Aah tää oli hauska ketju kaikenkaikkiaan...
Muutama oma kokemus:
Yläasteella kaverit hehkutti ketjukirjeitä joilla tehdään silloisia markkoja miljuunia, ei tullut en lähtenyt koska 8. luokalla oleva fattis ajatteli jo silloin että tuskin ilman oikeaa duunia voi tienata rahaa.
PG-one/Seven
Mujan ex-duunikaveri ja sen äijä, ihan ok tyyppejä joiden kanssa vedettiin soppaa ja käytiin saunassa jne. hurahti kyseiseen paskaan oikeen kunnolla, ei lähdetty vaikka verkostomarkkinointi oli aivan uutta mulle siinävaiheessa.
Ne urpot soitteli jopa mun isosysterille jonka numero oli annettu hääjärjestelyjen takia sille eukolle(piti olla muijan kaasona häissä).
Urpot hehkutti kokoajan sitä että me ollaan aika simppeleitä kun ei lähetä messiin touhuun :)
Sen eukon suusta kuultua:
"Saa nähä että onko tässä tulevaisuudessa aikaa pyöriä teillä kahvilla, rikkailla on nimittäin sellaset omat piirit"
"saa nähä millasella ferrarilla tulee sitten kesällä duuniin" (duunikavereilleen)
Seuraukset oli aika arvattavat:
Samalla asconalla se akka ajelee duuniin, ei siihen samaan enään, ei varmaan duunikaverit jaksanut kuunnella sitä hehkutusta enään ja alkanut tylyttämään sitä tjsp.
Ei olla nähty pariin vuoteen, eikä ole ikävä.
Varmaan ne on niin kiireisiä uusien bisnesten kanssa...
Oli muuten osallistunut Golden productsiin kanssa aikoinaan, tämähän oli ihan eri asia.
Kysyin ihan suoraan klassisen "ai tää on siis ketjukirje"?
V: "eieieieiei, tää muistuttaa kyllä sitä mutta tässä on helvetin hyvä tuote takana ja sen takia tää toimii"
Norjassa tällä oltiin tehty muutamat miljoonat eurot jo.
Uusin:
Oli se kun muijan entisen duuninantajan äijä soitti muijalle jostain internetliittymistä tai vastaavista joku 8 kertaa, ei ymmärtänyt 7 luurin korvaaniskemoistä vihjeenä.
Kiva että oltiin tavattu kaveri kuitenkin 2 kertaa 1.5 v aikana, mutta oli sen verran tuttu että viitsi ruveta soittelemaan.
Oli se soitellu muijan parhaalle kaverille joka oli sitten häissä kaasona (koska PG-one muijalla ei ollut aikaa häihin)
Numeron myyntimies oli saanut muijaltaan jolla oli numero sen takia että polttareita oli järjestäneet vuotta aikaisemmin yhdessä.
Ylläri, ei olla nähty kyseisiä tyyppejä eikä ole ikävä.
Siinä esimerkkinä konkreettisesti mitä sokea tyhmyys tekee kaverisuhteille.
Eikä muuten haittaa ollenkaan, varmaan siistimpää tajuta itse olleensa täysi idiootti ja menettäneensä frendisuhteita sen takia.