www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 014
  • 6 774

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ja nyt se kuoli saatana. Katkesko muilla Kärpät-TPS?

E: kevyt.ruutu.fi(ruutu.fi kevyt versio) toimii 720p laadulla ja ei pätki.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei houkuttele Ruutu kyllä maksamaan.. No,itse muutenkin kyllä tsekkailen ilmaista streamia (joka näyttää Ruudun lähetystä - pelkät otteluajat näkyvillä). Hyvästä palvelusta voisi maksaa mutta tämä nykytaso panee miettimään toisenkin kerran.
 

Kotikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvin näytettiin Helsingin pelistä Pelicansin väärät vaihdot. Yleensä nämä menee telkkarin välityksellä täysin ohi, mutta nyt tuli kunnon uusinnoilla.

Toinen peukku menee Nyholm&Rantanen. Kyllä lisää reilusti omaa mielenkiintoa katsella kun studiossa ei ole mitään puu-ukkoja.
 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
HIFK - Pelicans hyyty täysin eikä lähde enää käyntiin. VMP
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eka erä meni pätkien Kärpät - TPS matsissa.
Tokasta eteenpäin toimi moitteetta.

Raapustelen kyllä palautteen tuosta. Minä olen maksanut koko pelistä, en 2/3 osasta.
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eka erä meni pätkien Kärpät - TPS matsissa.
Tokasta eteenpäin toimi moitteetta.

Raapustelen kyllä palautteen tuosta. Minä olen maksanut koko pelistä, en 2/3 osasta.

Joo saman ajattelin tehdä. Se on periaate kysymys, ettei voi jumaliste joka vuosi olla joku hetki, että alkaa ruutu pätkiä tai sitten siellä ajelee mopolla se jonkun mainitsema lihava redneck pitkä takajeejee heiluen ku pitäs kiekkopeli näkyä. Ja vielä maksullinen sellanen. Toivotaan, että nämä sekoilut oli tältä keväältä tässä.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Nyt oikein jännittää, miten huomenna käy. Eilen jäi semmoinen neljännes pelistä (HIFK-Pelicans) näkemättä. 4G laulaa iloisesti kolmeekytä megaa ja vehkeet on kunnossa (iPad Pro, uudenkarhea Mac Book Air). Huomenna en pääse livenä katsomaan, joten menee jälkilähetyksen katsomiseksi. Mitenhän toimii? Koska on katsottavissa? Entä jos siellä pelataankin kahdeksan erää? Kyllä kotona maksukanavat / tallentava digiboksi on hieno yhdistelmä.
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
....4G laulaa iloisesti kolmeekytä megaa ja vehkeet on kunnossa (iPad Pro, uudenkarhea Mac Book Air)....

Kyllä se on huomattu, että vaikka millä vehkeillä sitä koittaa kattoa, niin siitä huolimatta sieltä pärähtää nascarit ruutuun vähintään kerran vuodessa jossei useamminkin. Mutta kyllä niille raha kelpaa siitä huolimatta.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
N
Kyllä se on huomattu, että vaikka millä vehkeillä sitä koittaa kattoa, niin siitä huolimatta sieltä pärähtää nascarit ruutuun vähintään kerran vuodessa jossei useamminkin. Mutta kyllä niille raha kelpaa siitä huolimatta.

Yöllä alkoikin vatsatauti. Molemmat päät pörisevät. Voinkin siis tekeytyä vuoteenomaksi ja katsoa suorana. Tai ainakin kuunnella.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ruutu -sovellukseen lisätty Chromecast tuki ja toimii kuin junan vessa. Kiitokset hyvästä duunista Ruutu.

Edit. Niin näköjään ollut jo parin kuukautta. Sattuneesta syystä ei ole hirveästi ollut käyttöä ennen kevään tosipelejä...
 
Viimeksi muokattu:

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voikos tuolta jostakin laittaa tulokset pois näkyvistä? Ainakin ennen oli tällainen mahdollista. En todennäköisesti pysty katsomaan perjantaina suoraa lähetystä, enkä haluaisi tietää tulosta etukäteen.

edit. Vai näkyykös tuolla tuloksia ylipäätään?
 
Voikos tuolta jostakin laittaa tulokset pois näkyvistä? Ainakin ennen oli tällainen mahdollista. En todennäköisesti pysty katsomaan perjantaina suoraa lähetystä, enkä haluaisi tietää tulosta etukäteen.

edit. Vai näkyykös tuolla tuloksia ylipäätään?
Streamin oikealla puolella on feedi tuloksille ja tilastoille. Itsellä se ei ole kertaakaan ollut automaattisesti päällä, kun peliä olen alkanut katsomaan, mutta kannattaa tuon kanssa silti olla varovainen. Suosittelen vähän testailemaan vaikka viime maanantaisella pelillä että miltä se näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös