verkkomarkkinointia
Joo, itsellä eräs hyvä kaveri lähti mukaan tohon Nature's Own tms. puuhaan, yritti mua houkutella mukaan, "ajatellen lähinnä minun parastani" eli rahaa tulee ovista ja ikkunoista...
No, en lähteny mukaan, mut kaveri sai houkuteltua sitten lähes koko kaveripiirini siihen, kaikki oli aivan pähkinöinä tästä, et mikset sä lähe, jumalauta, menetät rahaa jnejnejne. Niitä kavereita oli sitten loppujen lopuksi mukana tässä suuressa kusetuksessa n.40 ihmistä, pelkästään tän kaverin värväämänä + siihen vielä nämä puskaradion avulla mukaan houkutellut.
Ja yllättäen eräänä päivänä kaveri kutsui koko porukan koolle, kertoen, että homma muuttuu, nyt jos vielä lähetätte vähän lisää rahaa tähän osoitteeseen ni ei nyt vaan jo parin kuukauden päästä tulot (siihen mennessä jotakuinki 0 egeä) lähestulkoon tuplaantuu... Ja saatte vielä kyseisen firman osakkeita mukaan. Niiden arvo varmaan verrattavissa käytettyyn paskapaperiin...
Siitä porukasta jäi sen tapaamisen jälkeen jäljelle n.3 ihmistä...
Oli mukava kuittailla tapahtuneen jälkeen et miten meni, joko on porsche tilauksessa, who got the last laugh?=)
Tän jälkeen soitti muuan inttikaveri Oulusta, aloitti puhelun sanoilla "nyt ois semmonen juttu ettet ikinä usko, eli oisko sulla hetki aikaa?" kaveri, sanoisinko närkästyi hieman, ku aloin nauramaan ja totesin et älä vittu viitti, kyllä mä tän homman tiedän... Ei oo sen jälkeen soitellu...