Miksi pidat totuutena sita etta kyseessa on alumiini, ja sita kautta etta virallinen tarina on oikein? Haluan kuulla jarkeilysi.
En ole yhdessäkään viestissä väittänyt, että torneista olisi tullut sulaa alumiinia, vai olenko? Alunperin lähden vain korjaamaan sinun valheellisia väitteitäsi alumiinin väristä ja siitä kuinka epäpuhtaudet siihen vaikuttavat. Itse asiassa kirjoitin erääseen viestiin, että en ole perehtynyt koko "alumiinia WTC:ssä" -tapaukseen ollenkaan.
Sinun puoleltasi on äärettömän typerää väittää videokuvan perusteella, että se ei olisi voinut olla alumiinia. Ehkä oli, ehkä ei ollut mutta värin ja kuvan perusteella, et sinä, eikä kukaan muukaan voi niin väittää varmasti. Suosittelen sinulle myös silmien avaamista ja sitä, että asioista kannattaa ottaa myös itse hieman selvää, eikä luottaa sokeasti noihin "tutkimuksiin".
Toinen pointti oli tuo Jonesin testi, testi on täyttä paskaa. Kokeessa on joko tapahtunut joku iso virhe tai sitten tarkoituksena on ollut johtaa tahallaan harhaan. Sitä olen sinulle yrittänyt tässä lähinnä kertoa. Eli sula alumiini ei ole käytännössä koskaan hopeisen väristä, saatika sitten epäpuhdas jota ei ole edes kuorittu. Sillä ei ole käytännössä merkitystä kaadetaanko sitä vai seisooko se paikallaan. Sula alumiiini reagoi eri epäpuhtauksien kanssa eri tavalla ja kuten olen jo maininnut, niin rasvat ja liuottimet muuttavat sen värin punertavaksi. Olen myös nähnyt sen menevä vihertäväksi joten keltaisuus tai jokin muu vastaava ei olisi mielestäni mikään suuri ihme.
Väitteenä tuo värin pysyminen hopeassa on todella älytön. Tästähän sinun kannattaa kysellä teidän seuraavassa chatissa tai hieman tutkia vaikka googlea.
Eli lähinnä sinun valheellisia väitteitäsi olen tässä korjaillut.