Laitoin tuossa palautetta Ruudulle lauantaista, tekstistä tulikin sitten tilikauden päätös ja sen julkaisen tässä vaikka lätkäfinaalit ovat vielä vähän kesken.
Miksi lauantaina oli taas ongelmia lätkän lähetyksen kanssa? En ollut todellakaan ainoa. Ja teidänkin facebookissa te totesitte, että jotain ongelmia oli. Itsellä jäi puolet matsista näkemättä. Esim. 5 maalista näin vain 2 (joista toinen jäi "livenä" näkemättä kun surkea ohjaajanne näytti jotain hidastusta kun maali tuli). Sanomattakin on selvää, että matsi meni ihan pilalle. Miksi taas kerran oli ongelmia?
Lisäksi, sen jälkeen kun facebookissa ilmoititte, että "ongelma korjattu", minulla ja monella muulla lähetys EI vieläkään toiminut android-tabletilla (selaimen kautta tai ruutu-applikaatiolla), eikä Smart-tv:llä (jolla katselin ensimmäiset 10min jonka jälkeen MITKÄÄN videot, ei lätkä, ei sarjat, ei mikään, ei enää lähtenyt pyörimään). Miten teillä voi olla noin pallo hukassa siellä? Kapasiteettiongelmalta tuo taas näytti. Eikö teillä ole mitään automaattisesti skaalautuvaa palvelua joka hoitaisi liikennemäärät sen mukaan kun tarvetta olisi, oli ne pienet tai joskus suuremmat?!
Miten te aiotte korvata nämä jatkuvat ongelmat? Lätkän finaalit jo pyörivät ja lähes joka matsin aikana on ongelmia!! Meinaatteko, että joku 7 päivän hyvitys tilaukseen paljon lämmittää jos asiakkaanne ovat tilanneet palvelun lätkän katsomista varten?! Matsit jäävät osin tai kokonaan näkemättä mutta tilausaikaa pidennetään... aiotteko järjestää niin, että finaalisarja pelataan uudestaan viikon päästä??
On kyllä onnetonta miten te ette olleet yhtään valmiita pyörittämään tätä palvelua. Jatkuvat ongelmat kuvanlaadun, saatavuuden, jne. kanssa. Tuettujen päätelaitteiden kanssa joilla voisi katsoa lähetyksiä oltiin ja osaksi vieläkin ollaan surkeassa tilassa. Esim. android-laitteille tuli natiiviapplikaatio vasta ennen lätkän finaalia! Joka ei edes toimi kunnolla; livelähetyksiä ei voi edelleenkään kelata (kuten ei ole voinut tabletilla selaimen kauttakaan), tallennuksia katsottaessa kun tulee mainoskatko, niin niitten jälkeen katsottava tallennus ALKAA ALUSTA, ALKUMAINOKSILLA!!! Eihän tuossa ole järjen hiventäkään!! Lisäksi ne mainokset; jos yritän katsoa semmoista parin minuutin mittaista pätkää, esim. joku lätkäklippi, niin miten voi olla mahdollista, että joudun katsomaan joku 3 mainosta jotka kestää yht. jonkun yli puoli minuuttia ennen kuin pääsen parin minuutin klippiin, JA vaikka olen KIRJAUTUNUT sisään palveluun JA minulla on VOIMASSA OLEVA TILAUS josta maksan suolaisesti?! Maksan isot dinaarit palvelusta ja sitten minulle vielä yritetään pakkosyöttää järjetöntä määrää mainoksia!?! On kyllä ennen kuulumatonta toimintaa.. esim. jos tilaan vaikka Viasatin kanapaketin jossa leffakanavia etc., maksan palvelusta ja saan katsoa sisältöä ILMAN MAINOKSIA! Sanomattakin selvää on, että palvelusta ei pysty näiden ongelmien ja mainosten takia katsomaan mitään! Ja kun kerran lätkän lähetyksissä on VIELÄKIN ongelmia, teillä on ollut aikaa SYYSKUUSTA (itseasiassa jo paljon aiemmin) laittaa palvelu kuntoon, mutta kun ei vaan onnistu näköjään, niin on hyvin epätodennäköistä, että jatkossa tilaisin teiltä enää yhtään mitään. Rehellisesti sanottuna teiltä pitäisi ottaa lähetysoikeudet pois kokonaan! Ei voisi enää paljon huonommin hommaa tehdä, sen verran surkeaa on meininki ollut.
Over and out. Tää oli mun puolesta tässä.