www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 604 947
  • 6 774

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Finaalit ovat olleet aika heikkolaatuisia. Siis kuvan ja äänen puoleen suorina, mutta jälkilähetykset Ruudussa ovat toimineet moitteettomasti. Eli jos jaksaa odottaa iltaan/yöhön, niin laatu minun mielestäni on ok. Suoristahan on kuitenkin maksettu ja eihän se laatu ole ollut odotetunlainen.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kauanko ruudulla on tavannut kestää palautteeseen vastaaminen?

Se että heillä on palautteenantomahdollisuus ei tarkoita sitä, että palautteeseen vastattaisiin. Olen laittanut kauden aikana kolme kertaa palautetta, joka kerta vieläpä suht.asiallista. Yhtään kertaa en ole saanut vastausta.

On tämä kyllä perseestä. Sitä luuli että Urho tv olisi asettanut riman niin alas ettei sen ali enää pääse, mutta kyllä vain pääsekin.
 

J.Petke

Jäsen
On tämä kyllä perseestä. Sitä luuli että Urho tv olisi asettanut riman niin alas ettei sen ali enää pääse, mutta kyllä vain pääsekin.

Saan varmasti jonkun ruudun työntekijän leiman mutta silläkin uhalla: millä tavoin Ruutu on toiminut huonommin kuin Urho? En syytä/sokeasti fanita ketään, vaan ihan mielenkiinnosta kuulisin miksi näin on ollut.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Saan varmasti jonkun ruudun työntekijän leiman mutta silläkin uhalla: millä tavoin Ruutu on toiminut huonommin kuin Urho? En syytä/sokeasti fanita ketään, vaan ihan mielenkiinnosta kuulisin miksi näin on ollut.

Urho tv kyllä jumitti mutta jokaisen matsin minkä heiltä tilasin sentään näin. Ruutu taas on pariinkin kertaa heittänyt ulos koko palvelusta enkä ole enää matsin aikana takaisin päässyt.

Toinen missä Ruutu on tehnyt huonommin on mainosten esittäminen otteluissa (sama myös Nelonenprolla). Mainosten esittäminen ei sovi maksukanava-ajatteluun "maksat siitä mitä haluat katsoa".
 

J.Petke

Jäsen
Toinen missä Ruutu on tehnyt huonommin on mainosten esittäminen otteluissa (sama myös Nelonenprolla). Mainosten esittäminen ei sovi maksukanava-ajatteluun "maksat siitä mitä haluat katsoa".

Tuo on kyllä asia mikä minuakin yleisesti häiritsee. Maksan ensin sisällöstä, jonka jälkeen joudun katselemaan mainokset ihan samalla tavalla. Enkä millään usko, että tämä jäisi tähän vaan tulevaisuudessa mainokset lisääntyvät lisääntymistään ja kohta meidät on pakotettu katsomaan 5 mainosta ennen kuin edes saamme pelin auki.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mua jäi ruudusta häiritsemään se helvetin uhoaminen mitä pitivät kauden alla. Luvattiin paljon mutta toimitettiin vähän. Usein myös jos oli jossain vikaa lähtivät osoittelemaan sormella muualle että jossain muualla on vika kuin ruudulla. Yrittivät vielä syytää asiakkaan niskoille sitä kun laatu ei ole HD:ta katsomassaan lähetyksessä. Selityksinä ne perus; netin nopeus, väärä selain, tietokoneen tehot ei riitä jne.

Siihen päälle vielä tuo surkea asiakaspalvelu. Yksi huonoimmista minkä kanssa olen joutunut koskaan asioimaan. Ohjeistetaan laittamaan palautetta ja palautteisiin ei aina edes välttämättä vastata.

Ja nuo mainokset, hyi saatana.

Ens kaudelle jäi parannettavaa todella paljon.
 

Grohl

Jäsen
Ruutu.fi:n kuvayhteydessä on tällä hetkellä ongelmia. Ongelmien korjaus on aloitettu. Pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä.
Eipä taaskaan skulannut koko peliä. Kiva kun ei ole edes tärkeät pelit menossa.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Tää on kusinen palvelu, ei helvetti!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mulle kelpasi.

Itse otin tuossa kauden kynnyksellä koko kauden. Tällä hetkellä soppari loppuu 28.9 ja "bonuspäiviä" on kertynyt 14. Käytännössä noista ei ole mitään iloa jos tarkoituksena on ottaa koko kauden paketti kaudelle 2014-15. Samoin finaalin hyvittäminen yhdellä tai kahdella bonuspäivällä saattaa tarkoittaa sitä, että soppari jatkuu pelittömälle päivälle: tällöin hyvitys on käytännön tasolla nolla. Toki yksittäisen kuukauden ottaneelle nuo hyvitykset voivat tarjota jopa odotettua parempaa vastinetta rahalle

Pätkintä muutes jatkuu ainakin omalla kohdallani. Noin 18 minuuttia lähetys toimi hyvin, mutta sen jälkeen... Niin, Tapparan maalista kuuli useamman minuutin ennen sen näkemistä hidastuksesta. Vielä kun puhekin "hyppii", niin nautinnollisempaa olisi jopa kuunnella radiosta tätä lähetystä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Juuuh paska palvelu ei mahda mitään. Onko joku onnistunu katkaisemaan vuoden sopparia vedoten toimimattomuuteen? Tekisi mieli yrittää, mutta tuskin onnistuu.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juuuh paska palvelu ei mahda mitään. Onko joku onnistunu katkaisemaan vuoden sopparia vedoten toimimattomuuteen? Tekisi mieli yrittää, mutta tuskin onnistuu.

Mä ainakin katkasin ja kivuttomasti meni. No problemo. Helppo perustella kun kauden alla luvattiin yhtä ja tarjottiin toista.
 
Over and out. Tää oli mun puolesta tässä.
Puhuin liian aikaisin. En uskonut, että pahemmaksi voi vielä mennä. Noh. Ekan erän katsominen stoppasi viime minuuteilla smart-tv:n kautta, taas, ei toimi mikään video taaskaan. androiditabulla sitten katselin loput ja alut erätauosta. Sitten jouduin 2 erään avaamaan uudestaan videon, eipä aukea, tulee viesti: ei ole käyttöoikeutta! Ei vittu sentään. Tilaussivulla luke tilaus "voimassa", "21.4.2014 klo 19:15 + 7 päivän hyvitys". Niin, kello oli yli tuon 19:15 kun yritin avata eikä auennut. Läppärin selaimella sama juttu, ei oikeuksia vaikka muut videot lähtee auki! Ihme paskaa tämä palvelu. No ei auta vittu mikään, netistä sitten piti kaivaa laiton striimi paskalla kuvanlaadulla, että näki jotain. Paitsi, että taas jäi maali näkemättä, Tapparan tasoitus. EI ole saatana todellista. Noh, erä loppuun striimillä, aika virkistävää kun kerran toimi joku, näinhän se aina on, laittomat helpompia ja toimivimpia kuin isolla rahalla maksetut paskapalvelut. 2 erän loputtua katsoin omaa tilaussivua ja se on muuttunut nyt "28.4.2014 klo 19:15". SIIS MITÄ VITTUA?! Käsinkö ne siellä ruudun asiakaspalvelukopperossa näitä sitten vaihtaa?! No nyt aukee taas läppärillä selaimen kautta maksettu palvelu. MUTTA, androiditabulla EI, tulee virheviestiä: "tätä videota ei voi toistaa", vaikka olen sulkenut appsia (poistanut myös tausta-ajosta). Smart-tv vielä parempi, nopeasti vain ekalla kerralla kun yrittää käynnistää striimiä ruudulla vilahtaa pyörivät pallurat mutta sen jälkeen ei tapahdu mitään, ei videota, ei edes virheviestejä, ei mitään. Paska mikä paska. HAISTA NELONEN JA RUUTU ISO PASKA! Vittu te ette osaa mitään tehdä kunnolla. Ihan käsittämätöntä, joka helvetin matsin aikana jotain saatanan ongelmia.

Te sellaiset joilla ei pahemmin ole ollut ongelmia tän paskapalvelun kanssa, niin OLKAA HELVETIN KIITOLLISIA.. ja koputtakaa puuta.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Mulla pyki ensimmäisen kerran ja kunnolla toka erässä, sitten rauhoittui, mutta annas olla, kun jatkoerä alkoi. Toimi 5-10 sekunttia ja sitten parin minuutin puskurointia ja sitä samaa rataa useita kertoja, kunnes kyllästyin. Jatkoerä meni siis täysin pipariksi.

Yksi ilmainen kk olisi kohtuukorvaus. Saatana.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
No, tuli kyllä jo edellisestä viestistä spoilaannuttua, mutta mitenkäs helvetissä jälkilähetystallenne loppuu Greenin 2-1-maaliin. Muuta tallennetta tuolla ei ole. Loppuun pakollinen ei saatana tätä ruutua...
 

Sakkem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres & Tappara
Vieläkään ei olla palautteisiin vastattu, vaikka laitoin lauantaina Kärpät-Tappara pelistä ja eilen Tappara-Kärpät pelistä palautetta. Mikä ruudun sähköposti on, kun en ainakaan sivuilta nopeasti katsottuna sitä löytänyt. Jos edes siihen vastattaisiin.
 

Runqee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsellä toi viimeisin, 21.4 pelattu Tappara - Kärpät toimi moitteettomasti, kerran jäi 2 sekunniksi puskuroimaan kolmannessa erässä. Laitteistona toimi macbook pro, josta oli hdmi piuha vedetty telkkariin.
 
Viimeksi muokattu:

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itsellä toi viimeisin, 22.4 pelattu Tappara - Kärpät toimi moitteettomasti, kerran jäi 2 sekunniksi puskuroimaan kolmannessa erässä. Laitteistona toimi macbook pro, josta oli hdmi piuha vedetty telkkariin.

Ei ihme että toimi kun minä en edes tiennyt että tänäänkin on pelattu. Ei varmaan tiennyt moni muukaan kun Liigan sivujenkin mukaan pelipäivät on 21. ja 23.4. Paljos peli muuten päättyi? Joko Tappara on sitten Mestari?
 

matiasrust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mulla pyki ensimmäisen kerran ja kunnolla toka erässä, sitten rauhoittui, mutta annas olla, kun jatkoerä alkoi. Toimi 5-10 sekunttia ja sitten parin minuutin puskurointia ja sitä samaa rataa useita kertoja, kunnes kyllästyin. Jatkoerä meni siis täysin pipariksi.

Yksi ilmainen kk olisi kohtuukorvaus. Saatana.


Sama kaari. Jatkoerässä bufferoi 12 kertaa. Eikä mitään pikku nykäisyjä vaan tuollaiset 20-30 sekuntia kerrallaan.
Olikohan kolmas erä missä näytti lukemattomia tilanteita kahteen kertaan ja sitten hyppäsi "livetilanteeseen"

Paska fiilishän siitä(kin) tuli.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
On se hienoa, että illan finaalia odotellessa saa jännittää myös miten ruutu+ toimii. Yhden (!) kerran on finaaliottelu toiminut moitteetta, tosin parempihan sekin on kuin ei yhtään.

On tämä oikeasti surkeaa, että maksetun palvelun toimivuutta saa jännittää. Ja ihan tosissani ja tuskassani tämän sanon, en vitsaile.

Edit, lähetin tämän myös ruutu+ asiakaspalveluun, koska olen niin varma ongelmista. Kunpa ensi kaudella toimisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös