Niin ja kyseessähän ei ollut mikään pelkkä segmentiksi tarkoitettu juttu missä vaan vähän annettiin karkkia vanhoille faneille. En pitäisi tuota nyt minkäänlaisena todisteena siitä että Rock huonossa kehäkunnossa olisi.Rockin ring rust ja ikä ovat sellaisia asioita, että viimeksikin sen matsi kesti muutaman sekunttia. Se kertoo ehkä jotain painikondiksesta.
Lesnar on usein vähän liian "stiffi" eli välillä saattaa vastustaja ottaa vähän turhan kovasti osumaa. Tämä siis tällä nykyisellä runilla UFC-uran jälkeen. Ainakin Cena ja muistaakseni Jericho ovat maininneet tuosta että Lessu antaa välillä vähän turhan kovaa kölimöykkyä ja siitä on meinannut tulla ongelmia. Tuskin mies nyt ketään ihan paskaksi siellä kehässä saa kuitenkaan, mutta otteet on välillä turhan kovia.En ole tosiaan seurannut WWE:tä kunnolla enää vuosiin ja aiemmin jäin siihen käsitykseen, että Lesnar oli teknisesti aika kömpelö. Onko hän parantanut sen verran, ettei hajottaisi legendaa paluuottelussa?
Jokaisella on toki omat mielipiteensä, ei siinä mitään. Ei ne nyt mitään kyseisten vuoden match of the yeareja tai edes varmaan contendereita olleet, mutta kyllä niitä on yleisesti arvioitu sellaiseksi 3,5-4,0 tähden otteluiksi. Ja ainahan näissä suurotteluissa se fiilis tulee ottaa huomioon, sen vuoksi nämä käydään WrestleManiassa eikä missään muussa PPV:ssä.Kyllä minä pidin Rockin Cena-matseja jo heikkoina, ja niistä sentään on jo pirusti aikaa. Toki fiilistähän tuollaissa kohtaamisissa on, että aika löysästi niitä pitää arvioida.
Jos nyt minuun viittasit, niin en minä kyllä missään nimessä tuollaista väittänyt. Vähän ikävää vihjailua.Heh, nämä on hauskoja kun toinen selittää kuin en olisi koskaan painia katsonutkaan. No ei siinä mitään, tyyli sekin.
Teknisestihän Lesnar on hyvä ja mistään Mark Henryn tai Goldbergin kaltaisesta botchailijasta ei ole kyse, eli siis mies ei omaa osaamattomuuttaan tee liikkeitä väärin vaan osumat on joskus turhan kovia. Henry ja Goldberg taas olivat oikeasti teknisesti huonoja ja moni painija loukkaantui heidän käsittelyssään juuri sen teknisen kömpelyyden vuoksi.
Joo, Henryllä oli yhdessä vaiheessa mainetta vähän sellaisena kaverina että pisti porukkaa aika usein saikulle. Parhaana esimerkkinä varmaan kun pisti aikoinaan Batistan saikulle, Batu oli juuri toipunut aiemmasta vammasta niin Henry pisti sitten miehen lihoiksi. Toki ainahan lajissa on riskinsä loukkaantua, mutta Henryllä oli yhdessä vaiheessa oikeasti aika raju maine sellaisena botchailevana läskikasana.Eikö Henryä vallan kaihdettu, kun sen jäljiltä yleensä pääsi saikulle, muistelen. Wrestlingin seuraaminen on jäänyt vähille, mikä on valitettavaa.
Saat olla mitä haluat, en minä sinua tuomitse. Silti vähä ihmetyttää kun pitää alkaa jopa hieman provoilemaan, koska oma tarkoitukseni ei ollut mitenkään selittää asioita siten kuin vastapuoli ei olisi lajia koskaan seurannut. Uskon kyllä että olet lajia katsonut, mutta kirjoitustyylini on mikä on ja sille en voi mitään. Siinä ei tosiaan ollut mitään henkilökohtaista tai muuta sinua kohtaan, sori jos tuntui siltä.Määhän oon niin perkelen mark, että jopa Triple H aikanaan suuttui promossaan vihjatessaan ystävänsä Markin olemassaolosta. Koin sen kehuksi.
Saat olla mitä haluat, en minä sinua tuomitse. Silti vähä ihmetyttää kun pitää alkaa jopa hieman provoilemaan, koska oma tarkoitukseni ei ollut mitenkään selittää asioita siten kuin vastapuoli ei olisi lajia koskaan seurannut. Uskon kyllä että olet lajia katsonut, mutta kirjoitustyylini on mikä on ja sille en voi mitään. Siinä ei tosiaan ollut mitään henkilökohtaista tai muuta sinua kohtaan, sori jos tuntui siltä.
Mä en tiiä muita markkeja kuin Mark Henryn. Se on ihan paras. Sexual chocolate.Mää oon jo unohtanut koko kirjeenvaihdon. Mark-jutussa olin jo muissa sfääreissä.
Yhtiömme kiittää. Tuo nyt onkin aikaa josta itsellä onkin paremman tietämystä keskustella, nykypäivän menosta olen kyllä ihan totaalisen pihalla joten siihen en pysty oikein tarttumaan. Tai no, kai mä jotenkin ajantasalla olen tästä tuoreesta ja innovatiivisesta DX vs. Brothers of Destruction -taistelusta. Muuten ei kyllä edes tuo nykytuote kamalasti kiinnosta, jotenkin turhan persoonatonta omaan makuuni.Ja noin muutoin voin kiittää hyvistä WCW-WWE -keskusteluista. Paljon sellaista mitä en tiennyt tai ole tullut otettua selvää syystä tai toisesta.
Lesnar vs Braun oli myös yhenlaista soopaa, jälleen. Corbin kumauttaa Mörökölliä vyöllä takaraivoon ennen matsia ja Lesnar painaa F5sta. Viidennen F5n jälkeen vyö Lessulle. Ilmeisesti Lesnar ei voi hävitä ennen UFCtä tai Vince haluaa, että Lesnar menee sinne WWE mestarina? Tai Braun ei voinut voittaa ekaa mestaruuttaa Saudeissa, koska tuota ei sitten voi missään highlight videossa näyttää kun halutaan vain unohtaa koko PPV? Who knows.
Pedigreet näytti siksi huonoilta, että Triple H ei pystynyt niitä tekemään kunnolla, koska loukkaantui pahasti matsin aikana. Kertoo paljon miehestä että väkisin veti matsin loppuun (taas kerran).Aika järisyttävän paskan ottelun tarjosivat elintasoveljekset ja Kalju-DX. Odotukset ei olleet korkealla, mutta ne onnistuttiin jopa alittamaan. Undertaker ja etenkin Kane myyvät esim. Pedigreen tällä hetkellä niin huonosti että iskut saadaan näyttämään todella surkeilta, ja liikkuminen on hitaampaa kuin elämä. Päästäkää miehet jo eläkkeelle.
Ei siinä paljon ole tehtävissä jos päälaella ei kasva enää hiuksia. Vai olisiko pitänyt vetää Hogan-lookilla?Main Eventistä Roger Moore sanoikin yläpuolella jo tärkeimmät. HBKlle ei kyllä sovi tuo kalju yhtään. Muutenkin joskus välillä vaikea ottaa vakavasti niitä Michaelsin liikkeen myynti-ilmeitä niin nyt näyttää vielä joltain Kummeli-Kahilaiselta. Lopussa kivasti Lapion kanssa halailivat kuin joku vanha, kalju, seniori homopariskunta. Oli aika söpöä :D
Nimenomaan nykykunnon takia HBK tarvitsisi jonkun Rollinsin kumppaniksi, joka pystyy kantamaan HBK:n huippumatsiin. Sen sijaan Takeria vastaan Shawnin täytyisi kantaa Takeria, ja siihen ei taida nykykunto riittää.En tiedä mitään HBK:n nykykunnosta (tietääkö siitä kukaan muukaan miehen itsensä lisäksi?), mutta olisiko syynä "vanhojen pappojen" kohtaamiselle ehkä kuitenkin se, että silloin matsi on ainakin lähtökohtaisesti tasaväkinen? En väitä, että Shawn olisi välttämättä huonossa kunnossa, mutta onhan hänelläkin ikää jo sen verran, että liikerepertuaari on varmasti kaventunut ja tämän hetken huippukunnossa olevia vastaan matsaaminen saisi hänet näyttämään vielä vanhemmalta..
Pedigreet näytti siksi huonoilta, että Triple H ei pystynyt niitä tekemään kunnolla, koska loukkaantui pahasti matsin aikana. Kertoo paljon miehestä että väkisin veti matsin loppuun (taas kerran).
Nimenomaan nykykunnon takia HBK tarvitsisi jonkun Rollinsin kumppaniksi, joka pystyy kantamaan HBK:n huippumatsiin. Sen sijaan Takeria vastaan Shawnin täytyisi kantaa Takeria, ja siihen ei taida nykykunto riittää.
Jos se ottelu tosiaan vielä käydään, niin en oikein näe mitään muita vaihtoehtoja kuin WrestleManian. Tällä viikolla ei tainnut paljoa nytkähtää nämä veljesten ja DX:n kuviot eteenpäin ja tässä on enää yksi Raw ennen Survivor Seriesiä. Survivor Series olisi periaatteessa voinut olla näyttämö koska Taker aikoinaan debytoi siellä, mutta rehellisesti sanottuna en usko että tuota ottelua bookattaisiin ihan vaan ilmoittamalla että "Next sunday you will rest in peaaceeeaahhhhh...". Okei, historiaa toki on ja mitään ihmeellistä rakentelua ei tarvita, mutta siitä huolimatta.Jos nyt se Taker-HBK III nähdään niin toivottavasti se vedetään jo ennen Maniaa vaikka bisneksen kannalta olisi fiksua jättää se sinne isoimmalle näyttämölle. Kovin suuria odotuksia kyseistä ottelua kohtaan ei ole juuri tällä hetkellä ja en oikeastaan sellaisia halua edes asettaa, koska todennäköisesti ne alitettaisiin vain isosti.
Eiköhän se kuvio tule kevättalvella menemään niin että joskus helmikuussa HBK käy vähän promottamassa kehässä, valot sammuu, Tombstone tai Chokeslam ja siitä sitten kiihdytetään kohti huhtikuun 7. päivä käytävää WrestleManiaa. Tällä hetkellä kuulostaisi kaikkein loogisimmalta vaihtoehdolta.