 20.5. klo 12. Joten meninpä tekemään tilausta, mutta sitten alkoi vähän epäilyttämään Liigan näkyvyys. Mainosmeili kyllä mainosti Liigaa koko ensi kaudeksi 160e:llä, mutta tilausta tehdessä mainitsee tuotteen sisällöksi seuraava.
Onko Ruudusta kantautunut mitään tietoja vielä syyskuussa alkavaa liigakautta varten? Veikkausliiga nostaa hintaa? Aikaista kysellä, mutta ihan mielenkiinnosta pohdin, kun ainakin kanavapaketti nousee Elisalla selvästi. (Ruutu+Viasat)
160e/12kk? Mistä hitosta noin halvalla saa ja onko tämä vain joku kesäajan tarjous ja syksyllä hinta nousee selvästi? Itse maksoin 25e/kk elokuu-toukokuun alku = 225e mun paskalla matikkapäälläRuutu ei käsittääkseni ole nostamassa hintoja. Itse ainakin tilasin ruudun samaan hintaan kuin edellisvuonna eli 160€/12kk. Tuo on halvin hinta, jolla näkee koko lätkäkauden ja bonuksena vielä Veikkausliigan yms. Valioliigan siirtyminen Viasatille nostanee sen hintaa selvästi.
160e/12kk? Mistä hitosta noin halvalla saa ja onko tämä vain joku kesäajan tarjous ja syksyllä hinta nousee selvästi? Itse maksoin 25e/kk elokuu-huhtikuu = 225e mun paskalla matikkapäällä
Vähän alusta jne. Soitanpa piruuttani aspaan ja kysyn asiaa.160€ tarjous (käytännössä -25% alennus norm. hintaan) on saatavilla vain kesäisin ja vain noin viikon ajan. Siitä on ollut täälläkin puhetta tossa edellä.
1kk hinta on 30e, ainakin mulle liikaa. Mikäli liiga putoaa luvatusta paketista, jossa ehdot on olleet, tuon paketin saa aivan varmasti irtisanoa ja jos ei, kuluttaja-asiamiestä asialle.Oliko jossain juttua, että Ruutu oli talousvaikeuksissa? Eli eihän sitä tiedä näyttääkö edes lätkää ensi kaudella ja kiinteästä 12kk sopparista ei välttämättä pääsekään eroon.... itse ainakin odotan kiltisti syksyyn, kyllä sieltä aina jotain tarjouksia tipahtaa. Ja aina voi aloittaa kk-kerrallaan ja kytätä Gigantista niitä 3kk paketteja. *hymiö*
Mistäs näitä 3kk paketteja sitten saa? Jotain flash-saleja netissä vai mitä?
Edit: Näemmä jotain ihme Gigantti Outlet juttuja.
Aha, Mulla ei ole niin mitään hajua tuosta miten toimii, pitää yrittää tutustua sitten lähempänä syksyä.Jep, outletista ostin viime vuonna 2x 3kk paketin. Taisi olla jotain 40-45e/kpl kun vähän tinkaili ;)
Aha, Mulla ei ole niin mitään hajua tuosta miten toimii, pitää yrittää tutustua sitten lähempänä syksyä.
Edit: Sen tajusin juu, tuo tinkaaminen ihmetytti, että onko kyseessä joku huutokauppa/kikkailu. Mutta jep.
Ostaa Gigantista 3kk paketin -> syöttää lahjakoodin ruutu.fi -> katselee Ruutua seuraavat 3k...