Onhan Patella hyvä laukaus, mutta olisi kornia väittää häntä staraksi, edes silloinkaan jos saa parkkeerattua YV.llä kohdilleen ja tehtyä siitä muutaman maalin. Liigassa on stara ja ehkä MM-joukkueessakin isolla jäällä, NHL-mittarilla vasta poikanen josta on tulossa stara kunhan malttaa tehdä asioita oikein.
Just näin! Laine-fanaatikot voisivat laittaa vähän jäitä hattuun. Laine on edelleen kova lupaus, mutta tämä turnaus ei ole vielä hänen iso tähtihetkensä suuremmissa ympyröissä. Se tulee myöhemmin, nyt on oppimisen ajat. Hieno pelaaja, jonka faneilla on mennyt ajat sitten homma överiksi. Älkääkä nyt herrantähden vaatiko linkkejä kirjoituksiin, onhan niitä kaikkialla. Viitsikää nyt edes kaivaa itse esille.
Mitä itse eiliseen peliin tulee, niin suurin posiylläri oli kyllä Pokka-Lindella valjakko. MM-kisoihin verrattuna menneet huikeasti eteenpäin. Hieno homma! Barkov on Barkov ja vaikuttaa siltä, että on ehdoton johtotähti Leijonissa. Ei voi kuin ihailla syvästi.
Monilla oli luonnollisesti vielä hakemista ensimmäisessä pelissä, mutta tästä se paranee, uskon. Ruotsi oli laadukas joukkue, mutta Rinne oli se tekijä, joka loppujen lopuksi sen piirun paremmin pelasi kollegaansa vastaan. Meinaan oli jellonat aika hikisissä oloissa 3vs3-pelissä. Itse en tykkää tuosta mallista, on meinaan aivan liikaa sydämentykytystä mulle ja pitää olla kiitollinen, ettei ole sydänvikaa!
Ahoa kaipaisin lauantain peliin näyttämään omaa panostaan. Toisaalta Marjamäen Late on sanonut, ettei lähde rukkaamaan kentällisiä heti, vaan antaa mennä huonommin pitkäänkin, ennen kuin vaihtaa. Toivoisin kuitenkin, että nämä harkkapelit vaihdettaisiin nopeammassa tahdissa, muuten ei Aholle välttämättä jää tilaisuutta näyttää yhtään mitään. Itse olen sitä porukkaa, joka laittaisi Sebun Teräväisen tilalle. Liekö Teuvolla ollut vähän yliyrittämistä ja ei ollut kyllä aina ihan kartalla. Vatanen on hyvä pakki ja on muistettava, että tämä peli oli vasta eka ja aivan varmasti hänen panoksensa tulee olemaan eri luokkaa jatkossa.
Mikke pelasi hyvin, Koivu oli melkoisen taka-alalla, mut katsotaan lauantaina, silloin pitäisi kyllä alkaa lyödä toisenlaista pykälää silmään hänenkin. Kapteeniuskin jo velvoittaa.
Mitä tulee tuolla reaaliajan seurantaketjussa olevaan Niinimaan joukkodissaamiseen, niin sanoisin, että Jannella on paljon asiatietoa, jos vain koittaa opetella vähän kärsivällisyyttä hänen huonomman ulostuontinsa kanssa. Mieluummin änkytysvikainen kuin asioista huonommin perilläoleva liukaskieli. Niinimaalla on erityisesti pakiston peluuttamiseen varmasti miljoona kertaa arvokkaampaa sanottavaa kuin yhdelläkään dissaajallaan. Siinä olen toki samaa mieltä, että jos Niinimaan asiantuntemus selkeämmällä puhetuotannolla voitaisiin yhdistää, niin bueno, mutta en halua olla mikään "puherasisti" kuitenkaan. Opittepahan tekin vähän kärsivällisyyttä tässä "mulle kaikki nyt heti"-maailmassa.