cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Puolikaspakki kirjoitti:osa ketjuun kirjoittaneista ei suostu uskomaan hallinnon valehtelevan kansalleen ja osa taas näkee mörköjä siellä missä niitä ei ole. Perusteet väittelylle on vähintäänkin koomiset.
Saman ilmiön olen huomannut itse, mutta näkisin kuitenkin tärkeimpänä, että asiasta keskustellaan. Muutoinkin 9/11-tutkimukset ovat muuttuneet laadukkaammiksi, kun asia on noussut enemmän esiin ja tiedemaailma on alkanut kyseenalaistaa virallista selitystä. Kehitys on oikea ja pahimmat foliohatut alkavat olla onneksi historiaa.
Tuolla aikaisemmin muistaaksini varjo mainitsi, että tieteessä oikeiksi todistetut faktat ovat ns. vallitseva totuus, niin pitkään kunnes toisin todistetaan. Totta, mutta pitää muistaa, että tieteellisen realismin eli nykyisin vallitsevan tieteenfilosofiaan kuuluu olennaisesti juuri tämän "vallitsevan totuuden" kyseenalaistaminen ja vaihtoehtoisten teorioiden etsiminen. Pohjimmiltaa 9/11-tutkimuksissa on kysymys juuri tästä.
WTC
* Mitä oli 8 minuuttia ennen sortumista rekisteröidyt järistykset?
* Minne katosi tornien keskellä olleet 47:n palkin tukirakennelmat?
* Miten on mahdollista, että lentokoneiden tuhoutumattomat mustat laatikot katosivat törmäyksessä savuna ilmaan, mutta yhden kaappaajan passi löytyi parin korttelin päästä?
Pari täsmennystä: Järistykset rekisteröitiin ja mahdolliset niitä aiheuttaneet räjähdykset tapahtuivat/rekisteröitiin 8 sekunttia ennen sortumaa.
En ole aivan varma mitä tarkoitat tukipalkkien "katoamisella", mutta itse olen saanut sen käsityksen, että ne eivät varsinaisesti kadonneet mihinkään vaan löytyivät samasta kasasta muun sortuman kanssa. Erikoista (ainakin raporttien mukaan) on kuitenkin se, että palkit olivat katkennet systemaattisesti n.15 metrin osiin. Palkkeihin liittyen lisäksi mainitsemasi sulan metallin löytyminen tornien perustuksilta ja vielä pystyssä olevasta tornista valunut hehkuva metalli aiheuttavat kysymyksiä.
Henk.koht. suurimpia kysymyksiä herättävät WCT-7:n sortuminen, pentagoniin osuneen Boeing 757 "höyrystyminen", sekä yleensä koko puolustusjärjestelmän täydellinen romahtaminen, jollaista USA:ssa ei ollut tapahtunut sitten Pearl Harborin (joskin silloinkin kyse oli syrjäisestä Hawaijista, ei Yhdysvaltojen hallinnollisista ja taloudellisista keskuksista).
Jotenkin tuntuisi, että WTC-7 kautta olisi mahdollista saada aikaan "läpimurto" aivan virallisissakin tutkimuksissa, koska tämä vaikuttaa kuitenkin kaikkein absurdeimmalta episodilta koko tapahtumaketjussa. Sen kautta koko korttitalo on vaarassa kaatua.
Olen seuraillut nettiä ja keskusteluja jo pidemmän aikaa, enkä siitä johtuen muista kaikkia lähteitä. Tästä syystä Teidän on turha kiljua perään, että missä tällaista on väitetty, kun en kuitenkaan juuri sitä sivua enää löydä.
Älä pelkää, tähän tartutaan aivan varmasti.
Edit:
www.11syyskuu.org
Tämänkään sivuston postauksesta en ole aivan 100% varma, mutta tähän voinee perehtyä oli asiasta mitä mieltä tahansa.