Mainos

WGI - taas uusi verkostomarkkinointi

• 25 727
  • 131

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Rixa kirjoitti:

Perskules, että repesin Rixan vastauksesta. :-)
Harvoin näin osuvaa palautetta saa kukaan!

Nämä pyramidihuijaukset ovat arkipäivää muunmuassa rikostutkijoille.
Tässä taannoin käsiteltiin erästä sijoitusoperaatiota Helsingin käräjäoikeudessakin, jossa oli sijoittajille luvattu 365 % vuosittainen
korko sijoitetulle pääomalle. Siis prosentti päivässä!

Homma toimi siten, että kun (kokeeksi) sijoitit rahaa yritykseen he
palauttivat 100 päivän päästä omat rahasi takaisin ja
väittivät sitä koroksi. Näin sijoittajille jäi sellainen vaikutelma
että alunperin sijoitetut rahat olisivat vielä kasvamassa korkoa.

Tällöin sijoittajille tuli kova hinku sijoittaa yritykseen lisää rahaa.

Niin kauan kuin uusia sijoittajia riitti, homma toimi.

Miltei kaikki menettivät rahansa ja toista miljoonaa euroa jäi
teille tietymättömille. Kyllä säälitti näiden sinisilmäisten puolesta
oikeussalissa.

Älkää hyvät jatkoaikalaiset menkö näihin kusetuksiin mukaan.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pantse67 kirjoitti:
Älkää hyvät jatkoaikalaiset menkö näihin kusetuksiin mukaan.

Ei mennä, vaikka jo toistamiseen puolen vuoden sisällä viime perjantai-iltana minua mukaan yritettiin.

Tällä kertaa kyse oli tästä.

Varmasti nettikauppa on parempi mahdollisuus kuin esim. sähkönmyynti, josta täällä huhtikuussa kerroin. Toisaalta myös lähtömaksu oli 200 euroa suurempi kuin tuossa helmikuun lopun esittelytilaisuudessa kohoten nyt jo nelinumeroiseksi, eikä mukaanlähtö käynyt pienessä mielessänikään.

Toki osasin aavistella jo torstaina, kun vanhan kaverini sattumalta keskustassa näin, että hänen pyytönsä tulla huomenillalla Hemingway`s -nimiseen ravintolaan, koski taas verkosmarkkinointia.

Ainoa syy, minkä takia paikalla vaivauduin, oli kuitenkin juuri tuo esittelypaikka, josta pääsi halutessaan vaikka nopeasti pois. Sen sijaan hotelli Cumuluksesta, jossa helmikuussa esiteltiin sähkökauppaa usemmankin ihmisen voimin, ei ihan samalla tavalla viitsinyt lätkimään lätkeä.

Viimeksi muokattu:

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Tällainen lafka kuin Entertainment Central lähestyi meikäläistä "hyvän businessidean merkeissä" Linkki tästä ko. firman sivuille http://www.entere3.com/

Kuinkas muuten, kuin kaverin suosituksesta sinnekin sitten kutsuttiin. En mennyt mukaan, vaikka aasialainen pukuhemmo yritti kaikin mahdollisin keinoin taivutella mukaan. Tänään selailin sivuja, ja vaikuttaisi siltä että homma on menossa nurin. Kaveri on sijoittanut omiensa lisäksi eukkonsa rahoja siihen hommaan, en kuitenkaan kehtaa kysellä enempiä, jos nämä konkurssijutut pitävät paikkaansa.

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
"Eihän tuo lehtijuttu voi pitää paikkaansa. Taas jotkut kateelliset mustamaalaavat menestyjiä sekä edelläkävijöitä. Kohta tulee splitti ja firma listautuu Lontoo, New Yorkin sekä Tokion pörssiin jne jne jne."
-verkostomarkkinoijan kommentti edellä mainittuun.

Kyllä osaakin naurattaa ihan vitusti taas. Ihmiset ei opi, ei vaikka mitä esimerkkejä on lähiaikoina työnnetty mediaa myöten naaman eteen. Mikä helvetti tekee aikuisesta ihmisestä niin saatanan tyhmän, että luulee rahaa tulevan tyhjästä?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pee kirjoitti:
Missä ja minkä päivän lehdessä tuo juttu oli? Näyttäisi vähän Satakunnan Kansalta, mutta onko näin? Olisi meinaan kiva lukea tuosta jutusta muutakin kuin otsikko...

Kyllä on Satakunnan kansa 29.9 ja kirjoittajankin tunnen, mutta huonosti.

Pystyy sen lukemaan tuosta ruudultakin. Itsekin luin.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä mukana ollaan edelleen movessa. Enkä ole katunut sitä päivääkään. Olen saanut hurjasti uusia ystäviä/tuttuja ja omillakin ollaan jo hyvin rahallisesti. Tuo satakunnan juttu on täyttä sontaa. Kateellisia ihmisiä taas liikkeellä.

Ihmiset on aivan järkyttävän kateellisia toisilleen kaikesta aina. Varsinkin suomalaiset. Aina pitää parjata jotain missä itse ei pärjää ja eikä halua muidenkaan pärjätä. Move on toiminut loistavasti. Nettikauppa pyörii hyvin ja todellakaan ketään ei tässä kuseteta. Ei ole pakko olla mukana jos ei halua. Ei siinä mitään pahaa ole. Ymmärrän ihan täysin. Mutta tuollainen turha paskanjauhanta ja kateellisuus on perseestä.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan oli tuosta Movesta kyse, kun eräs puolituttu soitteli ja kyseli onko kiinnostusta "yhteen projektiin".

Krapulassakin toimi pää sen verran, että ei kiinnostanut. Viikon päästä soitti joku apina jolle oli tämä puolituttu näköjään antanut numeron. Meillä oli kuulemma "yhteinen tuttu", ja pitäisi keskustella tästä projektista. Ei kiinnostanut vieläkään.

Joten jos Parker27 tunnistat itsesi tästä, niin ":center: :angry: :center:"

Ja toivotaan että olet yhtä optimistinen movesi kanssa vielä sitten, kun jossain tutkitaan miten ok on yrittää myydä 40€ rojua kymmenkertaisella hinnalla. Tällaista kun näkyy moven "nettikaupassa" olevan.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viitsisitkö Parker raottaa kirjanpitoasi ja kertoa kannattaako minun jättää nykyinen päivätyöni? Uutta vapaa-aikaa vievää harrastusta en kaipaa.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ja toivotaan että olet yhtä optimistinen movesi kanssa vielä sitten, kun jossain tutkitaan miten ok on yrittää myydä 40€ rojua kymmenkertaisella hinnalla. Tällaista kun näkyy moven "nettikaupassa" olevan.

Aina pitää olla optimistinen :-) joka asiassa. Mä en lähtenyt moveen mukaan tekemään miljoonia. Mulle riittää että saan etes vähän lisää rahaa normaali palkan lisäksi kuukaudessa. Saapahan laskut ainakin maksettua ja jää rahaa säästöön. Vaikka uskonkin moveen ja olen nähnyt että siinä tienaa/voi tienata niin ei siinä bisneksessä miljonäärejä tehdä.

msg --> Ei tietenkään kannata jättää normaalityötä. Hullu saa olla mutta ei tyhmä :-)

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Parker27 kirjoitti:
Kyllä mukana ollaan edelleen movessa. Enkä ole katunut sitä päivääkään. Olen saanut hurjasti uusia ystäviä/tuttuja ja omillakin ollaan jo hyvin rahallisesti. Tuo satakunnan juttu on täyttä sontaa. Kateellisia ihmisiä taas liikkeellä.

Niin aina. Jokainen verkostomarkkinointi menee aina näin. Porukka epäilee, sitten vuotaa julkisuuteen negatiivista tietoa, jonka takana ovatkin yllättäen kateelliset panettelijat, jotka haluavat tarhata julkista hyvää ajavien bisnesmiesten maineen.

Palataan asiaan puolen vuoden päästä :)

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Parker27 kirjoitti:
msg --> Ei tietenkään kannata jättää normaalityötä. Hullu saa olla mutta ei tyhmä :-)

Eli kyseessä on joko toinen duuni tai harrastus. Jos siis yksi työpaikka ja sen palkka riittää, eikä tarvitse uutta harrastusta, niin ei ole mitään syytä mennä lähellekään minkäänlaisia rekrytilaisuuksia?
Miksi tätä ei rekryvaiheessa voi suoraan sanoa?

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minä puhun omasta puolestani vain. Joku voi jättää normaalityön jos niin haluaa. Mut en minä ainakaan halua jättää. Viihdyn omassa työssäni hyvin :-) Toisilla on omat haaveensa tai toiveensa.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itseäni vielä enemmän kuin se että jengi hurahtaa tämmöiseen huolestuttaa se että kun hurahdetaan, niin aina ollaan sitten kavereita rahastamassa mukaan. Ikävää kun tietää että useita ja vielä useampia tälläisiä tapauksia löytyy.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Parker27 kirjoitti:

Voitko kertoa, mikä tuossa Satakunnan Kansan jutussa oli sitä sontaa? Tiedän jutun kirjoittaneen toimittajan ja hän on tehnyt melkoisen kattavan taustatyön selvittääkseen Moven taustat.

Tänäänkin huomasin lehdestä seuraavanlaisen uutisen:
"Turkulainen verkkokauppa Move Networks Oy on joutunut poliisin lisäksi Kuluttajaviraston hampaisiin. Kuluttajavirastoon on tullut viisi valitusta yrityksen toiminnasta. Satakunnan Kansa paljasti torstain lehdessä, että sisäministeriö on tehnyt tutkintapyynnön poliisille Move Networks Oy:stä. Yrityksen epäillään syyllistyneen laajaan pyramidihuijaukseen."

Kuluttajavirasto tutkii Movea ja Sisäministeriö on tehnyt tutkintapyynnön samasta firmasta ja sinä pokkana väität, että kaikki johtuu vain kateudesta? Jos näin on, pitäisi sisäministeriön virkamiehiä äkkiä vaihtaa, koska eihän se käy päinsä, että he saavat palkkansa veronmaksajien rahoista ja keskittyvät työajallaan vain tekemään tutkintapyyntöjä tahoista, joille ovat henkilökohtaisesti kateellisia.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No jos tiedät toimittajan niin kannattaa sanoa ettei ole enään kateellinen muille :-)

En mä täällä ala jauhamaan tätä asiaa. Koska se on loputon kierre. Koska ihmiset on mitä mieltä ovat.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Parker27 kirjoitti:
En mä täällä ala jauhamaan tätä asiaa. Koska se on loputon kierre. Koska ihmiset on mitä mieltä ovat.

Haluatko jotenkin kommentoida näitä viranomaisten toimenpiteitä?

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nii-in - ne viranomaisten toimenpiteet eivät taida olla pelkästään näitä "Parker27":n mainitsemia "mielipiteitä". Mielipiteiden perusteella sisäministeriö tuskin tekee poliisille tutkintapyyntöjä...

Tuamas

Jäsen
Kyllä tuo Move on PgOnen, Sevenin, Goldenin, ACN, Natural Ownin ja WGI:n kanssa samaa sontaa eri paketissa.
Homma perustuu täysin pyramidihuijaukseen, jossa raha virtaa ylöspäin ja liittymismaksuilla katetaan kulut.
Itse olen 10+ kertaa kuullut tuon Parker27:n jutun: "Kaikki ovat vain kateellisia ja kukaan ei ymmärrä". Parhaina esimerkkeinä juuri nuo kännykkäliittymiä myyneet nyt jo entiset firmat ACN ja Seven, silloin kun viestintävirastosta tuli noottia Sevenille, oli paras kommentti "Asiaa käsitellyt virkamies on Terraflexin (taas yksi vm-pulju) miehiä".

Kaikki nuo lähtevät samalla kaavalla, aina on jotain täysin uutta ja mullistavaa, aina kaikki tienaavat siten että varaa on ajella vaikka Ferrarilla ja aina kaikille on luvassa passiivista tuloa. Tuo passiivinen tulo on aina se viimeinen niitti, jolloin kannattaa ymmärtää lopettaa homman kuuntelu.

Alkuun yleensä kaikilla meneekin hyvin ja aina kaikki ovat jo muutaman kuukauden jälkeen omillaan, ainakin omien sanojensa mukaan. Todellisuudessa aina tulee uusia "aktivointimaksuja" ja muita lisämaksuja siitä, että saa jatkaa tätä loistavaa tilaisuutta. Loppujen lopuksi jokainen tuntemani VM-hemmo on katunut mukaan lähtemistä ja saanut persnettoa tai juuri päässyt omilleen, vaikka työtunteja on uhrattu hommaan Paljon.

Toki ne jotka verkostoon ehtivät mahdollisimman ylös pyramidissa voivat hommassa oikeasti jotakin tienatakin, tosin muiden selkänahasta revittyä rahaa, mutta kuitenkin.

Viimeksi muokattu:

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Parker27 kirjoitti:

Nyt sinulla olisi oiva tilaisuus kertoa tästä bisneksestä. Siitä kuinka paljon sillä oikeasti tienaa ja miten helposti sitä rahaa tehdään.

Samassa työpaikassa minun kanssa on edelleenkin quarum kauppias. Aikanaan kehui kuinka kohta on mersu alla. No voihan se lada samarakin tuntua mersulta joidenkin milestä.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Parker27 kirjoitti:
Kyllä mukana ollaan edelleen movessa. Enkä ole katunut sitä päivääkään. Olen saanut hurjasti uusia ystäviä/tuttuja ja omillakin ollaan jo hyvin rahallisesti.
Kerro toki että paljonko verottavaa tuloa on kertynyt? Tai tokohan tuo on julkista tietoa jonka voi kenen tahansa kohdalta halutessaan tarkastaa kun vain tietää nimen ja asuinpaikan. Suosittelen tuon tekemistä palopuheiden pitäjien kohdalla ennenkuin lähtee mukaan.

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Jotta pääsisi Moven edustajaksi, joutuu ostamaan 999 euron "aloituspaketin", johon sisältyy mm. 100 euron polkupyörä, sekä käyntikortteja tjms. Vaikka polkupyörän arvo olisi 200 euroa ja käyntikorttien 100 euroa, olisi tuossa aloituspaketin hinnassa edelleen ilmaa se 700 euroa. Lisäksi edustajan pitää maksaa kuukausittain 60 euron suuruinen "aktivointimaksu", jotta edes olisi "kelpoinen" vastaanottamaan provisioita.

Näille pyramidijutuille (myös Movelle) on valitettavasti tyypillistä, että homma perustuu lähes kokonaan uusien jäsenten värväämiseen. Varsinainen tuote on sivuseikka.

Kukaan ei perustaisi verkkokauppaa, jossa satunnainen verkkokaupan sivustolle eksyvä EI PYSTYISI OSTAMAAN tuotteita, ilman kenenkään edustajan ID numeroa, kuten tällä hetkellä on.

Kysymys nimimerkille Parker27: Väittämäsi mukaan olet tienannut jo jonkin verran Movesta. Arvaan, että käytännössä ainakin 90% Movesta saamistasi tuloista on tullut nimenomaan siitä, että pyramidiin värvätyt jäsenet ovat maksaneet 999 euron liittymismaksun, joista saat oman siivusi? Pitääkö paikkansa?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Astna One kirjoitti:
Kysymys nimimerkille Parker27: Väittämäsi mukaan olet tienannut jo jonkin verran Movesta. Arvaan, että käytännössä ainakin 90% Movesta saamistasi tuloista on tullut nimenomaan siitä, että pyramidiin värvätyt jäsenet ovat maksaneet 999 euron liittymismaksun, joista saat oman siivusi? Pitääkö paikkansa?

Näinhän sen on pakko mennä, movestore.fi sivujen valikoima on pieni ja hinnat ovat korkeat, jopa ns. Anttila-tasoakin kalliimmat. Ei kukaan järkevä sieltä osta mitään, varsinkin kun liikkuu huhuja että laita sinne rahasi ja tuotetta et tule näkemään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy